Que Pasa

Laan van Meerdervoort 13A 2517 AB Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Que Pasa

Zonnige tapas aan de Laan van Meerdervoort

Aan een van de chiquere straten in Den haag kun je heerlijk tapas eten bij Que Pasa. Je kunt niet om hun zonnige rood met wit gestreepte luifel heen, die je sowieso een zonnige gevoel geeft. Naast de prettige locatie in deze mooie wijk hebben ze ook nog eens heerlijke tapas die je vanaf een shared dining tafel kunt proeven. Volgens de kenners kun je hier kiezen voor de heerlijke kippenvleugels of een bordje calamaris. Geniet van de tapas!

Meer informatie over restaurant Que Pasa

Maandag t/m Zondag
7,1
6,5
Voordelig
Nelleke O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij wilden een hele goede recensie schrijven. Tapas was heerlijk! Alleen jammer dat er een fles wijn van 24€ op de rekening erbij geschreven werd. Hou je bon dus goed in de gaten
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
vriendelijke bediening, echte spaanse sfeer, heerlijk eten. vooral veel keus en t deed me denken aan mn vakantie in Spanje. T was een romantische avond!
Malika C.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk buiten gezeten met uitzicht op de toren van het Vredespaleis. Lekkere gerechten, leuk om verschillende dingen te kunnen combineren. Gastvrij en goede service. Zeker voor herhaling vatbaar.
Martijn F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vandaag online besteld bij que pasa. Na een uur gebeld omdat het toch al lang duurde. Sorry meneer het is erg druk het gaat nu op de grill... Erg vervelend en niet netjes om niets te laten weten aan de klant. Uiteindelijk anderhalf uur na de bestelling het eten gekregen. Dikke onvoldoende voor de tijd en het gebrek aan communicatie.

Dan het eten waar we zo lang op hebben moeten wachten. Helaas een nog dikkere onvoldoende hiervoor! Ikzelf had spareribs waarvan allereerst de hoeveelheid me nogal tegenviel, in de haast wat vergeten? De smaak ervan was redelijk. Mijn vrouw had een Caesar salade besteld... Exact dezelfde salade als het bijgerecht bij de spareribs. Totaal niet vers wat vooral bij de tomaten duidelijk te zien en proeven was. Bij een gemiddelde snackbar bestel je een veel betere salade dan dit! Ook de patatas bravas die ze erbij had besteld vielen enorm tegen. Sompige stukjes met veel te veel knoflook.

Toch nog maar even gebeld over het hele verloop maar ik werd uitgelachen....

Aangezien we online hebben besteld kan ik over het decor niets zeggen. Voor het overige kan ik met zekerheid zeggen dat wij hier nooit meer iets zullen bestellen! Wat een schande voor een meer dan gemiddelde prijs!

