Que Pasa

Laan van Meerdervoort 13A 2517 AB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Que Pasa

Zonnige tapas aan de Laan van Meerdervoort

Aan een van de chiquere straten in Den haag kun je heerlijk tapas eten bij Que Pasa. Je kunt niet om hun zonnige rood met wit gestreepte luifel heen, die je sowieso een zonnige gevoel geeft. Naast de prettige locatie in deze mooie wijk hebben ze ook nog eens heerlijke tapas die je vanaf een shared dining tafel kunt proeven. Volgens de kenners kun je hier kiezen voor de heerlijke kippenvleugels of een bordje calamaris. Geniet van de tapas!

Meer informatie over restaurant Que Pasa

Maandag t/m Zondag
6,6
6,5
7,2
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ik begrijp al die hoge cijfers niet zo goed. Mijn ervaring is heel anders.
De tapas waren redelijk, maar erg vlakke smaken, ik miste het typische spaanse, toen mijn tafelgenoot om een beetje extra verse knoflook erbij vroeg werd er eerst een half uur niet meer op gereageerd en na zelf nog maar eens navragen kreeg hij het antwoord dat ze geen verse knoflook hadden??
Maar wat heel erg tegenviel was de bediening, je moest zelf de tapas invullen op een papiertje maar we waren elke ronde zeker een kwartier bezig om aandacht te trekken om ons papiertje af te geven, op een gegeven moment liep hij langs onze tafel , we spraken hem aan, en wilde het blaadje geven, hij keek ons aan, keek naar het papiertje en liep gewoon door, en het duurde vervolgens weer 10 minuten voor hij weer langs liep , en weer negeerde hij ons volkomen. Ook andere tafels hoorde ik soms dat mensen hem maar gingen roepen omdat hij niet kwam. Een keer door drukte kan gebeuren maar hij negeerde heel vaak de tafels die aan het wapperen waren om hun briefje af te geven. Het werd echt storend, een beetje wachten is geen enkel probleem, ik wil zelfs niet dat het te snel gaat het is tenslotte een avond uit, maar als je totaal genegeerd wordt gaat het wel storen. Ook om extra drinken te bestellen moest je flink je best doen, geen enkele keer kwam hij uit zich zelf vragen of je wat wilde bestellen en het afrekenen zijn we zelf maar naar de bar gegaan, en ook toen moesten we weer naar onze tafel lopen omdat hij niet wist waren we hadden gezeten!
Nee geen succes, we hebben het dessert maar over geslagen. Al met al smaken vonden wij wat vlak van smaak, niet bijzonder, slechte bediening en erg krap in het restaurant, we moesten de hele tafel verschuiven om aan tafel te kunnen gaan zitten. Nee er zijn voor mij veel betere tapas restaurants.
marionschulte_69 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vrijdag 16/3 hier tapas gegeten met de aanbieding van Social Deal. De aanbiedingskaart is minder uitgebreid dan de normale kaart maar keus genoeg.
De gerechtjes waren smakelijk en kwamen vlot na elkaar. De sfeer is informeel en gezellig. Hele vriendelijke bediening, wij hebben een geslaagde avond gehad.
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Afgelopen dinsdag hier via een aanbieding tapas gegeten. We moesten rond 19:15 vertrekken naar een musical dus hadden we om 17:30 gereserveerd. Helaas hadden een aantal mensen van de groep erg veel last van de files en kwamen pas om 18:40 aan. Hierdoor moeten de bestelde tapas opeens heel snel worden geleverd om nog iets te krijgen. Dit was met behulp van de eigenaar uiteindelijk toch nog goed gelukt.

De aanbiedings tapas kaart is niet zo groot als de echte kaart, maar dat wisten we al van te voren, voor iedereen was er genoeg dat ze lekker vonden. Het was erg rustig in het restaurant, maar dat is niet zo raar op een dinsdag, maar het decor was mooi. De service was erg goed (zoals boven beschreven).
Opa-Oma S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zaterdag 4/2 hier gegeten met een voucher tapas voor 2.We waren met 3 en onze dochter wilde paella.Dit werd een ovenschaal met een soort nasi rijst met af en toe een garnaal.Wij wilden van de kaart i.p.v.tapas.Dat kon.Viel heel erg tegen,samen een schaal rode saus,met af en toe een stukje vis.Eet je dit in Spanje moet je toch wel een uurtje wachten.Wij waren binnen uur de deur al uit.Geen olijfje of brood aangeboden.Kortom dit heeft niets met Spanje te maken,ook niet de rekening,veel te duur voor wat je krijgt.
Nelleke O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij wilden een hele goede recensie schrijven. Tapas was heerlijk! Alleen jammer dat er een fles wijn van 24€ op de rekening erbij geschreven werd. Hou je bon dus goed in de gaten
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
vriendelijke bediening, echte spaanse sfeer, heerlijk eten. vooral veel keus en t deed me denken aan mn vakantie in Spanje. T was een romantische avond!
Malika C.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk buiten gezeten met uitzicht op de toren van het Vredespaleis. Lekkere gerechten, leuk om verschillende dingen te kunnen combineren. Gastvrij en goede service. Zeker voor herhaling vatbaar.
Martijn F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vandaag online besteld bij que pasa. Na een uur gebeld omdat het toch al lang duurde. Sorry meneer het is erg druk het gaat nu op de grill... Erg vervelend en niet netjes om niets te laten weten aan de klant. Uiteindelijk anderhalf uur na de bestelling het eten gekregen. Dikke onvoldoende voor de tijd en het gebrek aan communicatie.

