Puur

Meer informatie over restaurant Puur

6,9
Xi .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij gingen om half 7 aan tafel. Twee gerechten die op de kaart stonden waren al niet meer te krijgen. Soep was matig. Daarna het hoofdgerecht (pasta met gamba's en cocquilles veel te waterig) daar zaten 2 haren in. We hebben het teruggegeven en een nieuw bord gekregen. Wat bleek< de haren eruit en hetzelfde bord teruggekregen. Weer om een nieuw hoofdgerecht gevraagd, gekregen in hetzelfde bord en alleen de gamba's en cocquilles opgegeten. Een klacht ingediend maar totaal geen feedback en ons verder negeren. Zelf maar opgestaan en verhaal gaan halen.
De leiding vertelde ons dat het niet kon van de haren omdat er niemand in de keuken staat met lange haren..die zal er wel ingewaaid zijn? Daarna in discussie gaan dat het echt een ander bord was. Al met al het gerecht niet betaald en met een nog fijne avond buiten gezet.
SLECHTE service
Eendeborst .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vandaag 4 volwassenen en kinderen gegeten. Prachtige plek, ziet er van binnen super uit. Helaas keek de bediening vandaag niet erg vrolijk (chagrijnig) en tot overmaat van ramp is het hoofdgerecht niet goed doorgekomen bij de keuken en zijn we na lang wachten onverrichter zaken weggegaan. De hapjes waren prima, we hebben de hoofdgerechten niet betaald (want niet gekregen), maar al met al toch een afknapper en niet een tent die ik zou aanraden, zeker ook gezien het gebrek aan vrolijkheid van de bediening.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Mooie plek om te zitten, uitkijkend over strand & zee. Fijne zitjes om te genieten van de ondergaande zon (zowel buiten als binnen, vanwege grote raampartijen). Het eten is voornamelijk visgeorienteerd en basic qua opmaak en smaken. Lekker, maar niet bijzonder. Ik had trio van zalm, forel en garnalen en daarna pasta met coquilles & scampi. Helaas was de Saus van de Chef te overheersend (te bechamelachtig), waardoor vissmaken wegvielen. Mijn vrouw had als hoofdgerecht de slibtongetjes met tartaarsaus: niks op aan te merken. Alle gerechten zijn grote porties, dus als je grote trek hebt, zit je hier goed. Echter de smaken gingen vervelen, waardoor ik hoofdgerecht niet helemaal heb opgegeten.
Bediening is vriendelijk en ondanks de grote drukte hoefden we niet lang te wachten. Met dit zee-uitzicht kan zo'n avond niet lang genoeg duren.
Een volgende keer zou ik daar borrelen met kleine vishapjes in plaats van een hoofdgerecht.
JonnekeR .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Mooie tent, best vriendelijk personeel, jammer dat ze dat vreselijke Zeeuwse dialect spreken, eten matig, die frietjes waren niet gaar.....
Fijne_proever_ .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Prachtige locatie. Prima voor een koffie terwijl de kinderen op het strand spelen. We hebben hier eens een halve dag gezeten doordat het ging regenen, daarvoor is het een prima uitvalsbasis. Personeel was vriendelijk ook voor de kinderen. Het eten was niet bijzonder maar wel prima.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Wij komen alle vele jaren in Groede en gaan dan steenvast ook even op het terras van strandpaviljoen Puur zitten.Zeker in verhouding met de omliggende strandzaken is Puur er niet op vooruit gegaan.Stevige prijzen, geen vernieuwing in gerechten, nog steeds het zeer prijzige kraanwater. Nee wij lopen wel een eindje verder. Het was enige jaren geleden verneiuwend, creatief, nu is het ver onder het gemiddelde.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Luxe Grillschotel besteld. In werkejlijkheid kreeg ik vier mini stukjes vlees die zo uit de diepvries leken te komen. Geen smaak en de hoeveelheid was dramatisch,

