Quarz

Dorpsstraat 29 1399 GT Muiderberg Nederland Kaart
31-294772062

Over het restaurant Quarz

Laat je verrassen door de smaakvolle en innovatieve keuken van chef Nicky Quarz en de bijzondere wijnen van sommelier Michèle van der Linden. Bij Quarz kun je de hele dag door genieten. De foodbar is vanaf 12 uur tot in de avond doorlopend open voor van een informele lunch, lekkere bites van onze barkaart, heerlijke wijnen en een goede kop koffie met fijne patisserie.
In het restaurant serveren ze tijdens lunch en diner een mooie gastronomische maaltijd voor een vriendelijke prijs. De sfeer in Quarz is warm en relaxt en in de inrichting zijn veel natuurlijke materialen en groene accenten verwerkt.
In de zomer verwennen ze hun gasten graag op het terras in de tuin en onder de beschutte veranda. Met hun upper room beschikken ze bovendien over een ruime en stijlvolle ruimte voor private dining, feesten en borrels.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Quarz

Maandag & Dinsdag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
- Diner vanaf 18:00

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Quarz

Je D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Eten bij Quarz is een culinair feestje. Het interieur is ruim en aangenaam. Gerechten zijn in balans, verfijnd van smaak, en mooi opgemaakt. De wijnkaart biedt ruime en originele keuzes. Wij komen hier gaarne terug.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat hebben we gisteren fantastisch gegeten bij Quarz, verrukkelijke gerechten, heerlijke wijnen en een zeer gastvrij onthaal. Het hoofdgerecht, filet en dij van maïskip, was een verrassing. Bij maïskip denk ik altijd, mwah..... Maar hier steeg de kip boven zichzelf uit, zo lekker dankzij de schitterende bereiding. En de overige gerechten smaakten ook super. Het was een feestje om hier te dineren.
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Was en prima avond, met attente, vriendelijk gastvrouw. Genoten van de mooie gerechten.
Inrichting bijzonder fraai, maar veranda is echt bijzonder om te dineren.
JOS D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Was prima goed en mooi gemaakt culinair eten. Vrienden waren onder de indruk en het is voor een ieder aan te bevelen. Ga er naar toe is ons credo .
Marenne H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Helaas was het erg rustig in het restaurant. Wel vriendelijke ontvangst en de gerechten vond ik ruim voldoende. Persoonlijk vond ik de steak-tartaar en de maiskip erg lekker. Wat minder vond ik de forel met een schuim van stokvis. De forel vond ik wat muffig smaken en ook niet echt op smaak. De venkel die in het gerecht zou moeten zitten proefde ik niet. Ook het nagerecht met een hoofdrol voor framboos vond ik niet erg geslaagd. Erg zoet.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Tip top verzorgd !
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker eten in een relaxte ambiance
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Mooi restaurant, bijzondere gerechten we hebben heerlijk gegeten! De inrichting bijzonder met een wand van rendiermos, de gerechten innovatief .
Viola V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het eten was heerlijk. Wij hadden het “all the way” menu gekozen. Zowel de zalm als voorgerecht, de rundertartaar, de bavette daarna en de lam waren heerlijk mals bereid, met mooie sauzen en groente erbij. Echte kunstwerkjes. Als klap op de vuurpijl sloten we af met een dessert met frambozen, witte chocolade en een sausje van tonic om het wat op te frissen. Wij komen zeker terug!
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Wederom heerlijk gezeten op dit prachtige terras!

Het eten is van uitstekende kwaliteit en de bediening vriendelijk.

Wij blijven omfietsen voor Quarz!
ANNEMIEKE B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten met verrrassende en mooie gerechtjes. Vriendelijke en gastvrije bediening.
Nanda M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
weer geweldig gegeten bij Quarz. Amuses verrassend gepresenteerd. Prachtige gerechten met bijzondere combinaties, in goed tempo geserveerd. Bediening vriendelijk en professioneel. mooie wijn/spijs combinaties. we hadden weer een topavond. Bedankt!
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Hier hebben ze echt begrepen wat snoepen is! Mooie gerechten, een chef die er duidelijk lol in heeft en bediening die precies weet wanneer het gezellig wordt of ‘enige gepaste afstand’ handig is. Top locatie waar we graag nog eens terugkomen; al is het alleen al om dat prachtig-overdekte terras!
Léon N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het eten was heerlijk, maar de bediening heeft het niet begrepen. Een gerecht bestellen van €30,- en zelf om een katoenen servet moeten vragen, past niet. Terwijl aan andere tafels het bestek met een handschoentje gebracht wordt. Dan het nagerecht; wederom het bestek in een papieren omhulsel met papieren servet (goed voor een strandtent). Wij bestellen tweemaal de kaaskeuze uit de kaaswagen! Maar, de dame brengt twee plankjes met vóórgeselecteerde kazen. Na een opmerking over de bediening en de kaaskeuze i.p.v. de kaaswagen, zegt de dame: “dat eten we zelf dan wel op”. Beste Quarts-uitbater; doe iets aan uw bediening!
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Eten van sterrenkwaliteit. In dat licht is de prijsstelling zeker gerechtvaardigd.

Ben je een grote eter dan neem je een portie overheerlijk friet bij je hoofdgerecht. Hadden wij dit keer niet nodig omdat we een viergangen diner namen. Ga je voor 3 gangen dan kan het een aanrader zijn.
FerryTheunisse .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Mooi zaak in Muiderberg waar je fantastisch kan eten. De sfeer is ongedwongen en de kwaliteit is erg goed. Als het weer het toelaat kan je ook lekker buiten zitten.
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten was lekker maar nergens wauw ervaring. Keuze wijn passend bij gerechten zeer beperkt (sauvignon en chardonnay; hoe saai). Restaurant was leeg; 2 tafels bezet op een zaterdagavond. Jus d’orange was op. Sherry voor bij de kazen ook. Locatie is niet ideaal voor zo’n restaurant; uit gestorven Muiderberg midden in het centrum. Bediening was goed. Prijs te hoog voor het totaal.
Paulbibi .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Inrichting goed, stoelen zitten lekker
Uitstekend eten voor een mooie prijs.
Bediening efficient, niet overdreven vriendelijk
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wat een slechte onervaren bediening. Terwijl het restaurant vrijwel leeg was. We hadden met vier personen een asperge menu.
Er was bekend dat er voor twee gasten zoutarm zou zijn. In het begin liep dat goed, maar er werd niet gemeld bij de bestelling dat een hoofdgerecht helemaal niet geschikt was voor de zoutarme gasten. En werd ongevraagd omgezet in vis. Verder was de bestelde witte wijn lauw en moest een hele tijd in het ijs gezet worden. Dus konden we deze niet drinken bij het voorgerecht. Toen we aan het eind onze kritiek wilde delen met de eigenaar, bleek deze in vergadering te zijn en kwam helemaal niet opdagen. Wat een aanfluiting. Het restaurant heeft door de sublieme kok veel meer potentie als de bediening net zo goed zou zijn.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Mooie locatie, wel weinig bezoekers deze avond, de ruimte is dan wat erg leeg. Vriendelijke en attente bediening.
Het eten zag er prachtig uit, alles supervers en "gezond" bereid, smaakte voortreffelijk.
Wel vonden we de prijs hoog (3-gangen gemiddeld 55,00) en misschien kan het ook niet anders bij deze kwaliteit.
Een restaurant voor een bijzondere gelegenheid, niet voor even tussendoor (althans qua prijs voor ons).
Ongevraagd een 2e fles plat water (kraan?) neerzetten en deze in rekening brengen was een klein minpuntje.