PUUR M

Zevenheuvelenweg 87 6571 CJ Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant PUUR M

Bij restaurant Puur M komen groente en fruit uit de eigen moestuin. Die bevindt zich in Lent onder de naam Warmoes Historische Tuinderij, een levend museum vol onbespoten vruchten en groenten. In de keuken van Puur M komen ze volledig tot hun recht. Ze worden bereid tot kleurrijke creaties met verrassende smaken en gecombineerd met diervriendelijk geproduceerd vlees of duurzame vis. Wil je een lekker glas wijn erbij of liever iets zonder alcohol? De vriendelijke bediening adviseert je graag.

Bij Puur M draait het om pure smaken. In het met villa’s gevulde dorp Berg en Dal gebruikt chef- kok Maarten de Jong lokale en dagverse producten, die hij op steeds weer verrassende manier verwerkt in z’n gerechten. Van traditioneel tot vernieuwend.

Glas champagne

9,5

Jouw recensie over het restaurant PUUR M

JA B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Eten prima, met veel aandacht. Kunstwerkjes, misschien wat overdone in complexiteit.
Inrichting stijlvol, alleen erg jammer dat je bij elkaar op het bord kijkt en geen persoonlijk gesprek kan hebben zonder dat buren links en rechts meegenieten. Ik zou minder tafels plaatsen: kwaliteit boven kwantiteit. Uit eten is meer dan alleen het eten.
Bediening zeer goed en capabel.
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
geweldige plek, goed eten, goede wijnen, niet alleen smaak is voortreffelijk maar ook de borden zijn opgemaakt als schilderijen! Kortom: aanrader voor echte avond uit!
D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij vonden het een leuk restaurant met een kaart waar eens en keer wat apartere gerechten opstonden en die ook nog een heerlijk waren en als een "plaatje" op het bord eren geserveerd. Michelinster waardig!!
André S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijke gerechten , mooie wijnen , aardige bediening , kennis v zaken mbt wijnen! Top!
Het 4 gangen verrassingsmenu smaakte heerlijk , een echte aanrader , op de prijs na.!!
Als je alle “versiersels “ weglaat dan hou je een 1 haps stukje vlees of vis over . Deze opmerking is ook door een vorige gast vh restaurant geplaatst . Dan is de prijs kwaliteit (lees ,hoeveelheid vis vlees a 30 gram.......)ronduit slecht. 100 gr is meer op zn plaats voor 42 euro! Met bijpassend wijnarrangement , en fooi kom je toch op 150 euro uit, En dàt is het nu net niet waard, daar mag zeker meer vis of vlees voor worden geserveerd. Neemt niet weg dat het zeer verrassend is qua menu samenstelling en wijn spijscombinatie , top! Een avondje uit. Of wij terugkomen ?, dan moet er toch een beter gevuld bord worden aangeboden. Ik heb geen ervaring met a la carte menu, misschien is daar de hoeveelheid beter. Maar dan zou Puur M eea moeten veranderen en dat zie ik niet direct gebeuren.
Nogmaals ;een aanrader qua smaak en wijn combinaties.
vanmunster-dirksen .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Buitengewoon vriendelijke bediening. Men is zeer gedreven het de gasten naar hun zin te maken.
De gerechten waren zeer verrassend en uiterst smaakvol.
Kortom: een blijvertje.
bas V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Puur is al jaren een toppertje in onze regio, het blijft verreweg het beste restaurant in de regio !!
Naast de voortreffelijke smaken en kunstwerkjes op de borden worden er voortreffelijke wijnen geserveerd door een uiterst professionele brigade.
Gosse H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
5-gangen met bijpassende wijnen besteld. Het personeel is zeer professioneel en vriendelijk. Het eten was uitmunted en erg gepresenteerd. Voor herhaling vatbaar.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad. Zowel het eten als de bediening was top. We zullen er zeker weer een keer gaan eten.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer lekker gegeten, vriendelijk personeel met kennis van zaken ! Super !!!! Echt een aanrader, onze complimenten voor de chef en koks !
Ferd V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij waren hier in korte tijd voor de derde keer. Na twee goede waarderingen nu helaas een wat kritischer kommentaar. Samen hadden wij 3 koude en 3 warme gerechten. Positief over opdiening en smaak van de koude gerechten, veel minder over de warme gerechten. De rode mul was erg droog, de marbre van witlof viel tegen en ook de stroganoff werd overheerst, door wat leek op gewone ketchup. Op de vraag of we meteen door wilden met het derde gerecht antwoordden wij " ja " waarna wij 40 minuten moesten wachten. Verder hadden wij een erg drukke tafel naast ons, wat nogal vervelend is bij een krappe tafelschikking. Wij blijven niet weg maar dan moet het de volgende keer wel beter.

