Over het restaurant PUUR M

Bij restaurant Puur M komen groente en fruit uit de eigen moestuin. Die bevindt zich in Lent onder de naam Warmoes Historische Tuinderij, een levend museum vol onbespoten vruchten en groenten. In de keuken van Puur M komen ze volledig tot hun recht. Ze worden bereid tot kleurrijke creaties met verrassende smaken en gecombineerd met diervriendelijk geproduceerd vlees of duurzame vis. Wil je een lekker glas wijn erbij of liever iets zonder alcohol? De vriendelijke bediening adviseert je graag.

Bij Puur M draait het om pure smaken. In het met villa’s gevulde dorp Berg en Dal gebruikt chef- kok Maarten de Jong lokale en dagverse producten, die hij op steeds weer verrassende manier verwerkt in z’n gerechten. Van traditioneel tot vernieuwend.

Glas champagne

Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Wido V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Weer eens lekker bij PUUR gegeten. Alles prima alleen de tijd tussen binnenkomst en eerste gerecht (één uur) was veel te lang.
Jeroen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Puur is smullen, ieder gerecht, tot in ieder detail, ieder glas wijn. De ontvangst en gastvrouw- heerschap is een feest.
Isabel L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Wat een fantastisch kerstdiner. Erg mooie smaakvolle gerechten met heerlijke wijnen. Puur blijft verrassen. De dennen in de mist bij de koffie was sprookjesachtig. We hebben weer ontzettend genoten.
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk eten en mooie bijpassende wijnen voor een schappelijke prijs. We komen er al jaren en uit het feit dat we blijven komen mag onze waardering blijken!
john V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Puur M blijft ons favoriete restaurant vanwege de prijs/ kwaliteit en het feit dat ze bij elk bezoek onze verwachtingen (die intussen vrij hoog zijn) weten waar te maken.
Elk gerecht heeft wel zo zijn verrassende smaken en ingrediënten. Dat begint bij de amuses en eindigt bij de koffie friandises.
En de begeleidende wijnen waren zoals altijd weer verrassend en passend.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk gegeten met eerlijke producten. Met zorg bereid en geserveerd!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Eigenlijk is dit gewoon precies wat ik versta onder een eerlijk, bijzonder en goed restaurant. Mooie smaakvolle inrichting, bijzonder vriendelijke bediening, niet stijf, niet afstandelijk maar warm en correct. Het eten wordt op prachtig opgemaakte borden geserveerd en is duidelijk met liefde en deskundigheid gemaakt. Kortom, geweldig!
R K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
vanaf binnenkomst voel je je gast..jas wordt aangenomen...vrij keuze is tafeltje..en goede uitleg zowel bij gerechten als wijnkeuze.Ook bestaat de mogelijkheid van een "bob" arrangement voor diegene die nog "chauffeuren moet".
Wijnen zijn niet exceptioneel maar de prijs per glas is nogal aan de hoge kant..(maar daarop is deze zaak geen uitzondering op, helaas). prijs bepaalt nu eenmaal niet enkel de kwaliteit" van de wijn ..alhoewel dat zich hier doet vermoeden.
gerechten zijn smaakvol opgemaakt ..niet al te grote porties zodat je vaak voor meerdere gerechten zult kiezen.

als er dan toch nog iets valt aan te merken is , dan is het geluid ..accoustiek moet echt beter!....tafeltjes staan (te) dicht op elkaar en niet iedereen houdt rekening met zn buren...zodat je in het ongunstige geval verplicht wordt "mee te luisteren"
Dani P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Oei kort... er is zoveel goed: het eten, de sfeer, de bediening en de bijpassende drankjes (wijn of mocktails)
Dit was de 4e en zeker niet de laatste keer :)
Z.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Puur is al jaren een top restaurant met heerlijke wijnen en verrassende smaakcombinaties. Op deze donderdag was het gezellig druk, maar bediening had alle tijd voor een gesprekje.
Tjarda T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Drie soorten vis om uit te kiezen. En ik kam dus niet kiezen.... Allemaal even lekker!
Gonny B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijke gerechten gehad en we hadden van te voren aangegeven dat er 1 persoon glutenvrij en lactosevrij eet en daar hadden ze perfect rekening meegeholpen echt TOP !
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
In december inmiddels al voor de vijfde keer bij Puur M wezen eten. De menukaart wordt aangepast afhankelijk van het seizoen en zo zijn er iedere keer genoeg mogelijkheden om uit te kiezen bij de gerechten. Wederom heerlijk gegeten, prachtig opgemaakte borden en super bediening. Zeker een aanrader!

Enige minpuntje is dat we de auto niet op de parkeerplaats kwijt konden omdat we voor wat later op de avond hadden gereserveerd op een drukke avond. Echter was dit pas de eerste keer dat dit niet kon. Een klein stukje verderop konden we de auto wel parkeren.
Joanna R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gevarieerde keus vegetarische gerechten, zonder “rode biertjes met geitenkaas”.
Vriendelijk ontvangst.
Beperkte, maar kwalitatief goede wijnkaart.
Dori G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
heerlijk eten (sterren niveau),goede vriendelijke bediening en gezellig restaurant, dikke 10 waard,leuke avond gehad met vriendin
T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben Heerlijk gegeten. De bediening was echt super. Weten waar ze over praten en erg gastvrij. We hebben een heerlijke avond gehad.
Nigel J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Altijd een warme ontvangst, prettige en vriendelijke service en heerlijk eten. Voor ons is een 4-gangen verrassing menu altijd een succes geweest. De vegetariër komt hier goed aan zijn of haar trekken.