Quarz

Dorpsstraat 29 1399 GT Muiderberg Nederland Kaart
31-294772062

Over restaurant Quarz

Laat je verrassen door de smaakvolle en innovatieve keuken van chef Nicky Quarz en de bijzondere wijnen van sommelier Michèle van der Linden. Bij Quarz kun je de hele dag door genieten. De foodbar is vanaf 12 uur tot in de avond doorlopend open voor van een informele lunch, lekkere bites van onze barkaart, heerlijke wijnen en een goede kop koffie met fijne patisserie.
In het restaurant serveren ze tijdens lunch en diner een mooie gastronomische maaltijd voor een vriendelijke prijs. De sfeer in Quarz is warm en relaxt en in de inrichting zijn veel natuurlijke materialen en groene accenten verwerkt.
In de zomer verwennen ze hun gasten graag op het terras in de tuin en onder de beschutte veranda. Met hun upper room beschikken ze bovendien over een ruime en stijlvolle ruimte voor private dining, feesten en borrels.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Quarz

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00
- Diner vanaf 18:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pavago2014 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geweldig gegeten en gedronken. Op weg naar een ster is onze mening. Wij mijn zoon en ik hebben al in anderen restaurants gegeten met ster, dus is vergelijken mogelijk. Chapeau voor deze zaak in bediening en kookkunst. Frits van Gool
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg goed gegeten, goede bedoening, had negatieve reacties gelezen over Michèle, maar zeer positieve ervaring gehad. Nicky en Michele verdienen een ster!
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor het eerst bij Quartz neergestreken. Heerlijk. Wat een mooie avond met mooie gerechtjen. Heel speciaal. De proeverij met choco en smaken hoefde niet zozeer...
Natasha K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Weinig kans om het best lekkere eten te waarderen, als je zo onbeholpen, onbeschoft en klantonvriendelijk wordt bejegend. Met een gepeperde rekening toe.
Een ervaring die zeker niet voor herhaling vatbaar is.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
concept is prima. Eten is van hoge kwaliteit en veel keus. Doordat het mogelijk is een persoonlijke selectie te maken van alle kleine gerechtjes, die ieder op zich fantastisch zijn, kan iedereen zijn favoriete maaltijd samenstellen. Alleen vis of alleen vlees, allemaal mogelijk. Ook een combinatie van vis en vlees is heerlijk.. Erg goede bediening, vriendelijk en zakelijk.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Kaart: Beperkte keuze - bijzondere gerechten
Kwaliteit van het eten: Fenomenaal lekker - porties zijn wel erg klein (staat ook op de kaart, en past ook bij de prijs) - dus misschien een gang extra nemen. Amuses lekker en goede kwaliteit brood.
Bediening: moet nog veel leren, loopt niet heel erg soepel terwijl het niet erg druk was. We namen een paar glzen wijn per glas - maar ook dan kan je mensen even laten proeven ipv het glas meteen vol te schenken.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Enige minpunt was een dame die zichtbaar niet taktisch met haar collega's om ging. Dit door de open keuken waar je als gast in kan kijken. Verder erg jong bedienend onervaren personeel. Wel top gegeten, mooie producten en een waanzinnig goede chef.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vanavond voor het eerst bij Quarz gegeten. Wat een ontdekking! Een echt toprestaurant. We zijn verwend met bijzondere gerechten en heerlijke smaakcombinaties. Prima bijpassende wijnen en fantastische bediening. Een echte verwenavond en aanrader. Wij komen zeker terug.
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat een feest! Alsof er een engeltje op je tong piest. De smaken in elk gerecht zijn zo perfect op elkaar afgestemd dat je alles proeft. Quarz serveert kleine porties, op prachtig opgemaakte borden. Wij namen elk 3 bordjes, en dat was genoeg, ook omdat Quarz zelf ook nog een duit in het zakje doet met meerdere amuses. Wij kozen voor het hert, de snoekbaars, griet&zee-egel en sardines en waren verbluft. De kazen toe, waren bijzonder maar niet allemaal even smakelijk. Aandachtspunt voor Quarz is het jonge personeel, dat zo stijf en beleefd is, dat het afstandelijk overkomt. En als de huiswijnen worden geschonken is het prettig om te horen of het restaurant keuze biedt, waarom een wijn lekker/bijzonder is en past bij het gerecht, voordat het plots in je glas wordt geschonken.
Cindi .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Via FB te weten gekomen over dit vrij nieuwe restaurant bij ons in de buurt en ik was heel nieuwsgierig.
Prachtig restaurant, mooie wijnbar/brasserie apart van restaurantgedeelte. De tafels in restaurant stonden wat te dicht bij elkaar, wel prachtig ingericht met mooie doorkijk naar de keuken.
Kaart met allerlei kleine gerechtjes voor €15,00. Eerst verwend met een glaasje Moët en amuses. Daarna 4 mooie gerechtjes, verrassende opmaak en mooie smaakpaletten. Prachtige kaaswagen ook! De bediening mag iets zekerder zijn maar dat komt vast goed!
Aanrader.
J P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit smaakvol ingerichte restaurant. Verrassende gerechten en mooi opgemaakt. Jammer alleen dat de muziek (helemaal niet nodig als er druk gepraat wordt!) irriteerde. (Maar dit is een kwaal in veel restaurants!)
