Puur Smaeck

Kampstraat 18-20 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Puur Smaeck

Culinaire parel in het stadshart

Puur Smaeck wordt door velen gezien als een bijzondere ontmoetingsplek. Niet alleen voor buurtbewoners, maar ook voor toeristen en winkelend publiek. Hier staan de deuren voor iedereen wagenwijd open. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Kampstraat, midden in het gezellige centrum van Hilversum en op loopafstand van het station. Kortom, het ideale begin- of eindpunt van jouw reis. Schuif hier eens aan en maak kennis met de rijke kaart en de fantastische gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Puur Smaeck

9,3

Jouw recensie over het restaurant Puur Smaeck

Nina L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Ontzettend gezellig en leuk ! Eten, en wauw de kerst versiering super leuk gedaan!
Jacques H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Geweldig gegeten
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Gezellige locatie heerlijk eten en een leuke enthousiaste bediening. Kortom een zeer geslaagd etentje en zeker voor herhaling vatbaar
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke mensen. Het was top!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Verrassende en veel vegetarische gerechten. Leuke bediening
Paula G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Gezellige sfeer, klantvriendelijk personeel en heerlijk eten!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
De menukaart was erg leuk en we hebben heerlijke keuzes kunnen maken. Bediening was vriendelijk. Wel wat tochtig in het restaurant.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
We hebben hier gegeten met 6 personen met de ah bonnen.
We waren hier nog nooit geweest.
Was erg sfeervol
Er was net een nieuwe kaart uit waar we uit mochten kiezen.de bediening was top! Echt alles was overheerlijk voor/hoofd en nagerecht.we komen hier zeker nog eens terug. Echt een aanrader!
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Met AH bonnen hier gegeten. We mochten van de kaart kiezen. Leuke verassende smaken en mooi opgemaakte borden. Het hoofdgerecht (de varkensribroast) vond ik wat droog, maar dat was volgens de chef zoals het gerecht bedoeld was. De smaak was wel erg goed en de combinatie met de seizoensgroente was uitstekend. De muziek stond wat harder dan wij prettig vinden. Deze werd op verzoek probleemloos wat zachter gezet. Mogelijk kwam het ook harder over omdat het niet druk was in het restaurant.
We werden bediend door een jonge dame die er nog niet zo lang werkte, maar buiten dat ze was zuinig met het schenken van de wijn was (hoeveelheid ingeschonken wijn was wat laag, zeker voor de prijs per glas), werden we verder prima bediend.
Maar al met al een erg leuke ervaring en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Super lekker “puur” eten.
Mooi geserveerd en heel vriendelijk personeel!
Corwin W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Leuke plek, keurig personeel, lekker eten!
K.van.beest V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
wij waren voor de eerste keer in dit restaurant, we komen beslist terug om reden dat het sfeervol, gezellig en echt goed gegeten, het was erg smaakvol. Voorts verdient het personeel een pluim ivm hun klantvriendelijlheid. Kortom :een aanrader.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Prima restaurant áltijd héél vriendelijk niéts is téveel perfecte bediening
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De bediening was zonder meer goed en vriendelijk. Het eten zag er feestenlijk uit en smaakte voortreffelijk. De groente was gevarieerd, maar niet veel. De menukaart was versleten. De wijnkaart had voldoende keus. Er was zelf een goed smakende alcoholvrije rode wijn. Al met al een positieve ervaring. Toch nog een opmerking het duurde wel erg lang voordat het hoofd gerecht werd gesreveerd.
Landra D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Verassende recepten. Lekkere keuze ook voor vegetarisch. Voor Ah- actie mag je kiezen uit het bestaande menu. Heel goed, op deze manier kan je echt ervaren wat het restaurant te bieden heeft. Vriendelijke en leuke bediening. Ook al waren we de laatste we werden niet opgehaast om weg te gaan. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Het eten zag er mooi uit maar geef ik een 7. Het was lekker maar er ontbrak iets alleen kan ik niet goed zeggen wat. Misschien dat ik net wat smaak miste ofzo. Bediening is erg attent en de inrichting is leuk.
Hedwig V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heel lekker gegeten, gastvrije ontvangst, gezellige entourage en attente bediening.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Je kunt proeven dat hier alles met passie en vakmanschap bereid is .heerlijk gegeten met pure smaken en heel vriendelijke bediening
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Lekker geluncht, super gezellige bediening die de tijd nam en alles rustig met beleid deed. Erg fijn dat ze zoiets doen voor de dagploeg en hun ook een kans willen geven, zie je niet vaak.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het is altijd plezierig om hier te eten. Het eten is goed en mooi klaargemaakt. De vegetarische gerechten zijn heerlijk.