Over het restaurant PuuRR aan de Vliet

Eerlijke producten en uitstekende service

Uitkijkend over de Vliet in Leidschendam in een pand geïnspireerd op de scheepvaart geraak je al snel in maritieme sferen. Zoals de naam al doet vermoeden staan eerlijke, pure ingrediënten hier centraal. Maak je op voor een middag of avond puurr genieten!

Meer informatie over restaurant PuuRR aan de Vliet

OPENINGSTIJDEN VAN 19 SEPTEMBER 2017 T/M 2 april 2018
Maandag GESLOTEN (tenzij officiële feestdag)
Dinsdag t/m donderdag vanaf 16.00 uur
Vrijdag t/m zondag vanaf 11.00 uur
WIJ ZIJN VAN 27 DECEMBER 2017 T/M 6 JANUARI 2018 GESLOTEN

Jouw recensie over het restaurant PuuRR aan de Vliet

Rick V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Super vriendelijke bediening en een fijne ambiance. Leuk is dat de kok Arthur even gedag kwam zeggen
wim30huis .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
we komen terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E. V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben een heerlijke kerstavond gehad.
Hartelijke ontvangst bij binnenkomst.
Ook het eten was heerlijk en mooi opgediend met een goede uitleg.
Het was top!!!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijke attente mensen en lekker eten...dus helemaal naar wens
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heel goed en voldoende gegeten in fijne sfeer
elly K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gezellige ambiance, prettige service
Shirley T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij hebben een super avond gehad. Het eten is masterchef waardig! Het personeel is top! Gastvrij, spontaan en gezellig. Tevens een mooie locatie. Wij komen zeker terug en raden Puurr zeer aan!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Prima locatie. Erg attente en vriendelijke bediening.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben met 10 personen de lunch gebruikt met de A.H. Bonnen. Wij zijn zeer tevreden over de lokatie, ontvangst en kwaliteit en snelheid. Wij gaan zeker een keer terug.
mvelzakker .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg fijn en lekker gelunched hier, op een van de laatste dagen dat de kaarten van AH nog konden worden in geleverd. Grote meevaller, dat we gewoon van de kaart mochten kiezen en dat de rekening later liet zien dat er voor 2 personen was gegeten, terwijl wij met 4 personen waren. Leuk en sfeervol ingericht en mooie kaart.

Hoge kwaliteit van de gerechten met leuke originele verrassingkjes en niets tekort gekomen. Ook erg servicegericht en open om van gedachten te wisselen. Wij komen hier graag nog eens om het diner uit te proberen! Zeker een aanrader om hier aan de Vliet te komen genieten.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
As usual, weer lekker en gezellig. En deze keer aanwezig bij eens zeer origineel huwelijksaanzoek. De mannen doen iedere keer hun best voor iets anders. De Spaanse charcuterie was een traktatie.
B. F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De carpacio en steak tartare waren beide goed en uitgebreid verzorgd. de hoofdgerechten waren uitstekend bereid, precies goed gebakken en mooi geserveerd. Ook de hertenstoofschotel was prima verzorgd. Ja, en dan de "Arthur's appeltaart"; uitgebreid, heerlijk en mooi gepresenteerd. Kortom een goed adres om nog een s op herhaling te gaan.
PS: jammer dat de koffie niet in een kopje werd geserveerd met het oortje aan de rechterkant??!! (grapje met de bediening).
K. V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Een paar weken geleden waren wij hier ook. Nu met andere vrienden omdat het de vorige keer zo goed bevallen was. Michel stond deze keer niet in de keuken en dat was goed te merken. De steak tartare was beduidend minder lekker dan vorige keer. Ook zat er nu geen kwarteleitje op en smaakte het meer naar een soort filet americain. De entrecote was nagenoeg nog rauw en koud. De ijskoffie was flauw en had minder koffie. Een wereld van verschil door wie er in de keuken staat. Als dit de eerste keer zou zijn geweest dan was ik er niet teruggegaan. Jammer dat de kwaliteit niet consistent is.
Hartelijk dank voor uw recensie, wij stellen het zeer op prijs wanneer u uw bevindingen deelt. Wel waren wij enigszins verbaasd na het lezen van de recensie, volgens onze informatie heeft u de entrecote "rare" besteld, wat inhoudt dat het vlees nog aardig rauw is aan de binnenkant, op uw verzoek hebben wij uw vlees nog even laten garen in de keuken totdat deze "medium" was.
Wanneer een steak tartare zonder kwarteleitje is geserveerd, is dit bij ons misgegaan, onze excuses hiervoor. De ijskoffie wordt in theorie altijd op dezelfde wijze gemaakt, maar aangezien wij deze bij iedere bestelling vers maken, kan er echter een verschil in smaak zijn.
Wij weten niet wie u met "Michel" bedoelt, aangezien er niemand met deze naam bij ons werkzaam is.
Uiteraard hopen wij u een volgende keer wel weer te mogen begroeten bij ons, graag vernemen wij uw bevindingen dan ook tijdens uw bezoek.
Met vriendelijke groet,
PuuRR aan de Vliet
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geweldige leuk restaurant gaan zeker nog eens terug .we waren met de kids erg leuk en vriendelijk waren ze 1 kind was niet erg lekker zelf een broodje mee genomen kregen zelf een leeg bordje voor haar ????????
wim30huis .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Kan kort zijn. Komen graag weer terug, ook zonder ah actie. Alles prima, de locatie, de sfeer, de bediening en zeker het eten.
Ab M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We vonden de porties wel erg klein, idd het eten was goed warm, Ik vond het maar duur zomder aardappeltjes
dat moet ook eens gezegd zijn
Dicky B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellig en ongedwongen sfeer. Heb een heerlijke avond gehad.
Juliëtte K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Fijne bediening, mooie opgemaakte borden.
En heerlijk gegeten
En geen harde muziek, echt een aanrader.
Tevens prima parkeren.
qmvdang .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ben er nu tweemaal met de AH-actie geweest. Beide keren was het personeel super aardig en charmant. Enige nadeel is dat ze maar een (te) beperkt aantal plaatsen hebben voor gasten met de AH-actie. Hierdoor hebben ze vaak geen plek meer voor gasten met de AH-actie. Het eten is erg goed klaargemakt, het maakt niet uit of je vis, vlees, of een toetje besteld, het is altijd goed gegaard en mooi opgediend. Ik vind het alleen jammer dat ze biefstuk/entrecote serveren i.p.v. ossenhaas of ribeye.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Na elke jaren weer terug bij Puurr aan de vliet. Heerlijk weer, op het terras kunnen zitten. Geweldig plekje, mooi uitzicht, heerlijk in de zon, uitkijkend over het water!
Personeel vriendelijk en oplettend.
We hadden nog een AH bon van de restaurant actie over en hebben die hier besteed; een tweede lunch ( de goedkoopste) gratis.
We begonnen met een koffie en een verse muntthee. Daarna een Tonijnsalade; gegrilde tonijn, rode ui, piri piri mayonaise, appel, kappertjes op wit desembrood
En gerookte zalm, guacamole, soja – sesamsaus op bruin desembrood.
Kunstig en aantrekkelijk opgemaakt.
Smaak erg lekker.
Na de lunch nog genoten van een verfrissend biertje; Brand Saison en een Brand Triple.
Smaakvolle bieren!
Al met al zit je er geweldig, ik vind de lunch gerechten erg dur voor wat het is, het is niet vullend, vooral niet na of voor een flinke fietstocht langs de vliet.