Puur Saen

Meer informatie over restaurant Puur Saen

Jouw recensie over het restaurant Puur Saen

Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hebben in het restaurant gekozen voor het driegangenmenu voor 29,90. Er was veel keus op het menu, al had deze geen steaks.

Er werd snel uitgeserveerd, wat ik prettig vond. Alle gangen waren lekker en voorzien van aparte garnering (een soort wasabi-achtige mayonaise bij de varkenslende bijv).

Het restaurant zelf is niet zo groot en oogt intiem. Het is zacht verlicht en aan één kant van de ruimte staan bankjes om op te zitten. We hebben een fijne, gezellige avond gehad.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Uitstekend gedineerd bij Puur Saen met 3 personen.
De kaart bevat regelmatig nieuwe verrassingen en het personeel is zeer behulpzaam bij het checken van allergie-voorwaarden.
De sfeer in het restaurant is prima en kwaliteit en presentatie uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar!
Donja P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Tijdens de kerstdagen hebben we een verrassend leuke avond beleefd in Puur Saen. Er was een speciaal samengesteld kerst menu, maar bij het voor en hoofdgerecht was er wel keuze tussen vlees of vis. De rest van het 4 gangen menu stond vast maar de bediening gaf wel aan dat we het zonder problemen konden aangeven als we iets niet lustten. De bediening was erg vriendelijk en lieten een vrolijke indruk achter. Het diner was echt heerlijk, en qua presentatie onwijs leuk gedaan. Wij komen zeker nog een keer terug om de à la Carte te proeven!
Laurenske S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met een groep van acht vriendinnen gegeten in Puur Saen in combinatie met een hotel overnachting. De atmosfeer van hotel en het architectonische hoogstandje er omheen is geweldig en trekt mensen uit heel Nederland en de wereld. Het eten viel ons in dat licht alleszins niet mee. Het was enorm wisselend, van echt wel goed tot echt niet goed. Mijn Zaanse Herfstplank was lekker. De pompoensoep van tafelgenoten echt niet te doen en geen pompoen(smaak) in te ontdekken. De diamanthaas was smakeloos en taai, hiervoor de week specialiteit in de plaats gekregen en die was dan weer prima. Ter compensatie kregen we extra zoet bij de koffieronde, dat werd zeker door ons gewaardeerd, maar echt lekker (en passend bij de toetjes) was het niet. Ditzelfde gold voor de lekkernijen bij de koffie (zou niet heel moeilijk moeten zijn of ga een samenwerking aan met die geweldige patisserie op de gedempte gracht). Tempo van aanbieden, afhalen, drankjes aan bieden was laag. Men was zeker vriendelijk en feedback werd serieus genomen. De potentie is er volop, maar de kwaliteit dient goed te zijn. En die is duidelijk, zowel op de avond als door de tijd heen, te wisselend en nog niet voldoende.
Selmar W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
heerlijk gegeten in Puur Saen. niet goedkoop maar het (nederlandse) eten was goed. je zit er leuk met zicht op het grachtje van Zaandam en de bewegingen van en naar het station. modern, toch sfeervol.
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Belachelijke prijzen, cheesecake, smaakte als kant en klaar, voor 3,95 euro. bakje koffie 2,35 en niet eens lekker. Bediening was traag, kregen pas gebak toen onze koffie al op was. En wij waren de enige klanten! Schoonmaakster continue aan het dweilen bij onze plek, niet daar waar geen mensen zaten. Mooi gebouw, maar vreselijk restaurant dus.
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
het is aan de buitenkant al een prachtig gebouw en van binnen is het ook sfeervol ingericht , bediening was erg vriendelijk en attent . voorgerechten waren erg lekker , trio van tonijn en een zalm tom pouce . hoofdgerechten waren ook erg lekker , mixed grill en mijn man had de dorade . ik zat hierna wel vol , mijn man heeft nog een toetje genomen , nl de speculaas mousse met amandelcake ...wederom erg lekker .ook gwoon een karafje kraanwater was geen probleem . misschien even opletten als men vraagt of je brood, frietjes en salade wil , dit krijg je dan per persoon , dus ieder een bakje friet en een bakje salade , ook apart af te rekenen natuurlijk . dit restaurant is zeker aan te bevelen .
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Met gezelschap hier gegeten. Lekkere mosterdsoep met paddenstoelen. Met verse broodjes met roomboter. Toen broodjes op waren, kregen we nieuwe broodjes. Daarna heerlijke parelhoen met witloftaartje. Friet erbij en zeer gastvrij geserveerd met mayonaise. Mooi toetje van sorbet ijs, rood fruit, witte chocolademousse. Ook het visgerecht zag er heerlijk uit. Lactose vrij dieet was geen probleem. Vriendelijke attente bediening