Quarz

Dorpsstraat 29 1399 GT Muiderberg Nederland Kaart
31-294772062

Over het restaurant Quarz

Laat je verrassen door de smaakvolle en innovatieve keuken van chef Nicky Quarz en de bijzondere wijnen van sommelier Michèle van der Linden. Bij Quarz kun je de hele dag door genieten. De foodbar is vanaf 12 uur tot in de avond doorlopend open voor van een informele lunch, lekkere bites van onze barkaart, heerlijke wijnen en een goede kop koffie met fijne patisserie.
In het restaurant serveren ze tijdens lunch en diner een mooie gastronomische maaltijd voor een vriendelijke prijs. De sfeer in Quarz is warm en relaxt en in de inrichting zijn veel natuurlijke materialen en groene accenten verwerkt.
In de zomer verwennen ze hun gasten graag op het terras in de tuin en onder de beschutte veranda. Met hun upper room beschikken ze bovendien over een ruime en stijlvolle ruimte voor private dining, feesten en borrels.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Quarz

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00
- Diner vanaf 18:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben geweldig genoten bij Quartz. Na de vriendelijke ontvangst met z'n viertjes aan fijne ronde tafel plaatsgenomen. Bij een mooi glas cava kregen we drie amuses, lekker en origineel gepresenteerd. Het 4 gangenmenu daarna was een ervaring op zich. Alle gerechten waren prachtig en verfijnd van smaak. Dit is echt een toprestaurant en zeker een aanwinst voor de regio (waar het soms best goed is maar vaak veel van hetzelfde) De bediening is weliswaar jong maar zeer deskundig en uiterst servicegericht. De wijnen die per glas bij de gerechten geschonken werden waren een perfecte match. Bedankt voor een heerlijke avond uit en we komen snel weer terug!
Odette N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Zeer gastvrij ontvangen en goed gegeten !
vera V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
heerlijk eten, zeer zeer teleurstellende service met name de gastvrouw. We hebben dit in persoonlijke email gemeld aan het restaurant. nul reactie.Wij gaan er dan ook nooit meer naar toe.
Marike U.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Ik geef mijn eigen cijfer: 9,5 maar die kon ik niet invoeren. Dit redelijk nieuwe restaurant steekt ver boven het gemiddelde uit. Alle gerechtjes zijn even mooi opgemaakt, kleine kunstwerkjes, het is echt sterrenrestaurantwaardig. Hier zouden veel meer mensen naar toe moeten gaan! Ik kreeg overigens mijn thee (kan even geen alcohol drinken) in een wijnglas, zoveel leuker:)! Het prachtige haardvuur geeft een warme sfeer.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Vanavond met 8 vrienden fantastisch gegeten. Elk gerecht was een ware verrassing. Van amuse tot dessert een groot feest. Perfect bijpassende wijnen. Kortom vanavond hadden wij een echt een "sterwaardig diner".
Complimenten voor iedereen.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Eerst positief: mooie gerechtjes en prima smaken.
Maar dan: te duur, zeker als er niet voor een menucombinatie gekozen wordt (vier kleine gerechtjes à €60,00 !), inflexibel (er kan niets aan de voorgestelde menucombinaties veranderd worden), een waterarrangement (!) voor 2 personen a €5,00 is bespottelijk, de service/bediening van de eigenaresse/sommelier was kortaf, koel en haast ongeïnteresseerd. Geen feestje dus.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prijs/kwaliteit geweldig.
Iets formeler dan ik had verwacht maar dat past zeer wel bij de kwaliteit en de service.
Ontvangst en bediening eurig en beleefd waarvan de ene dame 'alles' weet en de andere moeiteloos hulplijn inschakelt wanneer ze niet het juiste antwoord weet; prettig.
De bediening mág van mij wel iets warmer... maar dat vertelt wellicht meer over mijn voorkeur.
All over zeker een locatie & keuken waar ik graag naar toe terug ga, dank jullie wel voor fijne avond!
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Verleid door door goede recensies kozen we voor dit restaurant. Een teleurstelling. Een bijna leeg restaurant in de week voor kerst. Drie medewerkers uit de bediening stonden klaar om ons te bedienen en hebben ons nauwelijks meer met rust gelaten. Eindeloos water schenken, ongevraagd, wat je later terugziet op de rekening. Het eten is goed en mooi opgediend. De ambiance is prettig en smaakvol. De kaart is erg beperkt en de porties zijn dat ook. Dit maakt de prijs-kwaliteit verhouding ongunstig. Voor drie mini hapjes en een klein nagerechtje ben je zestig euro verder. Werk aan de winkel voor Quarz om dit prachtige restaurant goed op de kaart te krijgen. En dat geldt zeker voor de bediening die van goede wil is maar nog wel wat heeft te leren!
René V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Fantastisch eten en drinken, positief verrast!! Dit was de eerste kennismaking met het restaurant. Het kerstmenu was afwisselend en de combinatie van smaken met de bijpassende wijnen perefect in balans. Kleine verbetering, kachel mag iets hoger.
