PUUR M

Zevenheuvelenweg 87 6571 CJ Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant PUUR M

Bij restaurant Puur M komen groente en fruit uit de eigen moestuin. Die bevindt zich in Lent onder de naam Warmoes Historische Tuinderij, een levend museum vol onbespoten vruchten en groenten. In de keuken van Puur M komen ze volledig tot hun recht. Ze worden bereid tot kleurrijke creaties met verrassende smaken en gecombineerd met diervriendelijk geproduceerd vlees of duurzame vis. Wil je een lekker glas wijn erbij of liever iets zonder alcohol? De vriendelijke bediening adviseert je graag.

Bij Puur M draait het om pure smaken. In het met villa’s gevulde dorp Berg en Dal gebruikt chef- kok Maarten de Jong lokale en dagverse producten, die hij op steeds weer verrassende manier verwerkt in z’n gerechten. Van traditioneel tot vernieuwend.

Glas champagne

9,4

Jouw recensie over het restaurant PUUR M

Dikla D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke personeel. Prima uitleg over gerechten en wijnen.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Dit is gastronomie!!

Als ik dan ik dan twee kleine aanmerkingen mag maken...

We hadden een mooi drie gangen menu met wijnarrangement, dan is het een beetje jammer om de frites die je erbij kan bestellen, extra te berekenen. Zou dat gewoon inbegrepen doen, geloof niet dat die kosten heel hoog zijn. Gaat mij ook niet om de meerkosten maar is een beetje "kruideniers-achtig"

De hoge stoelen staan mooi en zitten goed alleen probeer maar eens aan te schuiven, naar de tafel. Dat is wel een uitdaging (-:

Maar echt een top-avond gehad. Absolute aanrader!
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Het was heerlijk met n Hele goede uit leg over de wijnen
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Wat een heerlijk avondje uit! We kozen voor het chef's special menu, wat een goede keuze! Het een was nog lekkerder dan het ander, gecomplenteerd met goede wijnen en heel fijne bediening! Wij komen zeker terug
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Wat een verrassing. Dit is een top restaurant. De gerechten zijn perfect in balans en de borden zijn mooi opgemaakt. Daarnaast een mooie wijnkaart. En de prijzen vallen mee. Een aanrader.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Afgelopen zondagavond gegeten bij puur.
Wat een teleurstellende avond!

Ná het lezen van de positieve recensies hadden we verwacht waar voor ons geld te krijgen: goed en normaal geproportioneerd eten, een fatsoenlijke bediening en gezelligheid.
Helaas… we kregen:
Een onduidelijke menukaart, er bleek geen verschil in porties tussen de tapas én het meerdere gangenmenu, een vrouwelijke bediende die moeite bleek te hebben met teleurstelling bij haar klanten.
Ze wist zich geen houding te geven.
Om ‘t maar eens puur te zeggen:
Wij komen er niet meer terug en lopen in de toekomst liever door naar een ander restaurant.
Geertje P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het was weer echt een avondje uit. Heerlijk gegeten en genoten van de gerechten, de vrierndelijkheid van de medewerkers daar.Prima uitleg over de wijnen en de gerechten.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Fantastische gerechtjes die perfect gematched waren met mooie en verrassende wijnen. We hadden een 3 gangen verrassingsmenu maar een volgende keer gaan we zeker voor 4 of 5! De bediening is informeel maar correct en vriendelijk. De sfeer van de zaak vind ik zelf wat minder. De verlichting is niet echt gezellig en de styling is rommelig, geen eenheid. Maar ja, het eten maakt alles goed!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We hebben een 4-gangen verrassingsmenu genomen, één met vis, één met vlees en vis, en één vegetarisch. Alle drie menu's waren van heel erg goede kwaliteit. Passende wijn (in 'bob-volume') maakte het diner perfect. Complimenten.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Fantastisch eten en fijne gastvrouw. Top tent!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Een geslaagde avond tijdens ons weekendje Berg en Dal, lekker gegeten in een leuk kader. De aangepaste wijnen waren top. De bediening was uitstekend.
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Gewoon heel goede gerechten, qua smaken en qua opmaak. En een goede wijnkeuze erbij.
Vooral zo doorgaan en blijven verrassen.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten We hadden het verrassingsmenu 3 gangen met bijpassende wijnen. Bijzondere smaakcombinaties van 1e als 2e gang. Prima bijpassende wijnen. Met veel enthousiasme , kennis en passie werd elke 'wijngang' uitgelegd. De porties zijn wel aan de kleine kant. Super leuk zijn de amuses die je krijgt en de heerlijke zoete verrassingen bij je kopje koffie.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prettig, gastvrij en ongedwongen..
Mooie gerechten en heerlijke smaken. Goede wijn.
Rekening gehouden met onze speciale wensen.
Wij komen graag weer.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Ook Puur gaat mee in het concept van gerechten op formaat "tussengerecht ". Ik vind dat geen groot succes.
De prijs kwaliteit is echt wel goed maar de prijs kwantiteit vind ik wel karig . En ik hoef echt geen volgepropt bord.
Het gerecht met lam is smaakvol maar echt weinig in mijn beleving. Een portie frites helpt daarbij weinig , deze is ook klein en we konden niet bij bestellen (????????). De frites was op. De wijn was lekker . De bediening oke al hadden ze moeite alles bij te houden gezien de drukte. Ik zou voor een paar euro meer weer volwaardige hoofdgerechten serveren, stop met de gekkigheid.
Miriam J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Al eerder bij Puur gegeten. Dit keer buiten op het terras - op verzoek. Het was er fijn weer voor, maar ik vind het terras wel wat teleurstellend. Ligt niet fraai, geen mooi uitzicht. Het was relatief druk en dat was ook te merken. De bediening had er wat moeite mee om iedereen op tijd te helpen. Heerlijke, mooie gerechten, fijne wijn, alleen zijn de porties vrij klein. Op de kaart worden de gerechten beschreven als tussengerechten, ik vind het toch meer het formaat voorgerecht. Wat ik ook jammer vond, is dat bij het uitserveren niet nog even het gerecht wordt toegelicht. Ook al hadden we a la carte besteld, tegen de tijd dat het gerecht werd gebracht wist ik echt niet meer precies waaruit het bestond.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Ons favoriete restaurant. Goede prijs/kwaliteit. Vriendelijk personeel met verstand van eten en wijn. Altijd een verrassing wat voor een bijzonders op het menu staat.
Silvy K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Kwaliteit prijs verhouding heel goed. Creatieve gerechten goed op smaak. Fijne bediening. Lekkere wijnen. Een aanrader.
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We hebben er tijdens onze week vakantie heerlijk en verrassend gegeten. Fijne bediening, voelden ons echt gastvrij onthaald. Wij hadden het driegangen verrassingsmenu, dat was zo lekker dat we nog een keer gereserveerd hebben vóór onze terugkeer naar Friesland. Een echte aanrader!!
Penfdekkers D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Leuke ambiance, originele gerechten, goed verzorgd en smaakvol.