Quarz

Dorpsstraat 29 1399 GT Muiderberg Nederland Kaart
31-294772062

Over het restaurant Quarz

Laat je verrassen door de smaakvolle en innovatieve keuken van chef Nicky Quarz en de bijzondere wijnen van sommelier Michèle van der Linden. Bij Quarz kun je de hele dag door genieten. De foodbar is vanaf 12 uur tot in de avond doorlopend open voor van een informele lunch, lekkere bites van onze barkaart, heerlijke wijnen en een goede kop koffie met fijne patisserie.
In het restaurant serveren ze tijdens lunch en diner een mooie gastronomische maaltijd voor een vriendelijke prijs. De sfeer in Quarz is warm en relaxt en in de inrichting zijn veel natuurlijke materialen en groene accenten verwerkt.
In de zomer verwennen ze hun gasten graag op het terras in de tuin en onder de beschutte veranda. Met hun upper room beschikken ze bovendien over een ruime en stijlvolle ruimte voor private dining, feesten en borrels.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Quarz

Maandag & Dinsdag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
- Diner vanaf 18:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Quarz

Emile V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Elke keer weer verrassend verfijnd. De nieuwe kaart is een aanrader voor de (terugkerende-) proever die regelmatig verrast wil worden
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
omdat ons gezelschap nog niet compleet was, bestelden we voor het aanvangen van de lunch een capuccino.
Tijdens het drinken van onze koffie, nog voordat we de menukaart ingezien hadden, verschenen de amuses. We hadden er meer van genoten als we hier een glas wijn bij hadden gedronken ipv onze capuccino. Voordat de amuses genuttigd waren verscheen het voorgerecht van ons 2-gangen lunchmenu al. We waren de enige gasten en kregen de indruk dat er haast geboden was. Ondanks dat het eten goed was maakte dit een vreemde indruk
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer mooi ingericht en in tijden niet zo lekker gegeten.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
ik bestelde 2 espresso en kreeg daarbij allerlei lekkers waar ik niet om gevraagd had en wat voor mij ook niet hoefde.Zonder er om gevraagd te hebben kregen we een 2de fles water.Was niet nodig.Maar
volgens de serveerster kreeg je gewoon het water.
Tot mn starre verbazing stond het wel vermeld op de rekening en moesten we 14 euro betalen voor 2 espresso.
Die 14 euro was gewoon zo volgens de serveerster.Een simpel kopje espresso kan niet zonder de allerhande chocolade?!? Chef Quartz kan wel goed koken.Moet ook gezegd.En het is een leuk restaurant.Maar het boven genoemde kan niet.
Ren V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eten bij Quarz is echt een avond genieten, prima uitgebalanceerde gerechten voorgeschoteld gekregen bij het "All the way" menu. Aangevuld met een aantal voortreffelijke kazen.

