Quattro Stagioni

Koestraat 21 6211 HR Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Quattro Stagioni

Ieder seizoen een feest

Pizzeria Quattro Stagioni staat het hele jaar voor je klaar met de lekkerste pizza’s. Bereid naar authentieke Siciliaanse recepten, geven ze je het ultieme vakantiegevoel. Natuurlijk ontbreken in dit gezellige Italiaanse restaurant ook de antipasti, pasta's, Carne, Pesce, Contorni en I dolci niet. Vraag welke wijn de smaakbeleving van jouw favoriete gerechten helemaal compleet maakt. Het zonnetje van hartje Maastricht.

Meer informatie over restaurant Quattro Stagioni

Dinsdag t/m Vrijdag 16:30 - 22:30
Zaterdag 16:30 - 22:30

Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten en een prettige, weinig formele bediening. Jammer dat het niet mogelijk was een glaasje kraanwater te krijgen.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Saltimbocca is goed en royaal! Pizza's iets te dikke bodem, maar goed belegd
Amaury .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten en de sfeer is hier echt geweldig. De gastvrouw is erg charmant en zeer deskundig. Geweldige straat en een geweldige terras, wij komen zeker terug!
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten was redelijk maar aan de prijzige kant voor Italiaans eten. Tafels voor twee personen erg krap en bediening buigt continue over je tafel om de tafel naast je (verder van het gangpad) te bedienen.
Michèl V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijke pizza Calzone gegeten. Kleine zaak dus je zit dichtbij de andere gasten. Dus een gezellig gesprek is makkelijk te realiseren. Vriendelijke bediening.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Klein druk restaurantje maar toch snelle bediening en super lekker eten! Echte Italiaanse keuken.
Ursula A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Drie euro bijbetalen voor een kind van vijf dat niets besteld heeft? Hier kan het! Eerste kerstdag aten we hier met ons gezin. De pasta was lekker, maar de pizza en het lamsvlees dreven naar buiten van de olie.
Vooraf waren we geïnformeerd dat wie niet het kerstmenu bestelde, drie euro moest bijbetalen. Vreemd en niet erg gezellig, maar goed ...
Toen de rekening kwam was er vier keer drie euro bij opgeteld, hoewel één persoon toch echt het kerstmenu had. Oké, daar ging dan drie euro vanaf. Maar onze kleine van vijf had niets besteld, en alleen hier en daar een hapje meegepikt. Ja, die moest dus ook drie euro betalen, want hij hield een stoel bezet, zo werd gezegd. Op zich al ongehoord, maar helemaal in een zaak waar drie tafels leeg zijn.
Hier eet ik nooit meer. Het gaat niet om de drie euro, maar om het totale gebrek aan elementair fatsoen en gastvrijheid.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Super hartelijk ontvangen. Prima rode huiswijn. We wilden voorgerechten en hoofdgerechten delen. Geen probleem! Voorgerecht werd zelfs alvast verdeeld over 2 borden. Inrichting niet super modern, maar wel gezellig. Zou er zo weer gaan eten!
Andyu01 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Je zit er dicht op elkaar, maar dit heeft ook wel iets. We komen er vaker en worden altijd zeer hartelijk begroet. De bediening is zeer vriendelijk. Voor ons is het de beste Italiaan van Maastricht.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Op aanraden van een collega hier lekker pizza gegeten. Pizza was heerlijk. Helaas krijg ik een pizza nooit op. Mocht het meenemen, maar is toch wat lastig als je in een hotel verblijft. Toch jammer. Bediening was amicaal en enthousiast. Restaurant zelf is wel wat klein, waardoor je krap zit. Nadeel was ook dat er veel kou uit de ingang kwam. Zat wel een gordijn voor, maar ja...dan moeten de mensen die binnenkomen of weggaan dat wel achter hun dicht doen.
sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
In dit Italiaanse restaurant was ik al eens geweest en ook deze keer heb ik lekker gegeten. Vooraf had ik de funghi trifolati met gorgonzola en die was erg smakelijk. De salade die erbij geserveerd werd was erg gewoontjes (gemengde sla met wat balsamico, 1 schijfje komkommer en 1 stukje tomaat). Verder had ik graag nog wat brood erbij geserveerd willen hebben. Bij het hoofdgerecht viel de keuze op de ravioli norcina, een absolute aanrader. Ik moest erg m'n best doen om de truffel te proeven, dus er had wat meer in gemogen, maar evengoed heeft het me goed gesmaakt. De bediening was vriendelijk en vlot.
Leonardo5 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Met veel vertrouwen vind ik deze restaurant een van de beste Italiaanse restaurants van Limburg. Het eten is heel goed, aardige dames in de bediening en de prijzen zijn goed.
marjo-mich .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Wij vonden het eten erg tegenvallen, hadden ons er veel meer van voorgesteld. Vooraf een tonijnsalade besteld, er zat erg weinig tonijn in, alles bij elkaar kreeg je dit op 1 eetlepel. Daarna hadden wij ieder een pizza quarto stagioni besteld zonder salami. Deze waren beiden erg verbrand langs de rand en de pizza was heel erg karig belegd. De champignons kon je op 2 handen tellen. Mijn man had meer dan de helft van de pizza overgelaten omdat deze erg verbrand was. Bij het afruimen werd er gevraagd of het niet gesmaakt had. Wij beaamden dit. Waarop er gezegd werd dat we dit een volgende keer moesten aangeven. Wij konden wel een nieuwe pizza krijgen om mee te nemen! Met de opmerking: om morgen op te warmen. Nee, bedankt, zeiden wij. Waarom dan niets van de rekening aftrekken of geef een gratis drankje of kopje cappuccino. Maar nee, niets van dit alles. Een keer, maar geen tweede keer. Hier zien ze ons niet meer!
We vinden het erg jammer dat u uw bezoek zo heeft ervaren. Wij hebben u een nieuwe pizza aangeboden (en geen koffie bv), aangezien uw man zijn pizza niet helemaal op had gegeten, uw man wilde dit niet. We bieden jullie nogmaals onze excuses aan en bieden jullie alsnog een bezoekje met 2 pizza's aan, helemaal gratis :)
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
De lekkerste pizza s van maastricht en pasta s alsof ze rechtstreeks uit Italië komen. Als Sarah zelf in de zaak is is het een feest voor ons. Een topgastvrouw.
Snelle service en vriendelijk en attent. Aan de inrichting zou wel wat gedaan kunnen worden maar voor gewoon lekker snel en lekker even een hapje te gaan eten maakt me dat niet zo veel uit het is gewoon goed en lekker!
Ivano .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Het eten is erg lekker, eerlijk en betaalbaar. De bediening is erg attent en vriendelijk. Ik raad dit restaurantje aan iedere Italiaans liefhebber!
GastMaastricht .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Het eten in dit kleine restaurant in het gezellige Maastrichtse centrum is goed. Verwacht hoogstandjes maar een eerlijke maaltijd.
De bediening is vriendelijk alleen de barvrouw lijkt er niet echt zin in te hebben.
Jammer dat je hier met harde Italiaanse heavy metal muziek de zaak uit wordt gejaagd. Toen we vroegen of er ook iets meer algemene muziek kon worden gespeeld bleek dat de eigenaar dit zo wilde. Het kon wel zachter. Jammer, de sfeer wordt er met deze muziek niet beter op.
lovegoodfoodies .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
We hadden gereserveerd voor 2 personen.
Na 3x van tafeltje te zijn verplaatst omdat er een groep zou komen (die nooit is gekomen) zaten we eindelijk en moesten we 15 minuten wachten om drinken te kunnen bestellen.
We bestelde stokbrood met olijfolie maar kregen geen bordjes, en geen zout en peper.
Bestek hadden we ook niet, we hebben om alles moeten vragen.
De vongole waren ver te zoeken in de pasta.

