Over het restaurant PUUR M

Bij restaurant Puur M komen groente en fruit uit de eigen moestuin. Die bevindt zich in Lent onder de naam Warmoes Historische Tuinderij, een levend museum vol onbespoten vruchten en groenten. In de keuken van Puur M komen ze volledig tot hun recht. Ze worden bereid tot kleurrijke creaties met verrassende smaken en gecombineerd met diervriendelijk geproduceerd vlees of duurzame vis. Wil je een lekker glas wijn erbij of liever iets zonder alcohol? De vriendelijke bediening adviseert je graag.

Bij Puur M draait het om pure smaken. In het met villa’s gevulde dorp Berg en Dal gebruikt chef- kok Maarten de Jong lokale en dagverse producten, die hij op steeds weer verrassende manier verwerkt in z’n gerechten. Van traditioneel tot vernieuwend.

Glas champagne

9,4

Jouw recensie over het restaurant PUUR M

Dani P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Bediening die zijn vak verstaat. Vol passie en met gepaste trots.
Heerlijk eten, goed afgestemd, vol van smaak. Aanrader!
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere bijpassende wijntjes en vriendelijke, fijne bediening. En een eigenaresse met passie die ook nog even aan de tafel kwam.
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Uitstekend restaurant waar we heerlijk gegeten hebben. Op alle aspecten helemaal niet aan te merken . Bediening, sfeer, wijn en eten het is allemaal genieten puur sang
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
De ontvangst was vriendelijk. Snel werden we naar onze - vooraf gereserveerde - plaats gebracht.Het eten was van een voortreffelijke kwaliteit en de wijnen uit het wijnarrangement pasten ook perfect bij de mooi opgediende gerechten. De uitleg die wij kregen bij de gerechten was duidelijk. De gastvrijheid is hier van goede kwaliteit en je kunt hier een heerlijk avondje uit beleven.
Margit H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Houden heel erg goed rekening met allergieën. De kok zette een super lekker glutenvrij verassingmenu neer. Echt een aanrader!
Tjarda T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Volgende week weer. Want kon niet kiezen uit al dat heerlijks!
Harry N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Lekkere hapjes en soepel meedenken in de keuze van de gerechten en drankjes
Ignas H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima gerechten, mooi opgemaakt, brede keus aan à la carte en verschillende menu’s en mooie wijnkaart.
Sfeervol, gemoedelijke gastvrije bediening.
Zeker een restaurant om vaker te gaan eten.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk eten en een hele fijne bediening. Wij had het driegangenverrassingsmenu, een absolute aanrader. Enige puntje van kritiek is dat de porties wat klein zijn.
C.C. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Fantastisch eten. Goede sfeer en service. Bediening weet veel van gerechten af. Lokale producten uit etligen moestuin. Zeer tevreden. Aanrader!
Ruben G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Restaurant Puur staat wat mij betreft met dikke stip al jaren op nummer 1. De kwaliteit van het eten, de sfeer, en de hele fijne vriendelijke en uiterst correcte bediening maken een avond eten bij Puur helemaal geweldig. Inmiddels heb ik de meeste top-restaurants in Nijmegen bezocht, maar moet zeggen dat Puur er al jaren met kop en schouders bovenuit springt. Mijn complimenten aan de koks en de fijne bediening, ga zo door!
Harro V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Prima gegeten. Inrichting een beetje sober en gedateerd. Voor een ster heb je een andere inrichting nodig. Dat telt ook. Qua eten en bediening halen ze dat wel.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken en gezellig gezeten. We hebben een top avond gehad.
Alle gerechten zagen er piekfijn uit en waren erg smaakvol.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het eten was heerlijk. We werden ook goed geholpen bij de keus. We moesten alleen vragen om drinken (vind ik niet zo gepast)
Perry M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima restaurant. Jammer dat het verrassings-menu al op de kaart staat, maar dat mocht te pret niet drukken. Prima bediening. Mooie prijs. Inrichting kan beter. Lange tafel bij de bar is erg benauwend. Hoge tafels lijkt mij niet prettig zitten. Belangrijkste is dat het eten goed is!
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechtjes - echt kunstwerkjes. Mooie kaart en tevens een uitgebreide wijnkaart met goed advies erbij. Gastvrij en vriendelijk ontvangst.
Tjarda T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Zoals altijd heerlijk. De ravioli met pompoen is een prachtig seizoensgerecht en dus een aanrader!
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
fijne keuken en goede wijnen. Deskundig en vriendelijk personeel. Een buitengewoon fijne avond.
Fulano .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten - het verrassingsmenu
Het personeel was zeer professioneel en gaf goede informatie over de afzonderlijke gangen en de daarbij behorende wijn.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Al meerdere malen bij Puur M gegeten. Iedere keer weer genieten van de heerlijke gerechten die als kunstwerkjes op je bord worden geserveerd. Tussen de gerechten door wordt je verrast met diverse amuses, erg leuk! Afgelopen vrijdag was het erg druk, waardoor de wachttijd tussen de gerechten iets langer was dan de voorgaande keren, maar dit was zeker niet te lang. De menukaart is erg divers en verandert vaak genoeg. De bediening is ook goed. Enige minpunt is dat de zware stoelen voor de hoge tafels erg moeilijk aan te schuiven zijn als je er op zit. Ik raad Puur M zeker aan anderen aan.