Que Pasa?

Engestraat 9 7411 LC Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Que Pasa?

Dinsdag en Woensdag 12:00 - 23:00

Service7,6/10
Decor7,5/10
Marjo V. 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Het was weer eens een keer wat anders , maar weinig keus in vlees.
Patat moest men lang op wachten en was zo weer op
En het drinken zat niet bij de prijs inbegrepen
En de Wc zit boven , dus niet echt handig voor mensen die slecht te been zijn
Leich . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
De negatieve recencies hebben vooral betrekking op het BBQ-en. Wij hebben met z'n 8-en heerlijk en gezellig gegeten (Groupon voucher voor Tapas). Het aanbod aan tapas was minder dan wat je er normaal kan eten maar toch konden we nog kiezen uit zo'n 20 verschillende tapas (warm en/of koud). Zeer vriendelijke bediening (dank je, Esra !).
Esli68 . 1e beoordeling (1 recensie) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Zeer slechte bediening die het voornamelijk druk had met achter de bar hangen. De tafel naast ons maakte er een opmerking over en kreeg als verklaring dat ze het druk hadden. Met pijn en moeite 2x drinken besteld in 1,6 uur. Patat was koud, nieuwe besteld en die kwamen na 3 kwartier. Vlees redelijk maar zeer beperkte saladebar. Het fruit bestond uit stukken ananas. Afrader!
GVteD . 1e beoordeling (1 recensie) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Niet bijzonder, oh ja toch bijzonder, namelijk de prijzen van het drinken €3,= voor een te kleine ice tea en €2,75 voor een te klein glas cola geschonken uit petflessen, tja, dat is bijzonder voor een verettert als deze.
Deventer2 . 1e beoordeling (1 recensie) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
We kwamen rond 19.30 binnen, bediening vriendelijk maar erg slordig in onthouden van bestellingen. Variatie vlees vis is goed niks over te klagen. De bijgerechten zijn niet om over naar huis te schrijven. Vulling van frietjes is een probleem, ook hier!
Door de binnen BBQ is het er warm binnen hou hier rekening mee.
Aankleding is redelijk gedateerd en mag verbeterd worden.
Adlai T. 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Slecht bevallen restaurant, we kwamen rond 19.30 uur binnen, moest echt naar de patatjes vragen, soep had geen smaak en was zeer lauw, eindelijk kregen we rond 20.00 uur de patatjes te weinig voor 4 personen. De bakken waren half leeg en er was bijna geen keuze van vlees en vis. Er werd niet eens bij gevuld. We hebben moeten vragen of er wat bijgevuld kon worden, uiteindelijk werden er maar 2 bakken bijgevuld. De kok die 1 bak bijvulde zag er sacherijnig uit alsof hij net uit zijn bed kwam.

Onvriendelijke bediening, na een glas wijn gedronken te hebben werd er al gevraagd of ze de glazen mee kon krijgen, ze was erg opgejaagd.

