Qke-leQ

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Terras
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Dinsdag 04-04-17 met collega's wezen eten. Genoten van een heerlijke Steak tartaar. en als hoofdgerecht Garnalen met Cocquilles.
Een erg vriendelijke en zorgzame bediening. we kwamen niets te kort.
Wat erg leuk was de speciale aperitief kaart met verschillende cocktails , en bij de koffie een proeverijtje van drie verschillende likeurtjes, of whisky's. was een geslaagde avond. zeker een aanrader!
ILP .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Qkeleq. Vriendelijk en vlot personeel. Omdat we hier kwamen vanwege mijn verjaardag, kreeg ik een extra leuke verrassing bij het nagerecht, wat de sweetest taboo helemaal afmaakte. Zeker een aanrader!
Guido O.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Afgelopen week met collega's een bezoek gebracht aan Qke-LEQ. We hadden via, via gehoord dat ze daar sinds kort een nieuwe kaart hebben. Toen we aan tafel zaten hebben we ons 1 van de aperitief cocktails laten aanprijzen. Zelf heb ik gekozen voor diegene met Appel, Gin en een mousserende wijn. Andere namen een variant met o.a. aardbei volgens mij. Vooraf hebben en broodmandje besteld, gelukkig zaten de lekkere smeersels en sauzen er nog steeds bij. Toen we kaart kregen hadden we moeite om te kiezen. De keuze was reuze allemaal lekkere gerechten veel keuze van vlees en vis. Als voorgerecht heb ik de steaktartar gehad, deze was erg lekker, veel lekkere verse toppings eromheen. Om het mijzelf wat makkelijker te maken koos ik als hoofdgerecht de surf & turf met een tournedos (perfect medium bereid) en black tiger garnalen met peultjes en een huisgemak zoete aardappel crème geserveerd met heerlijke garnituren. Lekker! super opmaak van de gerechten op mooi servies. Ik dronk tafel (kraan)water en rode wijn, goede combinatie met het vlees. Van een collega mocht ik een coquille proeven (ik weet al wat ik hier de volgende keer ga eten). Je kan echt merken dat er passie en aandacht in de gerechten wordt gestoken. De bediening is vriendelijk (zoals altijd). Met de buik al lekker vol me toch laten verleiden tot het bestellen van een dessert, brownies en huisgemaakte chocolade truffels en andere lekkernijen waaronder ook ijs. Alleen al voor de prachtige opmaak zeer de moeite waard. Heerlijk! bij de koffie (ik had een latte macchiato met crème brulee topping) kregen we een huisgemaakte bonbon. Een collega nam een likeuren proeverij als dessert, als ik niet met de auto was, was ik zelf gegaan voor de mini whisky proeverij. Ik kwam hier al graag maar nu met de nieuwe kaart al helemaal. Super avond met super mooie gerechten van hoog niveau gecombineerd met de entourage en de bediening in één woord geweldig! Echt een aanrader..!
Naudy M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Afgelopen week met mijn vriendin wezen eten bij restaurant Qke-leQ, vooraf koos ik de uitgebreide vleestrio op een mediterraanse manier en daarna allebei gekozen voor de surf'n turf (als ik het zo goed schrijf). Ik heb mijn diner afgesloten met een hangop met stoofperen, echt een aanrader, de peertjes vol van smaak. Borden waren prachtig opgemaakt.
De bediening was erg vriendelijk en kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Ik en mijn vriendin komen zeker terug.
Tissen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vandaag heb ik samen met een vriendin bij Qke-leQ gegeten.
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en naar een leuke tafel begeleid. We kregen een amuse van het huis en de serveerster stelde voor om met een lekker aperitiefje te beginnen.
Als voorgerecht had ik de steak tartaar en mijn tafelgenootje had een trio van vis. De steak tartaar was goed op smaak! Van mijn tafelgenootje hoorde ik dat de vis trio ook erg lekker was, volgende keer maar eens proberen.
Op aanraden van de serveerster een heerlijke fles Malbec besteld, waarbij we tafelwater van het huis kregen.
Als hoofdgerecht hadden wij beiden de coquille met reuze gamba's. Wauw, wat was dat lekker en veel! Daarbij kregen we ook nog diverse bijgerechten geserveerd, erg veel maar zeker smaakvol!
Mijn tafelgenootje had aan de gastvrouw verteld dat ik jarig was. Ik kreeg bij het dessert vuurwerk en een presentje van het huis! Onwijs lief en leuk!!
We hebben afgesloten met een kopje koffie, waarbij een huisgemaakte chocolade truffel geserveerd werd.
We hebben de hele avond getafeld en voor ons doen goed gedronken. De rekening viel ons gelukkig behoorlijk mee!

