Que Pasa

Meer informatie over restaurant Que Pasa

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 16:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Kan beter
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Que Pasa is sinds jaar een dag hét tapasrestaurant van Oud-Beijerland en omstreken. Met smakelijke, dagverse hapjes, vriendelijk personeel en een aangename huiselijke sfeer.

Gisteren aten we met vijf personen. Een broodplankje, twee rondes tapas en een grand dessert met koffie na. Er kwam van alles voorbij; ham, sardientjes, gepaneerde makreel, dadels, een kaasje, etc. Het smaakte allemaal prima. Alleen merkte er iemand op dat er eigenlijk geen salade bij zat. Qua drank is er volop keus. Er zijn aparte bier- en wijnkaarten.

Het eten en drinken zit dus allemaal wel goed. Toch kleven er ook wat nadelen aan Que Pasa. Ik vond het een vrij drukke avond. Sowieso is het altijd verstandig om er te reserveren, maar nu het weer gratis parkeren is in OBL was het gisterenavond lastig om een gaatje te vinden voor de auto. Binnen zaten we naast een tafeltje waar een groepje vriendinnen soms wat rumoer maakte. En we zaten aan de straatkant van het restaurant dus er komt telkens verkeer voorbij. Het bedienend personeel leek soms ook moeite te hebben met de drukte, wat soms resulteerde in lang wachten om nog een drankje o.i.d. te bestellen.

