Qualithai

Dinsdag t/m Zondag 15:30 - 21:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Leorevenue .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Ontelbare keren intussen hier iets afgehaald, alle gerechten zijn prima te eten en niet te heet.
Als ik een kleine verbetering moet noemen is het dat de maaltijden vroeger wat warmer en beter doorverwarmd dan momenteel. Ook laat het personeel alles uit handen vallen voor een telefonische bestelling ook als de zaak vol staat men wachtenden.
Tip: als het druk is even buiten gaan staan en telefonisch bestellen dan ben je heel snel aan de beurt. Vriendelijk en kundig personeel en ook op hygienisch gebied niets aan te merken.
Houben30 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Nu al 5 keer iets afgehaald bij Qualithai in Oosterhout. Je wordt heel vriendelijk geholpen door de eigenaar die je ook goed adviseert om eens diverse gerechten te proberen.
Kip Cashew is heerlijk en niet zo heet. De hete soep is echt fantastisch maar heeel heet. De zaak is daarnaast heel schoon ook het gedeelte achterin de zaak waar eea bereid wordt.
R V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Heerlijke vers bereide Thaise gerechten. Werkelijk een smaaksensatie bij alle gerechten, te kiezen uit de vitrine of vers bereid terwijl je wacht. Aanrader!
Zeer vriendelijke service, en nu al een uitstekende reputatie opgebouwd in Oosterhout