Quatre Bras

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Erg voordelig
Carolina W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Afgelopen maandag heerlijk gegeten bij Quatre Bras! Het was verrukkelijk, het personeel wad heel vriendelijk en in gezellige sfeer. We komen zeker terug!
Quincy P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Samen met een club van 14 personen een diner gehad voorafgaand het gala feest. Carpaccio en runderlende smaakte heerlijk. Bediening is erg vriendelijk en behandeld je als een echte gast
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Samen met mijn man wezen eten. De rundercarpaccio met gamba's smaakte heerlijk. Een zeer verrassende combinatie. Ook de ossenhaas was uitstekend bereidt .
John B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op zaterdag 2 juli met 4 personen gegeten. Wij hadden een proeverij van vlees en vis voor ons aanstaande huwelijk. We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten waren met zorg bereidt en de borden waren keurig netjes opgemaakt. Zelfs de kinderen(2 pubers) hebben met smaak alles opgegeten. Écht de complimenten aan de keukenbrigade. De bediening was zeer vriendelijk en hadden verstand van zaken. Wat we ook aan hen vroegen, het kon allemaal geregeld worden. We kijken nu al uit naar het volgende bezoek.
VanLeersum .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Keuken op zich aardig: leuke amuse, warm brood, voor- en hoofdgerechten op orde, wel koude friet, erg donker (zie ook eerdere recensies hierover) en ze waren lauwwarm...
Bediening echter om te huilen op de maandagavond dat wij er waren: 3 tafels in totaal en 3 mensen in de bediening: Duurde bijna een uur voordat we voorgerecht hadden, geen opvolging bij lege glazen. Na het voorgerecht bleven de bordjes van het brood staan. Vervolgens weer een hele tijd tot het hoofdgerecht er was.. Weer geen vragen over lege glazen of extra water (a 5,50 per fles), kortom geen aandacht.. Kan gewoon niet met deze prijsstelling...
Nadat iedereen klaar was met hoofdgerecht bleven de borden 15 minuten staan. Heb uiteindelijk de bediening met twee armen tegelijk moeten wenken om ze te verzoeken tafel leeg te maken.. Bij het afrekenen (ik heb de rekening zelf maar gehaald want er was niemand te bekennen) heb ik aangegeven de bediening slecht te vinden. Men keek wat appelig en ik heb eea toegelicht. Men ging er wat aan doen zei men. Als ik de eerdere recensies lees die over dit punt gaan is de vraag vooral: wanneer?!
Marcoop .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Afgelopen zaterdag bij Quatre Bras gegeten en het was in alle opzichten heerlijk! De carpaccio was als altijd verrukkelijk, de zeewolf en zeebaars om je vingers bij af te likken en de porties ook zeker groot genoeg. Ondanks het feit dat het drukker was dan verwacht, hebben we hier aan tafel niets van gemerkt en alle lof dan ook voor de bediening!
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Gisteren genoten van een heerlijk viergangen verrassingsmenu met een bijpassend wijnarrangement. Echt een geweldige avond uit gehad. Het eten was heerlijk, coquilles smelten op je tong! Prima prijs-kwaliteitverhouding!
Beste Myrthe,
Wat fijn om te horen dat u zo heeft genoten, hartelijk bedankt voor uw recensie!

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
op tweede kerstdag een kerst lunch gehad bij dit restaurant was erg goed bevallen en eten was van goede kwaliteit en personeel erg attent en vriendelijk,hopelijk doen ze dezelfde formule voor de kerst lunch in 2016 weer,vooral sophie die ook piano speelde was erg attent en enthousiast in alles wat ze deed,kortom een leuk restaurant waar we echt nog wel eens terug zullen komen
Beste Johan,

Hartelijk bedankt voor uw recensie, wij zullen zeker rekening houden met uw wensen voor 2016!
Wij kijken er erg naar uit om u weer te mogen ontvangen.

