Qke-leQ

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Terras
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is al vaker gesteld bij de recenties over dit restaurant maar inderdaad: verwacht hier geen culinaire hoogstandjes. Ook geen moeilijk gedoe op de kaart. Wel grote porties, waarbij de kwaliteit redelijk goed is. Wij hadden bijvoorbeeld genoeg aan alleen een hoofdgerecht waardoor we uiteindelijk een best schappelijk bedrag hebben kunnen aftikken. Logistiek gezien is het een geoliede machine. De inrichting, tja daar moet je van houden maar al met al vond ik het wel een aangename ervaring. Tafels staan wel érg dicht op elkaar trouwens.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
In september (4 keer achter elkaar) gegeten in restaurant Qke-leQ. Unieke ervaring. Heerlijke gerechten (van topkwaliteit). Bediening uitstekend en attent. Romatische sfeervolle zaak. Ga zo door. Jullie weten wat het is om mensen te verwennen. We komen beslist nog een keer terug.

Harry en Sylvia uit Krimpen aan den IJssel
Tuinpad .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wat een top zaak is dit zeg en wat een ontzettend vriendelijk- en attent personeel. Een absolute aanrader! Tijdens een korte vakantie hier twee dagen achtereen gegeten en beide keren was het subliem. Een foutje bij het eten werd zeer professioneel opgelost. Als je lekker en gevarieerd wilt eten en bediend wilt worden met een constante glimlach, dan ben je hier aan het juiste adres. Jammer dat het zo ver rijden is voor ons, anders werd dit mijn vaste restaurant.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
ik heb heerlijk op het voorterras gezeten, het was regenachtig maar door de heaters en de terrasafsluiting was het zeer aangenaam.

De bediening was zeer vriendelijk en het eten was heerlijk! Als voorgerecht had ik kalfscarpaccio en als hoofdgerecht de surf & turf. Het hoofdgerecht was prachtig opgemaakt en smaakte overheerlijk. Ik heb nooit eerder zo`n grote black tiger gamba gegeten. De tournedos was perfect gegaard naar mijn wens.

