QuaKoken

Enschedesestraat 2j 7575 CE Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant QuaKoken

Op donderdag, vrijdag en zaterdag is Quakoken@Gelderman vanaf 18:00 uur geopend als restaurant

De passie voor ambachtelijk bereide gerechten, dagverse producten, het gevoel voor sfeer en de gastvrijheid maken QuaKoken gesitueerd in de oude Geldermanfabriek en op wandelafstand van de stad en station, tot een unieke belevenis.

Meer informatie over restaurant QuaKoken

Station en bushalte op loopafstand
  • Kom je met de auto?
    QuaKoken is gevestigd in de Gelderman Fabriek. U kunt de entree van het terrein Gelderman Fabriek gebruiken om QuaKoken te bereiken.
  • : Gratis parkeren bij de ingang mogelijk

Overdag
Maandag t/m vrijdag 11.00 – 15.00 (lunch 12-14u.)
Avond
Donderdag t/m zaterdag vanaf 18.00 (diner)

Uitmuntend
9,6
9,5
9,4

Jouw recensie over het restaurant QuaKoken

Adavanbruggen V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
QuaKoken is een echte aanrader. Alles klopte.
De gerechten smaakten heerlijk en de borden waren mooi opgemaakt.
Het personeel was super vriendelijk en gastvrij.
Kortom ... een uitstekend restaurant voor een gezellige avond
Rudi D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Leuke ambiance, muziek stond wat te hard. Voorgerecht ( carpaccio ) was goed. Hoofdgerecht ( wildzwijn ) was gewoonweg slecht. Waren met 6 waarvan 4 zelfde hoofdgerecht. Dit was droog en absoluut niet lekker. Toetje was lekker maar wel heel te klein. Dit was onze 2 e keer. Was jammer want de eerste keer was beter. Voorlopig hier niet weer.
Rudi de Leeuw
M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
we namen een verrassingmenu en het was echt heel verrassend amuze kerrysoep met een glaasje palingmousse , smakelijk voorgerecht, het hoofdgerecht eendenborst was voortreffelijk , nagerecht kweepeer met caramel tot slot koffie met amaretto-mousse.
voortrefflijk
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Geweldige gerechten zeer hoog van smaak en opmaak.
prima wijnen en heel goede bediening
B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Na eerst te hebben genoten van een wijnproeverij door de plaatselijke slijter, hebben we daarna heerlijk en gezellig gegeten. Van amuse tot dessert.. het was perfect!
B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Fantastisch restaurant! Alle lof voor entourage, bediening, deskundigheid en de kwaliteit! Gezien de prijzen, is het wat ons betreft een plek om naartoe te gaan als we iets te vieren hebben.
Wat ons betreft verdienen ze een ster!
Aathuitink H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechten met subtiele smaken. Helemaal af! Goed en passend wijnarrangement. Vriendelijke en gemoedelijke bediening. Kortom: tot de volgende keer !
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het was een heerlijke avond, prima gerechten met een passende wijn bij elke gang. Het was een prima besteding van de zondagmiddag om na een wijnproeverij lekker aan te schuiven voor dit heerlijke drie gangenmenu.
Marcel V.
Absoluut een aanrader
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij hebben hier echt super gegeten tijdens een weekendje in het Oosten des lands. Bediening zeer gastvrij, sfeervol ingericht en uitgelicht, verrassende gerechten en hele smakelijke wijnen erbij. Prijs/kwaliteit was ook ongekend goed. Echt een aanrader!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Met 6 personen heerlijk genoten van een 5 gangen diner met bijpassende wijn. Advies van een sommelier. Het was een avondvullend succes. Top-avond
Jaap Noordman N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Ons verrassingsmenu was uitstekend. Er werd goed rekening gehouden met persoonlijk England dieetwensen!
Wij komen zeker terug...
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prachtig gebouw, met behoud van historie ingericht. Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Prettige gastvrije sfeer mooie open keuken en heerlijk eten. Houden rekening met dieetwensen.
H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Super fijne ambiance, erg vriendelijke ontvangst en heerlijk eten. Geschikt voor zowel diner voor twee, familie als zakelijk en vrienden.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wat een service! En heerlijk eten op een prachtig opgemaakt bord! Wij waren zelf stom geweest om te kort de tijd te nemen vanwege een andere afspraak maar gelukkig werd dit goed opgepakt en kregen we het eten vlot. We komen zeer zeker terug als we de hele avond de tijd hebben want dat is meer dan de moeite waard.
Else D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hadden een hele gezellige avond . Alleen werd er te veel nadruk gelegd op het verrassings menu.de bedient was goed en keurig .
Berna P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Super leuke eetgelegenheid met kundig en enthousiast personeel en bovendien heeeerlijk eten
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een restaurant met een geweldige sfeer. De bediening is top en het eten is werkelijk fantastisch. Een absolute aanrader.
R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het was een heerlijke avond en een verassing op zich qua niveau in Qua Koken/ Gelderman fabriek.
Zeker voor herhaling .
Hartelijk en een dikke puim.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
het heeft ons aangenaam verrast. Het personeel is heel vriendelijk en geeft bij elk wijntje goede uitleg. Het eten is voortreffelijk. We hebben een hele fijne avond gehad