Qua Koken

Enschedesestraat 2j 7575 CE Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Qua Koken

Op donderdag, vrijdag en zaterdag is Quakoken@Gelderman vanaf 18:00 uur geopend als restaurant

De passie voor ambachtelijk bereide gerechten, dagverse producten, het gevoel voor sfeer en de gastvrijheid maken QuaKoken gesitueerd in de oude Geldermanfabriek en op wandelafstand van de stad en station, tot een unieke belevenis.

Meer informatie over restaurant Qua Koken

Station en bushalte op loopafstand
  • Kom je met de auto?
    QuaKoken is gevestigd in de Gelderman Fabriek. U kunt de entree van het terrein Gelderman Fabriek gebruiken om QuaKoken te bereiken.
  • : Gratis parkeren bij de ingang mogelijk

Overdag
Maandag t/m vrijdag 11.00 – 15.00 (lunch 12-14u.)
Avond
Donderdag t/m zaterdag vanaf 18.00 (diner)

Uitmuntend
9,2
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Qua Koken

Sebastian E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Chef's table is een echte aanrader, topgerechten werden geserveerd. Service geweldig. Sjiek maar toch ook informeel, heel leuk.
N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
3 x is s scheepsrecht, een gezegde, wij hebben Qua koken nu 3x bezocht met verschillende personen, maar het was iedere keer weer een succes, de bediening, het verrassingsmenu, alles even goed.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Een 8 gangen kerstdiner, maar een woord geweldig.
Gelijkmatig uitgeserveerd zodat we een fantastische avond hadden.
Opmaak borden en de kwaliteit van het a la minute bereide eten prima.
Heel mooie bijpassende wijnen ( gekozen voor wijn arrangement)
Vriendelijk personeel en de koks die belangstelling hebben voor hun gasten.
Aanrader.
Rik T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Porties meer dan voldoende. Normaal gebeurt dat alleen als dat de smaak moet goedmaken, maar dat is in het geval van QuaKoken zeker niet zo!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Super gegeten, en fantastische ambiance, heel vriendelijk. Hoeveelheid per gerecht meer dan voldoende! Aanrader voor iedereen die van lekker eten en gezelligheid houdt.
Axel (Vaxel) B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Buitengewoon vriendelijke ontvangst, alsof je er dagelijks komt. Men weet wat je graag eet en drinkt en speelt daarop in. Kortom genoten van het lekkere eten en daarbij passende wijnen.
Tot de volgende keer!
Els Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een heerlijke avond gehad. Eten was goed en de bediening bijzonder goed. Toppertje. Paar kleine probleempjes werden ontzettend goed opgelost
Annemiek66 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten worden zeer verfijnd gemaakt en gepresenteerd. Bij ieder gerecht adviseert men ook de bijpasssende wijn, dit staat op de kaart aangegeven. Tussendoor en bij ontvangst krijg je nog verschillende amuses. Dit restaurant onderscheid zich echt ten op zichte van de doorsnee. Daarbij is ook de inrichting in een oude fabriekshal heel warm en sfeervol. Muziek mag soms iets rustiger van mij.
192hendriks .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prettige ontvangst en erg goed eten en drinken.
Geluidsoverlast kan wellicht beperkt worden met wat kleden. Voor mensen met een gehoorprobleem was het te rumoerig.
mosshuub .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het driegangen verrassingsmenu was uitgebalanceerd, compleet met brood en twee amuses. Wel erg klassiek. Wat verbeteren kan is de hoeveelheid groenten (minimaal) en de open wijnen; geen biologische rode wijn en geen malbec.
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, in een mooie ambiance. Vriendelijk personeel alhoewel er wel wat verschil zat tussen de hoeveelheid wijn die per glas geschonken werd door de verschillende personeelsleden.
Het verrassingsmenu is een echt aanrader!!! Maar dan wel met de hele tafel bestellen zodat iedereen tegelijk wat krijgt.
c.meijer .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De ontvangst / bediening en sfeer is super!
Qua kaart is het niet zo mijn ding. Het ziet er wel allemaal heel mooi uit als het opgediend wordt.
Ik zou de 'bistro' optie die ons mondeling werd aangeboden prominenter neerzetten met wat keuzes - niet direct als 3 gangen diner met een vast bedrag.
joop en Cintha H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een restaurant met een uitstekende ambiance van industrieel. Vriendelijk en gepassioneerd personeel.Kennis van zaken. Het 4 gangen menu lekker en creatief geserveerd. Voortreffelijk wijn. Kortom een aanrader om een heerlijk avondje te tafelen.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
We hebben gegeten met de 2+2-verjaardagsaanbieding: omdat het restaurant 5 jaar bestaat hoefden er 2 van de 4 het eten niet te betalen. Supervriendelijke bediening, superlekker eten maar het grote minpunt bleek uiteindelijk het lange wachten. Niet alleen wij maar ook andere tafels bleken er last van te hebben en de gastvrouw gaf ruiterlijk toe dat het te druk was en dat dat niet zo slimme zet was. Ondanks dat het al niet veel was wat we moesten betalen werden ook nog een aantal wijntjes van de rekening afgetrokken. En daarnaast werd de hoop uitgesproken dat ze graag een nieuwe kans verdienen. Die krijgen ze zeker, maar dan wel op een rustiger moment ....
Stef O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De kwaliteit van het eten was top in een prachtig restaurant met leuke inrichting. De service was uitstekend. Zeker de moeite waard!
Christiaan E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een top avondje uit met heerlijk eten! Het team weet precies hoe ze je een geweldige avond moeten bezorgen. Top service, top eten en top ambiance! Ik zou dit restaurant zeker aanraden aan iedereen die zin heeft aan een avondje gezelligheid met fantastisch eten!
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goede sfeer, uitstekend eten en goede service. Mooie inrichting van industriele elementen in combinatie met de oude industrie. Aanrader voor een fijne avond uit.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wat een prachtige locatie, heerlijk eten en een service waar je u tegen zegt! Ik heb Ontzettend genoten. Dit is absoluut 1 van de betere restaurants in Overijssel.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Uitstekend eten, goede service, smaakvolle wijnen die uitstekend passen bij de gerechten. De inrichting met het industriële karakter van vroeger met de moderne elementen past erg goed. Aanrader voor een heerlijke avond uit.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Een fantastische avond met ons vieren. 8 gangen met wijnarangement. Een avond vullend programma. De ene na de andere verrassing uit de keuken met passende wijnen. De sommelier gaf prima uitleg en toonde haar passie voor wijn. Ons zien ze nog vaak terug.