Puur Genieten

Harinxmastrjitte 57-59 8621 BK Heeg Nederland Kaart
31-854019522

Over restaurant Puur Genieten

Puur genieten in Heeg

In het watersportdorp van Nederland heeft restaurant Puur Genieten een groot terras aan het water. Een ambachtelijk ijsje of uitgebreide tapas is goed te combineren met een van de leuke activiteiten. Trommel al je familie en vrienden op en geniet van een dag flyboarden, jetpacken of stand up paddling. Het enige dat je nog nodig hebt is een beetje zon en een goed humeur. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Puur Genieten

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00
6,5
6,7
Erg voordelig
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
In onze zeilvakantie hier geweest met vrienden,
Wij hebben hier heerlijk gegeten, en tegen zeer lage prijs.
Afgesloten met een lekker ijsje uit de ijssalon en we zijn de volgende ochtend terug gekomen voor een ontbijtje.
Wij komen graag terug en vinden het een aanwinst voor Heeg.
Brend V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Met een groep vrienden hier gegeten tijdens onze zeilweek. De recensies waren niet lovend. Wij hebben een degelijke portie verstand van horeca dus wouden dat wel eens mee maken. Met onze kritische bril op werden wij hartelijk ontvangen. Alle huiswijnen zijn heerlijk, de keuze en diversiteit in het eten is goed. Voor slechts 17,50 onbeperkt tapas is zeker niet duur. Uitstraling, playlist, gastvrijheid is top. Er zat her en der wat verschil in opmaak en smaak tussen dezelfde gerechten. Iets om te verbeteren wellicht.
Arnoud123 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten was smakeloos en niet lekker.
De mooie wijnglazen worden weg genomen als je gaat zitten en vervolgens krijg je de wijn in kleine , natte ,vieze glazen.
De eigenaresse loopt met veel flair rond, maar kan niet verbergen dat ze niets van horeca weet.
Klein lichtpuntje was de vriendelijke jongeman die ons voorstelde alleen de genutiggde drankjes af te rekenen.
Het terras is best aardig , maar voor de rest..........
Wassens .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gerechten erg diverse, goed op smaak.
Bediening, prima correct en uitleg over producten, eigenaresses weet met passie over de wijnen te vertellen en het leuke verhaal er achter.
Terras prachtig in de zon.
Een overkapping met kachel zou nog perfect passen in het geheel.
Terras sfeervol, ondanks recent gestart zijn ze erg goed op weg en zien het bedrijf groeien.
Jammer dat er gasten zijn die zulke berichten schrijven hebben de ondernemers en personeel beslist niet verdient! Wij komen graag terug! Tot volgende week voor de ontbijtjes
Kenners001 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Prijs kwaliteit perfect in balans. Veel producten vers en zelf gemaakt.
Heerlijke broodjes die we regelmatig halen voor op de boot. Bediening erg leuk en gastvrij. Laagdrempelig waardoor je makkelijk binnenloopt ook met kinderen.
Ingrid Roos .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
De bediening was chaotisch en traag. We moesten erg lang wachten, voordat iemand de bestelling kwam opnemen voor de drankjes. (Terwijl er maar 3 tafels bezet waren). De wijnglazen waren vervolgens vies.
De bediening liet weer lang op zich wachten toen we de tapa's wilden bestellen.
Er werd niet uitgelegd hoe je de bestelkaart moest invullen en dit ging mis, waarop de bediening er geirriteerd reageerde.
Het eten viel ronduit tegen. Weinig spannende of creatieve smaken.
De eigenaresse liep wat rond, maar stuurde niet aan. Ze schonk veel aandacht aan haar bevriende gasten, maar verloor hierdoor het overzicht.
Jammer, want dit bedrijf zit op een leuke lokatie en het concept klonk leuk.

JimFox .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Op zondagavond met kinderen en opa gekozen voor onbeperkt tapas, mede omdat we de kaart verder wat beperkt vonden. Hier geen spijt van gehad want lekker gegeten. Sommige tapas waren wel erg pittig, maar overall was het prima. Ze lijken vers en zelf gemaakt.
Het lijkt of de bediening nog onwennig is. Aan de ene kant doen ze hun best, aan de andere kant hebben we de bestelling van de volgende ronde tapas steeds zelf afgegeven omdat het anders erg lang duurde. Het restaurant is ook natuurlijk laagdrempelig, waardoor je makkelijk even het lijstje afgeeft.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Zondagavond met 6 vrienden hier gegeten. Op de kaart drie hoofdgerechten waarvan de vis op bleek te zijn. Allemaal gingen we voor de angus biefstuk voor E 22. We kregen zeer verschillende porties die in grootte enorm verschilden. Daarnaast was het verzoek medium niet echt in de praktijk gebracht. Verschilde ook weer erg van het stuk vlees. Mijn stuk was zeer well done. Conclusie deze kok kan helaas geen biefstuk bakken. En dat is slecht voor deze prijs waarbij het garnituur bovendien zeer beperkt was.
PRI .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Puur genieten is ronduit slecht. Smerige tafels van de vorige dag (wij waren de eerste klant). Bestelden ontbijt voor € 4,95. Moesten het zonder bord en bestek doen. Thee werd geserveerd zonder dat je zelf kon kiezen welke smaak , deze is onderling maar omgewisseld. Koffie was koud. Het ontbijt bestond uit een 1 wit kaiserbroodje met kaas of ham en een gele onbestendige saus. Dit werd geserveerd in een bakje met vier broodjes in het midden van de tafel. We moesten zelf maar uitzoeken wie de kaas of de ham wilde. Nadat we ons ongenoegen hierover hadden geuit kregen we als antwoord dat we blij mochten zijn dat we keuze in ons beleg hadden normaal kreeg je alleen kaas nu kaas of ham , schandalig en dat voor € 4,95. !!!!