Meer informatie over restaurant Puur Lokaal

Woensdag en Donderdag 17:30 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

Kevin T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Afgelopen zaterdag weer geweldig gegeten bij Puur Lokaal, dit maal tijdens de vooralsnog eenmalige, goed bezochte Boerenbarbecue. Het team stond met veel enthousiasme klaar achter de roosters, de tafels waren gezellig buiten gedekt, het vlees was heerlijk, de voor de vegetariërs gemaakte spiesjes zo mogelijk nog lekkerder, de salades, maïskolfjes en frisse wijn uit St. Agatha maakten de maaltijd compleet. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Handeman .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Uitstekend gegeten bij Puur Lokaal. Tot nu het beste restaurant in Arnhem voor wat betreft het eten. Ook een vriendelijke en persoonlijke bediening. De kaart mag nog wat worden uitgebreid en misschien kunnen de prijzen iets milder, maar we gaan hier zeker vaker eten.
Ellie61 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Altijd lekker bij jullie gegeten. Echt puur lokaal. Jammer te horen van het faillissement. Wens jullie allemaal het allerbeste!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Jammer dat ze niet alle dagen geopend zijn voor de lunch. Kom beslist weer terug.
Erik_zelf .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Blij verrast met een lokale witte wijn uit Cuyk die prima samen ging met Dorade filet met risotto en een vegetarisch taartje. Vriendelijke en bovenal enthousiate bediening/eigenaar! Arnhem en toeristen (net als wij) pak de fiets en ga er eens eten
Thom D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Dit restaurant is een aanwinst voor Arnhem. Eerlijk en heerlijk eten en drinken en vriendelijke bediening. Gisteren de rundersukade gegeten en er van genoten. Hier kunnen ze koken!
Marjel R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Puur Lokaal. Eten is met liefde bereid en erg vriendelijke bediening. Echt aan te bevelen als je van goed verzorgd en verantwoord eten houdt. Een aanwinst voor Arnhem
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Eergisteren met een vriendin geluncht in Restaurant Puur Lokaal op het terrein van Het Dorp in Arnhem. Vooral de 'soep van de dag' was geweldig: verschillende soorten geroosterde groenten, waaroverheen met zorgvuldigheid een fijne iets gebonden bouillon (vanuit een sjieke ouderwetse sauskom) werd gegoten. Ik dacht dat ik er iets van sinaasappel in proefde. Echt heerlijk...
Ook de sandwiches waren perfect. Helaas ben ik vergeten een foto van de gerechten te maken: ze zagen er prachtig uit.
We dronken vooraf een groot glas zeer verse muntthee (de munt werd à la minute gehaald in de op hetzelfde terrein gelegen winkel van Puur Lokaal (nou ja, niet echt puur: plm. 80 % wel, maar 20% komt uit een ander land. Je kunt er dus ook bananen, sinaasappels en mango's kopen).
Tijdens de lunch genoten we van een mooie, jonge witte wijn uit St. Agatha, een dorpje in de buurt van Cuyck. Op het kopje koffie achteraf, waarbij een blokje lekkere boterkoek werd geserveerd, is ook niets aan te merken.
Men heeft duidelijk plezier in het werk, want de bediening is enthousiast en attent.
Voor mij was het de derde keer In Puur Lokaal. Twee maal gedineerd en vrijdag j.l. dus geluncht.
En iedere keer werd ik verrast door de kwaliteit van de gerechten en de vindingrijkheid van de kok.
Wij komen er terug! (Ook meteen maar even boodschappen gedaan bij de erbij behorende winkel!)