Het is zeker de moeite waard om hier te gaan eten en de surf & turf is echt een aanrader!
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gister weer een keer hier wezen eten en wederom smaakte het erg goed.
De porties waren echt groot en dat voor een schappelijke prijs. De visschotel smaakte erg goed en was perfect gegaard.
Jammer genoeg kon ik geen toetje meer op maar zelfs bij de koffie kregen we er nog een lekker chocolaatje bij.
Wel zaten we wat krapjes op elkaar.
Isamae J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Gisteren heb ik hier samen met een vriendin gegeten. Bij binnenkomst bleek het restaurant over een voor en een achterterras te beschikken. We hebben zijn op het achter terras gaan zitten. Als voorgerecht had ik trio van vis, en daarbij een smaakvolle chardonnay. Mijn vriendin had de beefreepjes. We hebben beiden erg genoten van het voorgerecht. Als hoofdgerecht had ik de kabeljauw en mijn vriendin de visschotel, mooie gerechten! De bediening was erg attent, schonken steeds wijn bij en vulde het karafje water bij. Al met al was het een gezellige avond en bij het afrekenen viel het alles behalve tegen!
ILP .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Maandagavond heerlijk gegeten bij qkeleq! We zijn met zijn tweetjes komen eten en kregen een hele fijne ruime plek. We konden zelfs zien hoe ons eten werd klaargemaakt door de mooie open keuken! De bediening was erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam en voor het maken van een keuze, afgestemd op onze voorkeur van eten en drinken, konden ze ons goede tips geven om de beste combinaties te maken.
Als voorgerecht had ik een rundercarpaccio, als hoofdgerecht de overheerlijke en malse filet mignon; precies zo gebakken dat hij smelt op de tong. Genoeg keuze aan bijgerechtjes en voor ieder wat wils. Als nagerecht de huisgemaakte chocoladetruffels die, voor mij als vrouw, mijn avond bij qkeleq afmaakte. De Dames en heren van Qkeleq, bedankt voor de ontspannen avond en zeker tot snel! Een echte aanrader dus.
Tissen .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Vorige week samen met mijn vriend hier gegeten. We hebben heerlijk genoten op het achterterras, dat met heaters verwarmd wordt. Hierdoor hebben de hele avond buiten kunnen zitten.
Als voorgerecht hadden wij beiden de steak tartaar, een absolute aanrader! De combinatie met pijnboompitjes, pesto en het tartaar vlees is perfect.
Als hoofdgerecht had ik de tournedos besteld en mijn vriend de surf en turf. Beiden voortreffelijk gebakken, precies de juiste quichon! De bediening raadde ons aan om bij deze heerlijke gerechten een flesje Malbec te nemen. In mijn ogen de perfecte wijnspijscombinatie!
Ik en mijn vriend hebben op en top genoten deze avond. Wij zullen snel weer hier gaan eten!!
Annie K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Zondagavond weer een gezellige avond gehad met de kinderen en kleinkinderen
Heerlijk eten in een sfeervolle omgeving en een heel gezellige bediening,
Na een fout in de reservering met de Pasen is die fout meer dan goed gemaakt Werkelijk klasse.
Ik wilde niet naar de t.v.studio.Maar anders zou ik Kukeleku bij Radar voordragen voor de warme douche.
Dit was echt klantvriendelijk
Paterd .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, een prettige huiselijke ambiance en een gastvrije bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.
Tirsa V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Laatst met mijn beste vriendin hier gegeten. We zaten aan een hoge tafel achterin het restaurant, waardoor je goed in de open keuken kon kijken. Dit was erg leuk. Ik had coquilles bij mijn hoofdgerecht die echt fantastisch waren. De porties zijn veel te groot, vooral voor die prijs. De bediening kwam de hele avond wijn bijschenken, dit vond ik erg attent. Wij hebben in ieder geval een topavond gehad!
RinieVerwijs .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk vegetarisch gegeten. Veel bijgerechtjes, gevarieerd en smakelijk. De prijs viel erg mee en de bediening was vriendelijk en vlot. Het was alleen wat lawaaierig.
Ik kom zeker terug.
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
De naam doet denken dat je bij een restaurant gaat eten waar ze kip serveren. Niks is minder waar. Het is een bourgondisch restaurant met traditionele gerechten in een nieuw jasje. Het personeel is vriendelijk. Het eten was goed en de porties ruim voldoende.
Naar mijn mening zijn er teveel tafeltjes in het restaurant geschoven, waardoor je het gesprek van je buren letterlijk kunt volgen.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Op aanraden naar dit restaurant geweest en het was de moeite waard. Ik geef een dikke voldoende door de grote porties, maar verwacht geen haute cuisine. Decor oogt een beetje kitscherig, maar draagt ook bij aan de informele en gezellige sfeer. De akoestiek zorgde er helaas voor dat we moeilijk verstaanbaar waren. Service was goed, maar het was erg druk waardoor ze wat gehaast over kwamen. Gewoon een dikke voldoende en zeker de moeite waard.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Ik heb gister heerlijk gegeten bij QkeleQ. Toen ik binnen kwam voelde ik gelijk dat er een fijne sfeer hing. De verschillende kleuren en stijlen in het restaurant spreken mij erg aan. Ik had het feestelijke menu genomen omdat QkeleQ 15 jaar bestaat. De drie gangen waren allemaal erg uitgebreid en lekker, en dat voor een lage prijs van 15,- Bij het hoofdgerecht kreeg je genoeg extra's zoals aardappels, salade, etc. En bij de koffie kreeg je een heel assortiment aan chocolaatjes. De bediening was erg vriendelijk. Zeker een aanrader dus!
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Afgelopen week heerlijk gegeten met mijn collega's, gevarieerde kaart met lekkere gerechten. Ik had een blackangusburger, heerlijk! zowel bij het broodje mandje als de friet en de burger zaten heerlijke sauzen. Enthousiaste en snelle bediening! Aanrader!
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Vorige week hier gegeten op aanraden van vrienden met ons gezin. Heerlijk gegeten. Wij hadden het jubileum menu voor 15,00 euro. Heerlijk! vooraf hadden we de pittige salade met gamba's, hoofdgerecht de blackangusburger (heerlijk sapppig) en nagerecht de creme brulee koffie.
Bediening, kwaliteit van het eten en de entourage was super!! Wij komen zeker terug!!
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Hier gegeten. Alles echt modder-vet. Het hoofdgerecht hadden wij beiden de tongfilet, we hebben 2/3 van het gerecht laten staan, het droop van het vet. Bediening was in het begin goed, maar na het hoofdgerecht stond ons bord zeker 30 minuten op tafel - werd niet leeggehaald. Toen hebben we zelf gevraagd of er iemand kon komen. Mijn vriendin wilde het dessert van het menu van 15,- (3 gangen menu i.v.m. zoveel jarig bestaan) - op de rekening zagen dat ze hier 6,- voor hadden gerekend (wij aten a la carte) - en dat terwijl wij een groot deel van het hoofdgerecht niet op hadden en ook hadden vermeld waarom we dit niet op hadden. Het had ze gesierd als ze dat dessert (een grote koffie met iets erin) al service aangeboden hadden. Eens en nooit meer dit restaurant, zonde van je geld.
Beste Naomi66,

