PUUR M

Zevenheuvelenweg 87 6571 CJ Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant PUUR M

Bij restaurant Puur M komen groente en fruit uit de eigen moestuin. Die bevindt zich in Lent onder de naam Warmoes Historische Tuinderij, een levend museum vol onbespoten vruchten en groenten. In de keuken van Puur M komen ze volledig tot hun recht. Ze worden bereid tot kleurrijke creaties met verrassende smaken en gecombineerd met diervriendelijk geproduceerd vlees of duurzame vis. Wil je een lekker glas wijn erbij of liever iets zonder alcohol? De vriendelijke bediening adviseert je graag.

Bij Puur M draait het om pure smaken. In het met villa’s gevulde dorp Berg en Dal gebruikt chef- kok Maarten de Jong lokale en dagverse producten, die hij op steeds weer verrassende manier verwerkt in z’n gerechten. Van traditioneel tot vernieuwend.

Glas champagne

9,5

Jouw recensie over het restaurant PUUR M

Romy D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We zijn nog nooit zo leuk uiteten geweest! We zijn aangenaam verrast door het eten en het personeel! Top service!!!!!!????????
Edith H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten, mooie presentatie. Enthousiaste uitleg van de gerechten. Met kennis van zaken. De lokatie is niet erg inspirerend.
Nic H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Eten is van hoge kwaliteit. Mooie smaakcombinaties. Porties (3-gangen menu) erg klein.
Wel een beetje (te) gekunsteld soms. Presentatie goed maar twijfels over de hygiëne van gerechten opgediend op de kiezelsteentjes. Voegt niets toe dus doe het dan ook niet!
Restaurant zat vrijwel vol en dan is het te rumoerig om op een normale toon te converseren. Echt een minpunt.
Herentoilet is ook een misser. Geen urinoir en slechts één toilet dat gedurende de avond niet wordt schoongehouden leidt tot bijzonder onfrisse en daarmee ongastvrije taferelen.
Voor een restaurant met deze pretenties nog veel werk te verrichten. Ik was hier in dit geval zakelijk maar zal hier privé ondanks het zeer smaakvolle eten tegen vriendelijke prijzen daarom zeker niet naar toe gaan.
john V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Het blijft ons favoriete restaurant - bediening en uitleg over de wijnen is zeer kundig! Het door ons gekozen verrassingsmenu (4 gangen) was heerlijk!
Henry M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Elk gerecht is n feestje
Marian U.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten,verrassend al die heerlijke amuses. Mooi opgemaakte borden en heerlijk op het terras gezeten. Het was de eerste keer dat ik bij Puur heb gegeten,ik kom zeker nog een keer terug.
LoveFoodNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij hebben een fantastische avond gehad! Echt alles was perfect en in balans en de gerechten waren super mooi en lekker! Zelfs wanneer je zwanger bent is eten bij Puur echt een feestje!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Met familie heerlijk gegeten, hadden het 3 gangen-keuzemenu inclusief wijnarrangement.
De ober wist heel goed te vertellen welke wijnen bij de gerechten hoorden en waarom.
Een topavond gehad, voor herhaling vatbaar.
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Verrassend goed !! Eten is van grote klasse, de bediening professioneel en de gastvrouw is haar naam meer dan waardig :)
Wij komen terug !!
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Al meerdere keren gegeten en het was weer voortreffelijk. Altijd aparte dingen en zeer smaakvol, goede bediening en een uitstekende kok. Minpuntje de koffie na afloop moesten we 4 euro betalen voor 1 espressootje dat is vrij duur.
Rest alles perfect.
G T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Het eten is een belevenis! Er wordt veel aandacht besteed aan de gerechten en de sfeer is erg sympathiek. We hebben verrukkelijk gegeten! Morgen gaan we weer. Voor ons een 10!
G T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
De gerechten zijn net schilderijtjes op je bord. De meeste gerechtje zijn heerlijk. Er werd soms gebruikt gemaakt van te veel bindmiddel ( gelatine? te vast) bij de desserts en daar houd ik persoonlijk minder van. Verder zijn we daar nog nooit teleurgesteld.
Ageeth S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Fantastisch gegeten. Mooie gerechten en geweldige wijnen, volledig op elkaar afgestemd. Super bediening. Wij hebben geweldig genoten.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Bijzondere, kleine gerechtjes, bestaande uit allerlei bijzondere bereidingen. Zelfs als de smaak je een keer niet zou bevallen is het nog een belevenis om naar te kijken. Maar het is meestal bijzonder lekker.
Giel B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten, fijne wijnen. Puur genieten!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Zoals altijd weer fantastisch gegeten.. heerlijke wijn.. passend bij de gerechten.. nog nooit teleurgesteld. een dikke 10!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Uitstekende recepten met leuke en heerlijke combinaties. Goed te proeven dat er met aandacht wordt gekookt. Ook de bediening was erg fijn.
John V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
fijn restaurant met prachtige gerechten. Elk gerecht lijkt wel een schilderij aan kleur combinatie. Dit allemaal samen met een goed advies voor begeleidende wijnen.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wow, wat een beleving. Prijs kwaliteit is dit veruit het beste restaurant dat we reeds bezochten. Eten ven uitzonderlijk niveau, verse heerlijke producten en mooi eigentijds gepresenteerd. Aangepaste wijnen en bijpassende uitleg van zeer hoog niveau. Wij delen minstens één ster Michelin uit. Spijtig dat we zo ver af wonen of we kwamen hier geregeld eten. Te vergelijken met verschillende sterrenrestaurants in België.
Geen grand luxe (hoeft voor ons niet want dit wordt wel in de prijs verrekend, wel zeer gemoedelijke en correcte bediening in een aangename sfeer.
Danielle .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Ontzettend genoten van de heerlijke gerechten en goede service. Ook de stoelen zitten goed, iets wat ik met mijn bekkeninstabiliteit wel nodig had. Heerlijke avond gehad. Absoluut een aanrader!