Over het restaurant PUUR M

Bij restaurant Puur M komen groente en fruit uit de eigen moestuin. Die bevindt zich in Lent onder de naam Warmoes Historische Tuinderij, een levend museum vol onbespoten vruchten en groenten. In de keuken van Puur M komen ze volledig tot hun recht. Ze worden bereid tot kleurrijke creaties met verrassende smaken en gecombineerd met diervriendelijk geproduceerd vlees of duurzame vis. Wil je een lekker glas wijn erbij of liever iets zonder alcohol? De vriendelijke bediening adviseert je graag.

Bij Puur M draait het om pure smaken. In het met villa’s gevulde dorp Berg en Dal gebruikt chef- kok Maarten de Jong lokale en dagverse producten, die hij op steeds weer verrassende manier verwerkt in z’n gerechten. Van traditioneel tot vernieuwend.

Glas champagne

9,5

Jouw recensie over het restaurant PUUR M

bvanerptaalmankip .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Neem rustig de tijd voor deze 'eetbeleving', want het is zeer de moeite waard! Het is handig om op de site van Puur M zelf de menukaart te bestuderen en de foto's van de gerechten spreken voor zich! De heerlijke smaaksensaties moet je ter plekke beleven! Je wordt als gewaardeerde gast behandeld! We komen graag nogmaals terug in deze prettige ambiance, alwaar de chefkok Maarten zijn uiterste best doet om de gerechten mooi te presenteren en de gasten hiervan heerlijk te laten genieten! Sommelier Tessie gaf ons een goed wijnadvies!
Bruno en Berteke
Desiré V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijke verrassende gerechtjes.
Advisering wijnarrangement, prima,
Geertje P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij hebbe zeer genoten, van de vriendelijkheid en de kwalitetit van de gerechten. De hoge tafels vond ik niet zo'n succes. Misschien iets om op de website te zetten. Ik om zeker terug en zal dan de normale tafel reserveren
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Een ontzettend fijne ervaring om hier te eten. Het eten was top, de bediening zeer goed. Er was duidelijk veel kennis over de bij de gerechten passende wijnen. Zeker een aanrader!
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wederom erg genoten van heerlijk eten met perfecte wijnen. Gemoedelijke, ongedwongen sfeer. We hopen snel weer terug te komen.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We waren al een tijdje niet geweest. Vaak was er geen plek als we wilden reserveren. Het was wederom een heel smakelijke en creatieve ervaring. We worden altijd weer verrast door de bijzondere en smaakvolle creaties. Zoals we altijd al vonden blijft de kwaliteit stabiel uitstekend! Ook wat de vriendelijke bediening en goede service betreft. Een aanrader voor fijnproevers.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Tijdens ons traditionele jaarlijkse Zevenheuvelenweekeinde laten we ons steevast culinair verrassen. Sinds de opening bij Puur M, dit jaar voor de 9e keer. En we gaan niet zomaar hier naartoe. Pure klasse, met heerlijke gerechten en wijnen. Ieder jaar weer is het verrassingsmenu een belevenis. Zo'n verrassing moet je jezelf gunnen. Al is het maar een keer per jaar.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Eerste keer bij Puur M gegeten. Kom zeker terug. Gerechten zijn smaakvol en de wijnkaart is prachtig. Attente en gastvrije bediening. Absoluut een aanrader!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Prima gegeten, fijne horeca-gelegenheid waar we regelmatig graag eten. Had bij de reservering dezelfde middag nog de verjaardag van mijn partner genoemd en daar werd bij de friandises passend aandacht aan besteed. Echt een leuke tent, wachten tot de Michelin-jury een keer met de ster aan komt zetten!
A.K. V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Weer als vanouds heerlijk gegeten en genoten van de mooi opgemaakte borden en de heerlijke smaakcombinaties.
Silvia G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Top. Heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen en gezellige omgeving. De smaak van de gerechten was super. Er is veel moeite gedaan om al die heerlijkheden op ons bord te krjgen.
Evelyne B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prachtige en smaakvolle gerechten. Niet echt goedkoop: € 75,00 voor 4 (kleine) gangen, 2 glaasjes wijn en koffie. Zeker wel de moeite waard. De zaak zat helemaal vol en het was daardoor af en toe wel behoorlijk rumoerig.
Ralph J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Hier al een aantal keer geweest en wederom positief verrast door de heerlijke gerechten en attente, vrolijke bediening. Toprestaurant!
Hetty E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Toppie
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Tutti prima, alles paletti
EvelineZwikker Z.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Fijne sfeer, zeer vriendelijke en deskundige bediening. Het eten was mooi opgemaakt en echt lekker. Wat kleine porties. Enig puntje vam kritiek.
nijmeegs_meisje T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Onze eerste keer bij Puur M. Zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten, heerlijke wijnen erbij, fijne bediening. Helemaal top!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heel lekker en speciaal gegeten met speciale smaakcombinaties. Porties zijn niet groot, maar dat hoort waarschijnlijk bij de BIB Gourmand. Prettige bediening.
Jet H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Warme sfeer en fijne bediening