PUUUR Eten & Drinken

Ridderplein 45 5421 CX Gemert Nederland Kaart

Over restaurant PUUUR Eten & Drinken

PUUUR verwennerij

De chef laat je niet wegkomen met een eenzijdige maaltijd. Het team van Puuur heeft er plezier in om jou verschillende kleine gerechten met elkaar te laten combineren tot een volwaardige maaltijd. Heb je een keer geen inspiratie? Laat dan de chef het werk voor je doen en bestel het verrassingsmenu. Delen met je tafelgenoot is toegestaan, de sfeer wordt er alleen maar beter op. Drukbezette bezoekers zijn trouw aan de meeneemlunch, voor de broodnodige energie.

Meer informatie over restaurant PUUUR Eten & Drinken

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:30
- High Tea 14:00 - 17:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Henricavandeweijer .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Via Groupon hebben wij aan het Ridderplein te Gemert - met uitzicht op het kasteel - genoten van een vorstelijke high lunch.
Whbakker .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Vanmorgen lekker in het zonnetje gezeten op het terras van Puuur in Gemert. We bestelden een cappuccino, die snel geserveerd werd. Het bleek echter een "slappe bak" te zijn. Tegen de vriendelijke serveerster maakten we dat kenbaar en vroegen om twee espresso die we aan de cappuccino toevoegden. De typische pittige koffiesmaak proefden we inclusief de toegevoegde espresso nog steeds niet. De koffie was beslist onder de maat, óók de later toegevoegde espresso. Over de kwaliteit kon echter niet overlegd worden, immers "veel mensen kwamen juist voor de cappuccino naar hun terras". De serveerster rekende gewoon twee cappuccino én twee espresso af: er ging niets van de prijs af, terwijl de klant toch duidelijk aan had gegeven, niet tevreden te zijn. Nee, voor een lekkere pittige cappuccino niet naar het terras van Puuur in Gemert!
Henricavandeweijer .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Wij hadden gekozen voor een 6-gangen verrassingsmenu en het heeft ons zeker verrast, het was heerlijk. Alleen de vis met pasta vonden wij een beetje saai.
Of de porties waren te klein, of er zat te veel tijd tussen de verschillende gangen (of allebei), maar na de voorlaatste gang waren wij nog niet voldaan en hebben wij frites bijgevraagd. Een tegenvaller was dat wij die terugvonden op de rekening.
Sabina D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Hier een aantal weken geleden gegeten.
Prachtig restaurant, alles ziet er netjes en verzorgd uit.
Leuk dat je ook de keuken in kan kijken. Bediening is erg vriendelijk en professioneel. Nemen de jassen aan en doen de bestellingen uit hun hoofd.
Eten ontzettend lekker, we hebben echt genoten. Heerlijke carpaccio als voorgerecht en mijn partner eend, die was ook top van smaak. Als hoofdgerecht de lamsrump genomen, wat een smaaksensatie, super mals en heerlijke combinatie met de mosterdjus. Chocolade toetje is ook echt een aanrader!
Bram A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Wel hebben hier vanavond weer geweldig genoten van een 4 gangen verrassingsmenu. Vooraf een combinatie van garnalen en forel. Daarna een mooie waterkerssoep gevolgd Door een combinatie van kalfsmuis en bavette. Mooie combinaties en goeie prijs kwaliteit voor €24.50. Aanrader