Rob W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Voor mij is het altijd genieten in Puur.Absoluut mijn favoriete restaurant!!! Dit geldt overigens ook voor mijn partner. Maarten weet ons elke keer weer te verbazen met zijn geweldige gerechten,en Tessie zorgt ervoor dat er een perfect wijntje bij geserveerd wordt.
Radko T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
De gerechten die Puur M serveert zijn niet alleen ontzettend lekker, maar ook erg verrassend. De combinatie van smaken is soms zelfs sensationeel. Ook de bediening is uitstekend; attent, ontspannen, maar zeer gastvrij. De geserveerde wijnen passen altijd prima bij de gekozen gerechten.
Kirsten S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Zelden zo goed gegeten. Wat een fantastisch samengestelde gerechten. Daarbij heerlijke wijnen gedronken. De service was top. In 1 woord ge-wel-dig!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
WIj hadden het vijfgangen Jubileum menu en dat is vijf keer pure sensatie. Dat begint bij de caprese: crumble van tomaat, boeuillon van tomaat, bavarois van tomaat, sorbet van tomaat ... en dat in zo’n mooie rooie kom! - alsof je een wereldreis langs de tomaat maakt. Het eindigt met een taartje van cheescake met gelei van sinaasappel, crumble van sinaasappel, sorbet van sinaasappel ... En dan hebben we het telkens nog maar over 1 ingrediënt dat zich van alle kanten laat proeven. Wat een meester staat daar in de keuken. En het personeel is als de gerechten: verrassend vriendelijk zonder poeha, met veel verstand van zaken.
vandijkmcjr .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima restaurant met hele mooie drie gerechten van het verassingsmenu met goede bijpassende wijnen.
Stukje vlees van het hoofdgerecht was wel erg klein en helaas bij 2 van de 3 wat stuk. Het hoeft heus geen 200 gram vlees te zijn maar 25 a 30 gram is wel erg weinig.
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Uitstekend restaurant met vriendelijke bediening en top gerechten! Het 5 gangen verrassingsmenu was top! We komen graag terug!!!
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Uitstekend 4-gangen verrassingsmenu. Geweldige subtiele smaken en prachtig gepresenteerd. We kozen voor een menu zonder vlees - heerlijke visgerechtjes en asperges en een dessert dat door de passievruchtbereidingen fris van smaak bleef. En als extra’s al even heerlijke amuse en zoete lekkernijen bij de espresso. Dat alles in een prettig ontspannen sfeer, met precies de juiste bediening. Prijs-kwaliteit scoort een 10, en dat heb ik elders nooit gegeven. Wat mij betreft is Puur M een ster waard.
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We moesten redelijk lang wachten op de gerechten. We zaten een beetje in een vergeten hoekje.
peter715 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gekozen voor het verrassingsmenu tgv het 10-jarig bestaan. Heerlijke, pure gerechten en prachtige bijpassende wijnen. Zeer geslaagde avond.
D.J. D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
als steeds verrassende gerechten, met zorg opgemaakt, goede verschillende smaken en aparte bijpassende wijnen. Feestelijk