Quarz

Dorpsstraat 29 1399 GT Muiderberg Nederland Kaart
31-294772062

Over het restaurant Quarz

Laat je verrassen door de smaakvolle en innovatieve keuken van chef Nicky Quarz en de bijzondere wijnen van sommelier Michèle van der Linden. Bij Quarz kun je de hele dag door genieten. De foodbar is vanaf 12 uur tot in de avond doorlopend open voor van een informele lunch, lekkere bites van onze barkaart, heerlijke wijnen en een goede kop koffie met fijne patisserie.
In het restaurant serveren ze tijdens lunch en diner een mooie gastronomische maaltijd voor een vriendelijke prijs. De sfeer in Quarz is warm en relaxt en in de inrichting zijn veel natuurlijke materialen en groene accenten verwerkt.
In de zomer verwennen ze hun gasten graag op het terras in de tuin en onder de beschutte veranda. Met hun upper room beschikken ze bovendien over een ruime en stijlvolle ruimte voor private dining, feesten en borrels.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Quarz

Maandag & Dinsdag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
- Diner vanaf 18:00

9,4

Jouw recensie over het restaurant Quarz

Paul B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Uitstekende keuken
Enige bezoekers in restaurant
Waardeloze ontvangst door gastvrouw
Geen gevoelvol het vak van iemand gast laten voelen
marije V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten en de ambiance in de zaak is geweldig! Bediening zeer aardig en attent! Wj komen zeker terug!
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
het was een doordeweekse dag en helaas waren wij de enige tafel. Gelukkig waren wij met vrienden, de haard was lekker aan dus wij hebben een heerlijke avond gehad. Super eten, leuke combinaties. Ook de wijnen zijn heerlijk.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Op de bonnefooi binnengestapt en...een verrassende ervaring. Prima verzorgd allemaal, van de amuses tot het dessert. een kaaswagen als intermezzo waar je geen nee tegen kunt zeggen. En het dessert - menu van oranje - is een stilistisch meesterwerkje, de herfst op je bord. Ik kom hier zeker terug!
Nanda M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wat een ontdekking is dit restaurant! Het is smaakvol ingericht met een open keuken en de openhaard was gezellig aan. Bij het aperitief kregen we drie amuses, creatief geserveerd en verrassend van smaak, een prima begin. Daarna genoten van 4 gangen. Alle gerechten waren prachtig om te zien en de smaken waren voortreffelijk. Dit was een echte beleving. We dronken bijpassende wijnen die uitstekend gekozen waren en goed maar niet overdreven werden toegelicht. Voor het dessert maakten we nog gebruik van de kaaswagen waar we konden kiezen uit een mooi assortiment bijzondere kazen. Complimenten ook voor de uiterst vriendelijke en zeer deskundige bediening van dit restaurant. We hebben een TOP avond gehad. Volgens ons onbetwist het beste in 't Gooi.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Dit is TOP!! Een ster waardig. Niet te veel frutsels maar wel zeer verzorgd en fantastisch qua smaak. Ga het beleven! Bediening vriendelijk. Enige commentaar: dek de tafels overal in, staat wat gezelliger.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Hier werkt een top-kok! Ster-waardig! Prachtig bereide en opgemaakte gerechten. Je komt hier niet om je buik vol te eten maar om te genieten. Ook de 3 amuses waren bijzonder. Jammer dat deze avond slechts enkele tafels bezet waren waardoor, ondanks de brandende open haard, de sfeer iets minder was. Het is hier culinair genieten; of je nu wel of niet iets te vieren hebt!
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Voortreffelijk. Origineel. Hartelijk. Een echte avond uit! EM
Donny V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Leuke, lieve bediening en een prachtige zaak.
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Elke keer weer verrassend verfijnd. De nieuwe kaart is een aanrader voor de (terugkerende-) proever die regelmatig verrast wil worden
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
omdat ons gezelschap nog niet compleet was, bestelden we voor het aanvangen van de lunch een capuccino.
Tijdens het drinken van onze koffie, nog voordat we de menukaart ingezien hadden, verschenen de amuses. We hadden er meer van genoten als we hier een glas wijn bij hadden gedronken ipv onze capuccino. Voordat de amuses genuttigd waren verscheen het voorgerecht van ons 2-gangen lunchmenu al. We waren de enige gasten en kregen de indruk dat er haast geboden was. Ondanks dat het eten goed was maakte dit een vreemde indruk
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer mooi ingericht en in tijden niet zo lekker gegeten.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
ik bestelde 2 espresso en kreeg daarbij allerlei lekkers waar ik niet om gevraagd had en wat voor mij ook niet hoefde.Zonder er om gevraagd te hebben kregen we een 2de fles water.Was niet nodig.Maar
volgens de serveerster kreeg je gewoon het water.
Tot mn starre verbazing stond het wel vermeld op de rekening en moesten we 14 euro betalen voor 2 espresso.
Die 14 euro was gewoon zo volgens de serveerster.Een simpel kopje espresso kan niet zonder de allerhande chocolade?!? Chef Quartz kan wel goed koken.Moet ook gezegd.En het is een leuk restaurant.Maar het boven genoemde kan niet.
Ren V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eten bij Quarz is echt een avond genieten, prima uitgebalanceerde gerechten voorgeschoteld gekregen bij het "All the way" menu. Aangevuld met een aantal voortreffelijke kazen.

