PUUR ZEE Restaurant by Imko's

Van Ogtropweg 2 1949 BA Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant PUUR ZEE Restaurant by Imko's

De intieme eetbeleving

Meesterkok Imko Binnerts is een nieuw restaurant begonnen in villa de Klughte. De prachtige hotelkamers tegen de duinen vormen het decor van een knusse, persoonlijk en intieme eetbeleving. Het concept is "vis zonder compromis”. Pure smaken uit de zee die perfect worden gecombineerd door Imko's eigen vinologe.

Glas champagne

9,4
9,1
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een heerlijk menu, goede bediening. Een onvergetelijke avond dankzij het heerlijke eten, leuke bediening en prima tafel. Rustig kunnen zitten praten. Niet te rumoerig.
gast66 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Foutjes in de service zijn niet erg wel de overgeacteerde benadering en de bla bla die daarbij kwam. Prijs / kwaliteit verhouding klopt niet.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten, zeker een aanrader! Echt een verwennerij.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gezellig gedineerd , te kleine portionering tov van menuprijs ietwat te karig .
Bediening komt stijf en geprogrammeerd over ,kunnen beter niet overdrijven over uitleg van gerechten.
Onderling communiceren kan collegialer en discreter .
High-light gerechten waren de entree van geroosterde Tonijn 40 gram, expresso kopje Bisque naturel, 1 Langoustine 20 gram ,hoofdgerechtje Kabeljauw nog geen 80 gram! Kaas gerechtje 4 soorten minus 40 gram.
Smaakbelevingen waren heerlijk en diverse presentaties on the rocks grappig.
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijke maaltijd, goede service en begeleiding en een heerlijke wijn, Chateau Masur (Libanees, Rood). Enige aandachtspunt is dat de twee persoons tafels wat klein zijn en dicht op elkaar staan, waardoor weinig privacy. 1 tafeltje minder op de rij zal al veel schelen.
Fouk T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het walhalla voor een visliefhebber. Imko en zijn team weet van ieder bord weer een feestje te maken. De kings breakfast was subliem. Bediening leuk, vlot en attent. Mooie ambiance, mkom graag een keer terug maar dan blijven we ook slapen.
L M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede vriendelijke bediening en een mooie ambiance. Echt een aanrader.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een stortvloed aan componenten en smaken met heel veel en aangename verrassingen. We kwamen voor de tweede keer bij Imko, maar vast niet de laatste keer. Hoogtepunten: de coquille en de ravioli met ossenstaart en de in de oven gegaarde ananas met eigen jus en heerlijk kruidig ijs. Of toch de griet met boleten en saus met kastanje? Moeilijk kiezen...
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten en hebben een plezieruge welbestede avond gehad
rené V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
6 gangen menu gekozen, steeds verrassend qua smaak en presentatie. Eten en drinken op niveau in een sfeervolle ambiance.
Mira A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Hele mooie gerechten, geweldige bediening! Het restaurant was alleen erg donker met spotjes in het plafond wat naar licht gaf.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten, geweldig personeel : deskundig en vriendelijk. Echt een aanrader! Bij ieder gerechtje krijg je uitgebreide uitleg en heerlijke wijn geadviseerd, zeer professioneel allemaal!
Hajo B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Een ster waard. Alleen iets meer uitleg over de volgorde waarin meerdere gerechten in 1 gang gegeten zouden mogen worden had ik geappricieerd.
Stef J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke avond gehad. Eten is van sterren niveau. We komen zeker terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Uitstekend gegeten. Het bevreemdt mij dat de Michelin ster hier nog niet is toegekend. Ga zo door en dan moet dat de kroon op het werk worden in 2017.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben mogen genieten van de eerste Sunday Wine Experience van 2017: 5 kleine culinaire gerechten met bijpassende wijnen. Wat een feestje! Een letterlijk heerlijke manier om een zondagmiddag te vullen met pure verwennerij! Oog- en tongstrelend...
Han N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gerechten in een woord zeer verrassend en van zeer hoge kwaliteit. Een ster waardig . Bediening en ontvangst stijlvol adequaat en passend bij dit niveau . In alle opzichten een aanrader .
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij gingen het uit proberen en werden prettig verast keuken is sterren kwaliteit,gaan zeker terug komen ook zakelijk wij waren nu met vrienden
Nel H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Perfecte bediening en een fantastische gerechten.
Super
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een genot om hier te eten! Heerlijke visgerechtjes, subtiele smaken, een feest op je bord. Imko's puur zee is gesitueerd in de prachtige villa De Klughte, waar je heerlijk kunt slapen na een avond lekker tafelen. Complete verwennerij!