Over het restaurant PuuRR aan de Vliet

Eerlijke producten en uitstekende service

Uitkijkend over de Vliet in Leidschendam in een pand geïnspireerd op de scheepvaart geraak je al snel in maritieme sferen. Zoals de naam al doet vermoeden staan eerlijke, pure ingrediënten hier centraal. Maak je op voor een middag of avond puurr genieten!

Meer informatie over restaurant PuuRR aan de Vliet

Zaterdag vanaf 11.00 uur
Zondag vanaf 11.00 uur
OPENINGSTIJDEN VAN 27 SEPT

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een geweldige lokatie. Vriendelijke, hartelijke ontvangst. De kwaliteit van de maaltijden is hoog en we hebben genoten van ons diner. Zeker een aanrader!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
via de AH restaurant actie hier gegeten. Erg lekker! Verrassende ingrediënten en mooie opmaak. Ruime porties. vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!
hma.vanderburg29 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Leuke locatie. Buiten op het terras ons drankje gebruikt. Er stond nogal wat wind waardoor ons werd geadviseerd binnen te eten. Wij kregen een seintje toen het voorgerecht aanstaande was.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie . Meestal krijg je dan of aangepaste porties of beperkte keuze. Hier echter niet. Gewoon a la carte en dezelfde hoeveelheid. En het eten was heerlijk, Voor mij een restaurant dat er echt boven uit steekt en zich mag meten met de beteren en duurdere restaurants. Maar dan betaalbaar :-) . Voor herhaling vatbaar
Geralda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
vriendelijk personeel, super plek zowel op het terras, mooi uitzicht als binnen heel sfeervol, kom er zeker terug.
we hadden de AH rest aktie, maar gewoon a la carte eten.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Weer heerlijk hier op het grote terras gegeten met de AH actie. Mooie en (h)eerlijke gerechten in combinatie met een top bediening. Gezellige sfeer met een perfect uitzicht op de Vliet. Puurr is en blijft een echte aanrader.
Nathalie M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras met een mooi uitzicht! Wij hebben er met de actie van Albert Heijn gegeten waarbij wij van de gehele kaart mochten kiezen. De service was top en hier komen wij zeker een keer terug.
maartje.dol .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het personeel deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. We hebben heerlijk gegeten en een super avond gehad. Wij komen zeker terug.
miek1961 K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Erg lekker gegeten, mooie locatie! Een echte aanrader om eens te proberen en zeker met de ah restaurant actie! Een mooie avond!
PMM .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wat een heerlijk terras bij Puurrr, mooi uitzicht, heerlijk rustig, ondanks dat het bijna vol zat.
Stoelen zitten helaas niet zo lekker, erg onderuit gezakt.
Zonde, want de gerechten waren prachtig opgemaakt! En dan is een prettige eethouding toch wel fijn.
Smaak was gewoon goed!
Gerechten volgden elkaar wat snel op.
Nette service. Lekkere avond!
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Fantastisch ambiance aan de Vliet. Heerlijk buiten op het terras gegeten. Het lamsvlees smaakte voortreffelijk en de chocolademousse maakte het af! Kortom: een hele mooie avond gehad.
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben er heerlijk geluncht. Carpaccio was uitstekend maar de tonijnsalade op brood viel wat tegen. Kleinst mogelijke boterhammetje met 3 miniscule bolletjes tonijnsalade. Prima hoeveelheid voor iemand die lijnt maar voor een lunch echt te weinig. Smaak was uitstekend. Dus prijs kwaliteit niet echt goed. De carpaccio daarentegen was perfect en van een goed formaat.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We zijn goed ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Parkeren was wel eventjes zoeken en de website had geen instructies. Echt een aanrader en we komen aeker terug.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Erg leuk restaurant op een mooie plek! Heerlijk gegeten!
Vooral de gerookte olijfolie vondt ik een verrassing.
Heel erg vriendelijk personeel zorgde voor een super avond! Thanx!
Karlien K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Buiten op het terras heb je een prachtig uitzicht over de Vliet. Daar hebben we een aperitief gedronken en het voorgerecht genuttigd. Toen de zon achter de wolken verdween en het te fris werd om nog buiten te zitten, zijn we naar binnen gegaan. Het was voor een zaterdagavond erg rustig.
De gerechten kwamen snel door, een beetje te snel naar ons idee. Daarom gevraagd om een pauze tussen het hoofd en nagerecht.
We hebben hier gegeten met de AH restaurantactie. We konden uit de hele kaart kiezen, het goedkoopste gerecht werd van de rekening geschrapt (al waren ze dat wel vergeten te doen...).
Het voor- en nagerecht vonden we aardig aan de prijs. De wijn van €25 was echt te duur voor wat het was.
Als voorgerecht hadden we allebei gerookte rib eye met blauwschimmelkaas, walnoten, vijgen en port. Erg lekker.
Ik had als hoofdgerecht Iberico filet gemarineerd in Coca Cola BBQ saus. Lekker mals vlees en de marinade was niet al te overheersend.
Mijn man vond zijn gegrilde Black Angus steak met gamba en een Grand Manrnier - dragonsaus OK.
Na hadden we allebei Arthur's appelgebak, deze vonden we wat tegenvallen.
De jonge serveerster was heel vriendelijk, heeft nog wat training nodig: op geen van onze vragen kon ze meteen antwoord geven. Later bleek dat ze een briefje in haar zak had, maar dat was ze schijnbaar even vergeten.
K K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Vooraf heerlijk in de zon op het terras met uitzicht op de vliet, een glas verse jus gedronken. Daarna binnen heerlijk gegeten.
Fredie .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Leuke locatie met gezellige mensen in de bediening. Het eten is prima, soms wat aan de karige kant. De wijn is goed, maar zijn aardig aan de prijs. Komen beslist terug.
Fredie .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Jammer dat er niet een placemat op de tafel ligt. Ik vind tegenwoordig van houten tafels eten niet zo hygiënisch. Het eten is prima, maar de prijs van de wijn is wat aan de hoge kant. Verder een prachtige lokatie!
Ji Young J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Super gezellig gegeten met mijn familie, de gastheer is erg aardig en heeft gevoel voor humor. Het eten was heerlijk en zag er geweldig uit. Ik kom hier snel weer terug
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten via de ah restaurantactie. In tegenstelling tot wat er op de site staat van ah konden we gewoon van de volledige kaart kiezen. Lekkere gerechten met mooie combinaties. Enige puntje was de hoeveelheid van de black Angus als hoofdgerecht, dat had iets meer mogen zijn. Maar aan de andere kant mag je dat misschien ook niet verwachten tijdens de restaurant actie. De locatie is overigens top en personeel heel vriendelijk. Fijne avond gehad.