Puur Smaeck

Kampstraat 18-20 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Puur Smaeck

Culinaire parel in het stadshart

Puur Smaeck wordt door velen gezien als een bijzondere ontmoetingsplek. Niet alleen voor buurtbewoners, maar ook voor toeristen en winkelend publiek. Hier staan de deuren voor iedereen wagenwijd open. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Kampstraat, midden in het gezellige centrum van Hilversum en op loopafstand van het station. Kortom, het ideale begin- of eindpunt van jouw reis. Schuif hier eens aan en maak kennis met de rijke kaart en de fantastische gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Puur Smaeck

Auto, bus, fiets, trein
  • : Parkeerplaats,Q-park hilvershof of Markt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
Zondag 15:00 t/m 22:00

Jouw recensie over het restaurant Puur Smaeck

Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening en gewoon goed eten! Hier kom ik Zeker terug.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Zeer vriendelijke mensen, we hebben vegatarisch gegeten en dit was echt overheerlijk! Aandacht voor allergenen en relaxte sfeer. We zaten lekker buiten.
Nancy F.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het eten was heerlijk! Met de restaurant actie is het gewoon mogelijk om van de gewone kaart te bestellen. Serveerster wat zenuwachtig, maar was vast haar eerste dag.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We waren weer super blij met service en kwaliteit eten!! De wijntjes waren ook top!
Anoeska V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten en aardige service. Eten net even anders bereid, lekker met groenten en goed portie vlees/vis. Zeker voor herhaling waard.
Paula O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
heel prettig persoonlijk ontvangst. grote porties, heerlijk nagerecht.
Andre C.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Dit was niet ons eerste bezoek aan Puur Smaeck. We zijn terug gegaan vanwege de voortreffelijke bediening, en het heerlijke eten, en dat is niet veranderd. Een menu kaart met bijzondere gerechten, en met name de groenten. Grote eters komen niets tekort, want de porties zijn van formaat. Knus restaurant.
Jan I.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Bediening uiterst vriendelijk en het eten is prima. Een héél klein minpuntje is dat mensen die slecht ter been zijn naar beneden moeten voor het toilet en er zijn op- en afstapjes.
Katherine B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
heerlijke gerechten!!, biologische groenten uit moestuin van Graveland, en sterke maatschappelijk betrokkenheid. Er werken overdag mensen met een verstandelijke beperking, en een kan water bestellen betekent leuke bijdrage voor goed doel dat zij maandelijks uitkiezen.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Lekker eten en geweldige service. Salade van de dag miste een beetje dressing maar was wel lekker.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Leuk restaurant, vriendelijke bediening. Prima gegeten, helaas lukte het deze kok ook niet om tofu lekker te maken, alleen door de andere ingrediënten was het goed te eten.
De geur van toiletblokken oid in de toiletten was echt veel te sterk, werd er een beetje misselijk van.....
Bettina V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wij kende dit restaurant nog niet....nu wel! We zijn er op zondag geweest, vanwege bier festival geen andere gasten. Goed of slecht nieuws dachten we even.....goed nieuws! De menukaart is verrassend, veel -bijzondere-groente gerechten maar ook vlees en vis. De gerechten worden allemaal heerlijk klaar gemaakt en prachtig opgediend. De service was ook uitstekend. Prijs en kwaliteit in balans.
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Afgelopen vrijdagavond hier met zijn 2e gegeten en het was een ontzettende leuke beleving! Heerlijk genoten van het eten en de fijne bediening.
Jacoline V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Eten was niet goed: Veel te zout en saai. Zelfde gerecht als jaar geleden.
Bettina V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
LUIS A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ik was speciaal voor de mindervaliede bedieners geweest. Spijtig genoeg waren ze er niet. Ikwist niet dat ze op zaterdag er niet zijn. Toch genoten van het eten.
Hanke K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
gastvrij
wim V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Fantastisch gegeten en een hele gezellige bediening, super!
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten! De borden met het eten zagen er geweldig uit! Bediening reuze vriendelijk???? Zeer zeker een aanrader, wij komen zeker terug. Peggy
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Erg goed gegeten. Veel groente, maar ook goed vlees. Alles biologisch en heel lekker. Reken op grote porties. Sfeer is goed. Het is een klein restaurant, niet heel luxe, wel erg gezellig.