Quartier Latin

Woensdag en Donderdag 12:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00
Els V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Door toeval bij dit restaurant binnengestapt om te eten. Blij verrast door de super vriendelijke bediening. Broodplankje besteld was eenvoudig maar prima. Man koos voor fish and chips en ik voor de uitgebreide schnitzel. Was echt verrassend lekker en zag er leuk uit met zakjes patat en lekkere salade. Wij komen zeker terug. Thuis nog gesproken over de enthousiaste vriendelijke jonge bediening. Hou dit vol jongens !
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Leuk informeel (eet) café met mooi terras. Helaas zat vandaag het weer niet mee anders is het goed toeven aan de haven. Binnen wordt er naar het EK gekeken en... na het fluitsignaal (Belgen hadden gewonnen) ging de tv op het standje "openhaard". Heerlijk zo'n gelegenheid zonder een schreeuwding aan de muur. Rond etenstijd liep het hier al snel vol, kennelijk heeft dit bedrijf al een gevestigde reputatie. De bediening is zeer attent en vlotjes. Met z'n tweetjes geroerbakte mosselen met kaas besteld. Niet gebruikelijk, maar wat was dat lekker. Fles water, 2 fris en koffie na, stond de teller op €56, prijs en kwaliteit zijn goed in orde. De aankleding is netjes zonder rare hippe frutsels. Wat mij betreft een tent die er mag zijn, ik kom nog eens terug.
Fam-willems .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Quartier Latin is een ongedwongen eetcafé, met veel plaatselijke bezoekers voor een hapje of een drankje. De service was goed: aardig personeel dat regelmatig informeert of alles naar wens is. De prijs-kwaliteit verhouding van het eten is oké. We namen pikante kip en zalm met pasta. Beide gerechten waren lekker en de porties waren groot genoeg.