Al met al heb ik een gezellige en fijne avond bij Qke-leq gehad. Al het personeel was uiterst vriendelijk, zelfs de kok (die langs liep) groette ons!
Ik kom snel weer eten bij jullie!!
Sophia J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuk restaurant! Heel gezellig en comfortabel ingericht. We begonnen met een leuk aperitiefje, voorgesteld door de bediening, leuk begin! Eten smaakte perfect. Wij komen zeker terug.
Sophia J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten hier vanavond! De gerechten waren heel Chic opgemaakt, een lust voor het oog! Hele vriendelijke, attente bediening. De zaak zat bomvol, maar toch stond alles vlot op tafel. Chapeau!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vandaag hier voor een tweede keer gegeten. Wat een afgang na de eerste keer. Carpaccio te dik en te waterig, te lange wachttijd voor het hoofdgerecht. Hoofdgerechten klopten niet met de kaart en waren doorgegaard vanwege trage onprofessionele bediening. Mij zien ze hier niet meer terug.
Alex C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Zojuist heerlijk gegeten bij Qkeleq. De bediening vlot en professioneel, het eten heerlijk. Ik had vooraf de steak tartaar, heerlijk op smaak, en wat ik wel leuk vond, meer als een Carpaccio op smaak gebracht dan de traditionele manier, leuk detail. Als hoofdgerecht de surf en turf, een flinke tournedos met een reuzengamba, ook erg lekker en precies de juiste garing. Na had ik de sweetest taboo, een overkill aan chocolade, die erg in de smaak viel. Al met al een topavond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is al vaker gesteld bij de recenties over dit restaurant maar inderdaad: verwacht hier geen culinaire hoogstandjes. Ook geen moeilijk gedoe op de kaart. Wel grote porties, waarbij de kwaliteit redelijk goed is. Wij hadden bijvoorbeeld genoeg aan alleen een hoofdgerecht waardoor we uiteindelijk een best schappelijk bedrag hebben kunnen aftikken. Logistiek gezien is het een geoliede machine. De inrichting, tja daar moet je van houden maar al met al vond ik het wel een aangename ervaring. Tafels staan wel érg dicht op elkaar trouwens.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
In september (4 keer achter elkaar) gegeten in restaurant Qke-leQ. Unieke ervaring. Heerlijke gerechten (van topkwaliteit). Bediening uitstekend en attent. Romatische sfeervolle zaak. Ga zo door. Jullie weten wat het is om mensen te verwennen. We komen beslist nog een keer terug.

Harry en Sylvia uit Krimpen aan den IJssel
tuinpad .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wat een top zaak is dit zeg en wat een ontzettend vriendelijk- en attent personeel. Een absolute aanrader! Tijdens een korte vakantie hier twee dagen achtereen gegeten en beide keren was het subliem. Een foutje bij het eten werd zeer professioneel opgelost. Als je lekker en gevarieerd wilt eten en bediend wilt worden met een constante glimlach, dan ben je hier aan het juiste adres. Jammer dat het zo ver rijden is voor ons, anders werd dit mijn vaste restaurant.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
ik heb heerlijk op het voorterras gezeten, het was regenachtig maar door de heaters en de terrasafsluiting was het zeer aangenaam.