Bschutte .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Er was helaas sprake van enige miscommunicatie. Wij hadden een diner voor 3 personen gereserveerd op 2e Kerstdag, maar 3 dagen later, de avond voor ons etentje, kregen wij te horen dat het alsnog niet mogelijk was om te dineren. Wij konden wel aanschuiven aan een dinerbuffet dat werd gegeven aansluitend aan een muziekevent. Wij hebben dat geaccepteerd omdat wij toen niet meer elders konden reserveren. Het dinerbuffet viel ons tegen omdat het erg druk was en er lange rijen ontstonden waar ook nog eens het bedienend personeel zich tussen moest wurmen. Al met al dus geen succes. Het personeel heeft wel geprobeerd het naar onze zin te maken, maar het lange wachten in de rijen voor het buffet was toch niet echt ideaal voor een tweede Kerstdagdiner. Wij konden als afsluiting in eerste instantie ook geen cappuccino bestellen, maar na enig aandringen was het alsnog mogelijk.
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Gereserveerd voor een 5-gangen diner op 1e Kerstdag. Ik kan het in 1 woord uitdrukken dat het "geweldig" was, maar wil het ook graag even uiteenzetten. Vanaf de reservering was het belevingsmoment al helemaal top. We wisten wat we zouden krijgen, er werd een bevestiging gestuurd van de reservering maar ook de tijd er naar toe werd er door Sofie contact opgenomen met de vraag of er nog uitzonderingen waren of speciale wensen. Op 1e Kerstdag was het ontvangst super, leuke plek met voldoende ruimte en niet te dicht op elkaar met overige gasten. Een op naam opgemaakte menukaart waar bij het serveren van de gerechten nog eens duidelijk uitgelegd werd wat we kregen. Naast het menu hadden we gekozen voor het wijn-en bobarrangement die erg passend was bij de gerechten. Het is een keuze van de sommelier die de belevenis probeert duidelijk te maken, erg goed gedaan, met name de combi bij het dessert. In 1 woord was voor ons de belevenis geweldig en zullen we vaker QB bezoeken voor een lunch en/of diner. Sofie, en natuurlijk het hele QB-team bedankt voor de goede verzorging.
Beste gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor uw mooie en enthousiaste recensie!
We vinden het super leuk om te horen dat u zo tevreden was.

We kijken er erg naar uit om u en uw gezelschap weer te mogen ontvangen!

Theo N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Prima kerstdiner op eerste kerstdag.
Eten top
Bediening professioneel
Ambiance top
Minpunt : als je om gewoon water vraagt krijg je een fles water waar je uiteindelijk 5,50 euro voor moet betalen; een echte ergernis!
Beste Theo,

Hartelijk bedankt voor u recensie, wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden was!
Wat jammer van het minpuntje, we zullen hier rekening mee gaan houden.

Toine_S .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Kerstavond een keer zonder kinderen en van de gelegenheid gebruik gemaakt om een keer uit te gaan eten met z'n tweetjes. Heerlijk gegeten, zeer correcte en goede bediening (een vergissinkje maken is menselijk, dus daar gaan we het verder niet over hebben) en d sfeer was prima. Kortom een aanrader wat mij betreft.
Beste Toine,

Wat leuk dat u ervoor koos om te komen dineren bij Quatre Bras. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden was over de keuken en de bediening. Hartelijk bedankt voor uw reactie en wij kijken er erg naar uit om u weer te mogen ontvangen!

Carla T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Om een romantisch diner te genieten hebben wij hier met ons tweeën gegeten. We hebben ontzettend van de avond genoten. In dit restaurant wordt begrepen wat gastheerschap betekent. Het zijn de kleine dingen die groot uitpakken, zoals bijvoorbeeld even aandacht bij aankomst en vertrek,
Wij hebben ons laten verrassen met het vis-verrassingsmenu waar we zeker geen spijt van hebben gehad! Een amuse vooraf, zalm, coquilles en als hoofdgerecht de kabeljauw met truffelsaus die werkelijk heerlijk was. Ook het dessert was een verrassing met verschillende heerlijke smaakjes!
Voor wat de kok hier op tafel tovert is de prijs zeer goed te doen en wij komen zeker weer!
Beste Lynda,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige recensie!
Wij zijn heel blij om te horen dat u zo tevreden bent en we kijken er naar uit om u weer te mogen ontvangen.

