Puur Smaeck

Kampstraat 18-20 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Puur Smaeck

Culinaire parel in het stadshart

Puur Smaeck wordt door velen gezien als een bijzondere ontmoetingsplek. Niet alleen voor buurtbewoners, maar ook voor toeristen en winkelend publiek. Hier staan de deuren voor iedereen wagenwijd open. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Kampstraat, midden in het gezellige centrum van Hilversum en op loopafstand van het station. Kortom, het ideale begin- of eindpunt van jouw reis. Schuif hier eens aan en maak kennis met de rijke kaart en de fantastische gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Puur Smaeck

9,1

Jouw recensie over het restaurant Puur Smaeck

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We waren erg vroeg, dus was het nog rustig. Alles wat we aantroffen was perfect. Ik woon niet in de buurt, anders zou ik zeker vaker hier naar toe gaan.
Dank voor alles
eric.verhoeven .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst, gerechten zijn van hoge kwaliteit.

!! de (zelfgemaakte) Nougat is een aanrader !!
Puur Smaeck doet haar naam eer aan.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker eten in een leuke sfeer met vriendelijk personeel.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Erg leuk concept met een relaxte sfeer. Sfeervolle inrichting en (h)eerlijk eten!
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Wat een persoonlijke service en moeite om alles volgens mijn dieet te maken. Inclusief een ter plaatse bedacht en gemaakt toetje. Waar ik er 2 van heb gegeten ????
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima. De tafel daarentegen is wat laag, maar dat zal me niet weerhouden nog eens te gaan.
Elle K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar.
L.B. J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Goede bediening en gezellig.
Het diner was zeer goed. Goede variatie. Keuze uit vegetarisch, vis en vlees.
Gewoon goed!
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gerechten waren leuk en mooi gespresenteerd op het bord, vriendelijke bediening en erg goeie wijnen op de kaart. Ik kom zeker weer een keer terug.
Ria O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Bediening van Wilma was erg gezellig...verliep prima..3 gangen meneu was prima...orgineel en smakelijk..
.jammer voor ons was dat bij gezelschap van 6 personen bij ons in de buurt er erge ‘aanwezige ‘ personen zaten...
We konden ons op vele momenten niet verstaanbaar maken...we waren met 3..héél jammer...
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zowel het eten als de service zijn van uitstekend niveau. De gerechten zijn goed op smaak, kunstig opgemaakt, waarbij vermeld moet worden dat de ossehaas op spies, ook van de grill, uitermate mals was, goede bereiding. Het dessert van twee soorten mousse verdient een aanbeveling. Het ricotta dessert was van mindere kwaliteit qua smaakgewaarwording. De service van de gastvrouw was zondermeer heel goed, attent tav wijn aanbeveling, oplettend en rustig. Zowel welkom als vertrek goed begeleid, kom dit wel eens anders tegen. Overall is de prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed.
Inrichting is rustiek, herbergachtig, hetgeen past bij het pand.
Kortom aanbevelingswaardig voor een uitstekende maaltijd met goede service in een leuke ambiance
Aron V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Geslaagde avond. Personeel was erg vriendelijk en het eten lekker. Veel soorten wijnen voor niet al te duur. Prijs/kwaliteit dik in orde
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Alles klopt bij Puur Smaeck en zeker ook de naam. Ontvangst etc alles is prima, maar het eten is een feest. Niets op aan te merken en uiteraard weer voor herhaling vatbaar.
Tpns .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De ontvangst was leuk. Wat ik wilde drinken hadden ze tijdens onze binnenkomst bij de ontvangst al opgevangen zodat ze gelijk met een fles Rosé kwam aanlopen. Hoe attent is dat?!
Het eten was erg lekker en geen lange wachttijd tussen door.
De bediening was super gezellig, had een luisterend oor en was zeer enthousiast en meewerkend.
Ze deden nergens moeilijk over en stonden je vrolijk te woord.
Een minpuntje deze avond was de live-musicband die naast hun buiten stond op te treden.
Mede met die piepende (eigenlijk jankende keukendeur) was dat een storend puntje.
Maar voor de rest waren wij zeer tevreden.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en ontzettend vriendelijke bediening en makkelijk te bereiken vanaf het station! Zeker voor herhaling vatbaar!
Arnoud B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
een heel gezellig restaurant met perfecte vriendelijke en enthousiaste bediening en gerechten van goede kwaliteit...misschien mogen de borden iets minder vol worden opgediend!
eriksoer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met twee personen wezen eten. Erg vriendelijke ontvangst. Tafeltjes wat rommelig neergezet. Brood, olijven en humus vooraf. (Humus stond al even onafgedekt in de koeling) Pompoensoep voor mijn tafeldame en ik nam de hooi gerookte osseworst. Pompoensoep prima op smaak, maar de osseworst was buitengewoon lekker. Vaak zijn gerookte producten over de top gedaan. Dit was zo zacht en zo lekker op smaak, leek wel een steak tartare uit een goed frans restaurant. Een aanrader dus. Daarna beide de tournedos met zwarte wortel, biet en pastinaak. De combi staat niet erg mooi op het bord vanwege de zwarte wortel. De pastinaak was ietsje te lang gekookt maar de saus en de flinke tournedos waren heerlijk. Eigengemaakte frietjes complementeerden het gerecht. Attente bediening zorgde dat je nooit droog kwam te staan. De toetjes, nougat met limoen ijs en ricottabeignets met fruit waren niet bijzonder en iets te groot als desert.
Wij komen terug.
Jitske A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Echt lekker gegeten, maar de bediening en de service die ze bieden is wel echt helemaal top. Bedankt voor een fijne avond!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prima gegeten en lekker kunnen bij kletsen mede omdat de muziek niet te hard stond en we ook niet hutje mutje zaten.
Kortom we gaan er zeker nog een keer eten.
Anita E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een heel prettig, gastvrij restaurant. We hebben heerlijk gegeten. De menukaart is heel divers met ook ruime keuze uit vegetarische menu's. De borden zijn met veel aandacht opgemaakt. ((plaatjes op zich). We gaan hier zeker vaker dineren.