Que Pasa

Czarinastraat 6 1506 RA Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Que Pasa

Beste tapas van Zaandam

Boven Amsterdam-Noord, in Zaandam, kun je genieten van de meest heerlijke Spaanse gerechten. Que Pasa hanteert geen all-you-can-eatformule, maar voor de echte smulapen hebben ze wel uitgebreide tapas menu's. Je verlaat het restaurant dan ook geheid met een goedgevuld buikje. Ze adviseren je graag de lekkerste wijn bij de gerechten op hun gevarieerde kaart. Geniet van de lekkerste tapas!

Meer informatie over restaurant Que Pasa

• : Parkeerplaats

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Que Pasa

Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten. Gezellige sfeer..goede bediening.Hadden op het laatst wel een beetje het gevoel dat we de tent werden uitgeken..Toch zeker voor herhaling vatbaar.
Jasmine M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke sfeer, vriendelijk personeel en goed eten. Vond het alleen met de AH Aktie alsnog best prijzig en ook de hoeveelheid was net genoeg, maar kan beter.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Terecht gekomen via AH restaurant actie, wat we overigens nog wel duur vonden. Maar het is een superleuk restaurant met ontzettend aardige bediening en het eten was heerlijk! Wij werden verrast met een sterretje in ons dessert omdat we verteld hadden dat we alvast onze verjaardagen vierden! Heel attent, nogmaals Colin bedankt voor de ontzettend leuke avond!
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Erg lekker gegeten, alleen ondanks de AH actie alsnog erg prijzig.
Bediening is goed. Je word snel geholpen en eten staat ook snel op tafel.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gisteravond heerlijk met partner gegeten in dit restaurant. Goede sfeer, leuk personeel en heerlijke tapas van de all you can eat kaart.
mbarendregt .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik heb samen met een vriendin met de Iensbon heerlijk bij Que Passa gegeten. Het menu is prima en de hoeveelheid meer dan voldoende. De ambiance is heel sfeervol en de bediening heel attent en behulpzaam.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker eten en geweldige service. We hebben hier met een groep zeer gezellig gegeten. Allen verwarring bij binnenkomst, we kwamen binnen via de Mexicaan, het ernaast gelegen restaurant. Maar prima opgelost.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was heerlijk en de werknemers waren super vriendelijk! Echter was het wel vrij donker in het restaurant. Ook schrokken wij ons dood van de rekening achteraf. In Spanje betaal je voor een litertje sangria ongeveer 10 euro op het terras. Hier betaal je 12,50 voor 0,5 liter.. dat hadden we niet aan zien komen dus dat was een teleurstelling toen we de rekening zagen. 61,50 euro en dat voor een 'Albert heijn' actie.... tja.
Hennie E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Que pasa bied al jarenlang kwaliteit.Ga zo door, we hebben er weer van genoten
bushzus .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ik ben hier al vaker geweest,ook in het naast gelegen restaurant.Op 1 uitzondering na is het me hier altijd goed bevallen
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wat een heerlijk restaurant! Mooi en gezellig ingericht, vriendelijk en gezellig personeel. En het eten.....is van hoge kwaliteit. We hebben tapas gegeten, hoog op smaak, geen fabriekswerk, duidelijk zelf gemaakt. Daar betaal ik graag voor en daar kom ik graag voor terug. Het was een hele gezellige avond !
George W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Vorige week met 8 man bij Que Pasa gegeten. We hebben een ontzettend leuke avond gehad. De bediening was top. De tapas gerechtjes van het tapas menu waren erg afwisselend en goed bereid. Er werd goed rekening gehouden met de speciale dieet wensen van enkelen van onze groep. Complimenten voor de keuken, de gerechtjes waren erg lekker.
Fijn restaurant. Hier komen we zeker nog eens terug.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Altijd goed 10 jaar geleden ook al goed
A. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten de serveerster had goede mensenkennis en voelde ons goed aan, we kregen ons dessert precies zoals we dat wilden. We komen zeker terug.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prima bediening volop gezelligheid en heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar. Gelukkig niet van die supergrote porties maar allemaal mooie kleine hapjes
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Variatie aan tapasgerechten met overheerlijke crema catalana als afsluiting. Goede bediening. Zeker een aanrader!
amy B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lieve hemel: plakkerige menu's en tafels, wijn in Duralex-glaasjes en onbeschofte bediening door de bazin. Binnen te harde muziek. Op het terras is er door de langs scheurende pizzakoeriers ook al geen normaal gesprek mogelijk.
marja B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
sfeervol ,service gericht ,deden niet moeilijk over de welkomstconsumptie kregen iets anders.eten was lekker wat wil je nog meer.
Huub S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prima eten, goede bediening en gezellig!
Ina T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het eten was erg lekker. De bediening erg vriendelijk en gaf uitleg over diverse gerechten. Alleen jammer van het lawaai van in hoog tempo rijdende pizzakoeriers en auto's. Je zit heerlijk op het terras maar het lawaai was niet leuk. Voortaan eten we binnen . . Heerlijk gegeten.