PUUR M

Zevenheuvelenweg 87 6571 CJ Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant PUUR M

Bij restaurant Puur M komen groente en fruit uit de eigen moestuin. Die bevindt zich in Lent onder de naam Warmoes Historische Tuinderij, een levend museum vol onbespoten vruchten en groenten. In de keuken van Puur M komen ze volledig tot hun recht. Ze worden bereid tot kleurrijke creaties met verrassende smaken en gecombineerd met diervriendelijk geproduceerd vlees of duurzame vis. Wil je een lekker glas wijn erbij of liever iets zonder alcohol? De vriendelijke bediening adviseert je graag.

Bij Puur M draait het om pure smaken. In het met villa’s gevulde dorp Berg en Dal gebruikt chef- kok Maarten de Jong lokale en dagverse producten, die hij op steeds weer verrassende manier verwerkt in z’n gerechten. Van traditioneel tot vernieuwend.

Glas champagne

9,5
9,1
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
voor de 3e maal weer heerlijk gegeten, de kok maakt er telkens weer een kunstwerk van!
in een woord heerlijk en top?
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Adequate vragen, prima toelichting op de gerechten, gecombineerd met perfecte kwaliteit en een uitnodigende, rustige sfeer maken Puur tot een uitstekende plaats om heerlijk te eten
liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
heerlijke culinaire gerechten en een prima prijs kwaliteitverhouding.
Komen zeker terug!
Arne T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeldzaam lekker gegeten! Alle gerechten, inclusief wijnen waren een schot in de roos.
We komen hier graag nog een keer terug.
A.M.G. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Alle gerechtjes zagen er erg fraai en smakelijk uit en waren erg lekker. We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Ariën V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wat een lekker eten maar laten we ook de wijn niet vergeten! Gezellige bediening met kennis van zaken. De wijnkaart is helemaal top! Duidelijke indeling met erg goeie prijzen per fles. Duidelijk waarom deze nr1 is in de Grootspraak. Als je in de buurt bent of niet zeker de moeite waard!! Zorg wel voor een taxi want het is zonde om de heerlijke wijnen niet te proeven.
Ariën V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten met goed passende wijnen in een rustige prettige omgeving. Ik kom zeker nog eens terug
Sjoerd K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Goede wijn, gezellig en vooral kwaliteit bij elk gerecht. We hebben ons laten verassen, een aanrader wat ons betreft.
I K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eigenlijk klopte alles hier in dit restaurant. Het eten was echt heerlijk, de bediening prima, de inrichting gezellig en effectief (bijv glazen die in een kastje naast de tafel staan zorgt ervoor dat de bediening niet voor ieder glas door de zaak hoeft te lopen). Zij verdienen een hele hoge score!
Marjo G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Er wordt echt een feestje gemaakt van uit eten gaan. Heerlijke en prachtig gedecoreerde extraatjes tussendoor. Voor wie geniet van verschillende smaakjes en van prachtig gedecoreerde borden. Niet voor de grote eter die de nadruk legt op véél eten. Zeker voor deze prijs/kwaliteit-verhouding: TOP!
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Puur M is helemaal top. Ik voelde me helemaal verwend door het uitstekende eten en de attente bediening.
Douwe S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten, altijd net even anders elke hap genieten met daarbij een goed passend glas wijn.
Edwinvanooijen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De hoge verwachtigen zijn door Puur M geheel waargemaakt. Wij kozen voor het 4 gangenverrassingsmenu van zalm (vooraf), zeebaars (tussengerecht) en Ibericoham (hoofdgerecht) met bijpassende wijnen. De gerechten zijn mooi opgemaakt en zijn bovendien smaakvol. De combi van gerechten en wijnen is goed gekozen. De bediening is vlot en vriendelijk. De omgevingsgeluiden zijn ietwat hinderlijk. Wij hebben een heel leuke avond gehad.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
In een woord fantastisch! Een 10'
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gister heerlijk en gezellig gegeten! Mooie, verrassende gerechten, prima wijnen. Aanpassingen ivm dieet waren perfect en met zorg bereid. Vriendelijk, enthousiast personeel gaf goed informatie en dacht mee bij afwegingen in gerechtkeuzes. En ook niet onbelangrijk : goede akoestiek en tafels ver genoeg uit elkaar, zodat wel elkaar goed konden verstaan. Prima stoelen. AANRADER!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zaterdagavond gegeten met 6 vriendinnen. In één woord fantastisch! Op en top genieten, van de ontvangst tot het vertrek. De eigenaresse, tevens vinoloog, raadde een heerlijke wijn aan. De jongeman die met ons vervolgens het menu doornam was zo enthousiasmerend dat we bijna allemaal het specials menu, aangeraden door de chef kozen. Vervolgens kwamen er heerlijke amuses en verraste hij ons ook nog met heerlijke ibericoham. De specials smaakten niet alleen heerlijk maar alles zag er ook geweldig mooi en aantrekkelijk uit. De sfeer was erg goed en toen er na het special dessert ook nog twee amuses desserts werden opgediend voelden we ons helemaal door en door verwend. Wat een heerlijke beleving dit restaurant. Hier komen we graag terug al betekent dat dat we 2 uur moeten rijden.
KCBr .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De gerechten zijn uitstekend, misschien wel ster-waardig. Verrassende combinaties en zeer goede kwaliteit.
Puur M laat het helaas een beetje liggen in de service en bediening. Overigens was de bediening wel zeer vriendelijk en correct, maar vanaf de amuses tot aan het eerste gerecht hebben we zeker anderhalf uur moeten wachten. Na een half uur wachten werd er een schaaltje boter en olie op tafel gezet, echter zonder brood. Toen eenmaal het eerste gerecht kwam hebben we wel aangegeven dat we al dachten dat ze ons vergeten waren. Dit was gelukkig niet zo, maar meer woorden werden er niet aan gespendeerd.
Al met al toch een aanrader, omdat de gerechten echt heel goed zijn.
Pauline C.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Alles was helemaal goed, de locatie, het eten en de bediening. We hebben een 3 gangen chefs special menu gegeten. Heerlijke smaak combinaties vergezeld van een perfecte wijn. Echt iets om vaker heen te gaan!
Renilde S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Met 2 vriendinnen heb ik hier gegeten op vrijdag. Een prachtige zaak met een mooie uitgebreide kaart. Allemaal schilderijtjes op ons bord, die ook nog eens fantastisch smaakten. De steak tartare was heerlijk en absoluut niet standaard. Ook de kwartel en de heilbot smaakten geweldig.
Enig minpuntje was dat de bediening ons weinig aandacht gaf en wel erg druk was met glazen poetsen. Zo kregen we bijvoorbeeld pas een half uur na binnenkomst onze drankjes en was het lastig om tussentijds wat te bestellen. Afgezien daarvan hebben we heerlijk gegeten.