Maar goed, in alle eerlijkheid zijn dat veelal zaken waar Que Pasa niks aan kon doen. Bottom line is dat je hier gewoon lekker kunt eten. Qua kosten kwamen uit op ongeveer € 60 p.p.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Zeer matig. Aangebrande kip. Veel te droge hamburgers, Keihard brood. Geen aandacht van de bediening voor onze opmerkingen.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Leuk, niet al te groot restaurant. Wij zaten heel gezellig aan een grote ronde tafel met 4 volwassenen en 4 kinderen. 3 keer het 2 gangen menu besteld en daarbij wat losse tapas. Jammer alleen dat er geen rekening gehouden werd bij het menu (wat volgens de serveerster steeds wisselt) met de losse tapas welke besteld hadden. Sommige dingen kregen we dus dubbel. Kwaliteit was goed.
Badjassen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten gisteravond. Moet eerlijk zeggen dat we hier al jaren komen maar hoogstens 2x per jaar en vooral de smaak van eten is super. Bediening is zeer vriendelijk en gisteravond gebeurde er nog iets bijzonders: nadat we weggereden waren, werd ik gebeld dat er 2 gerechten per ongeluk op onze bon terecht waren gekomen en het envelopje ligt klaar. Kijk, heel normaal natuurlijk maar waar zie je dat nog tegenwoordig?
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Op aanraden van een collega zijn we hier gaan eten met vier personen op een woensdagavond. Eenmaal aangekomen zijn de verwachtingen niet hooggespannen gezien de locatie en het uiterlijk van het restaurant. Eenmaal binnen werden we zeer hartelijk ontvangen door de gastheer deze avond. Eenmaal aan tafel konden we eens goed rondkijken, het interieur is geen fraai gezicht. Weinig Spanjaarden die zich hier thuis voelen denk ik. Het eten was behoorlijk lekker, waar je in de meeste tapasrestaurant vrij standaard dingen krijgt hebben we hier bijvoorbeeld ook heerlijke gerookte rib-eye op en kregen we grote gamba's van de grill. De glazen waarin de frisdranken werden geserveerd vonden we erg mooi, de gastheer verwees ons meteen waar we ze konden kopen en wat ze kosten.
Om de avond af te sluiten hebben we nog een koffie besteld, de koffie was goed, maar daar mag wel meer een feestje van worden gemaakt.
isja .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Aan de moderne (en m.i. niet al te fraaie) buitenkant is niet te zien dat er binnen een Spaans bistro-interieur is. Het restaurant is druk bezocht en dat is geen wonder met zo'n tapas kaart. De tapas zijn net wat meer 'ontworpen' dan de tapas die je in een Spaans café zou krijgen en daarom waarschijnlijk ook bij koud weer ook ontzettend lekker. De keuze is reuze en van vega tot vet, vis of vlees, voor ieder wat wils. Ook voor de gast die eigenlijk een gewoon 'bord vol' wil. De bediening is snel en attent. Probeer alleen niet bijdehand in het Spaans te gaan bestellen, dat gaat niet goed. Top tent!
pjvanl .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Vorige week als experimentje wezen eten bij tapasrestaurant Que Pasa aan het Vierwiekenplein in Oud-Beijerland. Er heerst een gezellige bistro-achtige sfeer en de bediening is vriendelijk en vlot. De ruime keuze aan verschillende soorten tapas maakt de keus misschien wat moeilijk, maar uiteindelijke blijken alle gerechtjes van sublieme kwaliteit en smaak, zeker ook de spinazie-kaas kroketjes. Vooraf heerlijk warm knoflook brood en een heerlijk spaans wijntje er naast maakt het alles tot een genoegelijke belevenis, die aan het eind bovendien heel betaalbaar blijkt te zijn.
aspanjersberg .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Op vrijdagavond 19 februari met 2 personen in dit restaurant gegeten. Het is wat betreft de keuken wel eens veel beter geweest. Het bedienend personeel is vriendelijk, snel, duidelijk, dus niets op aan te merken. Maar de keuken valt tegen. Het is niet slecht, maar alles is het net niet, helaas. Vooraf een pompoensoepje bestelt, deze zag er goed uit, maar bijna geen smaak, het stoofpotje van kalfsvlees leek op een blikje soep met wat kalfsvlees erin maar het vlees was wel weer lekker zacht. gegrilde groente goed van smaak maar te machtig en vet, de saus was teveel en overheerste de smaak, geitenkaas met serranoham met honingsaus uit de oven lag te baden in pure honing, dus veel te zoet, pompoensalade was hoofdzakelijk rucola, jammer. Coquilles, het sausje veel te dun en enorm bitter. Het was wel allemaal vers en van goede kwaliteit maar qua smaak allemaal net niet. Dit restaurant staat niet meer in onze top tien helaas.
Tanya H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Nav wat matige reacties die ik lees wil ik nog eens mijn mening geven over Que Pasa. Wij komen hier regelmatig en ik schrijf daarom niet van ieder bezoek een recensie maar dat wil ik hierbij alsnog doen. Het is ons opgevallen dat sinds een poosje de reacties op Iens wat minder zijn geworden. Wat wij vreemd vinden want wij ervaren eten bij Que Pasa nog steeds als de eerste keer dat wij er kwamen. (Lekker en goed.) Het eten is erg smakelijk! Ook de service is zeer prettig. We worden altijd fijn geholpen door een jongeman met bril, hij is oplettend en keurig. Onze favorieten; de zeeduivelspiesjes, coquilles en kippendijen. En de honing yoghurt notenijs als dessert is vaste prik.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijk gegeten en perfect klaargemaakte gerechten. Gezellige en mooie zaak, eigenaar komt regelmatig langs of alles naar wens is. Hier kom ik vaker.
PaulenGaby .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Que pasa heeft onlangs de kaart verandert en helaas is dat te merken. In deze tijd van all-you-can-eat tapas restaurants verwacht ik dat een a-la-card restaurant daar met kwaliteit bovenuit steekt. Helaas is dat in dit geval niet overtuigend. De champignons waren opgebakken voorgekookte of blik-champignons.
Jantien R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Gegeten met een groep van 6 - zijn 5 keer naar de bar gelopen om te vragen of we nog wat drinken en eten mochten. Personeel lette niet op - ondanks dat het aan het begin niet druk was. Eten zelf was niet heel bijzonder (verrassingsmenu). Leuk was wel de life muziek en het decor.
Nowi .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Met ons gezin van vier op vrijdagavond heerlijk gegeten. Vooraf vers gebakken knoflookbrood besteld om de eerste trek te stillen. Prima huiswijnen. In meerdere rondes diverse tapas op tafel laten zetten. Alles even lekker. Echte aanraders zijn de Jamon Iberico, de coquilles en de eendenborstfilet! Het dessert yoghurt-honing-notenijs maakt de avond compleet. Gezellige sfeer en prima vlotte bediening.
Tuya .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Het is druk op de zondag dat ik hier met een vriendin heb gegeten. We wilden graag tapas, het restaurant waar we eigenlijk heen wilden was vol dus uiteindelijk zijn we hier terecht gekomen. We kozen het 3 gangen menu, wat veel te veel bleek te zijn. Na de tweede gang stoppen was geen enkel probleem. De gerechtjes zijn allemaal lekker, per gang een stuk of 6 verschillende. Ze zijn naar mijn idee niet allemaal even 'authentiek', maar de prima smaken maken dat wel goed. Netjes geprijsd ook. Keurige bediening, zoals het hoort.
Elles1988 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Erg lekker en goed restaurant.
Wij gaan hier regelmatig eten en zijn erg tevreden.
Tapas zijn lekker en vers. Weinig gefrituurde gerechten en het personeel is vriendelijk.
Zeker de moeite waard!
Wimtien S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Vrijdagavond, druk dus. Door de akoestiek gonst het geluid door de zaak. Hard praten!
Gerechtjes zoals de zeebaars, gefrituurde manchego, zeeduivelspiesjes, carpaccio waren erg lekker. De heerlijke biologische wijn Tempranillo (Shiraz) van Bionius paste er prima bij.
Bediening houdt zoals altijd alles goed in de gaten.
Gamba83 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Afgelopen weekend met een groep vrienden hier gegeten. Eten is prima, net zoals de bediening dit is. Echter lang natafelen zit er helaas niet in, wij werden er min of meer weggekeken, zelfs door de eigenaar!!! Dus voor de snelle hap een absolute aanrader, echter wil je nog lekker natafelen onder het genot van een drankje, een afrader. Hiervoor zou ik een gezellig terras/café opzoeken, deze zijn er genoeg in OBL!
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Gisteren voor het eerst gegeten en eigenlijk wel klaar mee.
Eten was ver onder de maat, het eten leek opgewarmd in de magnetron. Kan ook de positieve reacties over het eten totaal niet begrijpen. Prijs/kwaliteit verhoudingen liggen compleet uit balans.
De Patatas Bravas waren gefrituurde aardappelpartjes met wat kruiden er over gestrooid.
De grote garnalen waren de grote van de Hollandse garnalen. en te lang gebakken.
ik kreeg iets voorgeschoteld gekregen met speklapje, zaten meerdere haren op en er was geen aandacht besteed aan het gerecht, alsof het in de magnetron werd klaar gemaakt. bediening was verder netjes en erg snel met drankjes. Maar dit is echt GEEN tapas restaurant en voor iemand die van goed eten houd een complete afrader.
Wimtien S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Zoals gewoonlijk weer goed gegeten bij Que Pasa.
De gamba's pil-pil blijven zo lekker....ook de heek van de maand tapas kaart smaakte prima. Rode huiswijn past er buitengewoon goed bij.l
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Heerlijk! Vriendelijk en leuk personeel. Goed om te zien hoe men samenwerkt. Altijd een glimlach! Eten is zalig! De maandtapas zijn verrassend lekker!