puux

Groenestraat 191 6531 HE Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant puux

Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gemoedelijke sfeer, lunchgerechten goed aangekleed, vers en voldoende keus. Lekkere koffie en thee.
De uitgebreide high tea (proeverij van de kaart) en het ontbijt zijn een aanrader.
Heerlijk ambachtelijk ijs!
Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Eindelijk eens bij Puux geweest! Geluncht met een tomatensoep, muntthee, mochaccino en een blueberry muffin. Pluspunten: vriendelijke bediening, huisgemaakte muffin en soep (je proeft hoe lekker vers het is) en de gezellige inrichting. Ik vroeg om wat boter bij het brood van de soep en dat werd netjes en vlot verzorgd. Verbeterpunt: de koffie... De chocolademelk en melk (mijn tafelgenoot nam cappuccino) waren prima opgeschuimd en met mooie latte-art ingeschonken, maar de koffie smaakte oud en muf. Heerlijke losse thee, maar dan wel minder lekkere koffie: jammer!
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Met social deal een high tea gekocht voor twee personen. Ok het was 50% korting maar dan verwacht je dat ze goed reclame maken, toch? De thee was prima, zelf zakjes maken (vullen met losse thee) en heet water. Verder was het echter vreemd; koffiekopjes soep... Oftewel drie lepels en niet meer... De sandwiches: 1 met tonijn, 1 met carpaccio, 1 met kip en 3x kaas/ham... Tsja hoe verdeel je dat? Toen allebei 1 scone... En daarna allebei een kwart muffin, een stukje brownie, stukje carrot cake en 1 stukje appeltaart ipv 2 (weer lastig te verdelen?).

Het eten was echt wel lekker, alleen of ik hier nu het volle pond voor zou betalen? Misschien dat we 50% kregen van sommige dingen?

De sap die we erbij kochten was wel ook verrukkelluk... Misschien was de rest gewoon pech?
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Een leuke lunch gelegenheid. De lunchkaart is niet zeer uitgebreid maar er is voldoende keuze. Alles lokaal, biologisch en fair trade. De broodjes zijn goed belegt met verse ingrediënten en heerlijk van smaak. Een leuk klein terras achter en goede service. Een plek waar je heerlijk tot rust kan komen.
Leuk dat ze ook ambachtelijk schepijs verkopen, glutenvrij gebak en sojamelk in de koffie is ook een optie. Een aanrader voor een heerlijke lunch of gewoon voor een koffie/thee met iets zoets.