Q-Cafe Amsterdam

Atlantisplein 1 1093 Amsterdam Nederland Kaart
31-207606789

Over het restaurant Q-Cafe Amsterdam

Q-café in Amsterdam is het kloppende hart van Q-factory. De plek waar muzikanten graag samenkomen om te repeteren en het resultaat te delen met hun bewonderend publiek. Al dat enthousiasme maakt hongerig! Tijd voor een vlugge snack of een uitgebreide maaltijd in het Q-café. Makkelijk en betaalbaar. Kom je hier vaker? Dan is de muzikantenmaaltijd een absolute aanrader. Elke dag een ander gerecht.

Meer informatie over restaurant Q-Cafe Amsterdam

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken
Lang

Jouw recensie over het restaurant Q-Cafe Amsterdam

Ina G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Nadat wij een borreltje hadden gedaan wouden wij graag een hapje eten. Na 1 uur en 15 minuten was ons eten er nog steeds niet. Wij hadden om 20:30 een concert dus zijn vertrokken. Personeel was niet behulpzaam, bood geen excuses aan en kregen geen korting voor het lange wachten. Of te wel kort gezegd zeer lange wachttijd en slechte service.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Afgelopen zaterdag was het hier weer gezellig druk! Personeel is altijd vriendelijk en de muziek is mooi. Blijft mijn stamcafétje!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig cafe! Vriendelijk personeel en altijd gezellig druk. Koffie is wel wat matig, maar dat is normaal in Amsterdam. Komen hier vaak met vrienden!
Amsterdame .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Gisteren hier gegeten. We zaten eerst op het terras, echter geen bediening te zien. Dus maar binnen gaan zitten. Met een servet zelf de resten van de vorige gasten van de tafel verwijderd. Weer geen bediening te zien, dus aan de bar gaan staan, waar we een tijdje genegeerd werden. Vervolgens kreeg ik een glas waar nog een spoor van lippenstift op zat. Ik vroeg derhalve om een nieuw glas. Er werd eerst geinspecteerd of er wel écht lippenstift op zat. Vervolgens werd er zonder woorden een ander glas op de bar geklapt. Het eten kwam vlot. Mijn biefstuk met friet was prima. Salade wat simpel en karig. De zalm van mijn tafelpartner was te ver door en erg droog. De spinaziesalade zat in een te klein schaaltje, waardoor de dressing bovenop, de spinazie onderop niet heeft aangeraakt. En om nou kale, koude spinazie te eten is ook geen feest. Kortom; je kunt hier best okee eten voor een redelijke prijs, maar houd het bij de biefstuk (of hamburger) en verwacht niet teveel service.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Het Q-cafe is een leuk cafe, die een beetje verstopt zit. Ze hebben een simpele kaart met heerlijke hamburger. Ze hebben ook een groot assortment aan bieren, wat ik persoonlijk een pluspunt vind. Ik kan iedereen aanraden om hier naar toe te gaan.
Gudu .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Het Q-Café is onderdeel van Q-Factory, een groot muziekcentrum in de nieuwe wijk Oostpoort in Amsterdam. De hele dag door is het in het café/restaurant een komen en gaan van o.m. muzikanten, dansers en toneelspelers. Dat zorgt voor een prettig sfeertje. En (live) muziek natuurlijk. Je kunt er terecht voor drankjes, hapjes en maaltijden. Voor de dagelijks wisselende ''muzikantenmaaltijd'' betaal je 11 euro. Wij hielden het bij een lekkere sandwich Caprese en een Q-Burger. Deze flinke hamburger met bacon en kaas wordt geserveerd op een stoere plank, met een puntzak ruige frieten. Leuke presentatie. Het meisje dat ons bediende was super vriendelijk, wat ik sowieso een pluspunt vind.
Q-Factory is trouwens een locatie om in de gaten te houden: in het voorjaar gaat het grote terras open, en in het najaar volgt uitbreiding met het Q-Hotel!