PUUR M

Zevenheuvelenweg 87 6571 CJ Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant PUUR M

Bij restaurant Puur M komen groente en fruit uit de eigen moestuin. Die bevindt zich in Lent onder de naam Warmoes Historische Tuinderij, een levend museum vol onbespoten vruchten en groenten. In de keuken van Puur M komen ze volledig tot hun recht. Ze worden bereid tot kleurrijke creaties met verrassende smaken en gecombineerd met diervriendelijk geproduceerd vlees of duurzame vis. Wil je een lekker glas wijn erbij of liever iets zonder alcohol? De vriendelijke bediening adviseert je graag.

Bij Puur M draait het om pure smaken. In het met villa’s gevulde dorp Berg en Dal gebruikt chef- kok Maarten de Jong lokale en dagverse producten, die hij op steeds weer verrassende manier verwerkt in z’n gerechten. Van traditioneel tot vernieuwend.

Glas champagne

9,6
9,3
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk eten van echt een hoog culinair niveau. Heel vriendelijke bediening met kennis van zaken. Wij komen hier erg graag en prijs- kwaliteit verhouding is prima.
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten met super wijnen erbij! Leuke combinaties voor het eten. Enige minpuntje: haal bij de kreeftenstaartjes het darmkanaal eruit, dat staat mooier en smaakt lekkerder.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Professionele, vlotte en fijne bediening, lekker eten, het zijn echt kunstwerkjes op je bord! We komen zeker terug.
anja N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, verassend, menu, prima prijs.
Germa A.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Geweldige service, heerlijk gegeten, er werd met allerlei wensen rekening gehouden. Voor sommigen waren de porties aan de kleine kant.
Luus W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heel vriendelijk personeel. Ik had de verkeerde datum gereserveerd. Het personeel deed uiterste best om toch een plekje voor ons in orde te maken, erg fijn! Leuke uitleg bij de diverse gerechten.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi geserveerd. Een aanrader!
Mandy J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Fantastisch gegeten. Wij kozen het 4 gangen verrassings menu en elke gang was ontzettend lekker, mooi met fantastische smaak combinaties. Perfect!
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Echt werkelijk verrukkelijk gegeten, we komen spoedig weer.
Een aanrader als je iets te vieren hebt!!

Marga
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Geweldige verrast door het lekkere eten en goede bijpassende wijnen. Ze hebben passie voor goed eten en weten wat se dodn. Daarbij sprak het tintje humor bij de bediening ons ook erg aan. Service was geweldig en gaf geenzins het gevoel dat ze het om het geld doen.. ze willen mensen lekker eten laten beleven. Jammer dat deze tent niet bij ons om de hoek zit.. zelfs onze dpchter vsn 8 smulde van het volwaardig menu! Zeker het omrijden waard.
De tafel van Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Fantasierijk, veel smaken uit eigen moestuin.
Goede combinaties tussen het eten en de wijnen!
Kortom, een geweldige avond gehad!
Janengekekroesen K.
Genoten van het verrassingsmenu en de heerlijke wijntjes.
Olga D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijke en mooi verzorgde gerechten. Het verrassingsmenu was uitstekend. Een aanrader!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ter ere van mijn verjaardag 25 maart hebben wij met 5 personen bij Puur gedineerd. Zowel het eten alsook de opmaak van het eten waren prima. Wij hadden een leuke tafel en de bediening was goed.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Prettige avond doorgebracht met heerlijke gerechten
José C.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Fantastisch restaurant: super smaakvol eten, prachtig bijpassend wijnarrangement, professionele en zeer vriendelijke bediening. Absolute aanrader!
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Uitstekend eten, gezellig, wijnen prima, bediening heel vriendelijk. Een aanrader.
Ties K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Een geweldig restaurant dat een ster verdient. De ambiance is niet heel bijzonder maar dit wordt meer dan gecompenseerd door de geweldige keuken. Prachtige opgemaakte gerechten bestaande uit vele verschillende componenten. Verrassende smaken en textuur. Wij kwamen uit Gouda en het was de rit absoluut waard. Wij komen zeker terug!
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
voor de 3e maal weer heerlijk gegeten, de kok maakt er telkens weer een kunstwerk van!
in een woord heerlijk en top?
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Adequate vragen, prima toelichting op de gerechten, gecombineerd met perfecte kwaliteit en een uitnodigende, rustige sfeer maken Puur tot een uitstekende plaats om heerlijk te eten
liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
heerlijke culinaire gerechten en een prima prijs kwaliteitverhouding.
Komen zeker terug!