Puur Smaeck

Kampstraat 18-20 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Puur Smaeck

Culinaire parel in het stadshart

Puur Smaeck wordt door velen gezien als een bijzondere ontmoetingsplek. Niet alleen voor buurtbewoners, maar ook voor toeristen en winkelend publiek. Hier staan de deuren voor iedereen wagenwijd open. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Kampstraat, midden in het gezellige centrum van Hilversum en op loopafstand van het station. Kortom, het ideale begin- of eindpunt van jouw reis. Schuif hier eens aan en maak kennis met de rijke kaart en de fantastische gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Puur Smaeck

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De bediening was zonder meer goed en vriendelijk. Het eten zag er feestenlijk uit en smaakte voortreffelijk. De groente was gevarieerd, maar niet veel. De menukaart was versleten. De wijnkaart had voldoende keus. Er was zelf een goed smakende alcoholvrije rode wijn. Al met al een positieve ervaring. Toch nog een opmerking het duurde wel erg lang voordat het hoofd gerecht werd gesreveerd.
Landra D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Verassende recepten. Lekkere keuze ook voor vegetarisch. Voor Ah- actie mag je kiezen uit het bestaande menu. Heel goed, op deze manier kan je echt ervaren wat het restaurant te bieden heeft. Vriendelijke en leuke bediening. Ook al waren we de laatste we werden niet opgehaast om weg te gaan. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Het eten zag er mooi uit maar geef ik een 7. Het was lekker maar er ontbrak iets alleen kan ik niet goed zeggen wat. Misschien dat ik net wat smaak miste ofzo. Bediening is erg attent en de inrichting is leuk.
Hedwig V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heel lekker gegeten, gastvrije ontvangst, gezellige entourage en attente bediening.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Je kunt proeven dat hier alles met passie en vakmanschap bereid is .heerlijk gegeten met pure smaken en heel vriendelijke bediening
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Lekker geluncht, super gezellige bediening die de tijd nam en alles rustig met beleid deed. Erg fijn dat ze zoiets doen voor de dagploeg en hun ook een kans willen geven, zie je niet vaak.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het is altijd plezierig om hier te eten. Het eten is goed en mooi klaargemaakt. De vegetarische gerechten zijn heerlijk.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk eten, originele gerechten. Supervriendelijke bediening, niets was teveel, een absolute aanrader!
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Sfeervol pand met voldoende ruimte tussen de tafels zodat prettig met je eigen gezelschap kunt tafelen
Tirza B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wat hebben wij hier ontzettend lekker gegeten. De gerechten zijn prachtig opgemaakt en de ingrediënten goed gekozen. Fijn ook om lekker veel groente te krijgen. Het personeel is erg behulpzaam. Het enige wat beter zou kunnen is de temperatuur, we hadden het allemaal koud.
J.G. B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Voorgerechten waren prima: de carpaccio met verrassende geroosterde tuinbonen voor een krokantje, daarnaast en buiten de kaart om de wildpaté was ook goed.
Bij het hoofdgerecht van dorade had ik een meer op smaak gebrachte risotto verwacht. Dit was alleen neutrale risotto.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Sfeervol restaurant, mooie menukaart en hele fijne bediening. Kom er zeker weer terug.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hadden een prima avond. Het eten was goed, tot zeer goed en de bediening was alleraardigst.
Puur goed!
Tineke F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heb heerlijk gegeten bij puur smaeck, en dat met onze Albert Heijn bon, je kunt gewoon kiezen van de kaart met eventueel iets bij betalen voor de wat duurdere gerechten. Fijn dat het niet een menukaart betrof voor alleen de Albert Heijn actie. Wij hadden een wijn arrangement bij het eten genomen, leuk om je is te laten verrassen. De bediening was bijzonder vriendelijk, kortom voor ons was het een heerlijke avond zowel qua eten als gezelligheid..
Maartentje .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Erg lekker gegeten, veel groente en biologische producten, goede persoonlijke bediening, fijne rustige sfeer. Voor herhaling vatbaar!!
M. D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Al verschillende keren gegeten en het blijft een aanrader! Leuke locatie en ongedwongen inrichting en sfeer.
Zowel de lunchkaart als dinerkaart heeft prima gerechten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zalig gegeten. Veeeel groente. Leuke authentieke bediening. Tempo gerechten precies goed. Perfect plekje. We verheugen ons op jullie nieuwe kaart. Ik heb gehoord dat de brigade met hun nieuwe vegetarische gerecht de tweede prijs op een wedstrijd heeft gewonnen. Die komen we graag gauw proeven.
Floortje S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Met AHactie hier gegeten. Erg gezellig restaurant. Het eten was ook heerlijk en zeker voldoende. De gerechten waren verrassend en veel vegetarische mogelijkheden. Bij hoofdgerecht kalfs Ribeye, was het wel heel veel vlees. Dit zou minder kunnen.
G.E.L D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018