Que Pasa

Czarinastraat 6 1506 RA Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Que Pasa

Beste tapas van Zaandam

Boven Amsterdam-Noord, in Zaandam, kun je genieten van de meest heerlijke Spaanse gerechten. Que Pasa hanteert geen all-you-can-eatformule, maar voor de echte smulapen hebben ze wel uitgebreide tapas menu's. Je verlaat het restaurant dan ook geheid met een goedgevuld buikje. Ze adviseren je graag de lekkerste wijn bij de gerechten op hun gevarieerde kaart. Geniet van de lekkerste tapas!

Meer informatie over restaurant Que Pasa

Hennie E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
bushzus .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ik ben hier al vaker geweest,ook in het naast gelegen restaurant.Op 1 uitzondering na is het me hier altijd goed bevallen
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wat een heerlijk restaurant! Mooi en gezellig ingericht, vriendelijk en gezellig personeel. En het eten.....is van hoge kwaliteit. We hebben tapas gegeten, hoog op smaak, geen fabriekswerk, duidelijk zelf gemaakt. Daar betaal ik graag voor en daar kom ik graag voor terug. Het was een hele gezellige avond !
george52 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Vorige week met 8 man bij Que Pasa gegeten. We hebben een ontzettend leuke avond gehad. De bediening was top. De tapas gerechtjes van het tapas menu waren erg afwisselend en goed bereid. Er werd goed rekening gehouden met de speciale dieet wensen van enkelen van onze groep. Complimenten voor de keuken, de gerechtjes waren erg lekker.
Fijn restaurant. Hier komen we zeker nog eens terug.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Altijd goed 10 jaar geleden ook al goed
A. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten de serveerster had goede mensenkennis en voelde ons goed aan, we kregen ons dessert precies zoals we dat wilden. We komen zeker terug.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prima bediening volop gezelligheid en heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar. Gelukkig niet van die supergrote porties maar allemaal mooie kleine hapjes
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Variatie aan tapasgerechten met overheerlijke crema catalana als afsluiting. Goede bediening. Zeker een aanrader!
amy B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lieve hemel: plakkerige menu's en tafels, wijn in Duralex-glaasjes en onbeschofte bediening door de bazin. Binnen te harde muziek. Op het terras is er door de langs scheurende pizzakoeriers ook al geen normaal gesprek mogelijk.
marja B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
sfeervol ,service gericht ,deden niet moeilijk over de welkomstconsumptie kregen iets anders.eten was lekker wat wil je nog meer.
Huub S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prima eten, goede bediening en gezellig!
Ina T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het eten was erg lekker. De bediening erg vriendelijk en gaf uitleg over diverse gerechten. Alleen jammer van het lawaai van in hoog tempo rijdende pizzakoeriers en auto's. Je zit heerlijk op het terras maar het lawaai was niet leuk. Voortaan eten we binnen . . Heerlijk gegeten.
Dirk-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ik ben hier inmiddels een aantal keren geweest en het is een prima plek voor tapas. Hoe authentiek Spaans ze zijn is wellicht voer voor discussie, maar ze smaken zonder meer goed. De ontvangst is verder zeer hartelijk en de bediening prettig en niet opdringerig.
jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Mooı restaurant sımpel tapas goed op smaak zou ık terug keren dat weet ık nıet Servıce prıma geen spaanse personeel dat maak nıet zo veel uıt maar. Als er eentje rond loop zou ık leuk vınden
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Was hier met mijn zus met de AH bon. Hebben heel goed gegeten, het was meer dan voldoende, heel vriendelijke en attente bediening, de tijd tussen de gangen was prima, niet te snel en niet te langzaam.
Echt een aanrader!
stef M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
vlotte jonge bediening, die veel tijd gaf bij de uitleg van de gerechten. Met zorg uitgekozen menu en cocktail vooraf ,voor de ah bonnetjes. Rustige sfeer, het was goed bezet, maar wij hebben dat niet gehoord.
We komen nog eens terug
Ivk .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gereserveerd voor 6 personen, echter bij aankomst bleek onze reservering doorgestreept (?) We konden toch plaats nemen aan gezellige ronde tafel. Muziek erg hard maar op ons verzoek werd het geluid zachter gezet. Bediening uitermate vriendelijk en attent. Van de geserveerde tapas was vooral de knoflook erg overheersend. De inktvisringetjes erg taai, vleesspiesjes bijna koud, gehaktballetjes heerlijk, hamkroketjes verrassend lekker, zalig romige tonijnsalade, heerlijk mals stoofpotje, vreemd gevormde en niet lekkere fites, een frisse salade miste ik wel bij al dat knoflookgeweld. De (huis)wijn was matig. De toetjes waren groot maar lekker. Van alle geserveerde gerechtjes was de helft goed , de andere helft ondermaats. Al met al wel een erg gezellige ambiance maar voor mij toch geen terugkom adresje....
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Altijd top!!
Annemarie A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gezellige avond gehad. Het all-you-can-eat concept is prima !