Puur Smaeck

Kampstraat 18-20 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Puur Smaeck

Culinaire parel in het stadshart

Puur Smaeck wordt door velen gezien als een bijzondere ontmoetingsplek. Niet alleen voor buurtbewoners, maar ook voor toeristen en winkelend publiek. Hier staan de deuren voor iedereen wagenwijd open. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Kampstraat, midden in het gezellige centrum van Hilversum en op loopafstand van het station. Kortom, het ideale begin- of eindpunt van jouw reis. Schuif hier eens aan en maak kennis met de rijke kaart en de fantastische gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Puur Smaeck

9,1

Jouw recensie over het restaurant Puur Smaeck

Aron V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Geslaagde avond. Personeel was erg vriendelijk en het eten lekker. Veel soorten wijnen voor niet al te duur. Prijs/kwaliteit dik in orde
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Alles klopt bij Puur Smaeck en zeker ook de naam. Ontvangst etc alles is prima, maar het eten is een feest. Niets op aan te merken en uiteraard weer voor herhaling vatbaar.
Tpns .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De ontvangst was leuk. Wat ik wilde drinken hadden ze tijdens onze binnenkomst bij de ontvangst al opgevangen zodat ze gelijk met een fles Rosé kwam aanlopen. Hoe attent is dat?!
Het eten was erg lekker en geen lange wachttijd tussen door.
De bediening was super gezellig, had een luisterend oor en was zeer enthousiast en meewerkend.
Ze deden nergens moeilijk over en stonden je vrolijk te woord.
Een minpuntje deze avond was de live-musicband die naast hun buiten stond op te treden.
Mede met die piepende (eigenlijk jankende keukendeur) was dat een storend puntje.
Maar voor de rest waren wij zeer tevreden.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en ontzettend vriendelijke bediening en makkelijk te bereiken vanaf het station! Zeker voor herhaling vatbaar!
Arnoud B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
een heel gezellig restaurant met perfecte vriendelijke en enthousiaste bediening en gerechten van goede kwaliteit...misschien mogen de borden iets minder vol worden opgediend!
eriksoer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met twee personen wezen eten. Erg vriendelijke ontvangst. Tafeltjes wat rommelig neergezet. Brood, olijven en humus vooraf. (Humus stond al even onafgedekt in de koeling) Pompoensoep voor mijn tafeldame en ik nam de hooi gerookte osseworst. Pompoensoep prima op smaak, maar de osseworst was buitengewoon lekker. Vaak zijn gerookte producten over de top gedaan. Dit was zo zacht en zo lekker op smaak, leek wel een steak tartare uit een goed frans restaurant. Een aanrader dus. Daarna beide de tournedos met zwarte wortel, biet en pastinaak. De combi staat niet erg mooi op het bord vanwege de zwarte wortel. De pastinaak was ietsje te lang gekookt maar de saus en de flinke tournedos waren heerlijk. Eigengemaakte frietjes complementeerden het gerecht. Attente bediening zorgde dat je nooit droog kwam te staan. De toetjes, nougat met limoen ijs en ricottabeignets met fruit waren niet bijzonder en iets te groot als desert.
Wij komen terug.
Jitske A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Echt lekker gegeten, maar de bediening en de service die ze bieden is wel echt helemaal top. Bedankt voor een fijne avond!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prima gegeten en lekker kunnen bij kletsen mede omdat de muziek niet te hard stond en we ook niet hutje mutje zaten.
Kortom we gaan er zeker nog een keer eten.
Anita E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een heel prettig, gastvrij restaurant. We hebben heerlijk gegeten. De menukaart is heel divers met ook ruime keuze uit vegetarische menu's. De borden zijn met veel aandacht opgemaakt. ((plaatjes op zich). We gaan hier zeker vaker dineren.
wim B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was fantastisch vergeten groenten was lekker.
Vriendelijke bediening alleen de wijn was stevig aan de prijs met €5.25 voor een glas chardonnay. Wij komen zeker terug.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Fijn biologisch restaurant, met inderdaad pure smaken. Veel groenten. Lekker gegeten, gekozen voor een menu. Vriendelijke bediening. Gemoedelijke sfeer. Sympathiek dat er gedoneerd wordt aan een goed doel.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zijn met de AH restaurant actie geweest en was geweldig, ook zonder actie voor herhaling de moeite waard.
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gewoon lekker eten in een goede sfeer. Wat betreft de AH actie: in tegenstelling tot enkele andere restaurants doet men hier niet moeilijk. Je bent in het weekend even welkom als door de weeks. Iedereen eet en drinkt wat ie wil en van het totaal bedrag wordt een aantal (afhankelijk van het aantal AH kaarten) menuprijzen afgetrokken.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een leuke bediening. Erg gezellig voor een avondje uit! We hebben gebruik gemaakt van een AH bon maar we mochten van de kaart eten.
Welmoet T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
het eten was goed, mijn vegetarische hoofdgerecht vond ik lekker en origineel. Mijn vrienden aten eend en entrecote en zij waren ook tevreden. Het meest onder de indruk waren we van de bediening, snel, vriendelijk en attent.
Maarit .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hele goede prijs-kwaliteit verhouding, voor zowel eten als wijn. Altijd een goede kaart met voldoende keuze. Al vaak gegeten en het is altijd genieten. Plus vriendelijk personeel, goede service. En last but not least een goed concept met ondersteuning van goede doelen en een kans voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt (overdag). Top!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
puur smaeck is een aanrader, voor ons was het jammer dat wij de laatste waren en er al was begonnen met schoonmaken van de keuken, daarom kregen 2 van onze kinderen erge last van de Bleekwaterlucht, was jammer.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gisterenavond hier heerlijk gegeten. Relaxed muziekje op de achtergrond, hele lieve leuke bediening. We wilden er lekker de tijd voor nemen en kregen die ook. Het eten was met zeer veel zorg bereid, en erg smaakvol. De inrichting is erg sfeervol. Wat ons betreft een echte aanrader.
Selma V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Hier gegeten met AH-actie. Leuk dat je gewoon van de kaart kunt kiezen! Voorgerechten (carpaccio en op hooi gerookte ossenwordt) waren heerlijk! Hoofdgerecht buikspek erg lekker, ik had zelf de kip met polenta en linzen, deze vond ik wat tegenvallen omdat de kip nogal droog was. Maar verder prima avond!
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Het eten was zonder uitzondering meer dan uitstekend. Alles was geweldig op smaak. Enige minpuntje was dat de tafeltjes wel erg dicht bij elkaar staan, zodat mensen aan het belendende tafeltje alles kunnen horen wat er gezegd wordt.