PuuRR aan de Vliet

Leidsekade 39 2266 BJ Leidschendam Nederland Kaart
31-703200180

Over het restaurant PuuRR aan de Vliet

Eerlijke producten en uitstekende service

Uitkijkend over de Vliet in Leidschendam in een pand geïnspireerd op de scheepvaart geraak je al snel in maritieme sferen. Zoals de naam al doet vermoeden staan eerlijke, pure ingrediënten hier centraal. Maak je op voor een middag of avond puurr genieten!

Meer informatie over restaurant PuuRR aan de Vliet

Vrijdag vanaf 11.00 uur
Zaterdag vanaf 11.00 uur
Zondag vanaf 11.00 uur

OPENINGSTIJDEN VAN 27 SEPT

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gerlof P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening. We hebben helemaal niets aan te merken en komen zeker terug (we zijn overigens al vaker geweest, dus we waren voorbereid en gelukkig niet teleurgesteld).
Tine A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Gisterenavond geweest met de AH actie. Je mag kiezen van de kaart wat ik heel prettig vind. Eten was goed maar wij hebben wel wat min-puntjes. De bediening. Wij begonnen met brood en een wijntje. Het brood stond nog niet op tafel binnen een kwartier zijn ze drie keer aan tafel geweest of we al wilden bestellen. Toen we besteld hadden stond binnen vijf minuten het voorgerecht op tafel en de bediening zette het neer zonder enige uitleg. Na het voorgerecht duurde het ongeveer een kwartier en het hoofdgerecht was er al. En weer geen enkele uitleg met wat we op ons bord hadden. De wijn werd steeds bijgeschonken in hetzelfde glas die van het brood met olie al vet geworden was. Al met al eten een 7 de rest moet echt aan gewerkt worden. Jammer!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heel erg jammer dat ik dit moet zeggen, afgelopen keer had mijn tafelpartner ook commentaar geleverd op de fazant. Deze keer kreeg moest ik van mijn echtgenoot horen dat de fazant (ja dus weer!) echt te taai was. Bovendien haalde hij tor 3 x toe botjes uit, wat de filet zou moeten geweest zijn. Jammer!
S.M. D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een sfeervol restaurant met een mooie kaart! De gerechten worden op ambachtelijke wijze bereid " Puurr" dus...en schitterend geserveerd. De zelfgerookte olie was ook heel bijzonder!
De bediening is uitermate vriendelijk en is goed op de hoogte van wat er op de kaart staat en ook of het geschikt is voor iemand met een glutenvrij dieet. Eindelijk ook eens een restaurant die smaakvol glutenvrij brood weet te serveren!
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
een prettige avond uit, de uitstraling van het restaurant komt in de winter iets minder tot zijn recht omdat je het uitzicht op de vliet mist. Het eten wat er tegen over stond was erg lekker, zelf begonnen met de paté war misschien als voor gerecht war veel was maar ik was zeker niet rouwig om se hoeveelheid want hij was erg lekker. Mijn partner begon vegetaris en ook dit beviel goed. Hoofd gerecht aten we beiden fazant welke erg lekker gegaard was en zonder deze gelukkig niet droog is geworden.
Al dessert een stukje appel en stukje chocolade taart voor ons welke beide goed in de smaak vielen. Kortom lekker op deze ingeslagen weg zo door gaan. Bedankt voor deze avond uit.
HenkFW .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke lunch genomen, leuke zaak, vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Mooie locatie met uitzicht op de Vliet en eigen parkeerplaats achter het restaurant.
Aanrader, kom hier beslist nog eens terug.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vrijdagavond bij Puurr heerlijk gegeten, zijn begonnen met brood en olie en likkepot daarna de carpuurrcio was boterzacht de black angus heerlijk mals en meer dan voldoende we hebben dit afgesloten met een heerlijke koffie van kleef. We komen hier echt terug.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuke zaak, ontvangst en bediening erg goed. Gezellige inrichting. Aan de kant van de trap een beetje fris, vooral wanneer de deur beneden opengaat. Lekker gegeten, maar prijs-kwaliteitverhouding vind ik niet juist. Het is dat we hier met de AH-bon aten, want zonder zou het echt veel te hoog aan de prijs zijn. Voor 12 euro verwacht ik toch echt een mooi stuk tonijn ipv 3 kleine stukjes. Voor 21 euro verwacht ik een mooi stuk Angus Beef en niet een stukje van circa 100 gram. Echter de smaken waren erg goed. Dus prima eten alleen prijs kan zeker naar beneden of hoeveelheden omhoog.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima locatie om uit eten te gaan. Het is gezellig en heeft een prettige bediening. Het eten valt alleen tegen.
Het is niet bijzonder en de prijs is stevig. Zo nam ik als hoofdgerecht de Puur special van livar. Livar is een prachtig stukje vlees en erg smaakvol, maar dit smaakte nergens naar. Jammer.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellig, hele fraaie ligging, lekker eten en ook nig betaalbaar. Daar krijg je een grote glimlach van!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geboekt met de AH actie. Omdat mijn echtgenoot ziek was en ik afzeggen geen optie vond, PUUR bezocht met een buurvrouw. Mevrouw is een oudere dame en was erg blij met de lift in het pand. De ontvangst was meest hartelijk.
We mochten zelf 3gangen á la carte kiezen. Toevallig kwamen we allebei met hetzelfde gerecht. Hollandse geitenkaas vóór- (Hollands was van de geitenboerderij Geertje in Zoeterwoude) en de fazant als hoofdgerecht.. Heerlijk! Buurvrouw knoopte een gesprekje met onze gastvrouw aan over het klaarmaken van fazant. Even later kregen we te horen dat de kok blij was om dit te horen.
Toen ik ging afrekenen, kreeg ik te horen dat ik de AH bon mocht bewaren om terug te komen, als mijn man beter was.
Nou dat zal zeker gebeuren.
nalilianharteveld .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een aanrader. Zeer vriendelijke ontvangst door Ankie en Mike. Voortreffelijk eten, mooi opgemaakte borden. Tijd tussen de gangen was prima. Zeer geslaagd bezoek, wat zeker herhaald gaat worden.
El035 V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zondagmiddag bij PuuRR aan de vliet geluncht. De bediening is vriendelijk en we werden redelijk snel geholpen. Het voorgerecht (pompoensoep) was lekker, maar de pompoen werd misschien te overschaduwd door de overige ingredienten. Hierdoor smaakt het minder puur, maar wel goed! Het hoofdgerecht was flammkuchen, luchtig en met een goede vulling. We hebben een gezellige middag gehad, wel vroegen we ons achteraf af of we terug zouden komen zonder restaurant actie. Dan vinden we het namelijk vrij prijzig, maar wellicht op een mooie zomerse dag!
m.n.dehoog .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekkere gerechten, goed van smaak, mooi opgemaakte borden, de porties zijn niet heel groot, we hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader!!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een vriendelijke ontvangst en er werd de rest van de avond ook goed opgelet of we het naar ons zin hadden en of we nog iets te drinken wilden hebben. IK wilde graag op een andere plek zitten, want we zaten direct bij de trap en dat tochtte in mijn nek. Dat was prima.

