PuuRR aan de Vliet

Leidsekade 39 2266 BJ Leidschendam Nederland Kaart
31-703200180

Over restaurant PuuRR aan de Vliet

Eerlijke producten en uitstekende service

Uitkijkend over de Vliet in Leidschendam in een pand geïnspireerd op de scheepvaart geraak je al snel in maritieme sferen. Zoals de naam al doet vermoeden staan eerlijke, pure ingrediënten hier centraal. Maak je op voor een middag of avond puurr genieten!

Meer informatie over restaurant PuuRR aan de Vliet

Vrijdag vanaf 11.00 uur
Zaterdag vanaf 11.00 uur
Zondag vanaf 11.00 uur

OPENINGSTIJDEN VAN 27 SEPT

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
S S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gereserveerd via ah restaurantweken actie
Eten was goed
Service kan beter
Door bestellen van kopje koffie aan het eind was het eten niet meer volgens de ah actie!
Dat je apart voor drank moet betalen Is logisch en had ik op gerekend maar op zo'n slinkse wijze misleid worden is onfatsoenlijk.
Een tip voor puurr: voortaan niet meedoen met de ah actie als je niet eerlijk bent naar de klant toe.
S.dubbelboer .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Rene_t .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Dit is een ondernemer die laat zien hoe de ahrestaurantactie bedoeld is.... (itt de ervaring in Rijswijk).
We werden gastvrij begroet. Alle tijd. Vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Gambaburger top (aanrader). Carpaccio was wat traditioneler. Kangeroobiefstuk was voorzien van een smaakvolle saus (walnoten en kastanjes). Kaasplankje toe was prachtige afsluiting. Een geslaagde avond.
Jammer dat het donker was. Uitzicht over de Vliet moet een plaatje zijn :-)
Grote groep in restaurant was zeker aanwezig maar belemmerde de keuken en bediening niet ook voor andere gasten te zorgen. Kortom:aanrader
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hier met groep van vier gegeten, vriendelijk en spontaan personeel, goede menukaart, gerechten waren prima (alleen nagerecht viel ietwat tegen). Locatie is leuk gelegen aan de vliet.
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een leuk gelegen locatie met plezierige bediening en goed eten in ongedwongen sfeer. De prijs-kwaliteitsverhouding zou wel verbeterd kunnen worden.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, goede uitleg gekregen over alle producten. Eten werd ook wat aangepast op verzoek. Vriendelijk personeel en een mooie locatie van het restaurant, met sfeervolle inrichting. We komen zeker terug!
Stefano D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, alleen daarvoor al kom ik zeker een keer terug! Gamba burger als voorgerecht was heerlijk! Hamburger als hoofdgerecht was lekker, misschien een tikkeltje minder zout zou beter zijn.
Jjvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig restaurant. We zijn leuk ontvangen en kregen snel ons drankje. We waren met z'n zessen en begonnen met een pannetje brood met gerookte olie en vegetarische likkepot, echt een aanrader!!
Daarna hadden we verdeeld onder elkaar hebben we tonijn, carpuurrcio en een proeverij gehad als voorgerecht gehad. Alles zag er prachtig uit en iedereen vond het heerlijk.
Daarna had het merendeel van ons Black Angus, die volgens de ''verhalen'' heel goed was, er zat alleen een beetje weinig saus bij, wat na ons verzoek ruim werd aangevuld. en ik had de visvangst.
Dit was vandaag roodbaars met scheermesjes en het was heerlijjk!
Als nagerecht hadden de heren kaas als nagerecht en de dames chocoladetaartje.
Beide desserts zijn genereus en meer dan lekker.