Niet doen dus!
Lidiathelen .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Mijn moeder en ik hebben hier in de middag paella gegeten. Het zag er op het eerste gezicht gesloten uit, terwijl er heel groot "OPEN" stond. Toen keken we naar binnen en zagen we achterin een leuke binnenplaats. De paella was heerlijk! Niks geen magnetron, alles zelf voorbereid. We zaten in de achtertuin, met z'n tweetjes, lekker in de zon. Er waren geen anderen klanten, maar dat mocht de sfeer en de smaaksensatie niet bederven. De meneer die ons bediende was erg vriendelijk en attent. Je moet er gewoon tegen kunnen: een beetje informeel. De achtertuin is een hele mooie plek met veel potentie, maar het zou gezelliger kunnen. Ook zou het er van de buitenkant wat opener uit kunnen zien.
Sanne_Pronk .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ik ben hier met mijn vriend gaan eten. De man die ons ontving, was in het begin wat nors. Later leek hij wat meer te ontdooien. Het andere personeel was vriendelijk. Het uitzicht in de tuin is prachtig; je kan een deel van het Vredespaleis zien. De tuin zelf is wel aan een update toe. Sommige gerechten - de gegrilde aubergine bijvoorbeeld - waren lekker erg lekker en vers. Andere gerechten - zoals de garnalen in knoflooksaus - leken wat minder vers bereid. Ik denk zelf dat dit restaurant met wat kleine aanpassingen - tuin, versere producten, bediening - zeker potentie heeft om een succes te worden.
Koggewaard .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Tapa's menu viel niet mee. We moesten onze keuzes op 3 verschillende blaadjes opgeven anders kwam alles tegelijk werd ons verteld. Vreemd, zeker als er maar 4 gasten in het restaurant zijn. Ansjovisjes kwamen uit het zuur, sardine rook, een hapje genomen, aardappelsalade goed van smaak, maar teveel mayonaise, kroketjes smakelijk. Er werd €17,50 gerekend voor een (redelijke) 1/2 litertje wijn!
MleenM .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heel fijn restaurant. Lekker eten en een fantastische tuin met indrukwekkend uitzicht op de toren van het Vredespaleis. Erg vriendelijke en goede bediening!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten en de service was goed, hadden een bon van ticketveiling waarmee we meerdere rondes konden bestellen, maar hadden aan 1 ronde (6 tapas) voldoende met zijn 2e
Akiboa .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Voor het eerst bij Que Pasa gegeten. Leuk & klein zaakje met een huiselijke sfeer met Julio Iglesias als achtergrondmuziek. We hadden een tapas menu dat werkte zoals ook Japanse all you can eat concepten werkten. Er was een ruime keuzes uit diverse tapas, koud, warm, vlees, vis en vegetarisch. Erg smaakvol. Opnemen en opdienen van de tapas ging een prettige 'tempo'; niet te snel achtereen maar ook niet met lange tussenpauzes. Bediening was vriendelijk en gedienstig. Een blik op de kaart liet zien dat, behalve tapas er ook nog vele andere gerechten te verkrijgen waren voor de kleine als wel de grote maag. En met vriendelijke prijzen. wij komen hier zeker een keer terug.
Sabri79 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Vanavond hier gegeten met 2 personen via ticketveiling. De gerechtjes waren lekker en de sfeer binnen was ook redelijk. Alleen sloeg de gezellige stemming totaal om toen bleek dat we niet kregen waarvoor we wel betaald hadden. Het arrangement zou bestaan uit 3 gangen met totaal 18 gerechtjes, maar we kregen 2 gangen met totaal 12 gerechtjes. Nadat we hierover een klacht indiende en zeiden dat dit niet was waar we recht op hadden, zei de ober dat dit de schuld is van ticketveiling. De internetsites ticketveiling/groupon etc zouden meer gerechtjes op de website voor de veiling zetten dan het restaurant aanbiedt. We moesten maar verder bij ticketveiling gaan klagen.
Geen leuke ervaring zo. Je betaald immers voor iets en vervolgens blijk je dat niet te krijgen. De sfeer van een leuk gezellig avondje was hierdoor ook direct verpest. Je wilt niet zo oneerlijk behandeld worden.
Culi-ed .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Ondanks al de slechte recensies toch maar weer een goede. Hier gegeten zonder Croupon of vakantieveiling. Leuke kaart. Gekozen voor tapasmenu en de varkenshaas van de grill. Smaak was heel goed. Voldoende tapas! Sla een beetje magertjes maar de patat was uit eigen keuken.
Eigenaar in eerste instantie een beetje stil en weinig geinteresseerd. Na een tijdje een praatje gemaakt en verraste mij nog met een fles wijn voor thuis. Altijd leuk! Decor van het restaurant is Spaans. Lekker rommelig....
Glenn V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Met een Groupon tapas gegeten bij Que Pasa. (ik werd getrakteerd)
Vanwege de Grouponreservering kon er uit een beperkte kaart worden gekozen.
2 tapasschaaltjes p/p per ronde, maar dan wel onbeperkt gedurende 2 uur.
Nadat de schaaltjes waren leeg gegeten kon je steeds weer 2 nieuwe gerechtjes bestellen.
De tapas bevielen prima, met name de garnaaltjes in knoflookmayonaise vond ik lekker en bestelde deze dan ook 2 x
Mijn partner smulde (2x) van de gevulde aubergine!
Ook de fles (smaakvolle) droge witte wijn werd leeg gedronken.
In tegenstelling tot sommige andere recensenten hebben wij de bediening (door Luna) als uiterst prettig ervaren! Informeel en gezellig.
De kennelijk regelmatig voorkomende misverstandjes/foutjes werden vlot en prettig opgelost.
Uitbater/keukenpersoneel en bediening komen allemaal niet uit Spanje, maar dat kon de pret verder niet drukken.
Ook het 'decor' vonden wij 'informeel', anderen zouden dit wellicht als 'rommelig' typeren.
Als het weer het tzt toe laat, hopen wij een keertje op het terras/in de diepe achtertuin te eten met uitzicht op het Vredespaleis.
Al met al een prima prijs/kwaliteitverhouding.
Groetjes,
Glenn van der Heijde

Ende.vd.e .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Het eten was goed en portionering oké.
Alleen weinig keus!, en variatie.
3 gangen diner is volgens ons :"voor,hoofd en na gerecht." Niet 3 x ronde bestellen van de karige keuze hoofdgerechtjes.
Stiff- .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Via ticketveiling een arragement gewonnen. Ten eerste viel het menu erg tegen. Veel van de gerechten die tot het officiele menu behoren, zijn niet inbegrepen in het ticketveiling arrangement. In principe is dit geen probleem als het aangepaste menu van goede kwaliteit is. Dit is het echter niet. Er is simpelweg te weinig keuze voor 3 gangen, waardoor we sommige gerechten dubbel bestelden. De geserveerde gerechten waren van slechte kwaliteit en niet alles leek versm 3e gang hebben we niet eens gehaald.

