Qua Koken

Els Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Annemiek66 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten worden zeer verfijnd gemaakt en gepresenteerd. Bij ieder gerecht adviseert men ook de bijpasssende wijn, dit staat op de kaart aangegeven. Tussendoor en bij ontvangst krijg je nog verschillende amuses. Dit restaurant onderscheid zich echt ten op zichte van de doorsnee. Daarbij is ook de inrichting in een oude fabriekshal heel warm en sfeervol. Muziek mag soms iets rustiger van mij.
192hendriks .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prettige ontvangst en erg goed eten en drinken.
Geluidsoverlast kan wellicht beperkt worden met wat kleden. Voor mensen met een gehoorprobleem was het te rumoerig.
mosshuub .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het driegangen verrassingsmenu was uitgebalanceerd, compleet met brood en twee amuses. Wel erg klassiek. Wat verbeteren kan is de hoeveelheid groenten (minimaal) en de open wijnen; geen biologische rode wijn en geen malbec.
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, in een mooie ambiance. Vriendelijk personeel alhoewel er wel wat verschil zat tussen de hoeveelheid wijn die per glas geschonken werd door de verschillende personeelsleden.
Het verrassingsmenu is een echt aanrader!!! Maar dan wel met de hele tafel bestellen zodat iedereen tegelijk wat krijgt.
c.meijer .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De ontvangst / bediening en sfeer is super!
Qua kaart is het niet zo mijn ding. Het ziet er wel allemaal heel mooi uit als het opgediend wordt.
Ik zou de 'bistro' optie die ons mondeling werd aangeboden prominenter neerzetten met wat keuzes - niet direct als 3 gangen diner met een vast bedrag.
joop en Cintha H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een restaurant met een uitstekende ambiance van industrieel. Vriendelijk en gepassioneerd personeel.Kennis van zaken. Het 4 gangen menu lekker en creatief geserveerd. Voortreffelijk wijn. Kortom een aanrader om een heerlijk avondje te tafelen.
mberkhof .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
We hebben gegeten met de 2+2-verjaardagsaanbieding: omdat het restaurant 5 jaar bestaat hoefden er 2 van de 4 het eten niet te betalen. Supervriendelijke bediening, superlekker eten maar het grote minpunt bleek uiteindelijk het lange wachten. Niet alleen wij maar ook andere tafels bleken er last van te hebben en de gastvrouw gaf ruiterlijk toe dat het te druk was en dat dat niet zo slimme zet was. Ondanks dat het al niet veel was wat we moesten betalen werden ook nog een aantal wijntjes van de rekening afgetrokken. En daarnaast werd de hoop uitgesproken dat ze graag een nieuwe kans verdienen. Die krijgen ze zeker, maar dan wel op een rustiger moment ....
Stef O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De kwaliteit van het eten was top in een prachtig restaurant met leuke inrichting. De service was uitstekend. Zeker de moeite waard!
Christiaan E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een top avondje uit met heerlijk eten! Het team weet precies hoe ze je een geweldige avond moeten bezorgen. Top service, top eten en top ambiance! Ik zou dit restaurant zeker aanraden aan iedereen die zin heeft aan een avondje gezelligheid met fantastisch eten!
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goede sfeer, uitstekend eten en goede service. Mooie inrichting van industriele elementen in combinatie met de oude industrie. Aanrader voor een fijne avond uit.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wat een prachtige locatie, heerlijk eten en een service waar je u tegen zegt! Ik heb Ontzettend genoten. Dit is absoluut 1 van de betere restaurants in Overijssel.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Uitstekend eten, goede service, smaakvolle wijnen die uitstekend passen bij de gerechten. De inrichting met het industriële karakter van vroeger met de moderne elementen past erg goed. Aanrader voor een heerlijke avond uit.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Een fantastische avond met ons vieren. 8 gangen met wijnarangement. Een avond vullend programma. De ene na de andere verrassing uit de keuken met passende wijnen. De sommelier gaf prima uitleg en toonde haar passie voor wijn. Ons zien ze nog vaak terug.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het chefs menu van de maand mei gegeten, geweldig van smaak en opmaak.
We hebben ons met de 8 gangen uitstekend vermaakt. (komen reeds voor de derde keer)
Geweldig hoe ze combinaties bedenken en alles vers gemaakt uitserveren, super.
Neem er het wijn arrangement bij, de verrassing is dan echt compleet.
Paula H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Gisteren bij QuaKoken met een vriendin genoten van shefstableavond. (Volgens mij alleen op de donderdag) Een overheerlijk 8 gangendiner met wijnarrangement gehad. Het eten was werkelijk super! Gaaf om te zien hoe alles met liefde wordt bereid (open keuken) en als kleine kunstwerkjes voor je worden neergezet. De vriendelijke gastvrouw vertelde ons in een notendop de ins en outs van de bijpassende wijnen, waardoor ik de heerlijke smaak-combi's nog bewuster heb geproefd. Overheerlijk! De plek is heel sfeervol en terwijl je haute cuisine eet, hing er een relaxte sfeer. We hebben een topavond gehad en ik ga er binnenkort ook met mijn man eten. Een echte aanrader!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Vorige week met familie genoten van een 6 gangen diner! Dineren in wat van origine een oude textielfabriek was op een unieke locatie in Oldenzaal. Sfeer warm met een industrieel karakter. Mooie wijnen met duidelijke uitleg. Fijne persoonlijke bediening. Het eten is uniek, de chef past zijn menu aan op de wensen van de gast. Geweldig! Ik raad Chef's table iedereen aan!

Tip: wel reserveren! Deze formule is op dit moment alleen op donderdagavond!
Thijs N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Vorige week donderdag, 5 november, zijn we met onze collega's bij QuaKoken geweest. Het was helemaal top. We hebben genoten van een verrukkelijk 8-gangen menu. De hele avond zijn we in de watten gelegd. Heerlijke ambiance, sfeer, lekker eten en bovenal zeer goede bediening. Verstand van zaken en met enorm veel passie. Echt een aanrader om een keer naartoe te gaan.

Chef's Table is (helaas) alleen maar donderdagavond maar daardoor wel zeer exclusief.

Geniet!
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
We genoten een 8 gangen menu van de chef, prima, prima, prima , hoeveelheid, opmaak en smaak.
Ook de volgorde van de gerechten, vlees, vis was zeer goed.
Het decor is oud/industrieel en past uitstekend bij de open keuken.
De bediening heeft kennis van het menu en de wijnen.
Aanrader, wel reserveren.