Puur Smaeck

Kampstraat 18-20 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Puur Smaeck

Culinaire parel in het stadshart

Puur Smaeck wordt door velen gezien als een bijzondere ontmoetingsplek. Niet alleen voor buurtbewoners, maar ook voor toeristen en winkelend publiek. Hier staan de deuren voor iedereen wagenwijd open. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Kampstraat, midden in het gezellige centrum van Hilversum en op loopafstand van het station. Kortom, het ideale begin- of eindpunt van jouw reis. Schuif hier eens aan en maak kennis met de rijke kaart en de fantastische gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Puur Smaeck

Auto, Bus, fiets, trein
  • : Parkeerplaats,Q-park hilvershof of Markt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
Zondag 15:00 t/m 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hadden een High tea of Afternoon tea zoals jullie hem noemen. Erg verrassend en ook erg lekker. We hebben genoten. Fijne eetgelegenheid.
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We hebben heerijk gegeten in een ontspannen sfeer. Er was echt aandacht voor de gasten , je voelt je hierdoor welkom, erg fijn! Dit is echt uniek . Helemaal top op mijn verjaardag!!!
Wieteke H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Smaeckelijk ingericht en de enige mannelijke bediening die deze avond aanwezig was en die de avond heeft geleid (aangezien de eigenaar, eigenaresse en een "meisje" in de bediening... op pad waren, heen en weer rennend naar hun wijnbar vintage, wat best opviel)
Maar de mannelijke bediening bleef zeer kalm, accuraat en zijn vakmanschap straalde er van af.
Je merkte zijn ervaring, ook al werkt hij er nog maar net.
Vooraf kregen we een broodje met aioli/ tapenade, erg lekker. De carpaccio was voortreffelijk, vers en op kamertemperatuur. Ook het voorgerecht met geitenkaas en cranberrie was heerlijk.
De ossenhaas was geweldig en perfect medium bereid met een heerlijke saus. De vis was helaas plat van smaak maar goed bereid (kan ook aan de vissoort liggen). De combinatie met risotto vind ik persoonlijk niet heel gelukkig gekozen.
2x het dessert, chocolade ijsschotsen, lekker!
We komen zeker nog eens terug!
a.w.nauta N.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
prima eten en zeer vriendelijke bediening ! Jammer dat achteraf bleek dat je voor de aangeboden amuse € 3,50 per amuse moest betalen. Zeer ongebruikelijk!
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten was best goed, we misten alleen groenten bij het voor-en hoofdgerecht.
Toiletten waren oud en vies. Zou nodig gerenoveerd moeten worden.
a-van-busschbach .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Hartelijke ontvangst, en dat bleef zo! Prima gegeten met gebruik van de AH actie. Keuze uit het hele menu en alles smaakte lekker.
Wij komen zeker terug!
roost .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
In tijden niet zon goede bedoening gehad. Mijn favoriete restaurant in het centrum. Met aangepaste lunch voor onze peuter was geen probleem
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Super leuke bediening en heerlijk gegeten! Prima restaurant met een leuke sfeer. Een aanrader (ook zonder AH bon)...............................................................
kikkerprinses33 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Superrelaxt tentje. Heerlijk eten.
Wilma is een echte goede gastvrouw. Recht voor zijn raap met humor.
Dat er kunst aan de muur hangt van mensen met een beperking, dat je uit glazen drinkt die zij hebben ontworpen en dat ze helpen serveren, vind ik grote meerwaarde.
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
In de wijnbar vooraf heerlijke wijn gedronken, een aanrader. Bediening goed, mooi opgemaakte borden, en het eten was uitstekend. Compliment voor de kok.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijke lunch gedaan met de Iens Bonnen van AH. We waren de enige aanwezigen en werden echt in de watten gelegd. Aanrader, en de wijn de Spaanse Jana is verrukkkelijk.
rob B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Zonder meer een goed restaurant. Prettige sfeer, geen herrieachtige muziek, prima eten, vriendelijke bediening, resumerend een aanrader.
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Ik kom graag terug.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Een gezellig restaurant met goede bediening en lekker eten. Het was niet te druk wat de sfeer ten goede kwam. We zullen zeker nog een keer hier gaan lunchen of dineren.
Barttjeh .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, we hadden vrij laat geboekt, maar konden meteen aan tafel. We hebben gebruik gemaakt van onze AH-restaurantactie-kaarten. Daarbij kregen we de uitnodiging voor een amuse met bubbels vooraf. Met de AH-actie konden we van de kaart kiezen en daarnaast is er op woensdag een optie voor een biefstuk voor €10,-. Uiteindelijk heerlijke gerechten, sommige gerechten verschillen per dag waardoor er veel variatie is. Niet standaard friet/salade erbij maar een uitgebreid bord met eten. Prettige ongedwongen sfeer en behulpzame bediening. Absolute aanrader!
lhtang168 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijke bediening en lekker eten. Porties waren precies goed. De steak van de grill was perfect gegaard en lekker mals. Dr lemon pie was een aangename afsluiter! Gezellig interieur! We komen zeker nog een keer terug!
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik lunch hier regelmatig. Met mooi weer is er een heerlijk terras. De bediening is altijd vriendelijk en ze liggen net een beetje buiten het centrum, dus er komen niet heel veel mensen langs en kunt in alle rust van je lunch genieten. Ze maken het brood zelf en dat is zeker een aanrader.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was erg lekker en liet niet al te lang op zich wachten. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en kregen we een mandje brood toe met huisgemaakt aioli en pesto. Echter, na ons hoofdgerecht leek het alsof we niet meer bestonden. De serveerster liep meerdere malen langs onze tafel zonder de lege borden mee te nemen. Nadat deze waren meegenomen hebben we er bijna 10 min over gedaan om oog contact te krijgen voor de dessertkaart. Begrijpelijk als het druk is, maar er waren nog maar 3 tafels. Al met al hebben we heerlijk gegeten.
evandomselaar .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eigenaar vooraf gebeld dat het geboekte arrangement verplaats is naar een ander gelenheid "de vintage"
Gezellige ruimte, hebben door deze wijziging gebruik gemaakt van een uitstekende vier gangen diner welke ons vooraf bekend is gemaakt. Top geregeld !
Janderk B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
wij hebben via de ah actie dubbel heerlijk, gezellig en smakelijk gegeten bij puur smaeck het restaurant heeft een top keuken en de naar puur smaeck is dan ook zeer terecht gaan er zeker weer eten met of zonder een actiebon