Ik moet hier echt wat vaker dan eens per jaar gaan genieten van de kookkunsten van Nicky e.a.
catherine K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wat een top restaurant! Zes gangen perfect in balans, verrukkelijk licht toetje, fijne bediening, prima tempo. Waarom hebben ze nog geen ster? Zou echt verdiend zijn
Ragnild V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Quarz. Mooie ambiance en mooie gerechten. Kortom: een fantastisch restaurant. Een enorme aanwinst voor de regio!
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij waren hier ook een maand geleden en kwamen snel terug vanwege de verrassende kwaliteit eten en wijn. Ook vanavond weer niet teleurgesteld. In 1 woord: fantastisch!
Rylana D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gisterenavond spontaan besloten hier te gaan eten, naar aanleiding van alles goede recensies en tips van vrienden. We hebben een ontzettend leuke avond gehad, in een gezellige sfeer met leuke spontane bediening. Super leuk dat ze uitsluitend kleine gerechtjes hebben, zo kun je nog meer proeven. Wij vonden de krokante zwezerik de absolute topper; alle gerechtjes waren zeer mooi gepresenteerd en smaakte heerlijk! Ook leuk dat je de gedreven koks met zoveel passie en liefde bezig kunt zien in de keuken. Tip, vraag naar de Gin Tonic kaart als aperitief, ze hebben een zeer uitgebreid en origineel assortiment. Wij komen morgen al terug, voor het paella evenement! Bedankt!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We zijn al vaker geweest maar we blijven ons verbazen. wat een geweldig restaurant daar in Muiderberg. Absolute top in het Gooi!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Teleurstelling.... na een kort avondje met gerechtjes, snel, prima maar vlak van smaak.... bij het afrekenen feedback proberen te geven.... Michelle die ongepast reageert met 'het is hier niet iedere avond zo stil als nu' en 'dat is jouw mening maar niet van iedereen' en vervolgens chagrijnig wegloopt: de titel gastvrouw niet waard... Nicky die in het Dijkhuysje in Lelystad de sterren van de hemel kookte en nu mainstream gerechtjes maakt en zegt 'het zijn nog steeds dezelfde recepten'. Beiden kunnen er niet mee omgaan dat we feedback geven en die moeite nemen om ze naar grotere hoogte te helpen . Helaas... Dit onderscheidt juist de groten in het vak....
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening en ontspannen sfeer.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Je kiest in dit restaurant kleine gerechtjes, zoveel als je zelf wilt. Wij vonden dat een fijne formule. Alle gerechtjes waren heerlijk en zagen er prachtig uit. Mooie, originele inrichting. Eén van de wanden binnen is bekleed met een soort mos. Wij zaten buiten op de sfeervolle veranda. De bediening is attent en vriendelijk. Echt een aanrader!
John W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima eten. Mooie en zuivere gerechten. Met zorg, aandacht en passie bereid. Uitstekend rekening gehouden met lactose vrij wensen. Wij komen zeker terug.
huib G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De kaart wordt opgebouwd met kleine gerechten en aanvullende side gerechten. De kwaliteit is hoog en de smaken dagen elkaar uit , verrassende combinaties, leuk en zeer smakelijk. Het wordt met enthousiasme en kennis bereid en geserveerd. Klasse!
Larissa D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wat een mooi restaurant is dit ! Met de mooie mosmuur en ook nog eens een mooie vijgenboom in de grond. In dr middag heerlijk wezen lunchen met opa en oma wat hadden ze toch lekkere bites en salades en ook nog eens een fijne service ! Wij komen zeker terug
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gegeten in de foodbar tijdens 1 van de cocktail zondagen. Heerlijke cocktails met lekkere bites aangevuld met gerechtjes uit de foodbar. Heerlijk en gezellig!
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Er wordt hier top gekookt! Heerlijke gerechtjes en heel mooi op gemaakt in apart servies. We waren hier op zondag middag voor de lunch waarom zit het hier niet afgeladen vol ? Verder vriendelijke bediening die verstand van zaken hebben. Enige minpuntje de witte wijn wordt naar onze mening te warm geserveerd.
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk om naar een zaak te mogen gaan waar alle liefde voor mooi eten voelbaar en zichtbaar is. Aanrader voor smulpapen die regelmatig lekker willen snoepen.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Quatsch! Bij binnenkomst werd ons een aperitief aangeboden dat nemen de meeste mensen was de uitleg. Hier ging het al mis. De knabbels waren lekker maar de prijs minder, van die “leuke” verrassingen op je rekening. De kaart toen nog niet gezien. Wij wilden wijn per glas drinken en vroegen om een passend advies. Wij kregen te horen wat er open stond en anders moesten we de wijnkaart maar bekijken, lastig kiezen bij een verrassingsmenu. De wijn bij een van de gerechten was niet goed. Het was een typische pinot noir en had geen kurk want het was een schroefdop was het antwoord. De wijn werd niet van de rekening gehaald want dan hadden we maar moeten vragen of we hem mochten proeven. Het kraanwater stond voor €5 op de rekening. De bediening maakte geen contact en er was geen humor. Het eten was goed. De chef wist de uitleg over de gerechten met veel enthousiasme te brengen, de buikspek was zalig. Slechte bediening die het vooral beter wist en door het gesteggel over de rekening ons niet serieus nam (€ 180 2 prsn)