Puur Saen

Duur
Lang
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met een groep van acht vriendinnen gegeten in Puur Saen in combinatie met een hotel overnachting. De atmosfeer van hotel en het architectonische hoogstandje er omheen is geweldig en trekt mensen uit heel Nederland en de wereld. Het eten viel ons in dat licht alleszins niet mee. Het was enorm wisselend, van echt wel goed tot echt niet goed. Mijn Zaanse Herfstplank was lekker. De pompoensoep van tafelgenoten echt niet te doen en geen pompoen(smaak) in te ontdekken. De diamanthaas was smakeloos en taai, hiervoor de week specialiteit in de plaats gekregen en die was dan weer prima. Ter compensatie kregen we extra zoet bij de koffieronde, dat werd zeker door ons gewaardeerd, maar echt lekker (en passend bij de toetjes) was het niet. Ditzelfde gold voor de lekkernijen bij de koffie (zou niet heel moeilijk moeten zijn of ga een samenwerking aan met die geweldige patisserie op de gedempte gracht). Tempo van aanbieden, afhalen, drankjes aan bieden was laag. Men was zeker vriendelijk en feedback werd serieus genomen. De potentie is er volop, maar de kwaliteit dient goed te zijn. En die is duidelijk, zowel op de avond als door de tijd heen, te wisselend en nog niet voldoende.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Het personeel bestaat uit amateurs, niets mis mee maar er is kennelijk ook geen professional geweest die heeft uitgelegd hoe het werkt in de horeca. Op het moment dat je aandacht wilt vragen is iedereen met zichzelf of elkaar bezig maar niet met de gasten.
De inrichting is kil terwijl het toch een plek met potentie is.
Het eten is even fantasieloos als de inrichting en ontstijgt het niveau van een gemiddeld wegrestaurant niet.
Deze zaak mist hart en ziel! Ga er niet eten! Niet dat er op culinair gebied zo heel veel te genieten valt in Zaanstad maar vrijwel alles is meer je geld waard dan dit.
Selmar W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
heerlijk gegeten in Puur Saen. niet goedkoop maar het (nederlandse) eten was goed. je zit er leuk met zicht op het grachtje van Zaandam en de bewegingen van en naar het station. modern, toch sfeervol.
Ke-jansen .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Belachelijke prijzen, cheesecake, smaakte als kant en klaar, voor 3,95 euro. bakje koffie 2,35 en niet eens lekker. Bediening was traag, kregen pas gebak toen onze koffie al op was. En wij waren de enige klanten! Schoonmaakster continue aan het dweilen bij onze plek, niet daar waar geen mensen zaten. Mooi gebouw, maar vreselijk restaurant dus.
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
het is aan de buitenkant al een prachtig gebouw en van binnen is het ook sfeervol ingericht , bediening was erg vriendelijk en attent . voorgerechten waren erg lekker , trio van tonijn en een zalm tom pouce . hoofdgerechten waren ook erg lekker , mixed grill en mijn man had de dorade . ik zat hierna wel vol , mijn man heeft nog een toetje genomen , nl de speculaas mousse met amandelcake ...wederom erg lekker .ook gwoon een karafje kraanwater was geen probleem . misschien even opletten als men vraagt of je brood, frietjes en salade wil , dit krijg je dan per persoon , dus ieder een bakje friet en een bakje salade , ook apart af te rekenen natuurlijk . dit restaurant is zeker aan te bevelen .
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Met gezelschap hier gegeten. Lekkere mosterdsoep met paddenstoelen. Met verse broodjes met roomboter. Toen broodjes op waren, kregen we nieuwe broodjes. Daarna heerlijke parelhoen met witloftaartje. Friet erbij en zeer gastvrij geserveerd met mayonaise. Mooi toetje van sorbet ijs, rood fruit, witte chocolademousse. Ook het visgerecht zag er heerlijk uit. Lactose vrij dieet was geen probleem. Vriendelijke attente bediening
Sas67 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
We hebben hier het Puur Saen menu genomen. De mosterd/broccolisoep was erg lekker. Hoofdgerecht was biefstuk met rijst. Helaas was de biefstuk behoorlijk doorgebakken en daardoor nogal droog. Verder geen extra groenten oid. Het toetje was lekker. Sfeer en bediening vriendelijk. Wel lang wachten op elke gang.