Over het restaurant PuuRR aan de Vliet

Eerlijke producten en uitstekende service

Uitkijkend over de Vliet in Leidschendam in een pand geïnspireerd op de scheepvaart geraak je al snel in maritieme sferen. Zoals de naam al doet vermoeden staan eerlijke, pure ingrediënten hier centraal. Maak je op voor een middag of avond puurr genieten!

Meer informatie over restaurant PuuRR aan de Vliet

OPENINGSTIJDEN VAN 19 SEPTEMBER 2017 T/M 2 april 2018
Maandag GESLOTEN (tenzij officiële feestdag)
Dinsdag t/m donderdag vanaf 16.00 uur
Vrijdag t/m zondag vanaf 11.00 uur
WIJ ZIJN VAN 27 DECEMBER 2017 T/M 6 JANUARI 2018 GESLOTEN

9,1

Jouw recensie over het restaurant PuuRR aan de Vliet

Caroll N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
heerlijk gegeten, komen er al jaren , mooie lokatie , superaardige bediening , goede gastheer , 2 gangen was erg lekker, vooraf uiensoep met een lekkere crouton . daarna heerlijk vers brood met carpaccio
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Familiediner in de nog donkere maand maart, waardoor geen zicht op de buiten ambiance, binnen gezellig, bediening die de juiste toon weet te vinden en een leuke kaart met vaardigheid bereid en gepresenteerd. De prijs was ook goed hierop aansluitend, te herhalen.
van Toor V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Goede ontvangst en erg gezellige bediening. We hebben hier heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar! Daarnaast super leuke locatie, komen hier zeker een keer terug in de zomer!
martina S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Vriendelijke bediening. Iedereen kreeg standaard aardappelpuree bij zijn hoofdgerecht. Niet iedereen is van aardappelpuree gecharmeerd.
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Eerlijk de roodbaars met mosselen, een mooi opgemaakt gerecht, alleen de gekookte mosselen waren droog, alsof het bord (te lang) in de oven heeft staan opwarmen.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Via Social Deal kennis gemaakt met PuuRR aan de Vliet. Parkeren op eigen terrein en warm onthaal. Carpaccio vooraf is een aanrader. Er werd zorgvuldig rekening gehouden met gluten- en lactoseintolerantie. Medium entrecote was te rare gebakken, maar dat werd snel hersteld. Zalm en roodbaars waren lekker en mooi aangekleed. De chocoladekoepel als dessert is Instagram-waardig, dat moet je echt met eigen ogen zien. De jukebox is een leuke toevoeging aan het interieur en de sfeer. Een aanrader.
Jesse J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Ik heb heerlijk met mijn broer gegeten bij puurr aan de vliet! De gerechten waren heerlijk bereid, het personeel was zeer gastvrij en het uitzicht was top! Wij komen zeker nog een keer terug!!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Super vriendelijke bediening en een fijne ambiance. Leuk is dat de kok Arthur even gedag kwam zeggen
wim30huis .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
we komen terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E. V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben een heerlijke kerstavond gehad.
Hartelijke ontvangst bij binnenkomst.
Ook het eten was heerlijk en mooi opgediend met een goede uitleg.
Het was top!!!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijke attente mensen en lekker eten...dus helemaal naar wens
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heel goed en voldoende gegeten in fijne sfeer
elly K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gezellige ambiance, prettige service
Shirley T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij hebben een super avond gehad. Het eten is masterchef waardig! Het personeel is top! Gastvrij, spontaan en gezellig. Tevens een mooie locatie. Wij komen zeker terug en raden Puurr zeer aan!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Prima locatie. Erg attente en vriendelijke bediening.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben met 10 personen de lunch gebruikt met de A.H. Bonnen. Wij zijn zeer tevreden over de lokatie, ontvangst en kwaliteit en snelheid. Wij gaan zeker een keer terug.
mvelzakker .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg fijn en lekker gelunched hier, op een van de laatste dagen dat de kaarten van AH nog konden worden in geleverd. Grote meevaller, dat we gewoon van de kaart mochten kiezen en dat de rekening later liet zien dat er voor 2 personen was gegeten, terwijl wij met 4 personen waren. Leuk en sfeervol ingericht en mooie kaart.

Hoge kwaliteit van de gerechten met leuke originele verrassingkjes en niets tekort gekomen. Ook erg servicegericht en open om van gedachten te wisselen. Wij komen hier graag nog eens om het diner uit te proberen! Zeker een aanrader om hier aan de Vliet te komen genieten.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
As usual, weer lekker en gezellig. En deze keer aanwezig bij eens zeer origineel huwelijksaanzoek. De mannen doen iedere keer hun best voor iets anders. De Spaanse charcuterie was een traktatie.
B. F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De carpacio en steak tartare waren beide goed en uitgebreid verzorgd. de hoofdgerechten waren uitstekend bereid, precies goed gebakken en mooi geserveerd. Ook de hertenstoofschotel was prima verzorgd. Ja, en dan de "Arthur's appeltaart"; uitgebreid, heerlijk en mooi gepresenteerd. Kortom een goed adres om nog een s op herhaling te gaan.
PS: jammer dat de koffie niet in een kopje werd geserveerd met het oortje aan de rechterkant??!! (grapje met de bediening).
K. V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Een paar weken geleden waren wij hier ook. Nu met andere vrienden omdat het de vorige keer zo goed bevallen was. Michel stond deze keer niet in de keuken en dat was goed te merken. De steak tartare was beduidend minder lekker dan vorige keer. Ook zat er nu geen kwarteleitje op en smaakte het meer naar een soort filet americain. De entrecote was nagenoeg nog rauw en koud. De ijskoffie was flauw en had minder koffie. Een wereld van verschil door wie er in de keuken staat. Als dit de eerste keer zou zijn geweest dan was ik er niet teruggegaan. Jammer dat de kwaliteit niet consistent is.
Hartelijk dank voor uw recensie, wij stellen het zeer op prijs wanneer u uw bevindingen deelt. Wel waren wij enigszins verbaasd na het lezen van de recensie, volgens onze informatie heeft u de entrecote "rare" besteld, wat inhoudt dat het vlees nog aardig rauw is aan de binnenkant, op uw verzoek hebben wij uw vlees nog even laten garen in de keuken totdat deze "medium" was.
Wanneer een steak tartare zonder kwarteleitje is geserveerd, is dit bij ons misgegaan, onze excuses hiervoor. De ijskoffie wordt in theorie altijd op dezelfde wijze gemaakt, maar aangezien wij deze bij iedere bestelling vers maken, kan er echter een verschil in smaak zijn.
Wij weten niet wie u met "Michel" bedoelt, aangezien er niemand met deze naam bij ons werkzaam is.
Uiteraard hopen wij u een volgende keer wel weer te mogen begroeten bij ons, graag vernemen wij uw bevindingen dan ook tijdens uw bezoek.
Met vriendelijke groet,
PuuRR aan de Vliet