Quattro Stagioni

Koestraat 21 6211 HR Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Quattro Stagioni

Ieder seizoen een feest

Pizzeria Quattro Stagioni staat het hele jaar voor je klaar met de lekkerste pizza’s. Bereid naar authentieke Siciliaanse recepten, geven ze je het ultieme vakantiegevoel. Natuurlijk ontbreken in dit gezellige Italiaanse restaurant ook de antipasti, pasta's, Carne, Pesce, Contorni en I dolci niet. Vraag welke wijn de smaakbeleving van jouw favoriete gerechten helemaal compleet maakt. Het zonnetje van hartje Maastricht.

Meer informatie over restaurant Quattro Stagioni

Dinsdag t/m Vrijdag 16:30 - 22:30
Zaterdag 16:30 - 22:30

Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Super hartelijk ontvangen. Prima rode huiswijn. We wilden voorgerechten en hoofdgerechten delen. Geen probleem! Voorgerecht werd zelfs alvast verdeeld over 2 borden. Inrichting niet super modern, maar wel gezellig. Zou er zo weer gaan eten!
Andyu01 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Je zit er dicht op elkaar, maar dit heeft ook wel iets. We komen er vaker en worden altijd zeer hartelijk begroet. De bediening is zeer vriendelijk. Voor ons is het de beste Italiaan van Maastricht.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Op aanraden van een collega hier lekker pizza gegeten. Pizza was heerlijk. Helaas krijg ik een pizza nooit op. Mocht het meenemen, maar is toch wat lastig als je in een hotel verblijft. Toch jammer. Bediening was amicaal en enthousiast. Restaurant zelf is wel wat klein, waardoor je krap zit. Nadeel was ook dat er veel kou uit de ingang kwam. Zat wel een gordijn voor, maar ja...dan moeten de mensen die binnenkomen of weggaan dat wel achter hun dicht doen.
Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
In dit Italiaanse restaurant was ik al eens geweest en ook deze keer heb ik lekker gegeten. Vooraf had ik de funghi trifolati met gorgonzola en die was erg smakelijk. De salade die erbij geserveerd werd was erg gewoontjes (gemengde sla met wat balsamico, 1 schijfje komkommer en 1 stukje tomaat). Verder had ik graag nog wat brood erbij geserveerd willen hebben. Bij het hoofdgerecht viel de keuze op de ravioli norcina, een absolute aanrader. Ik moest erg m'n best doen om de truffel te proeven, dus er had wat meer in gemogen, maar evengoed heeft het me goed gesmaakt. De bediening was vriendelijk en vlot.
Leonardo5 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Met veel vertrouwen vind ik deze restaurant een van de beste Italiaanse restaurants van Limburg. Het eten is heel goed, aardige dames in de bediening en de prijzen zijn goed.
Marjo-mich .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Wij vonden het eten erg tegenvallen, hadden ons er veel meer van voorgesteld. Vooraf een tonijnsalade besteld, er zat erg weinig tonijn in, alles bij elkaar kreeg je dit op 1 eetlepel. Daarna hadden wij ieder een pizza quarto stagioni besteld zonder salami. Deze waren beiden erg verbrand langs de rand en de pizza was heel erg karig belegd. De champignons kon je op 2 handen tellen. Mijn man had meer dan de helft van de pizza overgelaten omdat deze erg verbrand was. Bij het afruimen werd er gevraagd of het niet gesmaakt had. Wij beaamden dit. Waarop er gezegd werd dat we dit een volgende keer moesten aangeven. Wij konden wel een nieuwe pizza krijgen om mee te nemen! Met de opmerking: om morgen op te warmen. Nee, bedankt, zeiden wij. Waarom dan niets van de rekening aftrekken of geef een gratis drankje of kopje cappuccino. Maar nee, niets van dit alles. Een keer, maar geen tweede keer. Hier zien ze ons niet meer!
We vinden het erg jammer dat u uw bezoek zo heeft ervaren. Wij hebben u een nieuwe pizza aangeboden (en geen koffie bv), aangezien uw man zijn pizza niet helemaal op had gegeten, uw man wilde dit niet. We bieden jullie nogmaals onze excuses aan en bieden jullie alsnog een bezoekje met 2 pizza's aan, helemaal gratis :)
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
De lekkerste pizza s van maastricht en pasta s alsof ze rechtstreeks uit Italië komen. Als Sarah zelf in de zaak is is het een feest voor ons. Een topgastvrouw.
Snelle service en vriendelijk en attent. Aan de inrichting zou wel wat gedaan kunnen worden maar voor gewoon lekker snel en lekker even een hapje te gaan eten maakt me dat niet zo veel uit het is gewoon goed en lekker!
Ivano .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Het eten is erg lekker, eerlijk en betaalbaar. De bediening is erg attent en vriendelijk. Ik raad dit restaurantje aan iedere Italiaans liefhebber!
GastMaastricht .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Het eten in dit kleine restaurant in het gezellige Maastrichtse centrum is goed. Verwacht hoogstandjes maar een eerlijke maaltijd.
De bediening is vriendelijk alleen de barvrouw lijkt er niet echt zin in te hebben.
Jammer dat je hier met harde Italiaanse heavy metal muziek de zaak uit wordt gejaagd. Toen we vroegen of er ook iets meer algemene muziek kon worden gespeeld bleek dat de eigenaar dit zo wilde. Het kon wel zachter. Jammer, de sfeer wordt er met deze muziek niet beter op.
Lovegoodfoodies .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
We hadden gereserveerd voor 2 personen.
Na 3x van tafeltje te zijn verplaatst omdat er een groep zou komen (die nooit is gekomen) zaten we eindelijk en moesten we 15 minuten wachten om drinken te kunnen bestellen.
We bestelde stokbrood met olijfolie maar kregen geen bordjes, en geen zout en peper.
Bestek hadden we ook niet, we hebben om alles moeten vragen.
De vongole waren ver te zoeken in de pasta.

