Quarz

Dorpsstraat 29 1399 GT Muiderberg Nederland Kaart
31-294772062

Over het restaurant Quarz

Laat je verrassen door de smaakvolle en innovatieve keuken van chef Nicky Quarz en de bijzondere wijnen van sommelier Michèle van der Linden. Bij Quarz kun je de hele dag door genieten. De foodbar is vanaf 12 uur tot in de avond doorlopend open voor van een informele lunch, lekkere bites van onze barkaart, heerlijke wijnen en een goede kop koffie met fijne patisserie.
In het restaurant serveren ze tijdens lunch en diner een mooie gastronomische maaltijd voor een vriendelijke prijs. De sfeer in Quarz is warm en relaxt en in de inrichting zijn veel natuurlijke materialen en groene accenten verwerkt.
In de zomer verwennen ze hun gasten graag op het terras in de tuin en onder de beschutte veranda. Met hun upper room beschikken ze bovendien over een ruime en stijlvolle ruimte voor private dining, feesten en borrels.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Quarz

Maandag & Dinsdag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
- Diner vanaf 18:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Quarz

Ed F.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer onvriendelijke gastvrouw .
Kwaliteit staat niet in verhouding met de prijs..
Wij komen hier zeker niet meer terug.
Erg mooi interieur .
Past een andere crew beter bij .
Narima K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
zo teleurstellend is mijn lunch nog nooit eerder geweest. Wij hadden net zo goed naar een cafetaria kunnen gaan.
ANNEMIEKE B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten met verrrassende en mooie gerechtjes. Vriendelijke en gastvrije bediening.
Nanda M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
weer geweldig gegeten bij Quarz. Amuses verrassend gepresenteerd. Prachtige gerechten met bijzondere combinaties, in goed tempo geserveerd. Bediening vriendelijk en professioneel. mooie wijn/spijs combinaties. we hadden weer een topavond. Bedankt!
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Hier hebben ze echt begrepen wat snoepen is! Mooie gerechten, een chef die er duidelijk lol in heeft en bediening die precies weet wanneer het gezellig wordt of ‘enige gepaste afstand’ handig is. Top locatie waar we graag nog eens terugkomen; al is het alleen al om dat prachtig-overdekte terras!
Léon N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het eten was heerlijk, maar de bediening heeft het niet begrepen. Een gerecht bestellen van €30,- en zelf om een katoenen servet moeten vragen, past niet. Terwijl aan andere tafels het bestek met een handschoentje gebracht wordt. Dan het nagerecht; wederom het bestek in een papieren omhulsel met papieren servet (goed voor een strandtent). Wij bestellen tweemaal de kaaskeuze uit de kaaswagen! Maar, de dame brengt twee plankjes met vóórgeselecteerde kazen. Na een opmerking over de bediening en de kaaskeuze i.p.v. de kaaswagen, zegt de dame: “dat eten we zelf dan wel op”. Beste Quarts-uitbater; doe iets aan uw bediening!
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Eten van sterrenkwaliteit. In dat licht is de prijsstelling zeker gerechtvaardigd.