De bediening was zeer vriendelijk en het eten was heerlijk! Als voorgerecht had ik kalfscarpaccio en als hoofdgerecht de surf & turf. Het hoofdgerecht was prachtig opgemaakt en smaakte overheerlijk. Ik heb nooit eerder zo`n grote black tiger gamba gegeten. De tournedos was perfect gegaard naar mijn wens.

Het is zeker de moeite waard om hier te gaan eten en de surf & turf is echt een aanrader!
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gister weer een keer hier wezen eten en wederom smaakte het erg goed.
De porties waren echt groot en dat voor een schappelijke prijs. De visschotel smaakte erg goed en was perfect gegaard.
Jammer genoeg kon ik geen toetje meer op maar zelfs bij de koffie kregen we er nog een lekker chocolaatje bij.
Wel zaten we wat krapjes op elkaar.
Isamae J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Gisteren heb ik hier samen met een vriendin gegeten. Bij binnenkomst bleek het restaurant over een voor en een achterterras te beschikken. We hebben zijn op het achter terras gaan zitten. Als voorgerecht had ik trio van vis, en daarbij een smaakvolle chardonnay. Mijn vriendin had de beefreepjes. We hebben beiden erg genoten van het voorgerecht. Als hoofdgerecht had ik de kabeljauw en mijn vriendin de visschotel, mooie gerechten! De bediening was erg attent, schonken steeds wijn bij en vulde het karafje water bij. Al met al was het een gezellige avond en bij het afrekenen viel het alles behalve tegen!
ILP .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Maandagavond heerlijk gegeten bij qkeleq! We zijn met zijn tweetjes komen eten en kregen een hele fijne ruime plek. We konden zelfs zien hoe ons eten werd klaargemaakt door de mooie open keuken! De bediening was erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam en voor het maken van een keuze, afgestemd op onze voorkeur van eten en drinken, konden ze ons goede tips geven om de beste combinaties te maken.
Als voorgerecht had ik een rundercarpaccio, als hoofdgerecht de overheerlijke en malse filet mignon; precies zo gebakken dat hij smelt op de tong. Genoeg keuze aan bijgerechtjes en voor ieder wat wils. Als nagerecht de huisgemaakte chocoladetruffels die, voor mij als vrouw, mijn avond bij qkeleq afmaakte. De Dames en heren van Qkeleq, bedankt voor de ontspannen avond en zeker tot snel! Een echte aanrader dus.
Tissen .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Vorige week samen met mijn vriend hier gegeten. We hebben heerlijk genoten op het achterterras, dat met heaters verwarmd wordt. Hierdoor hebben de hele avond buiten kunnen zitten.
Als voorgerecht hadden wij beiden de steak tartaar, een absolute aanrader! De combinatie met pijnboompitjes, pesto en het tartaar vlees is perfect.
Als hoofdgerecht had ik de tournedos besteld en mijn vriend de surf en turf. Beiden voortreffelijk gebakken, precies de juiste quichon! De bediening raadde ons aan om bij deze heerlijke gerechten een flesje Malbec te nemen. In mijn ogen de perfecte wijnspijscombinatie!
Ik en mijn vriend hebben op en top genoten deze avond. Wij zullen snel weer hier gaan eten!!
Annie K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Zondagavond weer een gezellige avond gehad met de kinderen en kleinkinderen
Heerlijk eten in een sfeervolle omgeving en een heel gezellige bediening,
Na een fout in de reservering met de Pasen is die fout meer dan goed gemaakt Werkelijk klasse.
Ik wilde niet naar de t.v.studio.Maar anders zou ik Kukeleku bij Radar voordragen voor de warme douche.
Dit was echt klantvriendelijk
paterd .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, een prettige huiselijke ambiance en een gastvrije bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.
Tirsa V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Laatst met mijn beste vriendin hier gegeten. We zaten aan een hoge tafel achterin het restaurant, waardoor je goed in de open keuken kon kijken. Dit was erg leuk. Ik had coquilles bij mijn hoofdgerecht die echt fantastisch waren. De porties zijn veel te groot, vooral voor die prijs. De bediening kwam de hele avond wijn bijschenken, dit vond ik erg attent. Wij hebben in ieder geval een topavond gehad!