Puur Smaeck

Kampstraat 18-20 1211 GE Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Puur Smaeck

Culinaire parel in het stadshart

Puur Smaeck wordt door velen gezien als een bijzondere ontmoetingsplek. Niet alleen voor buurtbewoners, maar ook voor toeristen en winkelend publiek. Hier staan de deuren voor iedereen wagenwijd open. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Kampstraat, midden in het gezellige centrum van Hilversum en op loopafstand van het station. Kortom, het ideale begin- of eindpunt van jouw reis. Schuif hier eens aan en maak kennis met de rijke kaart en de fantastische gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Puur Smaeck

Auto, bus, fiets, trein
  • : Parkeerplaats,Q-park hilvershof of Markt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
Zondag 15:00 t/m 22:00

Jouw recensie over het restaurant Puur Smaeck

Danny B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Lekker eten en geweldige service. Salade van de dag miste een beetje dressing maar was wel lekker.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Leuk restaurant, vriendelijke bediening. Prima gegeten, helaas lukte het deze kok ook niet om tofu lekker te maken, alleen door de andere ingrediënten was het goed te eten.
De geur van toiletblokken oid in de toiletten was echt veel te sterk, werd er een beetje misselijk van.....
Bettina V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wij kende dit restaurant nog niet....nu wel! We zijn er op zondag geweest, vanwege bier festival geen andere gasten. Goed of slecht nieuws dachten we even.....goed nieuws! De menukaart is verrassend, veel -bijzondere-groente gerechten maar ook vlees en vis. De gerechten worden allemaal heerlijk klaar gemaakt en prachtig opgediend. De service was ook uitstekend. Prijs en kwaliteit in balans.
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Afgelopen vrijdagavond hier met zijn 2e gegeten en het was een ontzettende leuke beleving! Heerlijk genoten van het eten en de fijne bediening.
Jacoline V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Eten was niet goed: Veel te zout en saai. Zelfde gerecht als jaar geleden.
Bettina V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
LUIS A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ik was speciaal voor de mindervaliede bedieners geweest. Spijtig genoeg waren ze er niet. Ikwist niet dat ze op zaterdag er niet zijn. Toch genoten van het eten.
Hanke K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
gastvrij
wim V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Fantastisch gegeten en een hele gezellige bediening, super!
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten! De borden met het eten zagen er geweldig uit! Bediening reuze vriendelijk???? Zeer zeker een aanrader, wij komen zeker terug. Peggy
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Erg goed gegeten. Veel groente, maar ook goed vlees. Alles biologisch en heel lekker. Reken op grote porties. Sfeer is goed. Het is een klein restaurant, niet heel luxe, wel erg gezellig.
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima gegeten, sfeer is informeel, kaart heeft veel vegetarische opties, en de gerechten worden tijdig en in het juiste tempo geserveerd. Leuke bediening
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gefeliciteerd
Op naar de volgende 10jaar
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Goed contact met de service, we hadden allemaal onze allergieen die door de kok op grandioze wijze werden uitgespeeld. We hebben genoten van het verassingsmenu.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We waren erg vroeg, dus was het nog rustig. Alles wat we aantroffen was perfect. Ik woon niet in de buurt, anders zou ik zeker vaker hier naar toe gaan.
Dank voor alles
eric.verhoeven .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst, gerechten zijn van hoge kwaliteit.

!! de (zelfgemaakte) Nougat is een aanrader !!
Puur Smaeck doet haar naam eer aan.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker eten in een leuke sfeer met vriendelijk personeel.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Erg leuk concept met een relaxte sfeer. Sfeervolle inrichting en (h)eerlijk eten!
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Wat een persoonlijke service en moeite om alles volgens mijn dieet te maken. Inclusief een ter plaatse bedacht en gemaakt toetje. Waar ik er 2 van heb gegeten ????
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima. De tafel daarentegen is wat laag, maar dat zal me niet weerhouden nog eens te gaan.