Que Pasa Maastricht

Tongersestraat 3 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Ijscoupe
      Koffie, cappucino of thee

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Que Pasa Maastricht

¡Hola Que Pasa!
Op een prachtige plek in oud Maastricht brengen wij je in Spaanse sferen.
Denkend aan je laatste bezoek aan Spanje verlang je terug naar alle lekkere uitgesproken smaken die je daar voorgeschoteld kreeg op dat terrasje in de zon... aan die bar...
Je ervaart hier weer die sensatie. Authentieke spaanse vleeswaren (eigen import), goede patatas bravas, verse boquerones en calamares. Voor de fijnproever is er pata negra en solomillo et cetera.
¡Pruébalo!

Meer informatie over restaurant Que Pasa Maastricht

Bushalte Bouillonstraat: Lijn 3, 4 & 9.
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18:00u (Donderdag tot 21:00u). Overdag betaald parkeren in de buurt.

Dinsdag tot en met zondag van 15:30 uur tot 23:00 uur

• Bancontact , MobielPay , Pin
  • Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Spaans gesproken , Wi-Fi
6,9

Jouw recensie over het restaurant Que Pasa Maastricht

Bart D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Gastvrij en zeer klantvriendelijk
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Perongeluk eigenlijk hier terecht
gekomen op vrijdag avond. We hebben heerlijk gegeten hier. En wat een vriendelijk personeel! Ze is duidelijk in uitleg over de kaart,vriendelijk en super gastvrij.
Zaterdag avond wilde we ergens anders eten,maar dit ging helemaal fout. Toen henben we om.20:30 gebeld naar Que Pasa of ze nog.plek hadden? En ze hielde speciaal voor ons de keuken nog even open. Hebben heerlijk aan de bar gegeten. Super gezellig zitten kletsen met Anne van de bediening en echt super goed gegeten!Hier weten ze echt wat goed eten en gezelligheid is! Zeker een aanrader en wij komen terug als we nog is in de buurt zijn.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gisteren heerlijk gegeten bij Que Pasa. We zijn met de ah actie 2e menu gratis gegaan en mochten kiezen uit 8 koude tapas als voorgerecht en daarna 8 warme tapas als hoofdgerecht. Daarna nog een toetje. Er was genoeg keuze en de porties waren meer als voldoende. De bediening was vlot en aardig. We zaten heerlijk voor het raam. En er stond gezellige Spaanse muziek aan op de achtergrond. Wij hebben genoten.
Swenne G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Een erg gezellig restaurantje! Ons geknoei was geen probleem voor het personeel dat overigens erg gastvrij was. Het eten was erg lekker en we hebben ons prima vermaakt :)
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Gezellig en goed restaurant.
Wij hebben er heerlijk gegeten
E_E .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Met de AH actie hier gegeten. Wij vonden de tapas erg lekker en het was voor ons meer dan voldoende. Vooral de spinazie- en chorizokroketjes waren heel smakelijk. Ook het toetje was lekker. De bediening was vriendelijk en gaf uitleg over de herkomst van de producten. Wij komen zeker een keer terug.
Hinke W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gezellig restaurantje met vriendelijk personeel met passie!
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten en heel leuke bediening. Aanrader.
Trudy C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gezellige sfeer en lekker eten.
Komen zeker nog een keer terug????
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
In eerste instantie werden we vriendelijk welkom geheten. Daarna was het wachten op de kaart.... Uiteindelijk besteld en toen kwam groepje vriendinnen aan de bar zitten om hun vrijgezellenfeest te vieren. Erg gezellig, maar ook erg luidruchtig. We konden elkaar niet meer verstaan. Toen we er wat van zeiden, was de serveerster beetje opgelucht; dan kon ze namelijk aangeven dat er klachten waren... Paar tips: zorg ervoor dat deurdranger goed werkt en zet de verwarming aan....enne een gastheer/vrouw kijkt naar de gasten of er niets ontbreekt...
Marlou W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Leuke attente service
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vriendelijke bediening, wij hadden een AH menu,voorgerecht uitgebreid, hoofdgerecht viel tegen (karig) verder niets op te merken!
Gerjo J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Vlot en vriendelijk personeel, lekker ongedwongen gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Doreen H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wij hebben er gegeten met het AH iens menu 2e menu gratis. Als ik het volle bedrag had moeten betalen dan was het echt teleurstellend geweest. Erg saaie tapas, dit heb ik echt al veel beter en smaakvoller elders gegeten. Niks verassends maar tapas zoals je ze thuis kunt maken. Wat chorizo, inktvisringen, brood met aioli, patatos bravos, gemengde ijsbergsla, 6 olijven en nog enkele andere eenvoudige ingrediënten. De bediening was zeer vriendelijk en deed haar uiterste best, dat mag gezegd worden. Ik ga hier niet nogmaals heen helaas.
Janine F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Eten is vooral prijs/kwantiteit beneden peil. Tabla van €19,50 mag wel wat gevulder! Brood ook echt niet Spaans. Aïoli beetje te weinig smaak.
Hola Janine,

Jammer dat jullie bezoek aan ons restaurant niet helemaal was wat jullie ervan hadden verwacht. Toch is ons brood wel degelijk Spaans (Barra Gallega) en zijn de prijzen van onze tablas niet zomaar uit de lucht komen vallen. Wij vonden jullie aanwezigheid bij Que Pasa echter erg gezellig en hopen jullie binnenkort nog eens terug te zien. Dan zullen we eens kijken of we beter bij jullie in de smaak kunnen vallen!

Atentamente,

Team Que Pasa
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Weinig Aandachtig voor de klanten.
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het eten was prima, met name het voorgerecht met de ah actie was erg lekker. Het hoofdgerecht was helaas iets minder naar onze smaak, maar kwaliteit was goed!
Een gezellig tentje is het, zeker een aanrader.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Goede ontvangst en snelle bediening. De aankleding is een beetje kaal. We waren er met de AH actie en kregen één drie gangen menu gratis. De koude en warme tapas waren vooraf vastgesteld en niet allemaal onze smaak. E.e.a. kan ook best wat meer aangekleed. Bijv een likje chutney o.i.d bij de Mangegokaas. Voor het toetje konden we kiezen uit een aantal lekkere desserts. Al met al geen slechte ervaring maar zonder de AH bon zouden we het te duur vinden voor wat dit specifieke menu bood. Natuurlijk is het anders als je à la carte bestelt.
Brigit R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Vond het prijzig in verhouding van wat je krijgt. De bediening was vriendelijk.
Jacques P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
een aanrader, lekker eten , vriendelijke bediening en dit alles voor een goede prijs. top !