Peggy N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima gegeten! Heerlijke verrassend gerechten, bijzondere smaakcombinaties! Restaurant is gelegen op een prachtige lokatie in het centrum van Muiderberg, aan de inrichting is veel zorg en aandacht besteed, vooral groene muur met mos springt in het oog! Chefkok Nicky is een topper, met zeer veel liefde en passie voor zijn vak! Michelle is een prima sommelier, maar komt nogal wat nors over.
Klein puntje van aandacht: bediening is zeer jong, doen hun best, maar voelen niet alles goed aan, er werd tot 2 keer toe (bijna) te vroeg een gerecht afgeruimd, terwijl men nog niet klaar was, de glazen water werden veel te vol geschonken, ook de gerechtuitleg kan worden bijgespijkerd (komt nu heel stuntelig en amateuristisch over). Een restaurant met potentie, maar er moet nog wel wat punten op de i worden gezet!
Vincent R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We waren al enige malen in Lelystad geweest en daar was de kwaliteit al van een erg goed niveau. Die kwaliteit is gebleven en daar is nu ook nog eens een prachtige ambiance bijgekomen. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht en de inkijk in de keuken is erg mooi vormgegeven. De bediening is prima en maakt indien gewenst tijd voor een praatje. Wij hebben echt weer een topavond gehad, waarvoor dank, en zullen hier zeker weer terugkomen.
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het eten bij Quartz is erg goed. We kozen voor 5 verschillende gerechtjes die op origineel minimalistische wijze omschreven stonden op de kaart. Alle gerechtjes waren heerlijk, enkele een ware smaaksensatie!
De verschillende wijnen van het arrangement pasten perfect bij de gerechten. Water werd voldoende aangevuld. De bediening was vriendelijk en werkte gestructureerd. Enkel minpuntje: misschien doordat (op deze avond) alle medewerkers erg jong waren, misten wij de losse senioriteit die je kunt voelen bij wat oudere en zeer ervaren obers. Nu voelde het wat té strak en gespannen.
Het interieur en het mooie terras buiten zijn smaakvol aangekleed.
Al met al vonden we de prijs- kwaliteitverhouding redelijk: het was iets te duur.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Gisteren bij Quarz gegeten. Niet voor het eerst, zeker niet voor het laatst! De chef en zijn vrouw verzorgen een heerlijke avond. Het eten is werkelijk subliem, Nicky heeft een prachtig gevoel voor compositie en we genieten daar ontzettend van. De wijnkeuze van Michelle is vernieuwend en altijd bijzonder. De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed in balans. Nicky Quarz gaat nog heel erg groot worden, mark my words!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het eten is prima, maar de service is slecht. Belangrijkste punten: Er werd in het geheel niet gevraagd of wij wijn wilden bij het eten. Nadat één persoon in het gezelschap naar een BOB arrangement had gevraagd, werd de rest van het gezelschap aanvankelijk niet meer bediend met wijn. Verder werd bij het brengen van de rekening het PIN apparaat zo wat direct onder mijn neus geduwd, voordat ik überhaupt kans had om naar de rekening te kijken. Hilarisch slecht is eigenlijk nog de beste omschrijving.
Chovenkamp .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben bij Quarz afgesproken voor een heerlijke lunch met broer en schoonzus. Het restaurant is prachtig en ligt in een heerlijk rustige omgeving net buiten Amsterdam. We kozen voor een drie gangen lunch en het was fantastisch. Topkwaliteit uit de keuken, vriendelijke en deskundige bediening, aangename sfeer. Bijzondere afsluiting met koffie, waarbij een soort proeverij van verschillende smaken bonbons. Origineel en leuk gevonden. beslist een fijn adresje om te onthouden.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zeer plezierig diner genoten bij dit mooie restaurant. Een nieuwe zaak met een zeer smaakvol interieur. De sfeer is ongedwongen maar wel professioneel. De keuken serveert wat kleinere gerechten wat de gelegenheid geeft om meer te proeven. Wij bestelden 6 gerechtjes en het was een feest. De start met gepekeld rundvlees beloofde veel goeds, mooi gepresenteerd gerecht met fantastisch mooie smaken. Ook bijzonder is de heilbot met hollandaise en truffel, de beste hollandaise ooit! Ter afsluiting kregen we een dessert met roos, chocolade en rode biet. Prachtig op het bord en een sensatie in smaak. De gastvrouw maakte hierbij aan tafel een cocktail van gin en rozenlimonade met daarin rode biet welke was gekookt in rozenwater. Wij vielen van de ene verbazing in de andere. Wat een kwaliteit en vakmanschap op dit adres. De hele avond gesmuld en in de watten gelegd door een enthousiast en vakkundig team van jonge medewerkers. We kregen bij ieder gerechtje een glas wijn dat naadloos aansloot en de beleving compleet maakte. Fijn toelichting zonder teveel poespas. Deze mensen verstaan hun vak en naar mijn mening zal een ster niet lang uitblijven. Aanwinst voor het Gooi.
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met z'n 4en heerlijk gegeten. Bijzondere combinaties van smaken en originele presentatie.
Interieur binnen is prachtig, wij konden buiten zitten op de veranda, daar zit je helemaal geweldig. Aanrader.
Info896 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Uitstekend gegeten. Zeer gevarieerd en verrassende gerechtjes met bijzondere aandacht van de chef. Plezierige bediening met goede contacten in de keuken voor speciale verzoeken.