Puur Vakwerk

Meer informatie over restaurant Puur Vakwerk

Jouw recensie over het restaurant Puur Vakwerk

Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wil je een ervaring van een verrassende avond met hoge kwaliteit in een gezellige sfeer, dan is puur vakwerk zeer aan te raden! Wij hebben fantastisch gegeten en genoten van de aandacht waarmee de borden worden opgemaakt en gepresenteerd. Super!
Cees snippe en Liesbeth Drijber
Jenny H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We zijn gisteren gaan eten bij Puur. Super fijne en vriendelijke bediening. Eten op top niveau. We zijn de afgelopen maanden bij Paul Keijdener gaan eten en bij Margo Reuten maar deze kok doet niet onder!! Het was Puur en Heerlijk. Bedankt voor de fijne middag.
zuidlimburgse .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Op zich een goede prijs/kwaliteit verhouding maar niet perfect.
Het eitje op de filet americain had niet gekookt kunnen zijn maar gepocheerd of een klein spiegeleitje.
De wijnen van het wijnarrangement zijn niet perfect gekozen bij de gerechten, zeker niet de rose bij de filet americain.
Toch zal ik er zeker wel eens terugkomen, voor 37,50 heb ik een goed 3gangenmenu gegeten in een sfeervol restaurant.