QuaKoken

Enschedesestraat 2j 7575 CE Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant QuaKoken

Op donderdag, vrijdag en zaterdag is Quakoken@Gelderman vanaf 18:00 uur geopend als restaurant

De passie voor ambachtelijk bereide gerechten, dagverse producten, het gevoel voor sfeer en de gastvrijheid maken QuaKoken gesitueerd in de oude Geldermanfabriek en op wandelafstand van de stad en station, tot een unieke belevenis.

Meer informatie over restaurant QuaKoken

Station en bushalte op loopafstand
  • Kom je met de auto?
    QuaKoken is gevestigd in de Gelderman Fabriek. U kunt de entree van het terrein Gelderman Fabriek gebruiken om QuaKoken te bereiken.
  • : Gratis parkeren bij de ingang mogelijk

Overdag
Maandag t/m vrijdag 11.00 – 15.00 (lunch 12-14u.)
Avond
Donderdag t/m zaterdag vanaf 18.00 (diner)

Uitmuntend
9,6
9,6
9,4
V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Iedere keer weer innovatief , heel erg lekker !
Bij ieder gerecht bijpassende top wijnen .
Een top team met oog op detail en heel erg vriendelijk .
Is één van mijn lievelings restaurants , Toppie
Steve D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Een gezellig restaurant in een stylvol gerenoveerd industrieel pand. Wij kozen voor het 7-gangen Chef’s table menu. De gerechten waren stuk voor stuk verfijnd en van een hoogwaardig niveau. De presentatie van de gerechten was zeer verzorgd. Er werd uiteraard veel gebruik gemaakt van seizoensproducten (asperges in ons geval). De aangepaste wijnen werden geselecteerd en op een spontane manier gepresenteerd door de ravissante sommelier. Een heel mooi concept voor een geslaagde culinaire avond. Wij komen er zeker nog terug.
Patrick Z.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Bediening is top. De dame was oprecht en enthousiast. Goede uitleg bij de gerechten. Naast dat de gerechten (verassingsmenu/Chef’s Table) er geweldig uitzagen, was de smaak en combinatie van smaak en texturen van een hoog niveau! De prossecco als aperitief moet je zeker doen.
G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Perfect eten voor een zeer redelijke prijs (Koningsdagaanbieding). Plezierige en vlotte bediening. Markante locatie en inrichting
Duco .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Was ons 3e bezoek en wederom een waar culinair feest. Wat is het toch een heerlijk restaurant. Dit keer gingen we voor het "koningsdag menu". Witte en zeker ook de zwarte brigade verdienen alle lof. We blijven gewoon komen.
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
erg lekker gegeten,prima sfeer en gezellig vooraf een drankje genoten bij de kachel.........................................
Bernadette B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Geweldig. Wat hebben wij een lekker en gezellige avond gehad. Het eten was ontzettend goed en wat een geweldige bediening. Niets was teveel. Het was een ontzettend latertje geworden. Maar we werden niet weggekeken. Zij hebben netjes een taxi voor ons geregeld. Helemaal top. Bedankt voor deze mooie avond
A L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten van de amuses tot en met het dessert. Vooral het sukadevlees was heerlijk mals.
Een beetje meer groente hadden we wel fijn gevonden.
Eén minpuntje: het tafelwater. We waren met een groep, maar ik vind 27 euro aan water exorbitant veel.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Een prima restaurant met oog voor de gasten. Aan alles is gedacht en er heerst een heerlijk ontspannen sfeer. Echt een avondje uit om hier te gaan dineren.
Herman_Yvonne .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Gekozen voor het Chef's Table 6 gangen diner. Dat was een verrassende reis door een mooi culiniar landschap. Alle gerechten met veel zorg samengesteld, vers en mooi van smaak. Er wordt met liefde gekookt en dat merk je. De bediening is voorbeeldig, vlot, voorkomend en met voldoende kennis. Het bijpassende wijnarrangement paste perfect bij de verschillende gangen. Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding.
H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Helemaal niks op aan te merken! Was heel gezellig, goed eten, erg vriendelijke bediening, fantastisch sfeervol pand en niet boven verwachting duur.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima keuken en personeel.
Allemaal verse bereidingen.
Er zijn er van deze kwaliteit maar weinig in deze regio.
Prima wijnen en door personeel uitstekend advies.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
alles klopte, het restaurant erg gezellig, het eten was erg lekker en mooi opgediend, t was super. Echt een aanrader.
Komen zeker weer.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Ons laten verrassen door de chef. Zo leuk ook om in de keuken te kunnen kijken.
Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Martha B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving , prima personeel, verrassende gerechten. Een aanrader en ik verheug me op een volgend bezoek.
Elise E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten prima, had er meer van verwacht. Uitleg van wat er op je bord lag was goed. Wel wat dwingend wat betreft de drank. We dachten dat het drankje vooraf bij de (gratis) amuse hoorde, echter moest gewoon voor betaald worden a 5 euro.
Daarin graag duidelijker communiceren
Voor ons geen 2de keer, prijs kwaliteit zeker niet in verhouding
Silvi H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
De service is super met een leuke en heldere uitleg bij de gerechten die overheerlijk smaken. Wijnarrangement erg passend en goed! Kortom, gewoon top!
A L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie!
De ossehaascarpaccio met truffelboontjes smaakte perfect
en het kaasplankje als nagerecht was een prima afsluiter.
L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben een geweldige avond gehad, we voelden ons echt in de watten gelegd door het personeel, en een applausje voor de kok!
loesrouwhorst .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op Valentijnsdag hebben we met z'n 2'en bij Qua Koken gegeten. Heerlijk gevarieerd en kwalitatief goed eten! Verder goede bijpassende wijnen die heel sprankelend door de medewerkers worden uitgelegd. We hebben een gezellige avond gehad. Absoluut het beste restaurant van Oldenzaal!