Que Pasa

Czarinastraat 6 1506 RA Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Que Pasa

Beste tapas van Zaandam

Boven Amsterdam-Noord, in Zaandam, kun je genieten van de meest heerlijke Spaanse gerechten. Que Pasa hanteert geen all-you-can-eatformule, maar voor de echte smulapen hebben ze wel uitgebreide tapas menu's. Je verlaat het restaurant dan ook geheid met een goedgevuld buikje. Ze adviseren je graag de lekkerste wijn bij de gerechten op hun gevarieerde kaart. Geniet van de lekkerste tapas!

Meer informatie over restaurant Que Pasa

• : Parkeerplaats

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Que Pasa

Appalonia K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was erg lekker, bediening erg goed en zeer gastvrij. Het was druk, meerdere grote groepen, hierdoor moesten we soms wat langer wachten. Verder een hele leuke avond gehad
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Een zeer fijne en goede bediening. Het eten was ook erg goed. Een geweldige avond gehad!
Gonda H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Bij de special plate van de chef kregen we een uitleg wat erop lag. Goede en vriendelijke bediening. Het eten kwam op tijd en af en toe kwam de bediening kijken of er alles naar wens was en of er nog genoeg te drinken was. Het was top!!
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Geweldig, voor herhaling vatbaar
Hanke S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Fantastische avond gehad! We kozen in eerste instantie voor Que Pasa omdat wij vegetarisch eten en ze veel opties hebben maar we waren erg verrast door de lieve, leuke bediening en de inrichting. Echt een aanrader!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heel gezellig restaurant met vriendelijke bediening die nog echt weten was gastheer/vrouw zijn betekend. De menukaart had genoeg keuze. Het eten was lekker en alle tappas kwamen mooi gelijk op de tafel.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Super tent. Restaurant is leuk ingericht. Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Ernaast zit een Mexicaan ( overigens ook een aanrader) , er is een open verbinding. Je kunt zelfs in 1 gezelschap van beide restaurants genieten. Top!
ger M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Ik werd 70 en heb mijn verjaardag gevierd met een etentje bij Que Pasa.
Het eten was echt heel lekker en een goede Spaanse smaak.
Aan het eind wilde ik weg gaan maar werd terug op mijn stoel gezet en moest een toetje eten.
Een lekkere Dame Blanche met een vuurspuiter en een lang zal ie leven over de boxen.
Hele lieve mensen en een hele goede snelle bediening. Nog bedankt, Ger
Katja K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk Spaans eten, veel keuze, zeer vriendelijke service
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heel gezellig heerlijk gegeten en uitstekend bediend. Mijn lievelingsrestaurant in Zaandam
Liesbet M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Lekker eten, heel vriendelijke mensen en een lekker kitscherig maar leuk ingericht restaurant. Kom er zeker terug.
Maya W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten. Gezellige sfeer..goede bediening.Hadden op het laatst wel een beetje het gevoel dat we de tent werden uitgeken..Toch zeker voor herhaling vatbaar.
Jasmine M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke sfeer, vriendelijk personeel en goed eten. Vond het alleen met de AH Aktie alsnog best prijzig en ook de hoeveelheid was net genoeg, maar kan beter.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Terecht gekomen via AH restaurant actie, wat we overigens nog wel duur vonden. Maar het is een superleuk restaurant met ontzettend aardige bediening en het eten was heerlijk! Wij werden verrast met een sterretje in ons dessert omdat we verteld hadden dat we alvast onze verjaardagen vierden! Heel attent, nogmaals Colin bedankt voor de ontzettend leuke avond!
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Erg lekker gegeten, alleen ondanks de AH actie alsnog erg prijzig.
Bediening is goed. Je word snel geholpen en eten staat ook snel op tafel.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gisteravond heerlijk met partner gegeten in dit restaurant. Goede sfeer, leuk personeel en heerlijke tapas van de all you can eat kaart.
mbarendregt .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik heb samen met een vriendin met de Iensbon heerlijk bij Que Passa gegeten. Het menu is prima en de hoeveelheid meer dan voldoende. De ambiance is heel sfeervol en de bediening heel attent en behulpzaam.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker eten en geweldige service. We hebben hier met een groep zeer gezellig gegeten. Allen verwarring bij binnenkomst, we kwamen binnen via de Mexicaan, het ernaast gelegen restaurant. Maar prima opgelost.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was heerlijk en de werknemers waren super vriendelijk! Echter was het wel vrij donker in het restaurant. Ook schrokken wij ons dood van de rekening achteraf. In Spanje betaal je voor een litertje sangria ongeveer 10 euro op het terras. Hier betaal je 12,50 voor 0,5 liter.. dat hadden we niet aan zien komen dus dat was een teleurstelling toen we de rekening zagen. 61,50 euro en dat voor een 'Albert heijn' actie.... tja.