PUUR ZEE Restaurant by Imko's

Van Ogtropweg 2 1949 BA Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant PUUR ZEE Restaurant by Imko's

De intieme eetbeleving

Meesterkok Imko Binnerts is een nieuw restaurant begonnen in villa de Klughte. De prachtige hotelkamers tegen de duinen vormen het decor van een knusse, persoonlijk en intieme eetbeleving. Het concept is "vis zonder compromis”. Pure smaken uit de zee die perfect worden gecombineerd door Imko's eigen vinologe.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant PUUR ZEE Restaurant by Imko's

Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Top! Verrassend en mooie smaakcombinaties!
R.K. D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prima gelegenheid om een heerlijk visje te eten. TOP!!!
monars .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Nog net op tijd (zonnig en warm) genoten van een heerlijke lunch in de binnentuin. Een oase van groen en rust.
Veel kleine gerechtjes, alles vegetarisch of met vis. Mooie variatie in smaaksoorten.
Voor het wijnarrangement waren goed bijpassende wijnen gekozen die echt iets toevoegden aan de gerechten.
Prettige, ongedwongen sfeer.
Carola F.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het eten was fantastisch, prima hoeveelheden. Veel personeel liep er rond voor een redelijk klein restaurant maar daardoor werd je snel bediend, zit je niet lang te wachten. Mooie producten. Echt niets op aan te merken dat restaurant en echte aanrader als je van vis houd.
frank E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gastvrij, goed verzorgd en heerlijk eten. Aanwinst voor dit kleine dorpje.
Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Super lekker gegeten met heerlijke (verassende) wijnen. Elk gerecht was een feestje! En ook heel aardig personeel. Top avond. We komen zeker terug.
den Das M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk vis gegeten. Imko kookt de sterren van de hemel en is een echte vis chef. Cathy zoekt er de heerlijkste wijnen bij uit, waardoor je een mooi arrangement krijgt. Een echte aanrader, ook al ligt het niet in de buurt. Het enige jammere is dat er geen goed openbaar vervoer is vanuit Haarlem/Amsterdam.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Fantastisch gegeten met een afwisselend pallet van smaken. Echt een avondje verwennerij. Gaan zeker nog een keer terugkomen om ook de bistro uit te proberen.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ventilatie van restaurant laat te wensen over. Te warm.
Anand V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Genoten
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
perfecte maaltijd zowel wat timing btreft als het smaak patroon van alle gerechten wij hebben voor het 5 gangen gerecht gekozen vaak kunnne wij meer niet op en mijn vrouw houd niet van zalm en kaviaar dat geeft dan ook het enige min punt aan er kan weinig geschoven worden hoewel ik zeker weet dat als bedienend personeel dat aangegeven had de keuken zeker flexible genoeg zou zijn geweest om met een ander voorstel te komen.
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. De wijnen combineerden erg goed met de gerechten. Bediening was losjes, spontaan en super servicegericht. Hier komen wij beslist terug om te genieten van de mooie viscombinaties. Parkeren is wat lastig in het weekend.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
perfect eten in een prima ambiance. Vlotte, deskundige en prettige bediening. veel gastvrijheid. Wij kennen IMKO nog van het restaurant in IJmuiden en dit overtreft de oude situatie door de mooie villa. Dit is hoe dan ook een aanrader en zijn geld dubbel en dwars waard.
G G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Imko Binners verrast. En verrast is niet eens het goede woord. Heb al in veel sterrenrestaurants mogen eten, maar ben dan ook bijzonder verbaast dat Puur aan Zee geen ster(ren) heeft. Maar wat niet is gaat vast en zeker komen. Het beste vismenu tot nu toe gegeten. Van Prachtige stukjes kreeft, via mul en langoustines naar een vette schol. Daarnaast een wijnkaart met bijzondere onontdekte wijnen. Probeer eens de Israëlische Viognier. Eigen import van de gedreven en gelauwerde wijninkoopster tevens echtgenote van Imko, Cathy Moerdijk.
Nelleke N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wachttijd voor het dessert (kaas!) was erg lang; wachttijd op de rekening was erg lang. Om rekening vragen betekent dat je weg wilt/moet. Dan wil je niet nog eens tien minuten a een kwartier op de pepermuntjes wachten.
Eten was goed.
Yolande S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Fantastisch avondvullend 7 gangen menu genoten bij topkok Imko. Het ene gerecht nog verrassender en heerlijker dan de andere. Perfecte bediening in warme ambiance. Mooier dan dit wordt uit eten gaan niet. Sterrenkwaliteit.
henk_kuipers .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Jaren geleden kwam ik geregeld bij Imko, toen zat hij nog in IJmuiden. Daarna uit het oog geraakt. Onterecht!!!! Wat hebben wij hier zaterdag geweldig gegeten: een aanrader. Prachtige gerechten (Poon met Couscous: heerlijk), mooie wijnen en aantrekkelijke ambiance. Alleen, eten van houten tafels (wel linnen servet, dat wel) vind ik afbreuk doen aan de totaalbeleving. Maar, ze zien ons terug
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima visrestaurant. We hebben het vier-gangenmenu genomen met oesters vooraf. Heerlijk en juiste porties. Een aanwinst voor Wijk aan Zee.
mdrost .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, wat is vis toch lekker! Mooie wijnen erbij. Veel mensen in de bediening. Vakkundige sommelier. Fijne avond gehad.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Niet alleen zeer smaakvol maar ook esthetisch heel mooi opgemaakt