Kortom: niet voor herhaling vatbaar
Cindy V. 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Met vakantieveiling uit eten geweest, nette (misschien wat saai) ambiance, vlees en salades goed gekoeld, rustige muziek. Bediening erg vriendelijk, niet opdringerig. Het eten was voldoende, lekkere soep vooraf, genoeg brood en patat. Vlees, vis, salades, geen hoogstandje maar genoeg voor voldoende. We misten echt een lekkere rode BBQ saus, wel vers fruit.
Leo V. Gastronoom (21 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
indoor BBQ is denk ik gewoon niet mijn ding. Er lopen noodgedwongen overal van die dikke buizen van de afzuiging boven je hoofd en de rest van de aankleding van de zaak verbetert het ook niet.
Bediening was niets mis mee, maar kon wat meer enthousiasme uitstralen.
Ik ben een flinke eter en in het begin was ik even bang dat die 1,5 uur te kort is om voldoende voedsel gaar te krijgen, maar i.c.m. soep en salade(s) was het wel goed.
Soep was niet bijzonder.
Goede kwaliteit vlees; spare-ribs zijn super! alleen de spekreepjes mochten wel iets groter ze vielen zo van de spies.
Iets te weinig frietjes (bekend probleem bij dit type restaurant).
Petersbram1 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Het eten was echt super! Met een half uurtje had ik een lekkere verse salade, fruit, aardappel gratin & spare-ribs texas style en bakje knoflooksaus in huis. Heb er echt van gesmult! Echt een aanrader!
Cameronvanderhorst . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Heel erg tevreden, heerlijk gegrild vlees, gekruide aardappel uit de oven lekkere salade alles goed op de juiste temperatuur en meer dan genoeg.
Een aanrader als men zo door blijft gaan :)
Vandermeerdanie . 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Was erg lekker. Verse sla (gelukkig zonder dressing dus geen kleffe bende) en de aardappel gratin ook erg lekker.
Heerlijk, niets op aan te merken.
Zorgvuldig bereidde maaltijd.
Mark T. Gastronoom (26 recensies) 1,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Slecht bevallen restaurant waar het personeel meer met zichzelf en collega's bezig zijn dan met de klant. Kan geen lach vanaf en alles wordt afgedaan met een aanval. Vlees van zeer dubieuze kwaliteit en de dingen die wel enigszins te eten zijn, zijn snel op en worden niet aangevuld (patat, salade). Voor het eerst in mijn leven heb ik een stuk kip en een stuk vis gegeten met exact dezelfde smaak en structuur. Zeer storend is ook de eigenaar die achter een gordijntje het restaurant in de gaten houdt, de klant vriendelijk behandelen is zeker een zonde. Was op een gegeven moment ook gewoon geld aan het tellen, wat de ambiance niet te goede komt.

Eens, maar nooit meer. Ook al is het via vakantieveilingen voor een paar cent te regelen, is een paar cent te veel.
Tresbien . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Via Vakantieveilingen een arrangement geboekt bij Que Pasa. Door de vele slechte beoordelingen waren we toch wel heel benieuwd naar wat wijzelf zouden gaan ervaren. We werden bij binnenkomst netjes ontvangen. Er werd ons rustig en vriendelijk uitgelegd wat de bedoeling was. Nadat we onze drankjes gekregen hadden konden we gebruik maken van het vlees/ vis - en saladebuffet. Er was ruim voldoende van alles. Smakelijk gekruid vlees wat we op een spies konden doen, regelmatig werd alles aangevuld. De serveerster kwam af en toe vragen of we nog iets wilden drinken. Ik was juist blij dat dat niet om de 5 minuten was, zoals in andere restaurants wel eens gebeurd. De patat was vrij snel op omdat het in kleine porties werd gebakken. Dat vond ik heel begrijpelijk: patat wordt snel koud en als er teveel telang staat, wordt het slap. De plezierige muziek op de achtergrond, het rustig heen en weer lopen naar het buffet, lekker aan tafel zelf barbecuen, vriendelijk personeel, dat alles maakte onze avond tot een hele gezellige en smakelijke avond. Er wordt volgens ons hard gewerkt in dit restaurant om het gasten naar hun zin te maken. Dat er in elk restaurant, dus vast ook hier, fouten worden gemaakt,lijkt ons heel normaal. Mochten wij weer een keer in Deventer zijn, zullen we zeker Que Pasa nog een keer bezoeken!
Jochem24 . 1e beoordeling (1 recensie) 1,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Jansen 7 minuten geleden
Dit restaurant haalt zijn klandizie via vakantieveilingen.nl
Ieder bod is echter te hoog, het eten is smakeloos, soep smaakt alsof het uit een blik of pak komt, onvriendelijke bediening die zich bij iedere vraag aangevallen voelt.
Patat wordt matig aangevuld en bij opmerkingen krijg je een sneer van de serveerster.
Kwaliteit van vlees en vis is erg matig en zout van smaak (wilt u nog iets drinken....?)
Kortom: doe geen bod, iedere euro is er 1 teveel..
SDP3 . Fijnproever (8 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Barbeque restaurant, echt overheerlijk vlees (mals) en genoeg keus (eet zelf geen varkensvlees). Wel lastig om alle spiezen te gebruiken want dat past vaak niet. Bijgerecht patat was lekker, alleen de rijst niet. Salade en groentes goed vers en van kwaliteit. Geen geweldig decor maar wel netjes.
Helma01 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Door alle recensies gingen wij toch bevooroordeld naar dit restaurant met onze vakantieveilngenbon. Wij hadden een weekendje deventer geboekt. Komen uit Belgie en gingen met familie daar op vrijdagavond eten. Zeer gastvrije ontvangst. Duidelijke uitleg over het gebruik van de barbecue. Ruime sortering vlees en fantastische salades. Het frietbakje werd aan tafel ongevraagd bijgevuld. Peroneel zeer vriendelijk. Kortom: een hele gezellige avond gehad en de service was super en het eten lekker!!
Wendiexx . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Heerlijk gegeten van voldoende vlees, vis, salade bar en heerlijke frietjes. lekker soepje en stokbrood met goede kruidenboter vooraf. Gezellig en vlot personeel. Zorgden goed voor je. Wij waren alle 4 erg tevreden. (had bonnen via vakantieveiling) maar het was perfect.
ElisevanZuilen . 1e beoordeling (1 recensie) 2 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
zaterdag 24 aug. jl. zijn wij met ons gezin en ouders bij Que Pasa wezen eten.
Helaas is mijn vader zeer slecht ter been en toen ik aan het personeel vroeg of hij naar de wc zou kunnen werden we heel vervelend behandeld.
De wc die hij kon gebruiken was boven, en toen we aangaven dat hij geen trappen kon lopen vertelde de eigenaar geheel geirriteerd en bijna agressief dat ik van te voren maar een mail had moeten sturen zodat hij de wc beneden vrij had kunnen maken van spullen die hij daar had opgeslagen.
Zelf probeerde ik rustig te blijven en vertelde dat ik gewoon verwacht had dat als je uit eten gaat je gewoon naar het toilet zou kunnen gaan.
Daar is dat dus niet vanzelfsprekend.
Het eten liet ook veel te wensen over.
De patat was koud of op, de salade erg vet, en het vlees/ vis van slechte kwaliteit, evenals het drinken.
Ook was het binnen zo warm dat het een straf was om daar te moeten eten.
Ik raad af om daar te gaan eten, zeker omdat de eigenaar ontzettend onvriendelijk is.