Dan het eten waar we zo lang op hebben moeten wachten. Helaas een nog dikkere onvoldoende hiervoor! Ikzelf had spareribs waarvan allereerst de hoeveelheid me nogal tegenviel, in de haast wat vergeten? De smaak ervan was redelijk. Mijn vrouw had een Caesar salade besteld... Exact dezelfde salade als het bijgerecht bij de spareribs. Totaal niet vers wat vooral bij de tomaten duidelijk te zien en proeven was. Bij een gemiddelde snackbar bestel je een veel betere salade dan dit! Ook de patatas bravas die ze erbij had besteld vielen enorm tegen. Sompige stukjes met veel te veel knoflook.

Toch nog maar even gebeld over het hele verloop maar ik werd uitgelachen....

Aangezien we online hebben besteld kan ik over het decor niets zeggen. Voor het overige kan ik met zekerheid zeggen dat wij hier nooit meer iets zullen bestellen! Wat een schande voor een meer dan gemiddelde prijs!

Niet doen dus!
lidiathelen .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Mijn moeder en ik hebben hier in de middag paella gegeten. Het zag er op het eerste gezicht gesloten uit, terwijl er heel groot "OPEN" stond. Toen keken we naar binnen en zagen we achterin een leuke binnenplaats. De paella was heerlijk! Niks geen magnetron, alles zelf voorbereid. We zaten in de achtertuin, met z'n tweetjes, lekker in de zon. Er waren geen anderen klanten, maar dat mocht de sfeer en de smaaksensatie niet bederven. De meneer die ons bediende was erg vriendelijk en attent. Je moet er gewoon tegen kunnen: een beetje informeel. De achtertuin is een hele mooie plek met veel potentie, maar het zou gezelliger kunnen. Ook zou het er van de buitenkant wat opener uit kunnen zien.
Sanne_Pronk .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ik ben hier met mijn vriend gaan eten. De man die ons ontving, was in het begin wat nors. Later leek hij wat meer te ontdooien. Het andere personeel was vriendelijk. Het uitzicht in de tuin is prachtig; je kan een deel van het Vredespaleis zien. De tuin zelf is wel aan een update toe. Sommige gerechten - de gegrilde aubergine bijvoorbeeld - waren lekker erg lekker en vers. Andere gerechten - zoals de garnalen in knoflooksaus - leken wat minder vers bereid. Ik denk zelf dat dit restaurant met wat kleine aanpassingen - tuin, versere producten, bediening - zeker potentie heeft om een succes te worden.
Koggewaard .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Tapa's menu viel niet mee. We moesten onze keuzes op 3 verschillende blaadjes opgeven anders kwam alles tegelijk werd ons verteld. Vreemd, zeker als er maar 4 gasten in het restaurant zijn. Ansjovisjes kwamen uit het zuur, sardine rook, een hapje genomen, aardappelsalade goed van smaak, maar teveel mayonaise, kroketjes smakelijk. Er werd €17,50 gerekend voor een (redelijke) 1/2 litertje wijn!
MleenM .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heel fijn restaurant. Lekker eten en een fantastische tuin met indrukwekkend uitzicht op de toren van het Vredespaleis. Erg vriendelijke en goede bediening!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten en de service was goed, hadden een bon van ticketveiling waarmee we meerdere rondes konden bestellen, maar hadden aan 1 ronde (6 tapas) voldoende met zijn 2e
Akiboa .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Voor het eerst bij Que Pasa gegeten. Leuk & klein zaakje met een huiselijke sfeer met Julio Iglesias als achtergrondmuziek. We hadden een tapas menu dat werkte zoals ook Japanse all you can eat concepten werkten. Er was een ruime keuzes uit diverse tapas, koud, warm, vlees, vis en vegetarisch. Erg smaakvol. Opnemen en opdienen van de tapas ging een prettige 'tempo'; niet te snel achtereen maar ook niet met lange tussenpauzes. Bediening was vriendelijk en gedienstig. Een blik op de kaart liet zien dat, behalve tapas er ook nog vele andere gerechten te verkrijgen waren voor de kleine als wel de grote maag. En met vriendelijke prijzen. wij komen hier zeker een keer terug.
