Puur Smaeck

Kampstraat 18-20 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Puur Smaeck

Culinaire parel in het stadshart

Puur Smaeck wordt door velen gezien als een bijzondere ontmoetingsplek. Niet alleen voor buurtbewoners, maar ook voor toeristen en winkelend publiek. Hier staan de deuren voor iedereen wagenwijd open. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Kampstraat, midden in het gezellige centrum van Hilversum en op loopafstand van het station. Kortom, het ideale begin- of eindpunt van jouw reis. Schuif hier eens aan en maak kennis met de rijke kaart en de fantastische gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Puur Smaeck

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lhtang168 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijke bediening en lekker eten. Porties waren precies goed. De steak van de grill was perfect gegaard en lekker mals. Dr lemon pie was een aangename afsluiter! Gezellig interieur! We komen zeker nog een keer terug!
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik lunch hier regelmatig. Met mooi weer is er een heerlijk terras. De bediening is altijd vriendelijk en ze liggen net een beetje buiten het centrum, dus er komen niet heel veel mensen langs en kunt in alle rust van je lunch genieten. Ze maken het brood zelf en dat is zeker een aanrader.
Paul-S .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was erg lekker en liet niet al te lang op zich wachten. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en kregen we een mandje brood toe met huisgemaakt aioli en pesto. Echter, na ons hoofdgerecht leek het alsof we niet meer bestonden. De serveerster liep meerdere malen langs onze tafel zonder de lege borden mee te nemen. Nadat deze waren meegenomen hebben we er bijna 10 min over gedaan om oog contact te krijgen voor de dessertkaart. Begrijpelijk als het druk is, maar er waren nog maar 3 tafels. Al met al hebben we heerlijk gegeten.
evandomselaar .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eigenaar vooraf gebeld dat het geboekte arrangement verplaats is naar een ander gelenheid "de vintage"
Gezellige ruimte, hebben door deze wijziging gebruik gemaakt van een uitstekende vier gangen diner welke ons vooraf bekend is gemaakt. Top geregeld !
Janderk B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
wij hebben via de ah actie dubbel heerlijk, gezellig en smakelijk gegeten bij puur smaeck het restaurant heeft een top keuken en de naar puur smaeck is dan ook zeer terecht gaan er zeker weer eten met of zonder een actiebon
C.j.j. S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
was hier al vaker en wat altijd goed is, is de vriendelijk-ontspannen sfeer; dit mede ook door de werkwijze van het personeel
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten vandaag. Na een lekker mama dochter middagje was dit een heerlijke afsluiter. Lekkere gerechten op mooi opgemaakte borden. Een echte aanrader!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het personeel was uiterst vriendelijk. Daarnaast was het eten erg lekker en mooi gepresenteerd. De locatie is sfeervol, binnen is het knus en gezellig en buiten is een prachtig terras.
Freya M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was heerlijk, en ze waren erg flexibel als je iets niet lustte/mocht eten, menu werd aangepast. Bediening was zeer goed en vriendelijk. Leuk plein om buiten te eten.
Muru .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten, grote porties, aardige bediening. De cheesecake met frambozen ijs en aardbijtjes was de kers op de taart. Als we in de buurt zijn, komen wij zeker terug!
Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vooral de hele avond super service! Eten was lekker en goed samengestelde gerechten.
Wel wat standaard gerechten, maar dan net even iets lekkerder gemaakt. Fijn terras.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Een leuke eerste keer gegeten bij Puur Smaeck met twee vriendinnen. Lekkere gerechten en zeer aardige dames in de bediening. We zijn goed verzorgd. Ik zou zeker nog eens terug komen!
Mariannemuys .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk buiten gegeten op het terras gisteravond. De bediening was zeer vriendelijk en deed ontzettend zijn best om het ons naar de zin te maken. Wij aten de proeverij als voorgerecht. Aanrader! En als hoofdgerecht de boerenkip en de ossenhaas. Heerlijke verse friet erbij! Alles was even lekker! Als toetje nog de cheese cake gegeten. Alles was huisgemaakt en dat proefde je ook! Echt super tevreden!
Rolfvw205 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening! Een verassende kaart met lekkere gerechten en gaan zeker nog een meer terug komen.
Rfmeere .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De manager stuurde zijn personeel (met afstand tot de arbeidsmarkt) zo aardig en liefdevol aaan, een pluim waard! En het eten was ook nog voortreffelijk. Echt een aanrader!
Kooijger .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De sla afkomstig van tuinderij Jagtlust was erg lekker. Mijn dochter die normaal weinig sla eet at bijna alles op. Ook de zelfgemaakte lemon pie als afsluiter van het drie gangenmenu maakte het helemaal af. We zaten lekker buiten op het terras en werden op onze wenken bediend, vriendelijk personeel.
Kuukvanessen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Carpaccio heerlijk, steak prima, nagerecht ook helemaal goed. Bediening vriendelijk en attent.
Buiten op terras gegeten. Al met al een goede ervaring.
Vente23 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten en de bediening waren uitstekend. Het is een leuke knusse gelegenheid en je mag kiezen van de hele kaart. Kortom echt een aanrader!!
Laura_woppenkamp .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben heerlijk buiten gezeten. De bediening was echt top. Alles wordt met zorg uitgelegd en bereid. Het eten was heerlijk. En de juist uitgekozen wijnen sloten er goed op aan. Zeker een aanrader. Wij gaan er vaker terug.
Tirza B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten aan het leukste pleintje van Hilversum. Super geadviseerd door de serveerster. Had duidelijk kennis van zaken. De gerechten mogen qua smaken iets meer in verhouding zijn. De smaken waren vooral heel lekker in combinatie met elkaar.