Qua Koken

Enschedesestraat 2j 7575 CE Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Qua Koken

Op donderdag, vrijdag en zaterdag is Quakoken@Gelderman vanaf 18:00 uur geopend als restaurant

De passie voor ambachtelijk bereide gerechten, dagverse producten, het gevoel voor sfeer en de gastvrijheid maken QuaKoken gesitueerd in de oude Geldermanfabriek en op wandelafstand van de stad en station, tot een unieke belevenis.

Meer informatie over restaurant Qua Koken

Station en bushalte op loopafstand
  • Kom je met de auto?
    QuaKoken is gevestigd in de Gelderman Fabriek. U kunt de entree van het terrein Gelderman Fabriek gebruiken om QuaKoken te bereiken.
  • : Gratis parkeren bij de ingang mogelijk

Overdag
Maandag t/m vrijdag 11.00 – 15.00 (lunch 12-14u.)
Avond
Donderdag t/m zaterdag vanaf 18.00 (diner)

Uitmuntend
9,5
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Qua Koken

R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het was een heerlijke avond en een verassing op zich qua niveau in Qua Koken/ Gelderman fabriek.
Zeker voor herhaling .
Hartelijk en een dikke puim.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
het heeft ons aangenaam verrast. Het personeel is heel vriendelijk en geeft bij elk wijntje goede uitleg. Het eten is voortreffelijk. We hebben een hele fijne avond gehad
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk en verrassend gegeten... Verrassingsmenu!
En bovendien 20% korting omdat het donderdag was, extra verrassend!
Leuke amuses, prettige bediening, en ook allemaal keurig op tijd om de trein weer te kunnen halen
J. P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
qua koken uitstekend alleen jammer dat iens ons bij de poot heeft gehad, werd aangeboden als AH actie.
Axel B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Alle lof, het verrassingsmenu was weer voortreffelijk, vooral de 'salade niçoise volgens Qua Koken' gruwelijk lekker.
Tot ziens...
Myriam H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Persoonlijk vind ik de smaken vlak. De opmaak was goed. Het voorgerecht van het driegangenmenu zag er mooi uit maar nogmaals geen feest voor de smaakpapillen.
Axel (Vaxel) B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Op deze heerlijke zomeravond konden wij op het overdekte terras plaatsnemen. Na de lekkere amuses begonnen we met een variatie op de bekende 'vitello tonato', n.l. een kalfstartaar met tonijnsaus, mooie combinatie met veel smaak. Vervolgens aan deze kant een perfecte dorade filet en aan de andere kant rosé gebakken rundersteak.
Een fruitige witte spaanse wijn erbij en ter afsluiting een espresso.
Dit blijft één van onze favoriete restaurants.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zeer fijne avond gehad. Prima bediening met kennis van de wijnen, heel goed advies gegeven.
Chefs verrassing menu een super aanrader.
Gerard .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg vriendelijke en attente ontvangst en bediening. Namen de moeite om nog even te bellen om te vertellen dat de reservering goed was doorgekomen. Originele gerechten die uitstekend smaken. Vrij kleine porties -bejaarden (zoals wij) hebben er genoeg aan maar jongeren zou ik een vier gangen menu aanraden
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Kwalitatief super lekker eten in een super ambiance. Zeer vriendelijk personeel met een goede kennis van wijnen. Aanrader!
jeannette81 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijke gerechten, mooi opgediend en veel kennis van de wijnen. De bediening is adequaat en vriendelijk. De keuze uit lage tafels en hoge tafels is plezierig.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Met een mooi doek boven ons hoofd, plantenbakken om het terras waar de wind af en toe doorheen waaide, was het er heerlijk toeven.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Leuke, attente bediening, heerlijke gerechten, en uitstekend wijnarrangement met bijpassende uitleg. Wij komen zeker nog eens terug!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Chef's table, heerlijk gegeten, prijs-kwaliteit verhouding prim, vriendelijke bediening. Kortom prima gelegenheid voor een leuke culinaire avond.
Matthieu O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
wederom een uitstekend diner met een fantastische bediening in een verrassende ambiance!! Echt een topper in de regio!! We zijn er in korte tijd drie keer geweest en alle keren was het een echt avondje uit!
B T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We hebben het verrassing menu gehad 5 gangen, heerlijk genoten van de lekkernijen met heerlijke bijpassende wijnen! We komen graag snel weer om ons wederom in de watten te laten leggen. Bedankt voor het lekkker eten met goede service
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Vriendelijk ontvangst, goede ambiance in een voormalig textiel bedrijfspand, het serveren aan tafel attent en adequaat, de tijden tussen de gerechten goed getimed en de kwaliteit en opmaak van de gerechten zeer goed.
Thomas T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ik vond de wijnen erg goed!

Onze eigen gastvrouw vonden wij zeer spontaan en leuk!

De dame van de hoofdbediening vonden wij een tikkeltje overdreven.

Qua eten waren de porties echt te groot. Hadden 4 gangen maar qua hoeveelheid zeker een gang of 8.

Gerechten zagen er mooi uit, mistte soms wel wat verfijning en diepgang in de gerechten!

Amuses vonden wij wel weer orgineel!

Eten een 7,5
Wijnen/bediening een 8
Sfeer een 8
W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We vierden ons 5 jarig huwelijk en we hebben ontzettend genoten van een hele fijne avond met ontzettend lekker eten. Het was perfect!
Axel (Vaxel) B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We komen hier geregeld; De variatie in de verrassingsmenu’s is groot. Ook deze avond was de keukenbrigade weer erg goed op dreef. Alles even lekker en goed in balans, speciaal de wijn uit Sardinië paste uitstekend.bij het visgerecht vooraf. Tot de volgende keer!