Over het restaurant PuuRR aan de Vliet

Eerlijke producten en uitstekende service

Uitkijkend over de Vliet in Leidschendam in een pand geïnspireerd op de scheepvaart geraak je al snel in maritieme sferen. Zoals de naam al doet vermoeden staan eerlijke, pure ingrediënten hier centraal. Maak je op voor een middag of avond puurr genieten!

Meer informatie over restaurant PuuRR aan de Vliet

Vrijdag vanaf 11.00 uur
Zaterdag vanaf 11.00 uur
Zondag vanaf 11.00 uur
OPENINGSTIJDEN VAN 27 SEPT

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Fredie .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Leuke locatie met gezellige mensen in de bediening. Het eten is prima, soms wat aan de karige kant. De wijn is goed, maar zijn aardig aan de prijs. Komen beslist terug.
K K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Vooraf heerlijk in de zon op het terras met uitzicht op de vliet, een glas verse jus gedronken. Daarna binnen heerlijk gegeten.
Fredie .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Jammer dat er niet een placemat op de tafel ligt. Ik vind tegenwoordig van houten tafels eten niet zo hygiënisch. Het eten is prima, maar de prijs van de wijn is wat aan de hoge kant. Verder een prachtige lokatie!
Ji Young J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Super gezellig gegeten met mijn familie, de gastheer is erg aardig en heeft gevoel voor humor. Het eten was heerlijk en zag er geweldig uit. Ik kom hier snel weer terug
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten via de ah restaurantactie. In tegenstelling tot wat er op de site staat van ah konden we gewoon van de volledige kaart kiezen. Lekkere gerechten met mooie combinaties. Enige puntje was de hoeveelheid van de black Angus als hoofdgerecht, dat had iets meer mogen zijn. Maar aan de andere kant mag je dat misschien ook niet verwachten tijdens de restaurant actie. De locatie is overigens top en personeel heel vriendelijk. Fijne avond gehad.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Een mooi en sfeervol restaurant op een prima locatie. Er spreekt ambitie uit alles. De gerechten waren prima, de familie heeft genoten. De ambitie kan in de gerechten nog wel extra aandacht krijgen. De opmaak is prima, Het vlees was hier en daar niet perfect (niet super mals of iets te droog). Kortom prima restaurant, leuk ook, en blijf groeien naar nog beter.
Maryse V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Via AH restaurant actie kennis gemaakt met Puurr aan de Vliet. Mooie locatie met uitzicht op het water. Het eten is goed. De porties zijn niet groot. Voor ons precies goed. Naast het bestelde hoofdgerecht worden geen frites of gebakken aardappels of groente geserveerd. De dames van de bediening waren niet erg enthousiast.
0641872646 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Topgerechten op een toplocatie en goed prijzen. De zitjes zijn prettig, vooral de leren banken. De Ravioli die we hebben gegeten was uitmuntend.
Gerlof P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening. We hebben helemaal niets aan te merken en komen zeker terug (we zijn overigens al vaker geweest, dus we waren voorbereid en gelukkig niet teleurgesteld).
Tine A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Gisterenavond geweest met de AH actie. Je mag kiezen van de kaart wat ik heel prettig vind. Eten was goed maar wij hebben wel wat min-puntjes. De bediening. Wij begonnen met brood en een wijntje. Het brood stond nog niet op tafel binnen een kwartier zijn ze drie keer aan tafel geweest of we al wilden bestellen. Toen we besteld hadden stond binnen vijf minuten het voorgerecht op tafel en de bediening zette het neer zonder enige uitleg. Na het voorgerecht duurde het ongeveer een kwartier en het hoofdgerecht was er al. En weer geen enkele uitleg met wat we op ons bord hadden. De wijn werd steeds bijgeschonken in hetzelfde glas die van het brood met olie al vet geworden was. Al met al eten een 7 de rest moet echt aan gewerkt worden. Jammer!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heel erg jammer dat ik dit moet zeggen, afgelopen keer had mijn tafelpartner ook commentaar geleverd op de fazant. Deze keer kreeg moest ik van mijn echtgenoot horen dat de fazant (ja dus weer!) echt te taai was. Bovendien haalde hij tor 3 x toe botjes uit, wat de filet zou moeten geweest zijn. Jammer!