Al met al hebben we een hele fijne avond gehad en heel lekker gegeten.
Joyce-ed .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Voor de tweede maal hier gegeten, deze keer binnen. Weer met een AH-kaart. Daardoor blijft het prijsniveau goed. Wanneer je het dubbele bedrag moet betalen, wordt het wel een dure aangelegenheid.
Toegegeven moet worden dat de kwaliteit van het gebodene prima is. De borden worden mooi opgemaakt en de smaak is uitstekend. Lekkere, verrassende combinaties!
Eén echt minpuntje vind ik het gebrek aan groenten: twee sliertjes van "iets groens" ,that's it...
Een bakje sla erbij zal toch niet zó duur zijn... ?
Het kaasdessert blijkt een overvloedige kaasplank te zijn . Bijzonder en heerlijk.
Het chocoladedessert was wat gewoontjes van smaak.
Toch is dit een restaurant om op mijn lijstje te houden.
JbbvM .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben hier met 8 personen gegeten via de AH actie. De bonnen hoefde we niet in te leveren :), dus nogmaals gebruiken :).

Vlotte aardige bediening, snel en oplettend.
Eten was goed en zeker genoeg.

Puntje: de notenkorst bij de geitenkaas was niet krokant en erg weinig groente bij het hoofdgerecht.

Maar zeker voor herhaling vatbaar.
JoostNieuwenhuis .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Tijdje geleden bij PuuRR gegeten met mijn ouders! in een woord: GEWELDIG!! heerlijk eten, uitstekende bediening en heerlijke wijn en bier!! Blijven hier zeker terug komen!
Riekie S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Ontzettend leuke en nette zaak. Leuke vlotte bediening en ik heb het als erg knus en gezellig ervaren. Het is weer een topper op mijn restaurantlijstje.
Lotty W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Er werd super ingespeeld op mijn specifieke allergie.
Mutiara R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn broer met de AH actie. Goede porties en goed gevulde glazen! Heerlijk om gewoon a la carte te kiezen!
Voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht burrger en als toetje kaasplankje! We gingen met goed gevulde buikjes naar buiten! We komen zeker een x terug!
RonNel .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk met ons achten gegeten, doen we 1 a 2 x per jaar. Iedereen was enthousiast over onze restaurant keuze! Wij, degene die dit restaurant hebben gekozen, hebben hiervoor met ons tweeën, als proef, 2x keer eerder hier erg lekker gegeten. Dus onze keuze was snel gemaakt.
Het eten, de wijn en biertjes waren erg lekker. De bediening was attent en meedenkend.
Jandenheijer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Attent, redelijk snel, goede reden om terug te komen mede door de locatie.
De eis dat het commentaar 120 karakters moet hebben vind ik onzin.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
uitstekende bediening, prima eten en een schappelijke rekening. Laatste keer met familie en vrienden op een doordeweekse dag en we hadden een heerlijke avond. waardering een 9 !
Suzanne-dejong .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Samen heerlijk gegeten bij puurr aan de vliet. Prima locatie met voldoende (gratis) parkeergelegenheid. Sfeer in het restaurant is prima, huiselijk en gezellig. Menukaart heeft keuze uit heerlijke gerechten en er is nog aanvulling naast de kaart met dagmenu's. We hebben werkelijk heerlijk gegeten. Zeer mooi opgemaakte borden met erg lekker eten wat allemaal goed in balans is qua smaken. Fijn dat we ondanks de AH actie zelf mochten kiezen Van De Kaart. Bediening erg vriendelijk en professioneel. Wij komen zeker terug!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Mooie locatie. Vriendelijke ontvangst. Eenvoudige kaart. Redelijk geprijsd. Goed bereide gerechten.
Goede huiswijn. Komen zeker nog eens terug
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heel lekker gegeten, eten was goed klaargemaakt . Zou hier zonder meer nog een keer willen eten en met name dan op het terras buiten waar je een prachtig uitzicht hebt op de Vliet. Wil je een avond gezellig tafelen, dan is het restaurant minder geschikt. Met een uur of twee heb je drie gangen achter de kiezen. Wellicht is het handig een 4-gangen menu te introduceren.
Parkeergelegenheid in ruime mate aanwezig.