Qua Koken

Enschedesestraat 2j 7575 CE Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Qua Koken

Op donderdag, vrijdag en zaterdag is Quakoken@Gelderman vanaf 18:00 uur geopend als restaurant

De passie voor ambachtelijk bereide gerechten, dagverse producten, het gevoel voor sfeer en de gastvrijheid maken QuaKoken gesitueerd in de oude Geldermanfabriek en op wandelafstand van de stad en station, tot een unieke belevenis.

Meer informatie over restaurant Qua Koken

Station en bushalte op loopafstand
  • Kom je met de auto?
    QuaKoken is gevestigd in de Gelderman Fabriek. U kunt de entree van het terrein Gelderman Fabriek gebruiken om QuaKoken te bereiken.
  • : Gratis parkeren bij de ingang mogelijk

Overdag
Maandag t/m vrijdag 11.00 – 15.00 (lunch 12-14u.)
Avond
Donderdag t/m zaterdag vanaf 18.00 (diner)

Uitmuntend
9,5
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Qua Koken

B T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We hebben het verrassing menu gehad 5 gangen, heerlijk genoten van de lekkernijen met heerlijke bijpassende wijnen! We komen graag snel weer om ons wederom in de watten te laten leggen. Bedankt voor het lekkker eten met goede service
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Vriendelijk ontvangst, goede ambiance in een voormalig textiel bedrijfspand, het serveren aan tafel attent en adequaat, de tijden tussen de gerechten goed getimed en de kwaliteit en opmaak van de gerechten zeer goed.
Thomas T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ik vond de wijnen erg goed!

Onze eigen gastvrouw vonden wij zeer spontaan en leuk!

De dame van de hoofdbediening vonden wij een tikkeltje overdreven.

Qua eten waren de porties echt te groot. Hadden 4 gangen maar qua hoeveelheid zeker een gang of 8.

Gerechten zagen er mooi uit, mistte soms wel wat verfijning en diepgang in de gerechten!

Amuses vonden wij wel weer orgineel!

Eten een 7,5
Wijnen/bediening een 8
Sfeer een 8
W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We vierden ons 5 jarig huwelijk en we hebben ontzettend genoten van een hele fijne avond met ontzettend lekker eten. Het was perfect!
Axel (Vaxel) B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We komen hier geregeld; De variatie in de verrassingsmenu’s is groot. Ook deze avond was de keukenbrigade weer erg goed op dreef. Alles even lekker en goed in balans, speciaal de wijn uit Sardinië paste uitstekend.bij het visgerecht vooraf. Tot de volgende keer!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten in de sfeervolle ambiance van een oud fabriekspand. Prachtig opgemaakte borden. Het 5-gangen verrassingsmenu was met recht een verrassing in positieve zin. Er wordt op hoog niveau gekookt en de zorg en liefde voor het product spat van de borden. Een heel attente bediening. Een absolute aanrader en een aanwinst voor de regio.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten en daarnaast zagen de gerechten er ook erg mooi uit.
Zeker voor herhaling vatbaar en dan nemen we onze kinderen mee!
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wijnarrangement niet geweldig, de Pinot Noir was gewoon niet lekker, weinig smaak, bitter en smaakte totaal niet naar een Pinot Noir.
Eten was goed.
Albertjan P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Mooie producten en goed wijnarrangement. Leuk gepresenteerd broodje in klein rond bakblik; gemarineerde lente-ui als basis onder het voorgerecht was heerlijk en nooit eerder gezien. Ook in het hoofdgerecht mooie combinatie van rood vlees met krokant stukje buikspek.
A. L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Echt een aanrader als je eens een keer speciaal, uitgebreid uit eten wilt. Verrassingsmenu is top! Alleen een tip voor de dame in de bediening: de vriendelijkheid was een beetje te, waardoor je als gast het gevoel krijgt dat ze een rol speelt en het niet gemeend is, jammer. Maar het eten was heerlijk!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Fantastisch gegeten met charmante en professionele begeleiding van Sabine. Ook de begeleidde wijnen waren uitstekend. Is zeker voor herhaling vatbaar.
melissa V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Er verliep te veel tijd tussen aankomst, voorgerecht en hoofdgerecht (resp. 19.00/20.00/21.15!). De bediening pakte dit na klachten over uitblijven hoofdgerecht wel goed en aardig op. Het raakte ons misschien wat meer omdat we met twee ouderen waren (hetgeen ze wel wisten, 82e verjaardag oa;). Het eten zelf was ongelooflijk lekker.
V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Iedere keer weer innovatief , heel erg lekker !
Bij ieder gerecht bijpassende top wijnen .
Een top team met oog op detail en heel erg vriendelijk .
Is één van mijn lievelings restaurants , Toppie
Steve D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Een gezellig restaurant in een stylvol gerenoveerd industrieel pand. Wij kozen voor het 7-gangen Chef’s table menu. De gerechten waren stuk voor stuk verfijnd en van een hoogwaardig niveau. De presentatie van de gerechten was zeer verzorgd. Er werd uiteraard veel gebruik gemaakt van seizoensproducten (asperges in ons geval). De aangepaste wijnen werden geselecteerd en op een spontane manier gepresenteerd door de ravissante sommelier. Een heel mooi concept voor een geslaagde culinaire avond. Wij komen er zeker nog terug.
Patrick Z.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Bediening is top. De dame was oprecht en enthousiast. Goede uitleg bij de gerechten. Naast dat de gerechten (verassingsmenu/Chef’s Table) er geweldig uitzagen, was de smaak en combinatie van smaak en texturen van een hoog niveau! De prossecco als aperitief moet je zeker doen.
G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Perfect eten voor een zeer redelijke prijs (Koningsdagaanbieding). Plezierige en vlotte bediening. Markante locatie en inrichting
Duco .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Was ons 3e bezoek en wederom een waar culinair feest. Wat is het toch een heerlijk restaurant. Dit keer gingen we voor het "koningsdag menu". Witte en zeker ook de zwarte brigade verdienen alle lof. We blijven gewoon komen.
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
erg lekker gegeten,prima sfeer en gezellig vooraf een drankje genoten bij de kachel.........................................
Bernadette B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Geweldig. Wat hebben wij een lekker en gezellige avond gehad. Het eten was ontzettend goed en wat een geweldige bediening. Niets was teveel. Het was een ontzettend latertje geworden. Maar we werden niet weggekeken. Zij hebben netjes een taxi voor ons geregeld. Helemaal top. Bedankt voor deze mooie avond
A L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten van de amuses tot en met het dessert. Vooral het sukadevlees was heerlijk mals.
Een beetje meer groente hadden we wel fijn gevonden.
Eén minpuntje: het tafelwater. We waren met een groep, maar ik vind 27 euro aan water exorbitant veel.