Birgit J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk en bijzonder gegeten. Het hele gezelschap had 1 visgerecht, 1 vleesgerecht en allemaal het kaasplankje. Daar hebben we enorm van genoten. Ook de amuses waren precies goed. Goed van aantal en goed van inhoud. Enige minpuntje vonden wij het feit dat er om de 3 minuten een serveerster kwam om ons water aan te vullen. Dat onderbrak steeds ons gesprek. Het leek erop alsof ze daarmee "een bodempje" wilden leggen. Zelfs toen we aangaven dat we dat zelf wel zouden doen, bleven ze komen. De bediening vonden we ook erg jong. Bij zo'n restaurant verwacht je toch niet bediening op sneakers. Dat was jammer.
Beijing B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Quarz was een ware beleving. De gastvrouw en haar team zijn erg vriendelijk en efficient. De gerechtjes waren prachtig: heel origineel & verrassend gepresenteerd. Het eten was een absolute smaaksensatie. Heerlijke wijnen ook. En dat in een mooie ambiance met open haard, design meubels en een hippe moswand. Kortom, Nicky en Michele hebben een prachtig restaurant gerealiseerd. Wij hebben genoten! Wat mij betreft een grote aanwinst in de regio. Ga er snel heen, want ze hebben deze ronde dan wel geen ster gekregen maar het duurt niet lang meer.
anneliesvanroemburg .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ik ben hier al meerdere malen geweest, het eten is werkelijk geweldig. Er wordt met heel veel passie gekookt, dat zie je en dat proef je. Elk gerecht is weer verrassend en prachtig opgediend. Maar de gastvrouw is niet de gastvrouw die je zou verwachten. Wij waren met vijf personen en ons plekje was op aan een hoekige tafel op de bank. Er waren vier grote ronde tafels vrij en wij vroegen ook of we daar aan konden zitten want dat is met vijf personen prettiger. Dat kon in de eerste instantie niet, werd erg moeilijk over gedaan, uiteindelijk was het dan goed.
De rest van de avond bleven er drie ronde tafels onbezet. Klant is koning mevrouw!
Dank zij uw klanten kunt U een restaurant draaiende houden dus denk daar eens bij na.
Elke avond dat ik daar gegeten heb was er een conflict met de gastvrouw en dat is jammer.
Pavago2014 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geweldig gegeten en gedronken. Op weg naar een ster is onze mening. Wij mijn zoon en ik hebben al in anderen restaurants gegeten met ster, dus is vergelijken mogelijk. Chapeau voor deze zaak in bediening en kookkunst. Frits van Gool
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg goed gegeten, goede bedoening, had negatieve reacties gelezen over Michèle, maar zeer positieve ervaring gehad. Nicky en Michele verdienen een ster!
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor het eerst bij Quartz neergestreken. Heerlijk. Wat een mooie avond met mooie gerechtjen. Heel speciaal. De proeverij met choco en smaken hoefde niet zozeer...
Natasha K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Weinig kans om het best lekkere eten te waarderen, als je zo onbeholpen, onbeschoft en klantonvriendelijk wordt bejegend. Met een gepeperde rekening toe.
Een ervaring die zeker niet voor herhaling vatbaar is.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
concept is prima. Eten is van hoge kwaliteit en veel keus. Doordat het mogelijk is een persoonlijke selectie te maken van alle kleine gerechtjes, die ieder op zich fantastisch zijn, kan iedereen zijn favoriete maaltijd samenstellen. Alleen vis of alleen vlees, allemaal mogelijk. Ook een combinatie van vis en vlees is heerlijk.. Erg goede bediening, vriendelijk en zakelijk.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Kaart: Beperkte keuze - bijzondere gerechten
Kwaliteit van het eten: Fenomenaal lekker - porties zijn wel erg klein (staat ook op de kaart, en past ook bij de prijs) - dus misschien een gang extra nemen. Amuses lekker en goede kwaliteit brood.
Bediening: moet nog veel leren, loopt niet heel erg soepel terwijl het niet erg druk was. We namen een paar glzen wijn per glas - maar ook dan kan je mensen even laten proeven ipv het glas meteen vol te schenken.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Enige minpunt was een dame die zichtbaar niet taktisch met haar collega's om ging. Dit door de open keuken waar je als gast in kan kijken. Verder erg jong bedienend onervaren personeel. Wel top gegeten, mooie producten en een waanzinnig goede chef.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vanavond voor het eerst bij Quarz gegeten. Wat een ontdekking! Een echt toprestaurant. We zijn verwend met bijzondere gerechten en heerlijke smaakcombinaties. Prima bijpassende wijnen en fantastische bediening. Een echte verwenavond en aanrader. Wij komen zeker terug.