Over het restaurant PuuRR aan de Vliet

Eerlijke producten en uitstekende service

Uitkijkend over de Vliet in Leidschendam in een pand geïnspireerd op de scheepvaart geraak je al snel in maritieme sferen. Zoals de naam al doet vermoeden staan eerlijke, pure ingrediënten hier centraal. Maak je op voor een middag of avond puurr genieten!

Meer informatie over restaurant PuuRR aan de Vliet

dre.vdelzen V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Puurr aan de Vliet in Leidschendam mede door de Albert Heijnspaaractie voor het eerst bezocht. En ook zonder actie, aanbieding of wat dan ook zal dat beslist niet voor de laatste keer zijn. Ontvangst was prima, het eten dito en de locatie prettig. Minpuntje, voor moeilijk ter been zijnde mensen lijkt het ons een minder gunstige optie als eetgelegenheid, aangezien het restaurant zich op de eerste etage bevindt en wij geen lift hebben kunnen ontdekken.
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, maar vinden de bediening ook geweldig! De gerechten zijn perfect op elkaar afgestemd en we hebben een ongelooflijk lekkere prosecco gedronken. Bedankt voor een heerlijke, culinaire avond!
zonnetje13 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We werden zeer vriendelijk begroet en bediend. Het eten was prima en bijzonder leuk opgemaakt.
De wijnen smakelijk en niet te duur. Al met al hebben we een goede kennismaking met Puur gehad.
SPaard .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima gegeten. Misschien kan het tempo wat lager en op dit niveau moet het personeel wel weten hoe een gin wordt geschonken ...
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ontvangst is hartelijk en persoonlijk. Vlotte professionele bediening, voldoende alert. Gerechten zijn prima, mooi opgemaakt en zeker smakelijk te noemen. Parkeren achter het restaurant is een positieve bijkomstigheid. Uitzicht is geweldig en nodigt uit om vaker te komen. Voor herhaling vatbaar.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Fantastisch gegeten. Heerlijke verse gerechten die net wat anders zijn gemaakt en worden opgediend dan in andere restaurants. Goede bediening en prijs. Echt een aanrader!!
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een AH menu genomen voor de lunch. Er werd goed rekening gehouden met allergieën en intoleranties. Het eten was heerlijk, maar de porties zijn aan de kleine kant. Bij het AH menu voor de lunch dien je twee gangen te nemen; de goedkoopste wordt niet gerekend. Wij hadden een vegetarische quiche vooraf en een salade, eveneens vegetarisch. Beide zeer smakelijk. Als hoofdgerecht kozen we de tonijn, die goed was gegaard en heerlijk mals was. Het garnituur was ook erg lekker. De sfeer is leuk, het terras is mooi. Maar wat deze locatie vooral de moeite waard maakt is de ontzettend vriendelijke bediening en goede service. Iedereen is even aardig en behulpzaam. Daarom gaan wij zeker nog eens terug.
Sylvia E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Perfecte bediening snel en klantvriendelijk. Eten was perfect zowel de angus steak als de entrecote. We gaan hier zeker een keer terug.
j.carton C.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De bediening was fantastisch. De serveerster was zeer behuplzaam bij het uitzoeken van de menukaart.
Het vlees was erg rood, en werd op verzoek door de kok nog doorbakkenn. Dit was zeer attent. We hadden een fijne avond gehad, en komen zeker terug.
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wat een heerlijke burger was de pulled porc burger! Top service ook met een mooi uitzicht over het water! Aanrader
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het was top, goede bediening en lekker eten, leuke gerechten en mooi ingericht. We komen zeker terug om een high tea te doen of buiten te kunnen eten!
Carolien U.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Leuke en sfeervolle locatie aan de Vliet. Uitzicht op de bootjes. Moderne gerechten, mooi geserveerd. Desserts en drankjes behoorlijk aan de prijs.
B.M. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Voor herhaling vatbaar !! De gerechten worden erg mooi opgediend en de bediening is erg vriendelijk. De locatie ligt op een prachtige plek aan de Vliet en is heerlijk rustig.
Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
M'n vader die de 70 jaar aantikte die zondag, werd zeer hartelijke (en puur) toegezongen door de mensen van Puur. Heerlijk gegeten van mooi opgemaakte borden en planken...
Leuke bijkomstigheid; we konden aanmeren met de boot voor de deur!!
paulvandeenen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Jammer dat t weer slecht was anders hadden we gezellig op het terras kunnen zitten. Maar voor de rest was t zeer geslaagd, sfeervol restaurant en omgeving, het eten en de bediening waren top????????????
irna H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
was heel gezellig en lekker gegeten. Jammer van de aardbeien die ze niet in voorraad hadden. Maar goed, een leuke gelegenheid maar teveel wind. Hoop een andere niet zo winderige dag nogmaal te komen en lekker op het terras te zitten.
Johan N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten; mooi opgemaakte borden. Het eten was erg lekker bereid. Smaakte fantastisch.
Goede bediening (snel en alert).
Nhadie .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Erg leuke, informele locatie. Prima gerechten en zeer vriendelijke bediening. Ook hond was van harte welkom en er werd zonder erom te hoeven vragen, gelijk een bak water voor hem klaargezet. Zeker voor herhaling vatbaar!
FRANCIS V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prijs vond ik te duur voor het stukje brood wat je kreeg, had best 2 boterhammen mogen zijn. Leuke locatie makkelijk parkeren.