Qua Koken

Erg gunstig
Erg rustig
Stef O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De kwaliteit van het eten was top in een prachtig restaurant met leuke inrichting. De service was uitstekend. Zeker de moeite waard!
Christiaan E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een top avondje uit met heerlijk eten! Het team weet precies hoe ze je een geweldige avond moeten bezorgen. Top service, top eten en top ambiance! Ik zou dit restaurant zeker aanraden aan iedereen die zin heeft aan een avondje gezelligheid met fantastisch eten!
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goede sfeer, uitstekend eten en goede service. Mooie inrichting van industriele elementen in combinatie met de oude industrie. Aanrader voor een fijne avond uit.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Uitstekend eten, goede service, smaakvolle wijnen die uitstekend passen bij de gerechten. De inrichting met het industriële karakter van vroeger met de moderne elementen past erg goed. Aanrader voor een heerlijke avond uit.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wat een prachtige locatie, heerlijk eten en een service waar je u tegen zegt! Ik heb Ontzettend genoten. Dit is absoluut 1 van de betere restaurants in Overijssel.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Een fantastische avond met ons vieren. 8 gangen met wijnarangement. Een avond vullend programma. De ene na de andere verrassing uit de keuken met passende wijnen. De sommelier gaf prima uitleg en toonde haar passie voor wijn. Ons zien ze nog vaak terug.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het chefs menu van de maand mei gegeten, geweldig van smaak en opmaak.
We hebben ons met de 8 gangen uitstekend vermaakt. (komen reeds voor de derde keer)
Geweldig hoe ze combinaties bedenken en alles vers gemaakt uitserveren, super.
Neem er het wijn arrangement bij, de verrassing is dan echt compleet.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Vorige week met familie genoten van een 6 gangen diner! Dineren in wat van origine een oude textielfabriek was op een unieke locatie in Oldenzaal. Sfeer warm met een industrieel karakter. Mooie wijnen met duidelijke uitleg. Fijne persoonlijke bediening. Het eten is uniek, de chef past zijn menu aan op de wensen van de gast. Geweldig! Ik raad Chef's table iedereen aan!

Tip: wel reserveren! Deze formule is op dit moment alleen op donderdagavond!
Paula H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Gisteren bij QuaKoken met een vriendin genoten van shefstableavond. (Volgens mij alleen op de donderdag) Een overheerlijk 8 gangendiner met wijnarrangement gehad. Het eten was werkelijk super! Gaaf om te zien hoe alles met liefde wordt bereid (open keuken) en als kleine kunstwerkjes voor je worden neergezet. De vriendelijke gastvrouw vertelde ons in een notendop de ins en outs van de bijpassende wijnen, waardoor ik de heerlijke smaak-combi's nog bewuster heb geproefd. Overheerlijk! De plek is heel sfeervol en terwijl je haute cuisine eet, hing er een relaxte sfeer. We hebben een topavond gehad en ik ga er binnenkort ook met mijn man eten. Een echte aanrader!
Thijs N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Vorige week donderdag, 5 november, zijn we met onze collega's bij QuaKoken geweest. Het was helemaal top. We hebben genoten van een verrukkelijk 8-gangen menu. De hele avond zijn we in de watten gelegd. Heerlijke ambiance, sfeer, lekker eten en bovenal zeer goede bediening. Verstand van zaken en met enorm veel passie. Echt een aanrader om een keer naartoe te gaan.

Chef's Table is (helaas) alleen maar donderdagavond maar daardoor wel zeer exclusief.

Geniet!
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
We genoten een 8 gangen menu van de chef, prima, prima, prima , hoeveelheid, opmaak en smaak.
Ook de volgorde van de gerechten, vlees, vis was zeer goed.
Het decor is oud/industrieel en past uitstekend bij de open keuken.
De bediening heeft kennis van het menu en de wijnen.
Aanrader, wel reserveren.