Que Pasa

Czarinastraat 6 1506 RA Zaandam Nederland Kaart

Over restaurant Que Pasa

Beste tapas van Zaandam

Boven Amsterdam-Noord, in Zaandam, kun je genieten van de meest heerlijke Spaanse gerechten. Que Pasa hanteert geen all-you-can-eatformule, maar voor de echte smulapen hebben ze wel uitgebreide tapas menu's. Je verlaat het restaurant dan ook geheid met een goedgevuld buikje. Ze adviseren je graag de lekkerste wijn bij de gerechten op hun gevarieerde kaart. Geniet van de lekkerste tapas!

Meer informatie over restaurant Que Pasa

• : Parkeerplaats

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ivk .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gereserveerd voor 6 personen, echter bij aankomst bleek onze reservering doorgestreept (?) We konden toch plaats nemen aan gezellige ronde tafel. Muziek erg hard maar op ons verzoek werd het geluid zachter gezet. Bediening uitermate vriendelijk en attent. Van de geserveerde tapas was vooral de knoflook erg overheersend. De inktvisringetjes erg taai, vleesspiesjes bijna koud, gehaktballetjes heerlijk, hamkroketjes verrassend lekker, zalig romige tonijnsalade, heerlijk mals stoofpotje, vreemd gevormde en niet lekkere fites, een frisse salade miste ik wel bij al dat knoflookgeweld. De (huis)wijn was matig. De toetjes waren groot maar lekker. Van alle geserveerde gerechtjes was de helft goed , de andere helft ondermaats. Al met al wel een erg gezellige ambiance maar voor mij toch geen terugkom adresje....
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Altijd top!!
Annemarie A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gezellige avond gehad. Het all-you-can-eat concept is prima !
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gisteren met mijn vriendin heerlijk gegeten. Het was veel en vooral lekker! Super fijne en vlotte bediening. Een minpuntje, veel op en afstapjes en weinig verlichting. Mensen die slecht ter been zijn zoals ik, beetje lastig.
Yvette D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Hier wezen eten met een gezelschap van 6 personen. Er was vantevoren gereserveerd, echter bij aankomst bleek dat de reservering niet goed door gekomen was. Toch werd er snel een plek voor ons vrij gemaakt en konden we plaats nemen. Service was snel en behulpzaam, bij het bestellen van de eerste tapas werd duidelijk aangeraden om niet te veel te bestellen, aangezien de tapas vrij groot van stuk waren. Dus is iedereen begonnen met 2 stuks. De tapas waren zoals beloofd van een groot formaat, en smaakten heerlijk. De sfeer is erg goed en brengt je meteen in een Spaanse stemming. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker nog een keer!
Xxx1 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
wat een prachtig interieur, je komt meteen helemaal in de stemming. De tapas waren prima. De desserts stonden heel eenvoudig op de kaart omschreven en waren verrassend uitgebreid en opgemaakt
Lhandjes .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gezellig! Mooie producten en een vriendelijke bediening. Zeker een aanrader voor een gezellig avondje uit. We zullen zeker nog eens terug gaan.
H.ulle9b .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Alles was erg smakelijk en de bediening was erg goed en vriendelijk. Een aanrader. Wij hebben hier vaker gegeten en blijven dit ook zeker doen.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Que Pasa is een sfeervol tapasrestaurant in Zaandam. Het is leuk ingericht en verdeeld over 3 verdiepingen. Via de website kun je reserveren dmv Quandoo, maar dan wordt je na de bevestiging helemaal sufgespamd door Quandoo (en dat terwijl de reservering niet bij het restaurant was aangekomen!). Je kunt dus beter even bellen. Wij kozen deze keer voor het all-you-can-eat concept, je krijgt dan een speciale kaart waar je uit kan kiezen (er was wel een toeslag voor bepaalde gerechten). Alles was heerlijk, al miste ik op de speciale kaart wel wat tapas die ik voorheen zo graag at. Probeer de viskroketjes, de ham met meloen, of de ingemaakte boquerones. Ook de sangria is lekker.
Janbelier .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Was allemaal prima.
Alleen het gedeelte 'warme tappa's' van het hoofdgerecht, dat veel was (heerlijk), werd in één keer opgediend. Ons advies is deze hoeveelheid (aantal bakjes met warme tappa's) in 2-en te delen en dan dus ook in 2-en op te dienen/uit te serveren. Dan blijft alles ook lekker warm.
Paj.koning .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
het eten was goed en de bediening erg vriendelijk, de volgende keer ga ik zeker weer heen.
Het is klein en gezellig om daar lekker te eten
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Ten eerste wil ik even aangeven dat het hele menu, aktie menu van geweldig was. Alles was inbegrepen. Van sangria tot dessert en koffie. Er werd ons een ander tafeltje aangeboden, omdat men zag dat we het tafeltje wat we kregen toch wel een "sluitpost" vonden. De sangria was heerlijk en zoals het hoort. Het brood lekker, alleen de ailo was van flauw, kon nog iets meer Citroen en zeker knoflook hebben. Al de gerechten waren heerlijk. Maar er is een kleine consessie aan de smaak gedaan. Ik miste het echte olijfolie, knoflook en saffraan wat de Spaanse keuken zo kenmerkt. Niettemin stijgt deze Spaanse keuken al snel uit boven andere Spaanse restaurants. Ik had in dit menu geen favoriet gerecht. Alles was lekker. Echter, ik heb er eerder gegeten en toen namen we de knoflook gamba's. Die waren toen heerlijk. Ik zal zeker weer terug komen. De bediening doet heel erg z'n best om het de gasten naar de zin te maken. Dat is ook een reden om weer te komen. Leuke restaurantje ontdekt dus, wat hoog bij mij op de te bezoeken restaurant zal komen.
Hemadame .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016

