PuuRR aan de Vliet

Leidsekade 39 2266 BJ Leidschendam Nederland Kaart
31-703200180

Over het restaurant PuuRR aan de Vliet

Eerlijke producten en uitstekende service

Uitkijkend over de Vliet in Leidschendam in een pand geïnspireerd op de scheepvaart geraak je al snel in maritieme sferen. Zoals de naam al doet vermoeden staan eerlijke, pure ingrediënten hier centraal. Maak je op voor een middag of avond puurr genieten!

Meer informatie over restaurant PuuRR aan de Vliet

Vrijdag vanaf 11.00 uur
Zaterdag vanaf 11.00 uur
Zondag vanaf 11.00 uur

OPENINGSTIJDEN VAN 27 SEPT

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
nalilianharteveld .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
El035 V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zondagmiddag bij PuuRR aan de vliet geluncht. De bediening is vriendelijk en we werden redelijk snel geholpen. Het voorgerecht (pompoensoep) was lekker, maar de pompoen werd misschien te overschaduwd door de overige ingredienten. Hierdoor smaakt het minder puur, maar wel goed! Het hoofdgerecht was flammkuchen, luchtig en met een goede vulling. We hebben een gezellige middag gehad, wel vroegen we ons achteraf af of we terug zouden komen zonder restaurant actie. Dan vinden we het namelijk vrij prijzig, maar wellicht op een mooie zomerse dag!
m.n.dehoog .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekkere gerechten, goed van smaak, mooi opgemaakte borden, de porties zijn niet heel groot, we hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader!!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een vriendelijke ontvangst en er werd de rest van de avond ook goed opgelet of we het naar ons zin hadden en of we nog iets te drinken wilden hebben. IK wilde graag op een andere plek zitten, want we zaten direct bij de trap en dat tochtte in mijn nek. Dat was prima.

