Quatre Bras

9,1

Jouw recensie over het restaurant Quatre Bras

Vlokkie .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Op 10-11 met vrienden heerlijk gegeten. Smaken prima en verrassend op elkaar afgestemd. Bediening rusting aanwezig en benaderbaar. Voor een gezellige lekkere avoid zeker aan te bevelen. Tip: parkeerplaatsen voldoende achter het restaurant
Elwin P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hier voor de tweede keer sinds korte tijd gegeten. Onlangs mijn vriendin verrast met een etentje en gisteren een diner gehad met zakenrelaties.

Beide keren zeer goed bevallen. De Gerechten zijn ware smaaksensaties en de bediening is zeer correct. In combinatie met de gezellige ontspannen sfeer heb je hier de garantie voor een top avondje uit!
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben een gezeligge avond gehad. De verschillende gerechten waren heerlijk. Ook genoten van de ongedwongen sfeer. Het was gemakkelijk contact te hebben met de medewerkers van het restaurant.
danielle M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Met collega's op het terras gezeten. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten en gedronken. Vond het wel vrij prijzig!
John B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Op Valentijnsdag ons huwelijksfeest mogen vieren in een prachtige ambiance bij Quatre Bras in Best. Wat hebben onze gasten en wij mogen genieten van een fantastisch 3 gangendiner!!! Wij hebben alleen maar complimenten van onze gasten gekregen dat hetgeen wat zij voorgeschoteld kregen, samen met de bijpassende wijn zo heerlijk was. Quatre Bras, dank jullie wel voor het organiseren van ons huwelijksfeest, TOP!!!!
Aad C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De High Tea ter gelegenheid van mijn verjaardag was prima verzorgd. Heerlijke hapjes,thee,koffie wijnen en entourage waren uitstekend verzorgd. Ook de bediening was uitstekend.
Aad Coenen
Rachel S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Altijd gastvrij! Heerlijke ambiance en natuurlijk niet onbelangrijk een heerlijke keuken! Ook onze bruiloft was er top!!
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Kerstdiner met het team en het was top! Eten was super smaakvol en voldoende. Ook de wijn was enorm lekker. Een dikke 10 doordat er ook nog piano werd gespeeld door de gastvrouw!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Afgelopen maandag 12 december, de zaal gebruikt voor een BHV cursus.
Een ideale setting voor cursussen en/of vergaderingen.
Het ontbrak de kandidaten aan niets, de keuze die voorgesteld werd voor de heerlijke lunch. Maar ook de versnaperingen en de dranken, in alles was ruim voorzien.

Neem daarbij een goede gastvrijheid van het personeel en het maakt het geheel compleet.

Bedankt hiervoor!
Carolina W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Afgelopen maandag heerlijk gegeten bij Quatre Bras! Het was verrukkelijk, het personeel wad heel vriendelijk en in gezellige sfeer. We komen zeker terug!
Quincy P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Samen met een club van 14 personen een diner gehad voorafgaand het gala feest. Carpaccio en runderlende smaakte heerlijk. Bediening is erg vriendelijk en behandeld je als een echte gast
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Samen met mijn man wezen eten. De rundercarpaccio met gamba's smaakte heerlijk. Een zeer verrassende combinatie. Ook de ossenhaas was uitstekend bereidt .
John B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op zaterdag 2 juli met 4 personen gegeten. Wij hadden een proeverij van vlees en vis voor ons aanstaande huwelijk. We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten waren met zorg bereidt en de borden waren keurig netjes opgemaakt. Zelfs de kinderen(2 pubers) hebben met smaak alles opgegeten. Écht de complimenten aan de keukenbrigade. De bediening was zeer vriendelijk en hadden verstand van zaken. Wat we ook aan hen vroegen, het kon allemaal geregeld worden. We kijken nu al uit naar het volgende bezoek.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Keuken op zich aardig: leuke amuse, warm brood, voor- en hoofdgerechten op orde, wel koude friet, erg donker (zie ook eerdere recensies hierover) en ze waren lauwwarm...
Bediening echter om te huilen op de maandagavond dat wij er waren: 3 tafels in totaal en 3 mensen in de bediening: Duurde bijna een uur voordat we voorgerecht hadden, geen opvolging bij lege glazen. Na het voorgerecht bleven de bordjes van het brood staan. Vervolgens weer een hele tijd tot het hoofdgerecht er was.. Weer geen vragen over lege glazen of extra water (a 5,50 per fles), kortom geen aandacht.. Kan gewoon niet met deze prijsstelling...
Nadat iedereen klaar was met hoofdgerecht bleven de borden 15 minuten staan. Heb uiteindelijk de bediening met twee armen tegelijk moeten wenken om ze te verzoeken tafel leeg te maken.. Bij het afrekenen (ik heb de rekening zelf maar gehaald want er was niemand te bekennen) heb ik aangegeven de bediening slecht te vinden. Men keek wat appelig en ik heb eea toegelicht. Men ging er wat aan doen zei men. Als ik de eerdere recensies lees die over dit punt gaan is de vraag vooral: wanneer?!
Marcoop .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Afgelopen zaterdag bij Quatre Bras gegeten en het was in alle opzichten heerlijk! De carpaccio was als altijd verrukkelijk, de zeewolf en zeebaars om je vingers bij af te likken en de porties ook zeker groot genoeg. Ondanks het feit dat het drukker was dan verwacht, hebben we hier aan tafel niets van gemerkt en alle lof dan ook voor de bediening!
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Gisteren genoten van een heerlijk viergangen verrassingsmenu met een bijpassend wijnarrangement. Echt een geweldige avond uit gehad. Het eten was heerlijk, coquilles smelten op je tong! Prima prijs-kwaliteitverhouding!
Beste Myrthe,
Wat fijn om te horen dat u zo heeft genoten, hartelijk bedankt voor uw recensie!

