QuaKoken

Enschedesestraat 2j 7575 CE Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant QuaKoken

Op donderdag, vrijdag en zaterdag is Quakoken@Gelderman vanaf 18:00 uur geopend als restaurant

De passie voor ambachtelijk bereide gerechten, dagverse producten, het gevoel voor sfeer en de gastvrijheid maken QuaKoken gesitueerd in de oude Geldermanfabriek en op wandelafstand van de stad en station, tot een unieke belevenis.

Meer informatie over restaurant QuaKoken

Station en bushalte op loopafstand
  • Kom je met de auto?
    QuaKoken is gevestigd in de Gelderman Fabriek. U kunt de entree van het terrein Gelderman Fabriek gebruiken om QuaKoken te bereiken.
  • : Gratis parkeren bij de ingang mogelijk

Overdag
Maandag t/m vrijdag 11.00 – 15.00 (lunch 12-14u.)
Avond
Donderdag t/m zaterdag vanaf 18.00 (diner)

Uitmuntend
9,6
9,5
9,4

Jouw recensie over het restaurant QuaKoken

N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wederom genoten van het verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement! Elke keer weer een feestje om bij Qua Koken te mogen eten.
Albertjan P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Geweldig gegeten! Gevariëerd viergangen menu. Heerlijke smaken, mooie opmaak, prima wijnarrangement. Is een keuken die het zeker waard is om een omweg voor te maken! Bovendien een prachtig verbouwd industriëel complexje. Dit verwacht je eerder in Rotterdam of Amsterdam, maar je kunt er gewoon terecht in Oldenzaal!
J.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Met een groot gezelschap heerlijk gegeten, de service was top en het contact vooraf was prettig. We hebben een topavond gehad!
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Top voor elkaar. Heerlijk gegeten alles was lekker. Komen zeker terug.
Joop M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Samen met partner weer eens een eetbeleving meegemaakt in Oldenzaal, heerlijk!
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een fantastische avond met 8 personen en allen een 5 gangen diner, waarvan 1 persoon vegetarisch.
De gerechten kwamen in een prima tempo door. Ook het vegetarische gerecht.
Alles was prima van smaak en opmaak van de borden een plaatje.
Vriendelijk en kundig personeel dat voldoende aandacht gaf zonder opdringerig te zijn. Heerlijk.
L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Prachtige locatie in de oude textielfabriek. Aan het einde van de avond werden we thuis gebracht, wat ons een wandeling door de regen bespaarde. Fantastische avond gehad.
G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Echt heerlijk gegeten. Verrassende gerechten, met bijpassende wijnen. Complimenten voor de sfeer. Een echte aanrader.
Pvoort .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Goed ontvangst. Ongedwongen en laagdrempelige sfeer.

Gekozen voor een 6-gangen verrassingsmenu. Alles kwalitatief goed en erg smakelijk. Visje met aardappelpuree en shitake was prima bereidt, maar wat vlak van smaak. Stond een beetje in contrast met de levendige en volle smaken van de andere gerechten.
Op het laatst kwamen we er achter dat we de 6de gang al gehad hadden terwijl we 5 gerechten hadden ontvangen. Dit werd keurig opgelost en we hebben zeker geen klachten!

Zonde dat ook Qua Koken last heeft van personeelstekort. Qua Koken is bij uitstek een prachtig bedrijf om te werken. Of dit nu als bijbaan in de weekenden is, als leerbedrijf of om fulltime aan de slag te gaan.

Tip voor het restaurant:
De kwaliteit is erg goed, maar voor het niveau waar op gekookt wordt, is er nog best ruimte voor verbetering en ik denk dat de basis nog wat steviger kan qua continuïteit in kwaliteit.
Versterk de aandacht naar het restaurant, want dit is je visitekaartje. Het restaurant van Qua Koken is in potentie een top concept die naar hele grote hoogtes kan stijgen, maar dan moet hier wel intensief aandacht naar uit blijven gaan. (M.a.w. loop niet in 7 sloten tegelijk)
Christel J.M. D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gastvrije ontvangst. Prima gastheren. Goede uitleg van de gerechten. Heerlijke gerechten.
Er wordt aan onze wens, even te pauzeren, met plezier voldaan.
Een stijlvolle, feestelijke avond. Komen graag terug.
Adavanbruggen V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
QuaKoken is een echte aanrader. Alles klopte.
De gerechten smaakten heerlijk en de borden waren mooi opgemaakt.
Het personeel was super vriendelijk en gastvrij.
Kortom ... een uitstekend restaurant voor een gezellige avond
Rudi D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Leuke ambiance, muziek stond wat te hard. Voorgerecht ( carpaccio ) was goed. Hoofdgerecht ( wildzwijn ) was gewoonweg slecht. Waren met 6 waarvan 4 zelfde hoofdgerecht. Dit was droog en absoluut niet lekker. Toetje was lekker maar wel heel te klein. Dit was onze 2 e keer. Was jammer want de eerste keer was beter. Voorlopig hier niet weer.
Rudi de Leeuw
M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
we namen een verrassingmenu en het was echt heel verrassend amuze kerrysoep met een glaasje palingmousse , smakelijk voorgerecht, het hoofdgerecht eendenborst was voortreffelijk , nagerecht kweepeer met caramel tot slot koffie met amaretto-mousse.
voortrefflijk
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Geweldige gerechten zeer hoog van smaak en opmaak.
prima wijnen en heel goede bediening
B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Na eerst te hebben genoten van een wijnproeverij door de plaatselijke slijter, hebben we daarna heerlijk en gezellig gegeten. Van amuse tot dessert.. het was perfect!
B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Fantastisch restaurant! Alle lof voor entourage, bediening, deskundigheid en de kwaliteit! Gezien de prijzen, is het wat ons betreft een plek om naartoe te gaan als we iets te vieren hebben.
Wat ons betreft verdienen ze een ster!
Aathuitink H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechten met subtiele smaken. Helemaal af! Goed en passend wijnarrangement. Vriendelijke en gemoedelijke bediening. Kortom: tot de volgende keer !
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het was een heerlijke avond, prima gerechten met een passende wijn bij elke gang. Het was een prima besteding van de zondagmiddag om na een wijnproeverij lekker aan te schuiven voor dit heerlijke drie gangenmenu.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Absoluut een aanrader
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij hebben hier echt super gegeten tijdens een weekendje in het Oosten des lands. Bediening zeer gastvrij, sfeervol ingericht en uitgelicht, verrassende gerechten en hele smakelijke wijnen erbij. Prijs/kwaliteit was ook ongekend goed. Echt een aanrader!