Ben je een grote eter dan neem je een portie overheerlijk friet bij je hoofdgerecht. Hadden wij dit keer niet nodig omdat we een viergangen diner namen. Ga je voor 3 gangen dan kan het een aanrader zijn.
FerryTheunisse .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Mooi zaak in Muiderberg waar je fantastisch kan eten. De sfeer is ongedwongen en de kwaliteit is erg goed. Als het weer het toelaat kan je ook lekker buiten zitten.
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten was lekker maar nergens wauw ervaring. Keuze wijn passend bij gerechten zeer beperkt (sauvignon en chardonnay; hoe saai). Restaurant was leeg; 2 tafels bezet op een zaterdagavond. Jus d’orange was op. Sherry voor bij de kazen ook. Locatie is niet ideaal voor zo’n restaurant; uit gestorven Muiderberg midden in het centrum. Bediening was goed. Prijs te hoog voor het totaal.
Paulbibi .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Inrichting goed, stoelen zitten lekker
Uitstekend eten voor een mooie prijs.
Bediening efficient, niet overdreven vriendelijk
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wat een slechte onervaren bediening. Terwijl het restaurant vrijwel leeg was. We hadden met vier personen een asperge menu.
Er was bekend dat er voor twee gasten zoutarm zou zijn. In het begin liep dat goed, maar er werd niet gemeld bij de bestelling dat een hoofdgerecht helemaal niet geschikt was voor de zoutarme gasten. En werd ongevraagd omgezet in vis. Verder was de bestelde witte wijn lauw en moest een hele tijd in het ijs gezet worden. Dus konden we deze niet drinken bij het voorgerecht. Toen we aan het eind onze kritiek wilde delen met de eigenaar, bleek deze in vergadering te zijn en kwam helemaal niet opdagen. Wat een aanfluiting. Het restaurant heeft door de sublieme kok veel meer potentie als de bediening net zo goed zou zijn.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Mooie locatie, wel weinig bezoekers deze avond, de ruimte is dan wat erg leeg. Vriendelijke en attente bediening.
Het eten zag er prachtig uit, alles supervers en "gezond" bereid, smaakte voortreffelijk.
Wel vonden we de prijs hoog (3-gangen gemiddeld 55,00) en misschien kan het ook niet anders bij deze kwaliteit.
Een restaurant voor een bijzondere gelegenheid, niet voor even tussendoor (althans qua prijs voor ons).
Ongevraagd een 2e fles plat water (kraan?) neerzetten en deze in rekening brengen was een klein minpuntje.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Wederom goed gegeten ik wist niet dat asperges 4 keer zo verschillend lekker konden smaken echt top
onno P.
Verfijnde en verrassende combinaties
Zoals rauwe asperges met karnemelk.
Attente en persoonlijke bediening en een frisse smaakvolle inrichting
Aanrader
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
We hebben gisteren genoten van een verrukkelijk en verrassend asperge menu. In het dessert vonden we zelfs gecarameliseerde asperges terug. Ontvangst en bediening zoals altijd bijzonder hartelijk en gastvrij. De aanbevolen riesling paste prima bij alle gangen.
Chris N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Bestelde wijn was niet op voorraad, aspergemenu besteld, we kregen alleen het hoofdgerecht. Bediening wilde dit niet corrigeren, maar kregen weer de kaart om wat nieuws te bestellen. Eigenaar erbij, vond dat we alles moesten afrekennen werd geen goede oplossing aangedragen. Zeer onprofessionele houding en zeer klantonvriendelijkheid. Per saldo €8 per asperge afgerekend. Hier komen wij niet meer terug en raden we zeker niet aan bij anderen. Zeer onvriendelijk en horecaonwaardige houding.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk geluncht. Broodje en ambiance waren geweldig.
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Drie amuses (die met kippenlever was een ongelofelijk lekker smaakbommetje). 'Easy menu' van 42,50 genomen; voorgerecht oa avocado met makreel, hoofdgerecht iets met gelakte eend (erg lekker), nagerecht van chocolade met zwarte bessen (hier vonden we het kerriesmaakje overbodig).
Maja B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met een groepje bij restaurant Quarz in Muiderberg.
Openhaard was aan rustige sfeer.
Je keek vanuit het restaurant de keuken in en wat ik zeer byzonder vond is dat de chef Nikki aan je tafel komt uitserveren en uitlegt wat hij gekookt heeft!
We werden bediend door Michelle die ons de meest fantastische wijnen liet proeven bij de gerechten, Het was een heerlijke avond en ik beveel dit restaurant zeker aan om snel te gaan eten.voordat ze te populair gaan worden en je er niet meer terecht kunt!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
In een heel erg prettige sfeer met fijne bediening buitengewoon lekker getafeld. Geraffineerde gerechten, heerlijke wijnen, alles in een heel goed tempo geserveerd. Een aanrader!