Toos G. 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Via vakantieveilingen een bon geveild en mijn vriend en ik zijn 25 juli om 19.00 wezen eten.
Bij binnenkomst werden we door een hele vriendelijke dame ontvangen en naar een tafeltje gebracht.
Er werd gelijk gevraagd wat we wilden drinken en ook direct gebracht.
Was warm maar dat weet je als het buiten 30 graden is dat het binnen met BBQ niet kouder maar warmer is.
Ondanks de slechte tot zeer slechte recenties zijn wij er open zonder vooroordeel voor gegaan.
Was meer dan voldoende,goed vlees [rund] wat snel goed gaar was,2 soorten gemarineerde kip,3 soorten vis, spare ribs.
De salade bar was ook goed en netjes.
Frites werd iedere keer bijgevuld vanuit de keuken heerlijk knapperig en warm.
Snap niet dat er zo over geschreven wordt het is gewoon goed.
Weet niet wat men verwacht maar dit is normaal voor een BBQ.
Maar als ik zie hoe er letterlijk niet gegeten wordt door sommige mensen maar ge... alsof ze nog nooit iets op hebben sorry maar daar wordt ik niet goed van.
Onze ervaring is dan ook super en dat heb ik ook al aan de bediening verteld
Ginger1990 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Op wo. 24 juli 2013 zijn wij (mijn vriend, mijn ouders en ik) uit eten geweest bij Que Pasa. Ook wij hadden de slechte recensies op iens.nl gelezen en gingen er toch iets bevooroordeeld heen. Hoe geweldig was het, dat alle punten die hieronder als negatief genoemd zijn, juist enorm goed gingen bij ons bezoek! Het personeel was uiterst vriendelijk, we werden snel geholpen en het decor zag er geweldig uit. De muziek paste compleet bij de sfeer die met het decor bereikt werd en het maakte dat je je echt in de Spaanse sferen waande. Het eten was over het algemeen erg goed, afhankelijk waarvan je houdt. Toen wij opmerkte dat de friet op was, en we dit tegen de bediening zeiden, werd er meteen een nieuwe bak friet aangevuld, wat ook weer erg smakelijk was. Ik kan alleen maar zeggen dat ik met een tevreden en volle maag het restaurant weer uit liep en dat we het erg gezellig hebben gehad! Pluim dus voor het personeel!