Als ik mag kiezen waar ik ga eten dan eet ik meestal bij Que pasa. Heerlijke gerechten. Lieve bediening, fantastisch decor.

De laatste keer aten we er met vrienden.
We kregen een ruime ronde tafel voor de een raam / deur die open kon. Hierdoor zaten we zalig binnen met toch het buiten gevoel.

We namen een "plate de que pasa" ruim genoeg voor 4 personen. Erna namen we ieder nog 2 gerechten en een dessert. Meer dan voldoende was het alles bij elkaar.
We zaten gezellig en het eten was uitstekend. De bediening vriendelijk en attend.

Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
De tapas waren smakeloos, o.a gehaktballen waren te zacht, varkenshaas vreemde smaak, de knoflook overheerst, de sangria 1 liter veel te duur erg jammer neem voorbeeld aan restaurant t zusje
Bmmar .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Via de Ah actie hier gegeten. Nu dus echt goedkoop lekker en voldoende. Met de rijst/ kip en stoofvlees iets minder tapas gevoel. Maar lekker en misschien speciaal voor AH diner actie wat meer op een 3 gangen dinner laten lijken.

Minder vonden wij de grote zoutkorrels op de kalemaris en te veel ham of te wenig meloen.
Jessica1345 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We zijn met zijn vieren met de spaaractie van AH bij Que Pasa geweest.
We kregen een 3 gangen menu.Dit was qua smaak heerlijk maar we vonden de hoeveelheid die we kregen (het hoofdmenu) te weinig voor 4 personen.
Ook was het hoofdgerecht niet warm genoeg.
Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Fantastisch eten!!! Altijd even lekker!! Mooi decor en comfortabele setting. Altijd verrassend en prima locatie. Een top avond uit.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Weinig bijzonder. Absoluut niet slecht, en je kunt bij Que Pasa een gezellige avond hebben, maar niets stijgt boven het gemiddelde uit. Het is allemaal een beetje voorspelbaar. Maar ja... met voorspelbaar weet je wel wat je krijgt en dat is ook wat waard. Que Pasa is een veilige keuze, waar iedereen wel iets van zijn gading kan vinden.
Trakeena .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Tja, wij vonden niet echt bijzonders wat wij te eten kregen.
Het prijs was ok.
Nee, ik denk niet dat we weer daar gaan eten.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Sfeer is heel gezellig Spaans en de tapas waren heerlijk. Vlotte en aardige bediening en een goed uitgekozen menu voor de aktie. Voor herhaling vatbaar!