Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant PuuRR aan de Vliet

Eerlijke producten en uitstekende service

Uitkijkend over de Vliet in Leidschendam in een pand geïnspireerd op de scheepvaart geraak je al snel in maritieme sferen. Zoals de naam al doet vermoeden staan eerlijke, pure ingrediënten hier centraal. Maak je op voor een middag of avond puurr genieten!

Meer informatie over restaurant PuuRR aan de Vliet

OPENINGSTIJDEN VAN 19 SEPTEMBER 2017 T/M 2 april 2018
Maandag GESLOTEN (tenzij officiële feestdag)
Dinsdag t/m donderdag vanaf 16.00 uur
Vrijdag t/m zondag vanaf 11.00 uur
WIJ ZIJN VAN 27 DECEMBER 2017 T/M 6 JANUARI 2018 GESLOTEN

9,2

Jouw recensie over het restaurant PuuRR aan de Vliet

• Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Super gastvrouw en lieve mensen in de bediening! Prachtige zomeravond met een uniek zicht op oud (en nieuw) leidschendam en de molen. Perfect
Harrie J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prima gegeten en een super bediening.
Tjp B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Een aanrader!
Aat D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We hadden voor het AH menu gereserveerd, bleek niet juist te zijn overgekomen, ze doen maar 12 AH menus per avond werd gezegd, wij waren nummer 13....... ik heb geen 12 tafels bezet gezien. Vond de houding flauw, zeker omdat ik het restaurant geregeld bezoek.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Gezellig met vrienden wezen eten prima geweest.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Goed en lekker eten. Vriendelijke, goedlachse bediening. En het prachtige uitzicht over de Vliet is natuurlijk een blijvend pluspunt.
Shirley T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij komen hier niet voor niets vaker eten. Het eten is heerlijk en vooral het personeel is geweldig!!! Zulke leuke, lieve en enthousiaste mensen! Tot de volgende keer!

P.s. Ik heb alleen 1 tip; op die mooie witte kast bij de toiletten, een verschoon kussen leggen voor de kleintjes ;-)
Shirley T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij komen hier niet voor niets vaker. We hebben weer heerlijk gegeten en vooral het personeel is geweldig! Hele leuke, lieve en enthousiaste mensen! Wederom bedankt en graag weer tor de volgende keer!

P.s. 1 tip; beneden bij de toiletten staat een witte kast, wellicht kunnen jullie daar een verschoon kussen leggen voor de kleintjes ????.
Mimizoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Met 6 personen heerlijk gegeten in een fijne, ontspannen sfeer.
We vierden de verjaardag van Gerrit Vermeer, waar ook nog eens feestelijk op werd gereageerd. We komen zeker nog eens terug.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gezellige locatie met zeer vriendelijk personeel.
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Hebben bij Puur heerlijk gegeten was super .erg leuk personeel
Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
De moeder van de eigenaar helpt vlot mee. Goede gastvrouw die alles in de gaten houdt.
O. F.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Restaurant had al een tafel klaar staan voor ons. Helaas was dit een tafel waar al gasten zaten te eten dus deze hebben wij geweigerd aangezien je direct bij andere gasten aan tafel moest plaats nemen. Als wij voor 2 reserveren verwachten wij geen vier persoons tafel waar al twee eters aan zaten. Een andere tafel werd aangeboden en drankjes besteld. Service en kwaliteit eten waren niet hoogstaand. Dat bij het dessert de warme chocolade saus apart werd geserveerd was wel erg leuk. Locatie aan water was erg goed. Enkel extreem veel wespen.
Sabrina K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Erg lekker eten, super aardige bediening, prachtige locatie , misschien dat er nog iets meer gerechten bij kunnen op het menu?
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
De vrolijke en gastvrije service valt direct op. Leuke kaart met genoeg keuze en heerlijk bereid met goede ingrediënten. Top zitten buiten aan de Vliet. De frietjes mogen van mij wel wat dikker, klein verbeterpuntje
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
De lokatie en het terras is prachtig, met uizicht op de Vliet en oud-Leidschendam. De gerechten waren van goede kwaliteit, maar met weinig fantasie. Hoofdgerecht bestond uit Rib-Eye met frietjes en rauwkost. De gerechten werden in (te) hoog tempo uitgeserveerd. We begonnen om 19:30 uur en een uur later waren we klaar. Dat had wat ons betreft wat langer mogen zijn.
De bediening was verder prima en hartelijk.
Corry H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Bij zonnig weer 's avonds met z'n 7-en op het terras gegeten. Waren hier al eerder geweest en dat was dus geen teleurstelling. Komen nog eens terug.
De tafel van Michel.kershof K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Het is een prettige locatie om te eten en de kwaliteit is goed. De bediening is vriendelijk en correct.
Wij gaan zeker terug naar Puurr.
Lucia H.
Weer heerlijk gegeten.
Lesley S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten met 6 personen via de AH actie. We hadden aangegeven dat onze dochter jarig was en ze werd zingend door het personeel binnen gehaald. We mochten alles van de kaart kiezen, dus geen speciaal menu zoals in sommige restaurants. Personeel is vriendelijk, maakt af en toe een (leuke) grap en de locatie is perfect. Natuurlijk speelde het mooie weer ook mee (heerlijk uitkijkend op de varende boten op de Vliet) maar ook binnen lijkt het goed toeven. Alles lekker vers, genoeg te kiezen, kortom een aanrader. Tip: een leuke locatie om een feestje, jubileum o.i.d. te vieren, want er is ook voldoende parkeergelegenheid direct bij het restaurant.
Kimberley L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Mooie locatie, goed eten, vriendelijk personeel. Twee 2 persoonstafeltjes naast elkaar kan soms wat storend zijn in het gesprek, maar mocht de sfeer niet drukken.