Queen of Hearts

• Terras
6,9
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Op zondag 16 oktober 2016 met mooi nazomerweer de Queen bezocht. Is een van de oudste horecagelegenheden in het Stadshart. Het is een Engels café, waar je ook kunt lunchen en dineren. Het interieur is gedateerd maar ook erg sletig. Mijn vrouw en ik namen de ossenhaaspuntjes met een calvadossaus. Goed gebakken en erg mals, waarbij de saus een lekkere aanvulling vormt. De bediening was snel, vriendelijk en accuraat. Aanrader voor een lekker etentje tegen een vriendelijke prijs.
VanRooijen83 V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Redelijk gegeten, het vlees had iets korter gebakken mogen zijn. Verder een leuke plek om te zitten, en de bediening is top. Erg vriendelijk en oplettend, heb geen moment zonder drankje gezeten.
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Queens is altijd goed. Het is gezellig, personeel is vriendelijk en service is snel. De kaart is voor ieder wat wils, het eten is altijd lekker en goed en de prijs is laag. Top!
Coccinelli .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Toch maar weer eens en lunchje genomen bij de Queen. Gewoon een stokbroodje oude kaas. Altijd lekker daar. Ik wil altijd wel een beetje boter op mijn brood, niet zo gek als je een broodje kaas eet. En wat denk je van een zakje mosterd, ook niet zo n vreemde vraag. Rekening komt: € 0,60 cent extra voor wat boter op je brood en mosterd. Kijk, dat vind ik nou pure armoe van zo n zaak. Het gaat niet om die 60 cent, maar om het idee. De snackbar ernaast "Family"vraagt gewoon of je boter op je brood wilt en mosterd mag je zo pakken.De zon is er hetzelfde en de stoeltjes even lekker... ik denk, dat ik maar gewoon overstap, deze zaak begint me te irriteren.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Een werkelijk voortreffelijke lamsrack gegeten. Prima informeel restaurant, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Zeker een aanrader.
Mirjam213 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De enige reden waarom ik bij queens kom is omdat de rest van de terrassen vol zitten. Als ik er dan kom is de service slecht en super sloom. Het personeel doet totaal geen moeite om het je naar de zin te maken en je krijgt het gevoel dat als het je niet bevalt je maar weg moet gaan. Ook weet de bediening je niks te vertellen over wat er op de kaart staat, je moet het maar gewoon proeven. Al met al dus geen leuke plek om te gaan zitten.
Gerrit1951 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Service laat te wensen over, het lijkt of dat het een aflopende zaak is en niemand het interesseert. Eten is matig en de sauzen zijn niet toereikend, dan mag je tegen betaling een extra kan saus bestellen. Asbakken op het terras zijn vaak defect (kantelsysteem), krijg je de as van een ander in je gezicht.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Met mijn schoonmoeder geweest en voor het eerst geluncht. Daarvoor ooit in een ver verleden een drankje gedaan. We zaten in de hoek achterin in een soort kuipbankje. Veel waar voor je geld, ik had de cheeseburgerschotel en hij smaakte prima. Mijn schoonmoeder had een enorme uitsmijter. Bruine café's trekken mij nooit zo heel erg. Interieur is erg gedateerd en doet denken aan een bejaardenlounge. Bediening wel vriendelijk, maar enorm traag. Kortom, eten was OK maar sfeer en bediening niet goed genoeg om ooit terug te komen.
Kdk81 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
De hapjes waren nog redelijk te doen, lauw en in ieder geval 2 sausjes. De bediening was traag. Om over de ambiance en klantvriendelijkheid nog maar te zwijgen.
Yan N.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Het eten was prima maar je proeft aan alles dat er weinig zelf gedaan wordt. Alles is ingekocht (volgens mij). Ik zou het waarderen als ze meer huisgemaakte ingrediënten zouden gebruiken. De service is voldoende. De primaire taken worden uitstekend uitgevoerd maar er is totaal geen enthousiasme, interactie of trots aan af te zien. Het decor is niet meer ver deze tijd. Even een fris vloertje en nieuw stofje op de banken zou al een hoop goed doen. Het sanitair is krap en onfris.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
In de avondzon op het terras eten is wat de mens wil. Bediening was goed, overvielen haar met de dagsoep, maar ze was nog niet gebriefd. Gekozen voor eendenborst salade en mixed grill in Stroganoffsaus. Salade was erg lekker, weinig saus. Vlees was wat aan de droge kant, stroganoffsaus was goed maar ook weinig aanwezig. Verrassing waren de gebakken aardappeltjes met mayonaise (leek meer op remouladesaus), deze waren perfect! Witte huiswijn was erg zacht, aanrader.
Anne N.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Ik kom hier vaak wat drinken met vrienden. Service vind ik altijd goed ze zijn vriendelijk en geintereseerd. Verder nemen we vaak wat bitterganituur dit is ook altijd prima. De stokbroodjes mogen soms wat bruiner gebakken worden. Verder vind ik het decor wat saai en oud.. Je kan op een andere manier een cafe sweer krijgen
Angelika6 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Weliswaar kan ik slechts over het broodje tonijnsalade oordelen voor wat betreft het eten. De tonijnsalade zag er prima uit en het broodje was goed gevuld. De smaak was echter nogal waterig en helaas twijfelde ik enigszins aan de versheid. Over het decor kan ik in z'n geheel zeggen: totaal achterhaald, stoffig en rokerig (?). Jammer, want je zou op deze locatie een goudmijn kunnen hebben.
0641872646 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Tamara is lief. Kom al zeker 15 jaar af en toe eten en ben altijd blij als ik door haar wordt bediend. Jammer dat de kaassoep van het menu is verdwenen want die was altijd heerlijk.