Wat ontzettend vervelend te horen dat u een vervelende ervaring in ons restaurant hebt gehad. Onze zeetong wordt op de plaat in roomboter gebakken. Het is niet de bedoeling dat hij erg vet is, maar door het bakken in boter neemt hij wel wat vet op wat ook extra smaak geeft. Tijdens het eten zijn wij langs uw tafel gelopen of alles naar wens was, op dat moment was er nog geen probleem. U kunt namelijk altijd iets nieuws bij ons bestellen als iets niet naar wens is. Doordat u nog zoveel op uw bord had liggen en we niet aan de stand van uw bestek kon zien dat we konden uithalen, dachten we dat u nog rustig aan het eten was. Onze excuses hiervoor, het was niet de bedoeling u te laten wachten. Graag zouden wij willen dat u contact met ons opneemt voor een passende oplossing, want wij hebben natuurlijk hartstikke graag dat u nog eens in ons restaurant komt eten!

Met vriendelijke groet,

Restaurant Qke-leQ

Reactie van proever:

De zeetong zat een gepaneerde laag om heen een soort korstje - hierdoor werd het erg vet. Ik eet regelmatig zeetong en het hoort in de boter gebakken te worden - dus een beetje vet is prima. Door de korst erom heen werd het vet. Mijn vriendin en ik spreken af en toe in Nijmegen af omdat ik halverwege is voor ons beide. Met andere woorden, we wonen er zelf niet en zijn er ook niet heel vaak. Als jullie toch een gebaar willen maken, dan verneem ik graag, mijn email adres is naomivanderhorst@hotmail.com
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
De reden dat ik dit restaurant tegenwoordig oversla is: ik vind het er te warm, lawaaiig en te druk. De kaart is uitgebreid (misschien iets te?) maar het eten vond ik vettig en zout..... jammer. Wel krijg je best grote porties dus dat is een pluspunt.
Remi S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Naar aanleiding van de facelift van Qke-leQ weer eens bij dit fantastische restaurant gaan eten. De nieuwe stoelen zien er prachtig uit; de wc is ontzettend mooi geworden en het eten is zoals we het gewend zijn; ronduit fantastisch. Samen met vrienden hebben we hier op maandagavond gezeten. Het was gezellig druk en voor we het wisten waren we 4 uur verder en de laatste gasten. We gingen zo op in de gezelligheid en het heerlijke eten dat we de tijd compleet vergaten. De bediening droeg zeker bij aan deze avond; het personeel is professioneel, kundig maar vooral ontzettend gezellig! Bedankt en hopelijk tot gauw!