Liefs,
Team QB
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
op tweede kerstdag een kerst lunch gehad bij dit restaurant was erg goed bevallen en eten was van goede kwaliteit en personeel erg attent en vriendelijk,hopelijk doen ze dezelfde formule voor de kerst lunch in 2016 weer,vooral sophie die ook piano speelde was erg attent en enthousiast in alles wat ze deed,kortom een leuk restaurant waar we echt nog wel eens terug zullen komen
Beste Johan,

Hartelijk bedankt voor uw recensie, wij zullen zeker rekening houden met uw wensen voor 2016!
Wij kijken er erg naar uit om u weer te mogen ontvangen.

Liefs, team QB
bschutte .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Er was helaas sprake van enige miscommunicatie. Wij hadden een diner voor 3 personen gereserveerd op 2e Kerstdag, maar 3 dagen later, de avond voor ons etentje, kregen wij te horen dat het alsnog niet mogelijk was om te dineren. Wij konden wel aanschuiven aan een dinerbuffet dat werd gegeven aansluitend aan een muziekevent. Wij hebben dat geaccepteerd omdat wij toen niet meer elders konden reserveren. Het dinerbuffet viel ons tegen omdat het erg druk was en er lange rijen ontstonden waar ook nog eens het bedienend personeel zich tussen moest wurmen. Al met al dus geen succes. Het personeel heeft wel geprobeerd het naar onze zin te maken, maar het lange wachten in de rijen voor het buffet was toch niet echt ideaal voor een tweede Kerstdagdiner. Wij konden als afsluiting in eerste instantie ook geen cappuccino bestellen, maar na enig aandringen was het alsnog mogelijk.
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Gereserveerd voor een 5-gangen diner op 1e Kerstdag. Ik kan het in 1 woord uitdrukken dat het "geweldig" was, maar wil het ook graag even uiteenzetten. Vanaf de reservering was het belevingsmoment al helemaal top. We wisten wat we zouden krijgen, er werd een bevestiging gestuurd van de reservering maar ook de tijd er naar toe werd er door Sofie contact opgenomen met de vraag of er nog uitzonderingen waren of speciale wensen. Op 1e Kerstdag was het ontvangst super, leuke plek met voldoende ruimte en niet te dicht op elkaar met overige gasten. Een op naam opgemaakte menukaart waar bij het serveren van de gerechten nog eens duidelijk uitgelegd werd wat we kregen. Naast het menu hadden we gekozen voor het wijn-en bobarrangement die erg passend was bij de gerechten. Het is een keuze van de sommelier die de belevenis probeert duidelijk te maken, erg goed gedaan, met name de combi bij het dessert. In 1 woord was voor ons de belevenis geweldig en zullen we vaker QB bezoeken voor een lunch en/of diner. Sofie, en natuurlijk het hele QB-team bedankt voor de goede verzorging.
Beste gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor uw mooie en enthousiaste recensie!
We vinden het super leuk om te horen dat u zo tevreden was.

We kijken er erg naar uit om u en uw gezelschap weer te mogen ontvangen!

Liefs,
Team QB
Theo N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Prima kerstdiner op eerste kerstdag.
Eten top
Bediening professioneel
Ambiance top
Minpunt : als je om gewoon water vraagt krijg je een fles water waar je uiteindelijk 5,50 euro voor moet betalen; een echte ergernis!
Beste Theo,

Hartelijk bedankt voor u recensie, wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden was!
Wat jammer van het minpuntje, we zullen hier rekening mee gaan houden.

Liefs, team QB