Q-Cafe Amsterdam

Atlantisplein 1 1093 Amsterdam Nederland Kaart
31-207606789

Over het restaurant Q-Cafe Amsterdam

Q-café in Amsterdam is het kloppende hart van Q-factory. De plek waar muzikanten graag samenkomen om te repeteren en het resultaat te delen met hun bewonderend publiek. Al dat enthousiasme maakt hongerig! Tijd voor een vlugge snack of een uitgebreide maaltijd in het Q-café. Makkelijk en betaalbaar. Kom je hier vaker? Dan is de muzikantenmaaltijd een absolute aanrader. Elke dag een ander gerecht.

Meer informatie over restaurant Q-Cafe Amsterdam

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken
Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Q-Cafe Amsterdam

J.J. B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Valt dat even tegen... De kaart die werd gepresenteerd: klopte niet. Er waren 'alleen hamburgers'. En dat op dinsdag op een halfvol terras. Ik ben geen vleeseter, maar vooruit, dan maar een hamburger als dat dan het enige is. Doe maar 'Rare'. Komt een meisje vier burgers brengen die minimaal totaal doorgebakken waren. Even later: "Alles naar wens?" Nou nee, want de kaart is niet in gebruik en we wilden geen hamburgers, maar vooruit: vervolgens doorbakken shit. Maar met ons commentaar werd niets gedaan. Totaal genegeerd. Het ergste was de rekening. Stond vol fouten, onder andere de bestelde gerechten die niet meer leverbaar waren plus drankjes van de buren. Wat jammer dit. Geen enkel mededogen van het personeel, alleen maar nare blikken nadat we onze afkeuring hadden laten blijken. Nooit meer.
Ina G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Nadat wij een borreltje hadden gedaan wouden wij graag een hapje eten. Na 1 uur en 15 minuten was ons eten er nog steeds niet. Wij hadden om 20:30 een concert dus zijn vertrokken. Personeel was niet behulpzaam, bood geen excuses aan en kregen geen korting voor het lange wachten. Of te wel kort gezegd zeer lange wachttijd en slechte service.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Afgelopen zaterdag was het hier weer gezellig druk! Personeel is altijd vriendelijk en de muziek is mooi. Blijft mijn stamcafétje!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig cafe! Vriendelijk personeel en altijd gezellig druk. Koffie is wel wat matig, maar dat is normaal in Amsterdam. Komen hier vaak met vrienden!
Amsterdame .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Gisteren hier gegeten. We zaten eerst op het terras, echter geen bediening te zien. Dus maar binnen gaan zitten. Met een servet zelf de resten van de vorige gasten van de tafel verwijderd. Weer geen bediening te zien, dus aan de bar gaan staan, waar we een tijdje genegeerd werden. Vervolgens kreeg ik een glas waar nog een spoor van lippenstift op zat. Ik vroeg derhalve om een nieuw glas. Er werd eerst geinspecteerd of er wel écht lippenstift op zat. Vervolgens werd er zonder woorden een ander glas op de bar geklapt. Het eten kwam vlot. Mijn biefstuk met friet was prima. Salade wat simpel en karig. De zalm van mijn tafelpartner was te ver door en erg droog. De spinaziesalade zat in een te klein schaaltje, waardoor de dressing bovenop, de spinazie onderop niet heeft aangeraakt. En om nou kale, koude spinazie te eten is ook geen feest. Kortom; je kunt hier best okee eten voor een redelijke prijs, maar houd het bij de biefstuk (of hamburger) en verwacht niet teveel service.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Het Q-cafe is een leuk cafe, die een beetje verstopt zit. Ze hebben een simpele kaart met heerlijke hamburger. Ze hebben ook een groot assortment aan bieren, wat ik persoonlijk een pluspunt vind. Ik kan iedereen aanraden om hier naar toe te gaan.