Puur

31-642011575

Meer informatie over restaurant Puur

DN M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vanmiddag heerlijke lunch gehad bij Puur, met een mooie eerlijke vissalade met zalm. Prima op smaak en in een leuke ambiance. Bediening prima en voor herhaling vatbaar.
Almeerseeter .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Vanmiddag heerlijk gelunched bij PUUR. Heerlijke broodjes met eerlijke ingredienten. Ook de peuter in het gezelschap werd op zijn wenken bediend.
Hedy .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Puur is zeker geen loze kreet.
Pure smaken , pure inrichting, pure delicatessen.
Sowieso eten wij 1 keer per week bij Puur. De afhaalmaaltijden kunnen ook ter plaatse worden genuttigd en wij maken daar dankbaar gebruik van.
‘s Maandags kijken wij al op de site en weten wij waar wij ons op kunnen verheugen.
Er is altijd keuze uit een vlees, een vis of een vegetarische maaltijd en deze wisselen elke week.
Met daarbij een lekker sapje al dan niet zelfgemaakt. Als afsluiting maakt Mark een super cappuccino die de competitie in Amersfoort zeker aan kan. Kortom het is elke week weer genieten.
Voor een pure lunch kun je hier ook prima terecht. De tosti met zalm is mijn tip.
Ook de wand met de delicatessen mag er zijn. Van olijfolie tot heerlijke bonbons alles topkwaliteit.
Kortom een eetgelegenheid met een uitstekende prijs – kwaliteitverhouding.
Imdv .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
Gisteren zijn wij met zn vieren bij Puur Amersfoort geweest voor een luxe High-Tea. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet door de eigenaar. Hij heeft ons telkens per gang uitgelegd hoe de High-Tea verder eruit zou zien. We kregen een lekkere kop thee (veel verschillende smaken) en begonnen met een tomatensoep vooraf. In een woord: heerlijk. Een van ons houdt helemaal niet van tomaat maar heeft hiervan gesmuld. Daarbij kregen we broodjes geserveerd; gebakken camemert, zalm en garnaal en rosbief. Deze waren elk verfijnd met extra smaakmakers, zoals een groene pesto of een honing-mosterd dressing. Geweldige smaak combinaties! De zoete gang bestond uit brownies, cappucino-rolletjes, amarettocake, kruidcake, kokoskoek en worteltjescake. We kwamer er maar niet uit wat we hiervan het lekkerst vonden, het was allemaal zo heerlijk. Onze laatste gang bestond uit een smoothie van bosvruchten, banaan, appel en munt. We houden allaal niet van munt maar maaktte geen bezwaar vanwege de pure genialiteit an smaakcombinaties die deze kok ons eerder voorschotelde. En terevht. Een geweldige melange van vruchten en smaak. Het eten (en drinken) was echt te gek! Voor wie koffie toe wilt (wat wij hebben gedaan) kan een sterke kop verwachten. De inrichting was leuk, de borden van een lokaal atelier en de muziek was rustig. Ideaal om lekker met zijn vieren te zitten.
De eigenaar is spraakzaam en erg vriendelijk, je kan alles vragen.

We zijn zo onder de indruk van Puur dat we ook overwegen om een feest te laten cateren. Conclusie: Puur Amersfoort is zeker een bezoek waard! Heerlijk eten gegarandeerd!
Marco14 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Leuk biologisch restaurantje in Amersfoort. Veel eerlijke produkten op de kaart, heerlijk gegeten. Volgens mij wordt alles vers bereidt, aangezien de bereidingstijd wat langer is dan normaal. Ik kom hier zeker nog eens terug!