Service was tevens slecht. De serveerder groette ons niet en praten heel erg binnensmonds.
Otlaukens .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Vandaag voor €77 aan tapas laten bezorgen. Op papier heerlijke gerechtjes, maar wat een drama! Wat voor aioli door moet gaan, is een zeer vet goedje zonder smaak, 6 kleine gamba's voor €7,50, slappe kroketjes, keihard en droog stokbrood, een bakje waarvan wij dachten dat ze vergeten waren er iets in te doen bleken mosselen in tomatensaus te zijn. .... Voor €5,50!! Kortom: veel geld, echt ontzettend slecht eten. De helft weggegooid en maar chocolade op tafel gezet. Niet doen dus!!!
Til903 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
We hadden een gift voor 2 kadobon gekregen van 60 euro
Nou op de site gekeken en jij bij Que Pasa konden we er voor eten
Bij aankomst kregen we een kaart in onze handen gedrukt we mochten 3 keer 3 gerechtjes kiezen voor 60 euro? Brood gekozen nou dat smaakte als oud stokbrood wel geroosterd en een aubergine in tomaten saus was zo heet dat het meer sambal was dan tomatensaus dus laten staan en ei met ui en tomaten dat ging wel had best trek de tweede ronden was niks maar dan ook niks lekker en zijn maar weggegaan .schandalig !!speciale kaart !! Andere 2 gasten kregen een gewone kaart en een stel dat binnen kwam met Groupon bon van 11 euro kreeg het zelfde verhaal als bij ons verteld werd maar wij hadden wel een bon van 60 euro
Al met al een totale mislukking geen aanrader Bij de bar een grote bende vuilisbakken vol vaat tot torenhoog op toonbank .Een andere klant stond te klagen bij de kok midden in de zaak .
Eens en nooit meer bij deze zaak
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Via Groupon hier met 4 personen gegeten. Concept was onbeperkt eten binnen 2 uur. In tuin gezeten, waarom er nog een duidelijk kapotte stoel rond de tafel stond is mij een raadsel. Hebben deze zelf maar aan de kant gezet. Bestelling werd spoedig opgenomen, fles wijn kwam en toen was het lang wachten op het eten. Na 40 minuten kwamen een paar tapas. Smaak was oke, eten was wel lauw tot koud. Na een aantal keer zwaaien na de serveerster, we hadden weer dorst, wilden we gelijk de volgende bestelling doorgeven. Ze had geen papier bij zich, kwam pas kwartier later terug. En toen hebben we weer lang moeten wachten. Ze kwam pas na 20 minuten terug om te zeggen dat de calamaris op was en of ik iets anders wilde. Toen kwamen er wat verkeerde bestellingen. Toen wij dit door gaven kwam ze terug met het bonnetje en zei dat er toch echt nummer ... Op de bon staat. Maakte niet uit, ik heb dat andere vervolgens opgegeten. Omdat de 2 uur al bijna voorbij was hebben we toen de bestelling werd gebracht meteen nog een ronde besteld. Daar leek ze niet zo blij mee. Ze had nu een nummer genoteerd dat niet eens op de kaart bestaat en kwam pas weer na een 10 minuten terug dat we wat verkeerd hadden besteld. Nee, helaas had zij het niet alleen verkeerd opgeschreven, ze heeft ook geen idee wat op de kaart staat laat staan wat er uiteindelijk geserveerd is. Ze werd zelfs wat geïrriteerd, laat staan hoe wij ondertussen voelden. Conclusie: Serveerster handelde zeer onervaren en was onoplettend, eten is simpel maar aardig van smaak. Het enige dat echt warm werd geserveerd, was de kip en die kwam pas op het eind. Voor ons eens maar nooit meer. Elders kun je smakelijkere tapas eten.
Nhadie .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Gezellig informeel restaurant. Lekkere tapas gegeten in meerdere rondes via een Groupon-actie. Zeker voor herhaling vatbaar!
Fietser J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
We hebben met z'n zessen van een Groupon actie gebruik gemaakt. We hadden minder goede beoordelingen gelezen,maar we waren zeer verrast dat het eten prima was en voldoende.. Het was gevarieerd en lekker. Het was niet druk, dus daarom ging de bediening vlotjes. We hadden geen klachten.