S.M. D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een sfeervol restaurant met een mooie kaart! De gerechten worden op ambachtelijke wijze bereid " Puurr" dus...en schitterend geserveerd. De zelfgerookte olie was ook heel bijzonder!
De bediening is uitermate vriendelijk en is goed op de hoogte van wat er op de kaart staat en ook of het geschikt is voor iemand met een glutenvrij dieet. Eindelijk ook eens een restaurant die smaakvol glutenvrij brood weet te serveren!
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
een prettige avond uit, de uitstraling van het restaurant komt in de winter iets minder tot zijn recht omdat je het uitzicht op de vliet mist. Het eten wat er tegen over stond was erg lekker, zelf begonnen met de paté war misschien als voor gerecht war veel was maar ik was zeker niet rouwig om se hoeveelheid want hij was erg lekker. Mijn partner begon vegetaris en ook dit beviel goed. Hoofd gerecht aten we beiden fazant welke erg lekker gegaard was en zonder deze gelukkig niet droog is geworden.
Al dessert een stukje appel en stukje chocolade taart voor ons welke beide goed in de smaak vielen. Kortom lekker op deze ingeslagen weg zo door gaan. Bedankt voor deze avond uit.
HenkFW .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke lunch genomen, leuke zaak, vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Mooie locatie met uitzicht op de Vliet en eigen parkeerplaats achter het restaurant.
Aanrader, kom hier beslist nog eens terug.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vrijdagavond bij Puurr heerlijk gegeten, zijn begonnen met brood en olie en likkepot daarna de carpuurrcio was boterzacht de black angus heerlijk mals en meer dan voldoende we hebben dit afgesloten met een heerlijke koffie van kleef. We komen hier echt terug.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuke zaak, ontvangst en bediening erg goed. Gezellige inrichting. Aan de kant van de trap een beetje fris, vooral wanneer de deur beneden opengaat. Lekker gegeten, maar prijs-kwaliteitverhouding vind ik niet juist. Het is dat we hier met de AH-bon aten, want zonder zou het echt veel te hoog aan de prijs zijn. Voor 12 euro verwacht ik toch echt een mooi stuk tonijn ipv 3 kleine stukjes. Voor 21 euro verwacht ik een mooi stuk Angus Beef en niet een stukje van circa 100 gram. Echter de smaken waren erg goed. Dus prima eten alleen prijs kan zeker naar beneden of hoeveelheden omhoog.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima locatie om uit eten te gaan. Het is gezellig en heeft een prettige bediening. Het eten valt alleen tegen.
Het is niet bijzonder en de prijs is stevig. Zo nam ik als hoofdgerecht de Puur special van livar. Livar is een prachtig stukje vlees en erg smaakvol, maar dit smaakte nergens naar. Jammer.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellig, hele fraaie ligging, lekker eten en ook nig betaalbaar. Daar krijg je een grote glimlach van!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geboekt met de AH actie. Omdat mijn echtgenoot ziek was en ik afzeggen geen optie vond, PUUR bezocht met een buurvrouw. Mevrouw is een oudere dame en was erg blij met de lift in het pand. De ontvangst was meest hartelijk.
We mochten zelf 3gangen á la carte kiezen. Toevallig kwamen we allebei met hetzelfde gerecht. Hollandse geitenkaas vóór- (Hollands was van de geitenboerderij Geertje in Zoeterwoude) en de fazant als hoofdgerecht.. Heerlijk! Buurvrouw knoopte een gesprekje met onze gastvrouw aan over het klaarmaken van fazant. Even later kregen we te horen dat de kok blij was om dit te horen.
Toen ik ging afrekenen, kreeg ik te horen dat ik de AH bon mocht bewaren om terug te komen, als mijn man beter was.
Nou dat zal zeker gebeuren.
nalilianharteveld .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een aanrader. Zeer vriendelijke ontvangst door Ankie en Mike. Voortreffelijk eten, mooi opgemaakte borden. Tijd tussen de gangen was prima. Zeer geslaagd bezoek, wat zeker herhaald gaat worden.