Queen

• Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met een groep van 7 mensen binnen gekomen voor een snelle hap. bediening speelde hier goed op in door snel door te geven. Lekker eten zonder al te veel poespas. Gewoon prima!!
Peterger .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
een mooi uitzicht over de markt in Eindhoven, attent personeel schoon sanitair en de keuken ziet er ook super schoon/netjes uit. en lekker eten . we hadden een schnitzel en een hamburger besteld en een aardbeien dessert na wat er zeer origineel uit zag in een soort wek potje alles ruim voldoende en heel lekker. zeker een aan rader
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Tijdens Glow uiteraard even langs Queen. Druk, natuurlijk, maar wel hartelijke gastvrije bediening.
Eten, maaltijdsalade met geitenkaas en walnoten, lekker, ruime portie. Kipsate, gewoon goed.
Prima eetcafe voor een lekkere eenvoudige maaltijd. Prima dus.
Danielle .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Wijnen zijn redelijk, al zijn de glazen wel kneuterig klein. Het eten is prima maar niet bijzonder.
Voor even een snelle hap prima, maar niet om leuk en gezellig uit eten te gaan.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Prima brasserie/ café om in de zomer een terrasje te pakken. Goed voor een lekker biertje met een bittergarnituurtje en dan mensen kijken. Service is prima. Decor is niet mijn smaak maar de locatie is super.