Puur Smaeck

Kampstraat 18-20 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Puur Smaeck

Culinaire parel in het stadshart

Puur Smaeck wordt door velen gezien als een bijzondere ontmoetingsplek. Niet alleen voor buurtbewoners, maar ook voor toeristen en winkelend publiek. Hier staan de deuren voor iedereen wagenwijd open. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Kampstraat, midden in het gezellige centrum van Hilversum en op loopafstand van het station. Kortom, het ideale begin- of eindpunt van jouw reis. Schuif hier eens aan en maak kennis met de rijke kaart en de fantastische gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Puur Smaeck

Auto, bus, fiets, trein
  • : Parkeerplaats,Q-park hilvershof of Markt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
Zondag 15:00 t/m 22:00

Jouw recensie over het restaurant Puur Smaeck

Theo B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Bediening was erg prettig en klantgericht, voor na en hoofdgerecht was zeer smakelijk en goed verzorgd. Sfeer was prima en zeker een aanbeveling.
Gerald H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Al voor de derde keer heerlijk gegeten bij Puur Smaeck. Het restaurant doet zijn naam eer aan, want het eten is volop smaak.
jacques J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
hartelijke en gastvrije ontvangst; goede, zorgzame en zeer vriendelijke bediening; mooie gerechten, erg smakelijk, goede prijs/kwaliteit verhouding: waar voor je geld.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Fijn restaurant waar je uit de hele kaart mag kiezen. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Het eten is lekker, kortom we hebben genoten!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Kees en team geven een zeer persoonlijke touch aan een bezoek aan Puur Smaeck, en in de keuken wordt goed gekookt!
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Puur Smaeck. Met een bon van de AH-actie mochten we een drie gangen menu zelf samenstellen van de kaart. Het komt niet vaak meer voor helaas, maar in dit restaurant is de bediening uitstekend!
Evert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De bediening was ontzettend vriendelijk en betrokken bij ons welbevinden (bijna teveel!). De wachttijd tussen de gangen was echt veel te lang. We hebben drie uur gezeten voor een driegangenmenu.
De prijs-kwaliteitverhouding is heel goed, hoewel je wellicht in de lange wachttijden je hongergevoel kwijtraakt en dan is ieder gerecht voldoende.
Het zou een fantastisch restaurant zijn als je dezelfde gerechten en service in 1,5 uur geserveerd zou kunnen krijgen!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
een restaurant om terug te komen, vriendelijke bediening, heerlijke gerechten, genoeg keuze op de kaart, terras buiten is erg gezellig,
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gezellig sfeervol avondje gegeten met mijn vader. Heerlijk genoten van de gerechten en de drankjes. Snel en netjes geholpen.
dorrie_van_de_ven .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Geweldig lekker gegeten. Prima formule 60/40. Lekkere wijn en heel goede gastvrouw.
Komen zeker terug als we weer in de buurt zijn.
Adrie F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Personeel super goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten was goed.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
In tijden niet zo lekker gegeten! Erg genoten van alle pure en biologische gerechten, vooral van de Tarte au Citron! Komen hier zeker terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima gegeten met de ah restaurant actie. Geringe, maar prima keuze tussen vlees, vis en vegetarisch. Ze werken er veel met seizoensgroenten en het principe 60/40. 60% groente en 40% vlees/vis. Weet niet helemaal of dat nog wel klopt, want mijn varkensribroast was wel meer dan de groenten op mijn bord ????
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Echt heel lekker eten. Boven verwachting. Heel vriendelijke en attente service. Gezellig en en warme inrichting maar een tikje versleeten. Sterke aanbeveeling. Kom zeker weer.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Boven verwachting gegeten hier. Heel erg lekker dat er speciale aandacht wordt gegeven aan de groenten die bij de vleesgerechten worden geserveerd. Vaak smaken die nergens naar, maar hier waren ze erg goed op smaak. Hele vriendelijke bediening en een goed tempo tussen de gerechten.
Jantien P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Een broodje komt pas op tafel nadat de bestelling is opgenomen. Behoorlijk belerende bediening. Naar mijn mening veel te nadrukkelijk aanwezig en was op een gegeven moment storend omdat ze te lang bij de tafel bleef staan met veel te veel irrelevante informatie. Wij wilden graag ons gesprek continueren maar dat had ze niet in de gaten. Dat kan beter gedoseerd worden, de bedoeling is goed maar wij hadden er geen behoefte aan. Mijn gerechten waren erg zout. Vooraf sardientjes besteld die helaas gefrituurd waren. De sla erbij was muf en het sausje zat geen smaak aan. Hoofdgerecht kipspies met linzen. De linzen waren bremzout! De kip was niet bijzonder en de polenta was nog geen eetlepel qua hoeveelheid. Het 60-40 principe zag ik niet terug op mijn bord. Ik had twee schijfjes winterwortel als groentegarnituur. Een aantal jaren geleden aten we hier altijd goed en met plezier. De entourage is gemoedelijk en de gerechten worden mooi opgemaakt. Maar het gaat natuurlijk om de smaak en de beleving!
Mira W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Leuke zaak, voor het eerst geweest. Werden keurig en vriendelijk ontvangen door de bedieningsmedewerker. We mochten zelf een tafel uitkiezen. De zaak zat goed gevuld voor een dinsdagavond. Bediening super vriendelijk. Eten was prima
Tot snel
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De 2e keer dat we hier hebben gegeten met AH bon. Wederom heerlijk gegeten en fantastisch geholpen door o.a. Wilma, je ziet ons zeker weer terug! Top concept, verse seizoensproducten, heerlijke wijn en gezellig sfeer! Gr
Esmeralda V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
het verrassingsmenu had creatiever mogen zijn. dit waren dezelfde gerechten als van de kaart, maar dan kleinere porties een bord.
de tijd tussen de tussengang en het hoofdgerecht was extreem lang
Maurice J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Kwaliteit is niet wat ik gewend ben bij Puurs Smaek. Meestal prima en verrassend, ditmaal teleurstellend.

Hoofdgerecht (varkensribroast) gortdroog. Na melding kreeg ik te horen dat er een nieuwe kon worden gemaakt, alternatief of tegemoetkoming werd niet geboden. Nieuw keuze tournedos was prima.
Garnituur (rode biet) kwam bij drie van de vier verschillende hoofdgerechten terug, niet echt origineel.

Nagerecht Ricottabeignets was denk ik gefrituurd in hetzelfde vet waarin ook het voorgerecht Sardientjes zijn gemaakt. Een sterke hint van vis in dit nagerecht is wel verrassend :-), maar niet lekker. Navraag leverde alleen de melding dat er twee fituurbakken zijn in de keuken.

Voor dit keer dus slechte ervaring, hoop dat een een eenmalige uitschieter was. Puur Smaek krijgt zeker nog een herkansing, hoop dat het dan weer als vanouds is. Zonde, is een prima tentje in Hilversum met een leuke sfeer en een leuk "Frans" terras aan de achterzijde.