Puur Smaeck

Kampstraat 18-20 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Puur Smaeck

Culinaire parel in het stadshart

Puur Smaeck wordt door velen gezien als een bijzondere ontmoetingsplek. Niet alleen voor buurtbewoners, maar ook voor toeristen en winkelend publiek. Hier staan de deuren voor iedereen wagenwijd open. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Kampstraat, midden in het gezellige centrum van Hilversum en op loopafstand van het station. Kortom, het ideale begin- of eindpunt van jouw reis. Schuif hier eens aan en maak kennis met de rijke kaart en de fantastische gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Puur Smaeck

Yessica B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Sophie W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wat een verrassing! Gegeten met vast vriendinnenclub en het was heerlijk! We eten 1 keer per maand met elkaar telkens ergens anders. Het was heerlijk en erg goede service. Hier kom je terug.
formar .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prettige en rustige bediening, alle tijd voor uitleg over de gerechten en een praatje, en dat op zaterdagavond!
We aten met de AH reservering, maar konden gewoon alles van de kaart kiezen.
Heerlijk gegeten, aparte gerechten en ingrediënten.
Hier zullen we zeker vaker eten!
tessalt .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Afgelopen week met de ah restaurantactie gegeten bij puur smeack. Helaas viel het tegen. De porties waren erg groot en het eten niet verfijnd. Het voorgerecht met buffel mozzarella was meer tomaat dan mozzarella. Hoofdgerecht met kip was erg droog. Deserts waren erg lekker. De look van de kaart op internet doet beter aan dan het is. Bediening op zich heel vriendelijk maar het duurde eindeloos dat de borden weer werden weggehaald. Inrichting kan een upgrade gebruiken gezien het grote aanbod van restaurants in hilversum .
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Erg leuke antorage. Vriendelijke bediening, met een goed ontvangst.

We hadden graag wat uitleg gehad bij wat er op het bord lag.

De wijnen van het wijnarragement was goed gekozen! Top avond gehad!
Elisabeth G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij waren onder de indruk van de aspergekunsten vaan de kok. Vooral de tartaar van asperges en ook de pannacotta van asperges waren erg origineel en lekker. En de wijnen erbij en de bediening maakten het af!
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Suuuperlekker gegeten! We hadden een verrassing menu gedaan en je kunt zien dat de kok echt geniet van bijzondere dingen:) Goede wijnen erbij met uitleg en allemaal in een relaxte sfeer. Top!
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hadden een High tea of Afternoon tea zoals jullie hem noemen. Erg verrassend en ook erg lekker. We hebben genoten. Fijne eetgelegenheid.
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We hebben heerijk gegeten in een ontspannen sfeer. Er was echt aandacht voor de gasten , je voelt je hierdoor welkom, erg fijn! Dit is echt uniek . Helemaal top op mijn verjaardag!!!
Wieteke H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Smaeckelijk ingericht en de enige mannelijke bediening die deze avond aanwezig was en die de avond heeft geleid (aangezien de eigenaar, eigenaresse en een "meisje" in de bediening... op pad waren, heen en weer rennend naar hun wijnbar vintage, wat best opviel)
Maar de mannelijke bediening bleef zeer kalm, accuraat en zijn vakmanschap straalde er van af.
Je merkte zijn ervaring, ook al werkt hij er nog maar net.
Vooraf kregen we een broodje met aioli/ tapenade, erg lekker. De carpaccio was voortreffelijk, vers en op kamertemperatuur. Ook het voorgerecht met geitenkaas en cranberrie was heerlijk.
De ossenhaas was geweldig en perfect medium bereid met een heerlijke saus. De vis was helaas plat van smaak maar goed bereid (kan ook aan de vissoort liggen). De combinatie met risotto vind ik persoonlijk niet heel gelukkig gekozen.
2x het dessert, chocolade ijsschotsen, lekker!
We komen zeker nog eens terug!
a.w.nauta N.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
prima eten en zeer vriendelijke bediening ! Jammer dat achteraf bleek dat je voor de aangeboden amuse € 3,50 per amuse moest betalen. Zeer ongebruikelijk!
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten was best goed, we misten alleen groenten bij het voor-en hoofdgerecht.
Toiletten waren oud en vies. Zou nodig gerenoveerd moeten worden.
a-van-busschbach .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Hartelijke ontvangst, en dat bleef zo! Prima gegeten met gebruik van de AH actie. Keuze uit het hele menu en alles smaakte lekker.
Wij komen zeker terug!
roost .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
In tijden niet zon goede bedoening gehad. Mijn favoriete restaurant in het centrum. Met aangepaste lunch voor onze peuter was geen probleem
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Super leuke bediening en heerlijk gegeten! Prima restaurant met een leuke sfeer. Een aanrader (ook zonder AH bon)...............................................................
kikkerprinses33 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Superrelaxt tentje. Heerlijk eten.
Wilma is een echte goede gastvrouw. Recht voor zijn raap met humor.
Dat er kunst aan de muur hangt van mensen met een beperking, dat je uit glazen drinkt die zij hebben ontworpen en dat ze helpen serveren, vind ik grote meerwaarde.
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
In de wijnbar vooraf heerlijke wijn gedronken, een aanrader. Bediening goed, mooi opgemaakte borden, en het eten was uitstekend. Compliment voor de kok.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijke lunch gedaan met de Iens Bonnen van AH. We waren de enige aanwezigen en werden echt in de watten gelegd. Aanrader, en de wijn de Spaanse Jana is verrukkkelijk.
rob B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Zonder meer een goed restaurant. Prettige sfeer, geen herrieachtige muziek, prima eten, vriendelijke bediening, resumerend een aanrader.