Toen we voor de rekening vroegen was 1 van ons even naar het toilet, de jongen van de bediening vroeg of we wilde pinnen of contant betalen. Ik zei dat ik het nog niet wist.
Ondertussen begon het meisje achter de bar tegen de jongen: ja Nederlandse mensen willen altijd apart afrekenen...

We hebben betaald en zijn snel weggegaan om hier NOOIT meer terug te komen.

Koen T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Heerlijke piza gegeten op het terras in het smalle straatje. De witte wijn werd warm geserveerd (zonder commentaar), dus ijsblokjes gevraagd. We wilden een pizza delen en men vroeg meteen of we hem op twee borden wilden hebben, heel aardig. Hij was zó lekker (vegetariana) dat we er nog een besteld hebben, wederom op twee borden geserveerd!
F P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Prima pizzeria in een erg gezellig straatje van Maastricht. Pizza Napoletana (ansjovis) was weinig op aan te merken, had alleen iets zouter gemogen (ansjovis dus een beetje flauw van smaak). Salade Pomodori was wat schamel en bestond uit enkel rode uien en schijfjes tomaat. Bediening leek een beetje op die van een shoarmatent...beetje onrustig. Steeds tafeltjes en stoelen verplaatsen, veel sigaretten roken enz. Had wat meer op de achtergrond gemogen.
Guusensep .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Wij aten op het gezellige terras in de goed bezette Koestraat . Erg leuke bediening van dame met broertje . Attent en rap! We aten de Dorade met pasta en sla en partner nam de pizza Margarita . De pastamaaltijd was boven verwachting van kwaliteit .mooie romige pasta en fijne parmezaan er gratis bij in bakje. Eenvoudige maar lekker aangemaakte salade .De dorade (2 filets) waren heerlijk ! De pizza was lekker maar iets te veel kaas en dus te vet .(vet op laten nemen door servetten,is altijd handige truc ) . Erg goeie espresso met sambuca maakte de avond tot een klein feestje . We komen weer !