We maakten gebruik van de AH restaurant actie en konden, heel fijn, van alles kiezen op de kaart. Vooraf hadden wij beiden een prima carpaccio. De burger die mijn partner had was heerlijk, als ook de black angus van mijn keuze. Ik had alleen een dessert genomen, de appeltaart, en die was gewoon prima. Ik had het dessert alleen wel anders omschreven, want er stond bijv munt bij, terwijl dat 2 hele kleine blaadjes waren, meer als garnering en die had ik niet benoemd. Een prima avond
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Prachtige zelfgerookte olijfolie bij het voorafbrood. Mooie presentatie. Gezellig, aimabel personeel met hart voor de zaak. Niet opdringerig, vrolijk en informatief. Prima avond gehad!
R B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eerste keer hier gegeten met de AH actie. Pluspunt is zeker dat je gewoon van de kaart mag bestellen en niet van een vastgesteld menuutje. Heerlijk gegeten. Broodje met gerookte truffelolie en likkepot is een aanrader, evenals de black Angus. Chocoladetaartje echt super lekker. Ook wanneer je later koffie bestelt verandert er niets aan de AH actie. Wanneer je daar een zeer vriendelijke en behulpzame bediening bij denkt, kun je maar tot één conclusie komen: dit restaurant is een toppertje! Puurr blijft vanaf nu in ons lijstje met favorieten staan.
vegasLas .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Geweldig eten en bediening ook top. Gezellige aankleding van het restaurant. Ze hebben hier gerookte olijfolie die je ook kan Kopen, werkelijk geweldige smaak! Hier gaan we zeker vaker terugkomen. Groeten fam. Spek
Sjoerd Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was een zeer geslaagd etentje! Wat een goed adres voor om lekker en en rustig te dineren!
Wij zijn hier nu tweemaal geweest en kijken al weer uit naar de volgende keer.
S S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gereserveerd via ah restaurantweken actie
Eten was goed
Service kan beter
Door bestellen van kopje koffie aan het eind was het eten niet meer volgens de ah actie!
Dat je apart voor drank moet betalen Is logisch en had ik op gerekend maar op zo'n slinkse wijze misleid worden is onfatsoenlijk.
Een tip voor puurr: voortaan niet meedoen met de ah actie als je niet eerlijk bent naar de klant toe.
Geachte heer en mevrouw Soechit,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie, Wat ons echter verbaast, is het feit dat onze medewerkers u hebben uitgelegd dat een kop koffie geen gang is, en wanneer u dus geen dessert zou bestellen de actie zou vervallen. De actie is immers: drie gangen bestellen, drie gangen gratis. U heeft hier op het moment zelf mee ingestemd, ons vriendelijk bedankt voor het lekkere eten én goede service en na het afrekenen ons restaurant verlaten.
Onze medewerkers werden niet lang daarna opgeschrikt door uw boze telefoontje waarin u uw onvrede heeft geuit, ons heeft bedreigd met een slechte recensie en voordat wij überhaupt konden reageren heeft u de verbinding verbroken. Blijkbaar was onze uitleg aan tafel niet juist overgekomen, maar helaas heeft u ons telefonisch geen kans gegeven dit nogmaals uit te leggen en ons niet in staat gesteld om een passende oplossing aan te bieden. Van de door u benoemde misleiding en oneerlijkheid is van onze kant sowieso dus geen sprake.
s.dubbelboer .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Fijn restaurant met goede stoelen. Heel goed punt is de parkeerplaats bij het restaurant. Misschien handig om met een grote P aan te geven dat er een parkeerplaats is.
rene T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Dit is een ondernemer die laat zien hoe de ahrestaurantactie bedoeld is.... (itt de ervaring in Rijswijk).
We werden gastvrij begroet. Alle tijd. Vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Gambaburger top (aanrader). Carpaccio was wat traditioneler. Kangeroobiefstuk was voorzien van een smaakvolle saus (walnoten en kastanjes). Kaasplankje toe was prachtige afsluiting. Een geslaagde avond.
Jammer dat het donker was. Uitzicht over de Vliet moet een plaatje zijn :-)
Grote groep in restaurant was zeker aanwezig maar belemmerde de keuken en bediening niet ook voor andere gasten te zorgen. Kortom:aanrader
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hier met groep van vier gegeten, vriendelijk en spontaan personeel, goede menukaart, gerechten waren prima (alleen nagerecht viel ietwat tegen). Locatie is leuk gelegen aan de vliet.
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een leuk gelegen locatie met plezierige bediening en goed eten in ongedwongen sfeer. De prijs-kwaliteitsverhouding zou wel verbeterd kunnen worden.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, goede uitleg gekregen over alle producten. Eten werd ook wat aangepast op verzoek. Vriendelijk personeel en een mooie locatie van het restaurant, met sfeervolle inrichting. We komen zeker terug!
Stefano D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, alleen daarvoor al kom ik zeker een keer terug! Gamba burger als voorgerecht was heerlijk! Hamburger als hoofdgerecht was lekker, misschien een tikkeltje minder zout zou beter zijn.
jjvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig restaurant. We zijn leuk ontvangen en kregen snel ons drankje. We waren met z'n zessen en begonnen met een pannetje brood met gerookte olie en vegetarische likkepot, echt een aanrader!!
Daarna hadden we verdeeld onder elkaar hebben we tonijn, carpuurrcio en een proeverij gehad als voorgerecht gehad. Alles zag er prachtig uit en iedereen vond het heerlijk.
Daarna had het merendeel van ons Black Angus, die volgens de ''verhalen'' heel goed was, er zat alleen een beetje weinig saus bij, wat na ons verzoek ruim werd aangevuld. en ik had de visvangst.
Dit was vandaag roodbaars met scheermesjes en het was heerlijjk!
Als nagerecht hadden de heren kaas als nagerecht en de dames chocoladetaartje.
Beide desserts zijn genereus en meer dan lekker.

Al met al hebben we een hele fijne avond gehad en heel lekker gegeten.
joyce-ed .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Voor de tweede maal hier gegeten, deze keer binnen. Weer met een AH-kaart. Daardoor blijft het prijsniveau goed. Wanneer je het dubbele bedrag moet betalen, wordt het wel een dure aangelegenheid.
Toegegeven moet worden dat de kwaliteit van het gebodene prima is. De borden worden mooi opgemaakt en de smaak is uitstekend. Lekkere, verrassende combinaties!
Eén echt minpuntje vind ik het gebrek aan groenten: twee sliertjes van "iets groens" ,that's it...
Een bakje sla erbij zal toch niet zó duur zijn... ?
Het kaasdessert blijkt een overvloedige kaasplank te zijn . Bijzonder en heerlijk.
Het chocoladedessert was wat gewoontjes van smaak.
Toch is dit een restaurant om op mijn lijstje te houden.
JbbvM .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben hier met 8 personen gegeten via de AH actie. De bonnen hoefde we niet in te leveren :), dus nogmaals gebruiken :).

Vlotte aardige bediening, snel en oplettend.
Eten was goed en zeker genoeg.

Puntje: de notenkorst bij de geitenkaas was niet krokant en erg weinig groente bij het hoofdgerecht.

Maar zeker voor herhaling vatbaar.
JoostNieuwenhuis .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Tijdje geleden bij PuuRR gegeten met mijn ouders! in een woord: GEWELDIG!! heerlijk eten, uitstekende bediening en heerlijke wijn en bier!! Blijven hier zeker terug komen!
Riekie S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Ontzettend leuke en nette zaak. Leuke vlotte bediening en ik heb het als erg knus en gezellig ervaren. Het is weer een topper op mijn restaurantlijstje.