Quarz

Dorpsstraat 29 1399 GT Muiderberg Nederland Kaart
31-294772062

Over het restaurant Quarz

Laat je verrassen door de smaakvolle en innovatieve keuken van chef Nicky Quarz en de bijzondere wijnen van sommelier Michèle van der Linden. Bij Quarz kun je de hele dag door genieten. De foodbar is vanaf 12 uur tot in de avond doorlopend open voor van een informele lunch, lekkere bites van onze barkaart, heerlijke wijnen en een goede kop koffie met fijne patisserie.
In het restaurant serveren ze tijdens lunch en diner een mooie gastronomische maaltijd voor een vriendelijke prijs. De sfeer in Quarz is warm en relaxt en in de inrichting zijn veel natuurlijke materialen en groene accenten verwerkt.
In de zomer verwennen ze hun gasten graag op het terras in de tuin en onder de beschutte veranda. Met hun upper room beschikken ze bovendien over een ruime en stijlvolle ruimte voor private dining, feesten en borrels.

Glas champagne

Helmut M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Verenique V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Prima lunch . Een eerste mindere ervaring helemaal goed gemaakt. ,! Aanrader.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
prima kwaliteit, heerlijke smaken, goede wijnen, prima en attente service
Larissa D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Super lekker gegeten ! Zowel foodbar als restaurant, en ook nog eens super leuke bediening ! Heel mooi ingericht Ik kom snel terug
Mascha J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
mooie en bijzondere gerechten
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Thuishaven voor hedonisten, proevers, smulpapen, keukenprins(es)en, levensgenieters en aanverwante Food freaks. Hier wordt waanzinnig mooi gekookt en geschonken! De restaurateurs hebben slechts 1 regel - foodbar óf restaurant. Dat maakt het makkelijker: want op beide plekken is het Grote Genieten!
I.M. V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Lunch vanmiddag. We werden geleid naar wat de foodbar bleek te zijn.
We vonden het nogal koud maar dat kon niet volgends de srveerster: Het was 22 graden en als we het niet geloofden konden we het op de termometer bij de keukendeur zelf zien. We hoefden net niet te zien maar hielden ondanks de 22 graden toch maar onze jassen aan.
wilden we de restaurantkaart? Ja die wilden we. Nee kreeft kan niet in het restaurant worden geserveerd, alleen hier in de foodbar. Nee hier wordt geen brood geserveerd bij de maaltijd, alleen in het resaturant.
En nog zowat. Als je je gast wilt voelen aboluut een ander adres opzoeken !! De keuken is wel prima, maar wij komen er niet meer.
Hoe je een in beginsel prima toko naar de filisteinen kunt helpen
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Onlangs weer eens bij Quarz gegeten en weer een ervaring rijker. Dit prachtige restaurant weet je iedere keer weer te verrassen met zulke uiteenlopende gerechten, dat het telkens een feest is, een belevenis. De bijpassende wijnen maken het af.
De uitstekende en buitengewoon vriendelijke bediening zorgt er voor dat het feest compleet is. Michelle beweegt zich als gastvrouw heel natuurlijk tussen de gasten en zorgt met haar team dat het de gasten aan niets ontbreekt.
De dames en heren van Michelin hebben een grote verantwoordelijkheid. We blijven ons verbazen dat Quarz nog steeds niet op de verdiende waardering mag rekenen.

Wim
Fieke F.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten! Allemaal schilderijtjes op je bord. De amuse met rook die zachtjes uit het potje dreef was helemaal geweldig!
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De kleine gerechten zijn allemaal juweeltjes om te zien en pareltjes om op te eten. Fantastisch. Mbt de bediening: de gastvrouw is erg hartelijk en vriendelijk, de chef komt even langs en is goed aanspraakbaar en geinteresseerd. De andere dame in de bediening is echt aan het werk en komt niet zo heel erg vriendelijk over. de kwaliteit van haar werk was overigens wel keurig hoor!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Keuken: erg goed en origineel!
Leeg restaurant met kantine opstelling.
Bediening plichtmatig, afgemeten, niet vriendelijk: kortaf
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Een koudefront in april, buiten 7 graden, binnen 18 graden. Aangegeven, dat het koud is binnen. Na een derde opmerking hierover werden twee oplossingen aangeboden: de buitendeur minder open en versnelde levering van de gerechten om het verblijf te kunnen inkorten. Tijdens 2e gang bleek ineens warme inblaaslucht beschikbaar! Eten was goed, wijnen idem. Conclusie: te jong personeel, weinig empathie, geen excuses, wat een leuke avond moest worden werd ergenis
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Enorm genoten van de verrassende gerechten.
Dank voor alle creativiteit!
En fijn dat jullie ons zoveel vertelden over de ingrediënten.
erica D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Bijzondere smaak combinaties, aparte gerechten en erg lekker. Dit restaurant verdient een vollere bezetting voor een zaterdagavond.
De uitleg van de gerechten was wat lastig te volgen. Mooie inrichting, open keuken maar dankzij glazen wand geen hinder van geluid uit de keuken, comfortabele stoelen, prima akoestiek.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben geweldig genoten bij Quartz. Na de vriendelijke ontvangst met z'n viertjes aan fijne ronde tafel plaatsgenomen. Bij een mooi glas cava kregen we drie amuses, lekker en origineel gepresenteerd. Het 4 gangenmenu daarna was een ervaring op zich. Alle gerechten waren prachtig en verfijnd van smaak. Dit is echt een toprestaurant en zeker een aanwinst voor de regio (waar het soms best goed is maar vaak veel van hetzelfde) De bediening is weliswaar jong maar zeer deskundig en uiterst servicegericht. De wijnen die per glas bij de gerechten geschonken werden waren een perfecte match. Bedankt voor een heerlijke avond uit en we komen snel weer terug!
Odette N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Zeer gastvrij ontvangen en goed gegeten !
vera V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
heerlijk eten, zeer zeer teleurstellende service met name de gastvrouw. We hebben dit in persoonlijke email gemeld aan het restaurant. nul reactie.Wij gaan er dan ook nooit meer naar toe.
Marike U.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Ik geef mijn eigen cijfer: 9,5 maar die kon ik niet invoeren. Dit redelijk nieuwe restaurant steekt ver boven het gemiddelde uit. Alle gerechtjes zijn even mooi opgemaakt, kleine kunstwerkjes, het is echt sterrenrestaurantwaardig. Hier zouden veel meer mensen naar toe moeten gaan! Ik kreeg overigens mijn thee (kan even geen alcohol drinken) in een wijnglas, zoveel leuker:)! Het prachtige haardvuur geeft een warme sfeer.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Vanavond met 8 vrienden fantastisch gegeten. Elk gerecht was een ware verrassing. Van amuse tot dessert een groot feest. Perfect bijpassende wijnen. Kortom vanavond hadden wij een echt een "sterwaardig diner".
Complimenten voor iedereen.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Eerst positief: mooie gerechtjes en prima smaken.
Maar dan: te duur, zeker als er niet voor een menucombinatie gekozen wordt (vier kleine gerechtjes à €60,00 !), inflexibel (er kan niets aan de voorgestelde menucombinaties veranderd worden), een waterarrangement (!) voor 2 personen a €5,00 is bespottelijk, de service/bediening van de eigenaresse/sommelier was kortaf, koel en haast ongeïnteresseerd. Geen feestje dus.