Ik moet hier echt wat vaker dan eens per jaar gaan genieten van de kookkunsten van Nicky e.a.
catherine K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wat een top restaurant! Zes gangen perfect in balans, verrukkelijk licht toetje, fijne bediening, prima tempo. Waarom hebben ze nog geen ster? Zou echt verdiend zijn
Ragnild V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Quarz. Mooie ambiance en mooie gerechten. Kortom: een fantastisch restaurant. Een enorme aanwinst voor de regio!
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij waren hier ook een maand geleden en kwamen snel terug vanwege de verrassende kwaliteit eten en wijn. Ook vanavond weer niet teleurgesteld. In 1 woord: fantastisch!
Rylana D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gisterenavond spontaan besloten hier te gaan eten, naar aanleiding van alles goede recensies en tips van vrienden. We hebben een ontzettend leuke avond gehad, in een gezellige sfeer met leuke spontane bediening. Super leuk dat ze uitsluitend kleine gerechtjes hebben, zo kun je nog meer proeven. Wij vonden de krokante zwezerik de absolute topper; alle gerechtjes waren zeer mooi gepresenteerd en smaakte heerlijk! Ook leuk dat je de gedreven koks met zoveel passie en liefde bezig kunt zien in de keuken. Tip, vraag naar de Gin Tonic kaart als aperitief, ze hebben een zeer uitgebreid en origineel assortiment. Wij komen morgen al terug, voor het paella evenement! Bedankt!
Nanda M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We zijn al vaker geweest maar we blijven ons verbazen. wat een geweldig restaurant daar in Muiderberg. Absolute top in het Gooi!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Teleurstelling.... na een kort avondje met gerechtjes, snel, prima maar vlak van smaak.... bij het afrekenen feedback proberen te geven.... Michelle die ongepast reageert met 'het is hier niet iedere avond zo stil als nu' en 'dat is jouw mening maar niet van iedereen' en vervolgens chagrijnig wegloopt: de titel gastvrouw niet waard... Nicky die in het Dijkhuysje in Lelystad de sterren van de hemel kookte en nu mainstream gerechtjes maakt en zegt 'het zijn nog steeds dezelfde recepten'. Beiden kunnen er niet mee omgaan dat we feedback geven en die moeite nemen om ze naar grotere hoogte te helpen . Helaas... Dit onderscheidt juist de groten in het vak....