Ik ga hier niet meer terug
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Wij komen al enige jaren in Zeeuws Vlaanderen en onze ervaring is dat in het hoogseizoen , zeker de strandtenten, anders functioneren dan normaal. Dit gaat dus ook op voor Puur. In de zomer erg afstandelijke bediening( geen tijd)in voor- najaar attent prima bediening. Evenzo met de gerechten, in de zomer wat slordig , terwijl in voor-najaar de gerechten prima zijn. Alleen de prijzen die zijn altijd wel erg toeristisch.
Uitzicht is natuurlijk schitterend.
Annepanne .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Mooie strandtent, prachtig ingericht. De prijs- kwaliteit verhouding is niet goed, vragen forse restaurant prijzen maar de kwaliteit van het eten is er niet naar. Service is ook ondermaats..
Helaas mooie tent, maar zou het bij een drankje en borrelhapje houden. Voor je geld kan je beter eten krijgen..
Bartdegroe .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Niet eten tijdens topdrukte.
vandaag (3aug'14) gegeten met 6 volwassenen en 6 kinderen.
bediening duurde lang. Voorgerecht was wel aardig. Maar de pasta's waren echt niet lekker.
pasta coquilles, saus leek wel melkpap zonder smaak. Penne met kip en pesto, de pasta was veel te veel doorgekookt. Ik heb het gerecht 2x terug gestuurd. Beide keer zelfde resultaat. Recentelijk heb ik in een vliegtuig betere pasta gehad. Geen excuses van de bediening of vragen gesteld waarom ik het terug stuurde. Op mijn verzoek is het bedrag van de rekening gehaald. Buiten sprak ik een,medewerker aan van Puur met de vraag of hij de eigenaar was. Hij vertelde dat hij de vader van de eigenaresse was. Ik moest me echter met klachten wenden tot de bediening, tien ik vertelde dat ik dat tot aan 2x aan toe heb gedaan, vertelde hij me dat ik toch naar binnen,moest gaan.

Jammer dat zo wordt omgegaan met een gast die een klacht heeft maar dit op een beschaafde manier doet en eigenlijk alleen een luisterend oor wil. Tevens zonde dat vaak horeca personeel niet om weet te gaan met een klacht.. Een vriendelijk woord uit de keuken, een gratis kopje koffie kan zoveel goeds doen, en hier wordt je gewoon niet gehoord... Ik begrijp wederom waarom de locals deze zaak mijden en je alleen maar toeristen aantreft. Locatie is prima, eten en bediening benedenmaats.
Mevicky .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Een strandtent waar wij al een tijdje komen als we in groede naar het strand gaan. Ideale locatie en mooie nieuwe zaak tegenwoordig. In de winter/lente/herfst ideale plek met goede service en goede kwaliteit eten, helaas is dit in de zomer toch altijd een stuk minder door de drukte en het minder ervaren personeel. (Dit is helaas een probleem wat er ook is bij de meeste andere horeca in die regio (Groede/Cadzand...) We zullen hier zeker weer een keer heen gaan, maar na de zomervakantie, in dat geval blijft dit onze favoriet.
Rixt .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Je zit er fantastisch. Heerlijk op het terras terwijl kinderen heerlijk buiten aan het spelen zijn. Bediening was ook ok. Alleen het eten. Twee keer een salade besteld. Voor 15 euro per salade verwacht je iets en geen klein bordje verlepte salade met een kwak 'tonijn' of 'geitenkaas'. Schandalig!
Jmst .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
"Puur" in 1 week tijd drie maal bezocht als tussenstop tijdens strandwandelingen. Alle drie keren perfecte maaltijd; geen lange wachttijd, goed van temperatuur, volledig en meer dan voldoende. Bediening was uitstekend; vriendelijk, snel en zeer correct in de omgang. De combinatie met een prachtig uitzicht op zee maakte dit tot een perfecte ervaring.
Markbogaerts .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Slechte kwaliteit eten en schofterig duur: doorbakken uitsmijter, droge panini broodjes. Zeer magere portie garnalen op brood tov prijs van 7,40. On top of it all: er wordt geen kraanwater geserveerd, alleen Spa blauw. Onbegrijpelijk en achterhaald. Nooit meer!!
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Een leuke menukaart met niet bijzonder veel gerechten erop. De kwaliteit was goed zonder uitzonderlijk . Waarom zijn er, in een Zeeuwse horecagelegenheid, zo weinig echte zee(uwse)gerechten te vinden?Een detail; een filet mignon wordt beschreven op de menukaart als vlees van de (zij)lende van het rund, volgens mij behoort het vlees te zijn van de ossenhaas.Bediening jong en enthousiast, nette meisjes van goede wil.
Uitzicht op de Scheldemonding en aankleding van het bedrijf is zonder meer goed.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Van onze buren, die al jaren twee weken naar Retranchement gaan, dit lekkere adresje gekregen en zij hadden niets teveel gezegd.
Ligt supermooi op een verhoging op het strand (zoals wel meer strandpaviljoens) met een prachtig wijds gebouw en groot terras met veel plaatsen voor zon en ook ruimte voor schaduw. Achter een doorzichtige wand zie je de zee, maar zit je lekker uit de wind en dat was die dag wel nodig. Zeer vlotte en vriendelijke service en bestelde broodjes Ciabatta zagen er niet alleen leuk uit, maar waren heerlijk. Iets om te herhalen, als we weer eens in de buurt zijn. Is heel wat anders dan de doorsnee strandtent!