Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant PuuRR aan de Vliet

Eerlijke producten en uitstekende service

Uitkijkend over de Vliet in Leidschendam in een pand geïnspireerd op de scheepvaart geraak je al snel in maritieme sferen. Zoals de naam al doet vermoeden staan eerlijke, pure ingrediënten hier centraal. Maak je op voor een middag of avond puurr genieten!

Meer informatie over restaurant PuuRR aan de Vliet

OPENINGSTIJDEN VAN 19 SEPTEMBER 2017 T/M 2 april 2018
Maandag GESLOTEN (tenzij officiële feestdag)
Dinsdag t/m donderdag vanaf 16.00 uur
Vrijdag t/m zondag vanaf 11.00 uur
WIJ ZIJN VAN 27 DECEMBER 2018 T/M 5 JANUARI 2019 GESLOTEN

9,2

Jouw recensie over het restaurant PuuRR aan de Vliet

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk buiten gegeten, Het groene licht was wel erg aanwezig. Het zou leuk zijn als er lampjes (kaarsjes) op tafel staan en de parasols uitgezet zijn voor een verhoogde sfeer.
Maar de kwaliteit van het eten was prima en de bediening goed.
Letty I.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima, laagdrempelig restaurant. Leuke inrichting. De bollen aan het plafond vind ik erg leuk en goed gevonden om zo’n hoog plafond te breken.
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten en het waren prachtig opgemaakte borden! Ambiance is prima.
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Fantastisch en gezellig restaurant. Leuke ontvangst en heerlijke gerechten. De gerechten zijn van goede kwaliteit en zien er zeer verzorgd uit.Kortom echt een aanrader zeker met de leuke bediening.
Igor V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Prima gegeten. AH-actie gewoon d.m.v. kiezen uit de kaart. Special (kaberjauw) smaakte prima. Lekkere saus erbij. Ben er al vaker geweest en we blijven gewoon terugkomen daar.
M.C.M. W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Lekker gegeten, zoals altijd bij Puurr. Ook met de AH restaurantctie, prima service en gewoon van de kaart kiezen. Geweldig dat dit kan. Dus geen speciaal AH actiemenu,
Kathinka K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Na een vrolijke en warme ontvangst werden we verrast met het aangeboden menu.
De gerookte zalm en garnaaltjes werden als schilderijtjes geserveerd. Jammer dat de garnaaltjes geen sausje hadden. ook de hoofdschotel kabeljouw was een plaatje en de vis was mooi gegaard. De bediening was bezielend en attent. We gingen met een prima en voldaan gevoel weer huiswaarts. Groetjes Kathinka en Juanita
J B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Mooi restaurant, vriendelijk personeel, heerlijk eten voor een redelijke prijs.
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Vriendelijke en ontspannen sfeer. Gezellige entourage en goed eten.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Jammer van de kleine dessert kaart.........................................................................................................................................................................................................................................................................................
Mimi G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Weer een gezellig etentje gehad met leuke bediening. Het eten was weer erg goed en verzorgd
Monique Van W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Vond er slechts beperkte keuze voor de lunch. De hamburgers werden verkeert om neergezet, je vraag appeltaart zonder slagroom, je krijgt met. Allemaal erg slordig. Een kopje koffie kon er niet af. Ik vond het een koude sfeer.
Geachte mevrouw van Welle, hartelijk dank voor het geven van uw feedback. Wat ons enigszins verbaasde, is onder andere het feit dat u de lunchkaart beperkt vond. Wij serveren 5 gerechten waarbij u de keuze heeft om deze met wit of bruin desembrood, in een wrap of op een groene salade te bestellen. Daarnaast biedt onze kaart 4 overige gerechten, én een kaart met 4 verschillende hamburgers.
Dat de door u bestelde burgers wellicht verkeerd om zijn neergezet, zou kunnen, gelukkig viel dit na het eenmaal doorsnijden van de burger zelf al op, maar hierbij nogmaals onze excuses hiervoor.
Tijdens het uitserveren van het dessert gaf u aan deze zonder slagroom besteld te hebben, waarop u is aangeboden om het dessert even mee terug naar de keuken te nemen om dit snel op te lossen, dit was volgens u echter niet nodig, en tijdens het uithalen van de lege borden bleek dat de slagroom gelukkig lekker opgegeten was, eventueel koffie aanbieden was dan ook niet aan de orde.
Ondanks uw ervaring, toch graag tot een volgende keer
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Super vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wat wil je nog meer.
B.M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Een geweldig restaurant qua locatie en bediening !! Kwaliteit eten zeer goed en mooi opgediend.
Louis V.
Via de AH actie zeer goede Valu for Money
Dagmar D.
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
lekker en gezellig, alhoewel er waren maar 6 gasten, gegeten. Verdient meer belangstelling. Wij komen graag nog eens.
Radha R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We komen zeker terug!
Josephus W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
De gelegenheid was gezellig en is vooral zomers zeer goed te doen. Wij gaan er volgende zomer zeker nog een keertje eten. Lekker op het terras aan de vliet
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Geen gezeur met AH-keuzemenu, maar gewoon á la carte. Gerechten smakelijk, behalve dan de overheersende dressing over de bijgeleverde (farmer?) salade, die was erg zuur! Cola zero kwam niet uit een flesje. Nagerecht cheesecake was erg machtig, had wat luchtiger gemogen. Het had de structuur van roomboter dat de aderen doet dichtslibben. Toiletten schoon. Vooral de serveerster had echt een goed gevoel voor humor, begreep onze wensen en positieve feedback.