We maakten gebruik van de AH restaurant actie en konden, heel fijn, van alles kiezen op de kaart. Vooraf hadden wij beiden een prima carpaccio. De burger die mijn partner had was heerlijk, als ook de black angus van mijn keuze. Ik had alleen een dessert genomen, de appeltaart, en die was gewoon prima. Ik had het dessert alleen wel anders omschreven, want er stond bijv munt bij, terwijl dat 2 hele kleine blaadjes waren, meer als garnering en die had ik niet benoemd. Een prima avond
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Prachtige zelfgerookte olijfolie bij het voorafbrood. Mooie presentatie. Gezellig, aimabel personeel met hart voor de zaak. Niet opdringerig, vrolijk en informatief. Prima avond gehad!
R B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eerste keer hier gegeten met de AH actie. Pluspunt is zeker dat je gewoon van de kaart mag bestellen en niet van een vastgesteld menuutje. Heerlijk gegeten. Broodje met gerookte truffelolie en likkepot is een aanrader, evenals de black Angus. Chocoladetaartje echt super lekker. Ook wanneer je later koffie bestelt verandert er niets aan de AH actie. Wanneer je daar een zeer vriendelijke en behulpzame bediening bij denkt, kun je maar tot één conclusie komen: dit restaurant is een toppertje! Puurr blijft vanaf nu in ons lijstje met favorieten staan.
vegasLas .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Geweldig eten en bediening ook top. Gezellige aankleding van het restaurant. Ze hebben hier gerookte olijfolie die je ook kan Kopen, werkelijk geweldige smaak! Hier gaan we zeker vaker terugkomen. Groeten fam. Spek
Sjoerd Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was een zeer geslaagd etentje! Wat een goed adres voor om lekker en en rustig te dineren!
Wij zijn hier nu tweemaal geweest en kijken al weer uit naar de volgende keer.
S S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gereserveerd via ah restaurantweken actie
Eten was goed
Service kan beter
Door bestellen van kopje koffie aan het eind was het eten niet meer volgens de ah actie!
Dat je apart voor drank moet betalen Is logisch en had ik op gerekend maar op zo'n slinkse wijze misleid worden is onfatsoenlijk.
Een tip voor puurr: voortaan niet meedoen met de ah actie als je niet eerlijk bent naar de klant toe.
Geachte heer en mevrouw Soechit,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie, Wat ons echter verbaast, is het feit dat onze medewerkers u hebben uitgelegd dat een kop koffie geen gang is, en wanneer u dus geen dessert zou bestellen de actie zou vervallen. De actie is immers: drie gangen bestellen, drie gangen gratis. U heeft hier op het moment zelf mee ingestemd, ons vriendelijk bedankt voor het lekkere eten én goede service en na het afrekenen ons restaurant verlaten.
Onze medewerkers werden niet lang daarna opgeschrikt door uw boze telefoontje waarin u uw onvrede heeft geuit, ons heeft bedreigd met een slechte recensie en voordat wij überhaupt konden reageren heeft u de verbinding verbroken. Blijkbaar was onze uitleg aan tafel niet juist overgekomen, maar helaas heeft u ons telefonisch geen kans gegeven dit nogmaals uit te leggen en ons niet in staat gesteld om een passende oplossing aan te bieden. Van de door u benoemde misleiding en oneerlijkheid is van onze kant sowieso dus geen sprake.