Quatro Bar

Geleenstraat 9 6411 HP Heerlen Nederland Kaart

Over het restaurant Quatro Bar

De Quatro Bar in Heerlen vind je boven de gelijknamige bioscoop. Een stijlvolle loactie met een foyer-achtige vibe en een ruime selectie aan heerlijke Flammkuchen op het menu. De perfecte (krokante) bodem voor een avondje bios!

Glas champagne

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Quatro Bar

Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
gezellige plek waar je heerlijke flammkuchen kunt eten. Wij hebben een proeverij gedaan in combinatie met een film, waar je 1 1/2 uur voor het eten kunt rekenen. Maar ook zonder film is dit een leuke gelegenheid om te eten of een drankje te doen, met super vriendelijk personeel (ook in de rest van de bios). Wij komen zeker terug.
Renate F.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Leuke plek om iets te eten voordat je naar de film gaat! leuke bediening en gezellig ingericht. ook leuk om met kinderen te bezoeken.
Minou V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gewoon gezellig en goedkoop eten! Vriendelijk personeel en een leuke omgeving. Erna nog gezellig naar de film geweest, ook hier was niks op aan te merken. Zeker een aanrader dus
Mickvb .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Een super sfeervolle en gezellige bar/restaurant, met overheerlijke Flammkuchen! Je hebt de keuze uit ruim 15 verschillende soorten en voor de kinderen ook nog pannenkoeken. Zeker een aanrader voor iedereen.
Sebastian R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
We hadden voor een proeverijtje gekozen dit in combinatie met de film.
Eerst hadden we de seizoens flammkuchen met asperges, daarna The hate full one en als nagerecht hadden we gekozen voor een overheerlijke zoete flammkuchen met aardbeien.
De sfeer was goed en de bediening was ook perfect.
We komen snel weer !!!!