Toen we voor de rekening vroegen was 1 van ons even naar het toilet, de jongen van de bediening vroeg of we wilde pinnen of contant betalen. Ik zei dat ik het nog niet wist.
Ondertussen begon het meisje achter de bar tegen de jongen: ja Nederlandse mensen willen altijd apart afrekenen...

We hebben betaald en zijn snel weggegaan om hier NOOIT meer terug te komen.

Koen T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Heerlijke piza gegeten op het terras in het smalle straatje. De witte wijn werd warm geserveerd (zonder commentaar), dus ijsblokjes gevraagd. We wilden een pizza delen en men vroeg meteen of we hem op twee borden wilden hebben, heel aardig. Hij was zó lekker (vegetariana) dat we er nog een besteld hebben, wederom op twee borden geserveerd!
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Prima pizzeria in een erg gezellig straatje van Maastricht. Pizza Napoletana (ansjovis) was weinig op aan te merken, had alleen iets zouter gemogen (ansjovis dus een beetje flauw van smaak). Salade Pomodori was wat schamel en bestond uit enkel rode uien en schijfjes tomaat. Bediening leek een beetje op die van een shoarmatent...beetje onrustig. Steeds tafeltjes en stoelen verplaatsen, veel sigaretten roken enz. Had wat meer op de achtergrond gemogen.
Guusensep .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Wij aten op het gezellige terras in de goed bezette Koestraat . Erg leuke bediening van dame met broertje . Attent en rap! We aten de Dorade met pasta en sla en partner nam de pizza Margarita . De pastamaaltijd was boven verwachting van kwaliteit .mooie romige pasta en fijne parmezaan er gratis bij in bakje. Eenvoudige maar lekker aangemaakte salade .De dorade (2 filets) waren heerlijk ! De pizza was lekker maar iets te veel kaas en dus te vet .(vet op laten nemen door servetten,is altijd handige truc ) . Erg goeie espresso met sambuca maakte de avond tot een klein feestje . We komen weer !
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Eerlijk en puur Italiaan eten met een super gastvrije bediening door de zusjes. Heerlijke pasta's waarbij ik kan zeggen dat de prijs kwaliteit top is!!!! Gewoon goed.een aanrader als je snel een hapje wilt eten en niet te veel kwijt wilt zijn
Enjoy-food .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Al een aantal keer gaan eten.
Lekkere keuken, vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding.
Aan de aankleding mag nog wel iets gedaan worden, het doet niet echt Italiaans aan.
We zullen hier zeker terug komen.
Hanita .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Heerlijk gegeten hier en ook enorm enthousiaste en vriendelijke dames in de bediening. Je merkt dat ze met plezier hun werk doen en van hun vak houden. Hierdoor zit je als gast ook met veel plezier aan tafel in dit kleine restaurantje.
En dat daarbij het eten ook nog eens van hele goede kwaliteit is maakt dit restaurant tot een plezierige plek om te eten.
We aten Dorade en een pizza met gorgonzola, gerookte zalm en rucola. Ondanks dat we niet veel honger hadden ging alles toch volledig op. Ik heb de plek meteen aangeraden aan familie in het zuiden.
Mirthe .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Prima plek om bijvoorbeeld snel een pizza te eten op het terras. De bediening was erg aardig - de serveerster was superlief tegen de kinderen aan de tafel naast ons, wat erg leuk was om te zien.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
personeel is niet echt attent, ook het interieur beviel ons niet echt. het kan allemaal echt italiaans zijn, maar dan weet ik wel betere plekjes voor deze prijs. parmaham met meloen voor 11 euro wel wat erg aan de hoge kant. overige gerechten ook stevig aan de prijs. geen herhaling voor mij
Wbelt .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Uitstekend gegeten. Het is eten was eenvoudig en goed, net als de aankleding van het restaurant. Volgens goed Italiaans gebruik was er meer licht dan gebruikelijk in Nederlandse restaurants, eenvoudig omdat je dan goed kan zien wat je eet. Personeel verleende goede service.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Afgelopen vrijdag met 2 collega's gegeten met gebruikmaking Social Deal.
Het eten en de bediening waren top.
De aankleding van het restaurant was niet echt sfeervol (onder andere te veel licht, waardoor er niet echt een sfeer was).
Absoluut geen spijt gehad van deze keus, ik ga er zeker nog eens terug!