Puur Smaeck

Kampstraat 18-20 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Puur Smaeck

Culinaire parel in het stadshart

Puur Smaeck wordt door velen gezien als een bijzondere ontmoetingsplek. Niet alleen voor buurtbewoners, maar ook voor toeristen en winkelend publiek. Hier staan de deuren voor iedereen wagenwijd open. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Kampstraat, midden in het gezellige centrum van Hilversum en op loopafstand van het station. Kortom, het ideale begin- of eindpunt van jouw reis. Schuif hier eens aan en maak kennis met de rijke kaart en de fantastische gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Puur Smaeck

Auto, bus, fiets, trein
  • : Parkeerplaats,Q-park hilvershof of Markt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
Zondag 15:00 t/m 22:00

Maurice J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Kwaliteit is niet wat ik gewend ben bij Puurs Smaek. Meestal prima en verrassend, ditmaal teleurstellend.

Hoofdgerecht (varkensribroast) gortdroog. Na melding kreeg ik te horen dat er een nieuwe kon worden gemaakt, alternatief of tegemoetkoming werd niet geboden. Nieuw keuze tournedos was prima.
Garnituur (rode biet) kwam bij drie van de vier verschillende hoofdgerechten terug, niet echt origineel.

Nagerecht Ricottabeignets was denk ik gefrituurd in hetzelfde vet waarin ook het voorgerecht Sardientjes zijn gemaakt. Een sterke hint van vis in dit nagerecht is wel verrassend :-), maar niet lekker. Navraag leverde alleen de melding dat er twee fituurbakken zijn in de keuken.

Voor dit keer dus slechte ervaring, hoop dat een een eenmalige uitschieter was. Puur Smaek krijgt zeker nog een herkansing, hoop dat het dan weer als vanouds is. Zonde, is een prima tentje in Hilversum met een leuke sfeer en een leuk "Frans" terras aan de achterzijde.
B M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk 3-gangenmenu gegeten, vooral de vegetarische gerechten waren heel bijzonder.Ruime keuze, ook vegetarisch.Aanrader!
Jacq H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met de AH actie hier gegeten.
We kregen gewoon het tweede menu gratis.
Het eten was heerlijk. Mooi geserveerd.
Veel vergeten groenten!
Wij komen hier zeker terug
jm T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuke bediening gezellig ingericht. Voor herhaling vatbaar. En het eten was ook erg lekker.
En het brood vooraf was heerlijk
Rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Gisteren hebben wij hier heerlijk op het terras buiten gegeten met de AH actie. Wij mochten alles van u de kaart kiezen. Mijn partner en ik eten meestal vegetarisch. Behalve vlees en vis stonden er ook bijzondere vegetarische opties op de kaart. Ik had de vegetarische steak tartaar, als hoofdgerecht een gerecht met knolselderij en als nagerecht een citroentaartje. Mijn partner had gazpacho voor, een gerecht met tofu als hoofgerecht en een rabarber compote als nagerecht. Alle gerechten waren heerlijk, de gazpacho was hemels, nog nooit zulke lekkere gazpacho gehad. De ingrediënten zijn biologisch. Heerlijke sauvignon blanc erbij gedronken. De bediening was heel vriendelijk. Door de AH bon zeer scherpe prijs kwaliteit verhouding. Maar zonder de bon ook prima in prijs. Wij komen niet uit Hilversum, maar als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug!
amazone.judith .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met restaurantactie toch vrije keuze van je menu. Heel verzorgd en goed eten.attente bediening. We zaten nu buiten op het terras, dat is wat rumoeriger doordat er bestelbrommers en auto van een susitent steeds voorbijkwamen. Het is verder een verkeersvrij straatje naast het terras. Maar v erder heel goede sfeer op het terras.
Sas G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Erg vriendelijk personeel. Ongedwongen sfeer.
Gegeten met inlevering van AH-bonnen. Hierdoor een heerlijke maaltijd voor een hele gunstige prijs.
A. O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het hele restaurant is aan een schoonmaakbeurt toe, de vloer het meubilair is vintage dat is prima maar het is zeker niet schoon ook de toiletten zijn armoedig!
Juan I.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk eten in een rustige omgeving. Het menu is à la carte dus je kan zelf kiezen wat je wil eten. We zaten op het buitenterras, wat prima was (lekker rustig). Goed restaurant!
Myriam K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ook prima vegetarische gerechten, origineel en lekker. Goede porties. Vriendelijke service. Met trots op hun zaak.
Bep S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Door het prachtige weer zat iedereen op het terras, helemaal uitverkocht!
De bediening was heel correct, zelfs nog tijd voor persoonlijke aandacht.
We kunnen dit restaurant aanbevelen. Goed dat ook mensen met een beperking hier aan de slag kunnen. Alle lof!
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Prettig om te weten dat de groentes Biologisch zijn. Echt een aanrader. Wij hebben gebruik gemaakt van de Albert Heijn actie. Altijd prettig.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De service was erg goed; gastvrij en heel erg vriendelijk. Met het lekkere eten erbij was het een meer dan geslaagd familie uitje.
Sara G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Fijn terras, lekker eten,goede sfeer
Yessica B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk eten, mooie producten. Heel fijn dat ze jongeren met verstandelijke beperking op deze manier vaardigheden leren em begeleiding in het vinden van plek in de maatschappij . 3 gangen lunch was na mijn weten iets te veel maar kwaliteit te boven hoor. Mooi terras, mooie locatie.
Sophie W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wat een verrassing! Gegeten met vast vriendinnenclub en het was heerlijk! We eten 1 keer per maand met elkaar telkens ergens anders. Het was heerlijk en erg goede service. Hier kom je terug.
formar .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prettige en rustige bediening, alle tijd voor uitleg over de gerechten en een praatje, en dat op zaterdagavond!
We aten met de AH reservering, maar konden gewoon alles van de kaart kiezen.
Heerlijk gegeten, aparte gerechten en ingrediënten.
Hier zullen we zeker vaker eten!
tessalt .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Afgelopen week met de ah restaurantactie gegeten bij puur smeack. Helaas viel het tegen. De porties waren erg groot en het eten niet verfijnd. Het voorgerecht met buffel mozzarella was meer tomaat dan mozzarella. Hoofdgerecht met kip was erg droog. Deserts waren erg lekker. De look van de kaart op internet doet beter aan dan het is. Bediening op zich heel vriendelijk maar het duurde eindeloos dat de borden weer werden weggehaald. Inrichting kan een upgrade gebruiken gezien het grote aanbod van restaurants in hilversum .
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Erg leuke antorage. Vriendelijke bediening, met een goed ontvangst.

We hadden graag wat uitleg gehad bij wat er op het bord lag.

De wijnen van het wijnarragement was goed gekozen! Top avond gehad!
Elisabeth G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij waren onder de indruk van de aspergekunsten vaan de kok. Vooral de tartaar van asperges en ook de pannacotta van asperges waren erg origineel en lekker. En de wijnen erbij en de bediening maakten het af!