sabri79 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Vanavond hier gegeten met 2 personen via ticketveiling. De gerechtjes waren lekker en de sfeer binnen was ook redelijk. Alleen sloeg de gezellige stemming totaal om toen bleek dat we niet kregen waarvoor we wel betaald hadden. Het arrangement zou bestaan uit 3 gangen met totaal 18 gerechtjes, maar we kregen 2 gangen met totaal 12 gerechtjes. Nadat we hierover een klacht indiende en zeiden dat dit niet was waar we recht op hadden, zei de ober dat dit de schuld is van ticketveiling. De internetsites ticketveiling/groupon etc zouden meer gerechtjes op de website voor de veiling zetten dan het restaurant aanbiedt. We moesten maar verder bij ticketveiling gaan klagen.
Geen leuke ervaring zo. Je betaald immers voor iets en vervolgens blijk je dat niet te krijgen. De sfeer van een leuk gezellig avondje was hierdoor ook direct verpest. Je wilt niet zo oneerlijk behandeld worden.
Culi-ed B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Ondanks al de slechte recensies toch maar weer een goede. Hier gegeten zonder Croupon of vakantieveiling. Leuke kaart. Gekozen voor tapasmenu en de varkenshaas van de grill. Smaak was heel goed. Voldoende tapas! Sla een beetje magertjes maar de patat was uit eigen keuken.
Eigenaar in eerste instantie een beetje stil en weinig geinteresseerd. Na een tijdje een praatje gemaakt en verraste mij nog met een fles wijn voor thuis. Altijd leuk! Decor van het restaurant is Spaans. Lekker rommelig....
Glenn V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Met een Groupon tapas gegeten bij Que Pasa. (ik werd getrakteerd)
Vanwege de Grouponreservering kon er uit een beperkte kaart worden gekozen.
2 tapasschaaltjes p/p per ronde, maar dan wel onbeperkt gedurende 2 uur.
Nadat de schaaltjes waren leeg gegeten kon je steeds weer 2 nieuwe gerechtjes bestellen.
De tapas bevielen prima, met name de garnaaltjes in knoflookmayonaise vond ik lekker en bestelde deze dan ook 2 x
Mijn partner smulde (2x) van de gevulde aubergine!
Ook de fles (smaakvolle) droge witte wijn werd leeg gedronken.
In tegenstelling tot sommige andere recensenten hebben wij de bediening (door Luna) als uiterst prettig ervaren! Informeel en gezellig.
De kennelijk regelmatig voorkomende misverstandjes/foutjes werden vlot en prettig opgelost.
Uitbater/keukenpersoneel en bediening komen allemaal niet uit Spanje, maar dat kon de pret verder niet drukken.
Ook het 'decor' vonden wij 'informeel', anderen zouden dit wellicht als 'rommelig' typeren.
Als het weer het tzt toe laat, hopen wij een keertje op het terras/in de diepe achtertuin te eten met uitzicht op het Vredespaleis.
Al met al een prima prijs/kwaliteitverhouding.
Groetjes,
Glenn van der Heijde

ende.vd.e .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Het eten was goed en portionering oké.
Alleen weinig keus!, en variatie.
3 gangen diner is volgens ons :"voor,hoofd en na gerecht." Niet 3 x ronde bestellen van de karige keuze hoofdgerechtjes.
Stiff- .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Via ticketveiling een arragement gewonnen. Ten eerste viel het menu erg tegen. Veel van de gerechten die tot het officiele menu behoren, zijn niet inbegrepen in het ticketveiling arrangement. In principe is dit geen probleem als het aangepaste menu van goede kwaliteit is. Dit is het echter niet. Er is simpelweg te weinig keuze voor 3 gangen, waardoor we sommige gerechten dubbel bestelden. De geserveerde gerechten waren van slechte kwaliteit en niet alles leek versm 3e gang hebben we niet eens gehaald.

Service was tevens slecht. De serveerder groette ons niet en praten heel erg binnensmonds.
Otlaukens .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Vandaag voor €77 aan tapas laten bezorgen. Op papier heerlijke gerechtjes, maar wat een drama! Wat voor aioli door moet gaan, is een zeer vet goedje zonder smaak, 6 kleine gamba's voor €7,50, slappe kroketjes, keihard en droog stokbrood, een bakje waarvan wij dachten dat ze vergeten waren er iets in te doen bleken mosselen in tomatensaus te zijn. .... Voor €5,50!! Kortom: veel geld, echt ontzettend slecht eten. De helft weggegooid en maar chocolade op tafel gezet. Niet doen dus!!!