QuaKoken

Enschedesestraat 2j 7575 CE Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant QuaKoken

Op donderdag, vrijdag en zaterdag is Quakoken@Gelderman vanaf 18:00 uur geopend als restaurant

De passie voor ambachtelijk bereide gerechten, dagverse producten, het gevoel voor sfeer en de gastvrijheid maken QuaKoken gesitueerd in de oude Geldermanfabriek en op wandelafstand van de stad en station, tot een unieke belevenis.

Meer informatie over restaurant QuaKoken

Station en bushalte op loopafstand
  • Kom je met de auto?
    QuaKoken is gevestigd in de Gelderman Fabriek. U kunt de entree van het terrein Gelderman Fabriek gebruiken om QuaKoken te bereiken.
  • : Gratis parkeren bij de ingang mogelijk

Overdag
Maandag t/m vrijdag 11.00 – 15.00 (lunch 12-14u.)
Avond
Donderdag t/m zaterdag vanaf 18.00 (diner)

Uitmuntend
9,6
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant QuaKoken

Noes N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
Adavanbruggen V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Het restaurant is gevestigd in een mooi oud pand, echt sfeervol. We vonden dat we lang moesten wachten. Het was echter druk, dus wel te verklaren. Het verrassingsmenu was goed. Ik vond alleen het gerecht met buikspek(?) echt niet lekker.
De prijs is in verhouding met wat er geboden wordt.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Vijf gangen menu met wijn arrangement. Gerechten en wijn uitstekend op elkaar afgestemd.
Fantastisch gesmaakt. Fantastische avond.
Mariet R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Het is een fantastisch avondje uit. niet iets om maandelijks te doen, daar is het te prijzig voor.
hele leuke lekkere avond gehad.
Carla Z.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Erg genoten van het heerlijke eten i.c.m. de geserveerde wijnen, de vriendelijke bediening en de inrichting maken het helemaal af.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Zoals de kaart al beloofde, bijzondere verrassingsgerechtjes van de kok. We hadden een 4-gangenmenu, dat was achteraf eigenlijk te veel ivm de behoorlijk grote porties.
Naboars .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Perfect zakelijke diner gehad.
Gerechten waren zeer smakelijk en wachttijd tussen gerechten perfect getimed.
Voor herhaling vatbaar.
H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Eten bij Qua Koken is een culinair avondje uit. We hebben genoten en dat is mede te danken aan het personeel; vriendelijk, behulpzaam en correct.
Ilona K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het was een heerlijke avond, lekker gegeten en gedronken met uitstekende bediening. Ons werd aangeraden om een de chef-table te kiezen zodat de kok ons kon verrassen. Dit hebben we gedaan. Een tip van ons, maak de frietjes een onderdeel van het menu of laat ze weg maar zet ze niet nog apart met een prijs op de bon. Een 4 gangen surprise menu verwacht je dat dat wat je krijgt bij de prijs in zit.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Fantastisch restaurant. Sterrenniveau. Goede ambiance, goede gastheer/vrouw en prima staf. De keuken is subliem en van hoge kwaliteit. Mooie open keuken waar je van de life cooking kunt genieten. Al het keukenpersoneel werkt met ijver en plezier. Dat zie je gewoon. Prijzig.., maar dat verklaard ook de kwaliteit. Prijs hoeft dus geen probleem te zijn als je je in de combinatie van kwaliteit en locatie verdiept. Aanrader.
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Verrukkelijk! We kozen voor 4 gangen chefs table. Iedere gang was een feestje voor mijn zintuigen. Het zag er fantastisch uit, rook zalig en smaakte zalig. En een fantastische bediening! Het was een topavond.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Super avond met vrienden. 8 gangen fantastische smaken en heel mooie opmaak van de borden. Zeer vriendelijk personeel en heel goed wijnadvies. We hebben al voor 2019 gereserveerd . Top restaurant
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
1e kerstdag. 8 gangen verrassingsmenu. De gerechten allemaal zeer mooi van smaak variatie en opmaak. Goed wijnadvies van kundig en vriendelijk personeel. Om het maar simpel te houden een M-ster waardig. Een super avond????
N. V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Samen met partner voor het eerst bij Qua Koken gegeten. Het was heeeeerlijk. Ondanks mijn gluten & lactose intolerantie kreeg ik enorm smakelijke gerechten voorgeschoteld bij ons 3-gangen surprise menu. Personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam, oprecht en gastvrij. En ambiance was sfeervol en warm. Aanrader!!
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Altijd een warm welkom. We zijn regelmatige gasten. Voortreffelijke keuken met verrassende gerechten. Een adres om te onthouden.
Axel B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Mooie sfeervolle Kerstversiering. Het menu, zoals altijd, weer prima, vooral de krokant gebakken zeebaars op een bedje van gekonfijte zuurkool en een heerlijke saus. Gruwelijk lekker! Tot ziens. Fijne feestdagen !
N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wederom genoten van het verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement! Elke keer weer een feestje om bij Qua Koken te mogen eten.
Albertjan P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Geweldig gegeten! Gevariëerd viergangen menu. Heerlijke smaken, mooie opmaak, prima wijnarrangement. Is een keuken die het zeker waard is om een omweg voor te maken! Bovendien een prachtig verbouwd industriëel complexje. Dit verwacht je eerder in Rotterdam of Amsterdam, maar je kunt er gewoon terecht in Oldenzaal!
J.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Met een groot gezelschap heerlijk gegeten, de service was top en het contact vooraf was prettig. We hebben een topavond gehad!