PUUR ZEE Bar Bistro by Imko's

Van Ogtropweg 2 1949 BA Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant PUUR ZEE Bar Bistro by Imko's

Bij PUUR Zee Bar & Bistro ben je van harte welkom om te genieten van een mooi menu maar je bent net zo welkom om even binnen te lopen voor een glas wijn of een heerlijke pint. Geniet even van een echt lekkere bitterbal of een van de heerlijke bites die Imko & team met veel liefde voor je bereidt. Veel wijnen te bestellen per glas!

Het in Haarlem befaamde Wijn & Ko heeft een fraai zusje geopend in Wijk aan Zee. In hotel Villa de Klughte, tegen de duinen, staat de deur wagenwijd open. Veel wijnen per glas, heerlijke kleine gerechtjes en een 3 gangen keuzemenu met vis, vlees en vegetarische mogelijkheden.

Levensgenieters en wijnliefhebbers kunnen hier ook terecht voor een feestelijke gelegenheid, de 'Sunday Wine Experience' (1e zondag van de maand) of zelfs een geheel verzorgde bruiloft.

Glas champagne

Ank W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
M C.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Prima eten; geen culinaire hoogstandjes maar een "eerlijk" bord met o.a. aandacht voor groenten!
De gastvrouw was vriendelijk, echter erg "aanwezig" en liet hier en daar een steekje vallen waaronder de rekening die tot 2x toe niet juist was.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijke smaken gecombineerd met lekkere wijnen. We kregen uitgebreide informatie door de sommelier! Wat ik ook fijn vond was dat de porties niet zo enorm groot waren.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Als het restaurant Imko's Puur Zee op zondagavond gesloten is, dan is de bistro van herbergier Binnerts en chef Jacco Calf een zeer goed alternatief. Een gezellig bar met open haard en een paar mooie typische bistro tafeltjes in een knusse setting. In tegenstelling tot het restaurant worden hier ook landdieren geserveerd, en dat valt zeker niet tegen.
Een mooi gegrild stukje tonijn om mee te beginnen. Daarna een heerlijk witlofsoepje met zalm en kwartelei, een mooi stukje rogvleugel en als hoofdgerecht mooi zacht gegaard rundvlees. Een mooi chocolade en noten dessert om het af te ronden. De vrouwe des huizes, Cathy Moerdijk schonk ons deze avond een aantal heerlijke Kroatische wijnen, tot en met een fantastische dessertwijn aan toe. Zo willen we het weekend wel vaker afsluiten.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk eten, goede bediening, mooie en romantische plek. Veel lekkere wijnen per glas en goed advies van de serveerster.
P_Roever .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Het eten was uitstekend. Op de bediening was ook niets aan te merken: vriendelijk, vakkundig en correct.
We hebben gegeten op het terras aan de voorzijde. Een klein nadeel hiervan is, dat er een nogal drukke straat langsloopt.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Leuk terras bij het zwembad. Mooie ambiance.
Eten was in orde, porties bij het hoofdgerecht niet al te groot.
We hadden er een salade bij moeten bestellen, onze schuld.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Bourgondisch restaurant met een echte specialiteiten kaart. Wijn was ook erg goed. Tevens perfect verzorgd. Mooie locatie aan de rand van het duin.
Ellie C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Wijn & Ko in Wijk aan Zee. De ober was vriendelijk met een vleugje humor. De wijn was heerlijk en het driegangenmenu diner was perfect. Zowel het Vitello Tonnato als de day catch, dit keer Schol met wat zeevruchten en een heerlijke saus met wortel, doperwtjes en wat kriel. Het toetje is een aanrader. Citroentaartje met frambozensorbet en heerlijke zoete aardbeitjes.
Marianna D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het eten en de wijnen waren heerlijk. De stoeltjes zitten niet prettig en de inrichting mag voor een bistro iets informeler en gezelliger.
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zojuist een vegetarisch 3 gangen menu gegeten. Viel wat tegen. Niet echt bijzonder of zo...De ravioli was zelfs erg zout en er zaten net als in het voorgerecht gepofte tomaten en pijnboompitjes in. Weinig groentes Veel pretenties maar het was het allemaal net niet. De ober deed wel zijn best
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk gegeten, hoog niveau. We waren vroeg, en daarom was de brigade waarschijnlijk nog niet helemaal klaar, maar er werd adequaat en vriendelijk gereageerd.
De schilder was nog bezig en dat betekende ook (voor het gebouw) een beetje 'niet klaar'. Maar het belooft heel mooi te worden. Wij komen zeker terug.
marcel.rozing .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijke gerechten, goede ingredienten en mooi combinaties met de wijnen. Attente bediening.
Alleen de inrichting voelt nog niet helemaal af.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Prima formule! Lekker drie gangen menu voor 30 euro met bijpassende wijn. Wek rustige gekegenheid en geen uitzicht op zee/duinen zoals men doet vermoeden
Ellis M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wat een super leuke plek is dit met heerlijk eten en mooie wijnen.
Een echte aanrader.. het 3 gangenmenu voor 30 e is het meer dan waard.
Wij komen terug.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij hebben zojuist op deze bijzondere locatie mogen eten.
De wijnen zijn fantastisch, een groot pluspunt, de betere wijnen zijn ook per glas te bestellen. Nooit eerder aten wij 3 gerechten die allemaal even goed op smaak waren. Alles liep er zo gesmeerd, dat we versteld stonden toen we hoorden dat deze locatie pas sinds 7 januari 2016 draait.
Alles past hier zo goed samen, het eten is heerlijk, de wijn is fantastisch en per glas te bestellen, het personeel is netjes, vriendelijk en goed gekleed en de aankleding van het prachtige pand is warm, de plafonds zijn erg mooi, het heeft open haard en is erg sfeervol ingericht! Een fijne en mooie beleving waar we zeker voor terug zullen komen, vanuit utrecht;)
Simonette C.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten in de bistro Wijn & ko in hotel Villa de Klughte in Wijk aan Zee.
Gastvrij ontvangen met een fijne wijn bij de open haart, en daarna genoten van een heerlijk 3 gangendiner. Voorgerecht terrine van gekonfijte eendebout, en hoofdgerecht de 'catch of the day' was een verrassend lekkere rog vleugel.. Echt een aanrader voor wie in Wijk aan Zee heerlijk verrassend en toch betaalbaar uit eten wil.
911 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk gegeten in Bistro Wijn en Ko in Villa de Klughte, vooral het noten dessert een aanrader!
Mooie omgeving, Charmante Villa, met uitstekende bediening, kortom een aanrader!
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Wat een top restaurant. Heerlijk gegeten, de vis was voortreffelijk, het voor en nagerecht ook. En wat een sfeervolle omgeving. Een restaurant waar je je heel welkom voelt. Echt een aanrader om te gaan eten. Een aanwinst voor Wijk aan Zee.