PG3 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijk à la carte gegeten. Het voorgerecht was een kerriesoep met appel waar we een kleine portie vroegen wat geen enkel probleem was. Daarna de kabeljauwfilet wat een aanrader is. Tot slot een kaasplankje met een goed glas Rioja. Daarna gezellig aan de bar onze koffie gedronken en geluisterd naar live muziek van de Jazzband Jazzwerk. Een trio van drie enthousiaste jongelui waar we meteen een cd-tje van hebben gekocht.
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van het diner!
Graag tot ziens.
Will-Therèse V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Prima plek voor zakenlunch of diner. 's Middags is het mogelijk van zowel de grote menukart als de lunchkaart gerechten te kiezen. Ruim aanbod. Eten wordt met een moderne twist opgediend en is verrassend.
Beste Will-Therèse,
Hartelijk bedankt voor uw recensie, fijn dat u zo tevreden bent!
Chantal1971 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Even terug hadden we met een groep van 35 leden van onze businessclub een diner. Het was supergoed verzorgd, snelle bediening, lekker eten. Iedereen ging met een goed gevoel naar huis. Zeker voor herhaling vatbaar.
Beste Chantal,
Hartelijk bedankt voor uw reactie! Super leuk om te horen dat u zo tevreden bent!
Machella V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Gisterenavond een bijeenkomst gehad bij QB. Prima reacties van cliënten ontvangen, super locatie, sfeervol, goede service! Kortom een goed verzorgde avond gehad.
Beste Machella,
Hartelijk bedankt voor uw reactie! Super fijn om te horen dat u zo tevreden bent!
Ajbramer .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Twee weken geleden hebben wij bij Quatre Bras gedineerd om onze vakantie in te luiden. We hadden de vakantie niet beter kunnen beginnen!
We startte met de QB zomerproeverij en deze gerechtjes waren meer dan we gehoopt hadden, zowel in aantal als in smaak: Heerlijk.
Als hoofdgerecht hadden we de pasta met kreeft besteld en de tournedos. Beide waren goed bereid, waarbij gezegd moet worden dat de kreeft zo opgediend was dat het makkelijk te eten was. Erg prettig.
Als nagerecht opnieuw een proeverij, die ook in de smaak viel.
De bediening is vriendelijk en vlot en de locatie netjes en smaakvol ingericht.
Wow! Wat ontzettend leuk om te lezen. Dankuwel voor deze hele mooie recensie :-) Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad. Dankbaar en waardevol dat u tijd en moeite neemt om een beoordeling op Iens te schrijven. Hopelijk tot heel snel! Liefs team QB
Shanon S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Een paar dagen geleden voor de eerste keer gegeten en het is super goed bevallen. Het 4 gangen verrassingsmenu was lekker en vernieuwend. Vooral de koude komkommersoep was geniaal. De wijnen pasten ook perfect bij de gerechten. De enige tip die ik mee zou willen geven, is om de porties in het verrassingsmenu groter te maken. Voor de rest een super avond gehad met goede bediening, lekker eten en lekkere wijnen voor een leuke prijs. Ik kom zeker snel weer terug!
Hallo Shanon, bedankt voor je beoordeling. We zullen iets met je feedback gaan doen. tot snel!
Vermaas .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Wij hebben op 21 juli een diner gegeven ter gelegenheid van het geregistreerd partnerschap van onze dochter en schoonzoon.
Dit diner was voor 20 personen. De aankleding was precies zoals ik mijzelf gewenst had en exact zoals wij doorgesproken hadden, Super de luxe!! Ik heb het, het personeel zeker niet gemakkelijk gemaakt door halverwege het diner een tafelswitch in te plannen van de gasten, dwz een ieder zat na de switch op een andere plaats dan voorheen,maar het uit serveren verliep werkelijk TOP, mijn complimenten hiervoor. Niet een keer gevraagd door personeel wat iemand had besteld. Super! ze hadden het helemaal onder controle.
Het diner was meer dan voortreffelijk, en dan nog maar niet te spreken van de ijstaart die speciaal gemaakt was door de keuken brigade ter gelegenheid van het paar. Mijn COMPLIMENTEN , niet alleen gaaf voor het oog maar zeker ook tongstrelend voor de smaakpapillen!!
Ik wil het het personeel bedanken voor de meer dan toffe culinaire avond want zonder jullie hadden wij zeker niet zo een fijne herinnering eraan overgehouden.
Dank jullie allemaal, alles was top.

Beste mevrouw Vermaas,
Super bedankt voor uw recensie! Wij kijken ook terug op een zeer geslaagde avond! Hopelijk tot snel. Hartelijke groeten, Team QB