Puur à la Carte

Podium 15 4337 WV Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant Puur à la Carte

Let op: Puur à la Carte is in de zomermaanden gesloten van maandag 11 juni 2018 tot maandag 3 september 2018 i.v.m. de start van de praktijkexamens en aansluitend de zomervakantie.
Puur à la Carte is een restaurant waar de creativiteit en de vernieuwende invloed van de school voor Hotelmanagement en Gastronomie in Middelburg te voelen is. Het is een vakopleiding met een restaurant waar je verwend wordt met de lekkerste gerechten. Helemaal in stijl, precies volgens de culinaire etiquette. Voor een redelijk bedrag krijg je hier ene drie-gangen menu geserveerd mét een amuse. En voel je wat voor een lunch? Je hebt keuze uit 2 dagverse soepen en 5 verschillende gerechten. Gemaakt met verse, Zeeuwse biologische producten en vlotjes geserveerd door de studenten!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Puur à la Carte

Het restaurant is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. De bustijden kunt u eenvoudig vinden via 9292.nl, buslijn 65 stopt voor de school en buslijn 50 is op 5 minuten loopafstand bij de bushalte Althoornweg.
  • Kom je met de auto?
    Restaurant Puur à la Carte bevindt zich op de eerste verdieping van het Scalda gebouw in ZEP Middelburg, Podium 15. Bij binnenkomst door de draaideur neemt u de rode trap of de lift naar de eerste verdieping.
  • : Ruime parkeergelegenheid voor zowel de auto als de fiets.

Lunch op maandag t/m vrijdag van 11.45 - 13.15 uur
Diner op maandag t/m vrijdag van 17.30 - 20.30 uur

Let op: U kunt voor het diner arriveren tussen 17.30 en 18.00 uur. I.v.m. het onderwijsprogramma zijn wij in de schoolvakantie gesloten.

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Puur à la Carte

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten. De leerlingen doen hun best.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
We zijn het nieuwe jaar, met vrienden, weer op een voortreffelijke manier begonnen.
Een echte aanrader.
Heel regelmatig wisselende menu thema’s aangevuld met voortreffelijke wijnen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Met vriendinnen het kerstmenu gegeten. Het was ontzettend lekker, goed verzorgd en de bediening was keurig netjes. Met wat feedback en aandacht van Ludo was het helemaal top!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
We hebben smaakvol en mooi gegeten alleen waren de porties erg klein en te afgepast. Het was voor ons echt te weinig. Extra groenten, aardappeltjes of broodjes erbij serveren zou ons advies zijn.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Al meerdere keren bij Puur a la Carte geweest en zoals altijd weer heerlijk gegeten. Leuke sfeer en een mooie plek voor studenten om de geleerde vaardigheden in praktijk te brengen. Een aanrader!
Hellen V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige locatie, prima bediening, ze doen allemaal goed hun best! Vriendelijke mensen, We komen zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Het was onze eerste keer in het restaurant van Scalda en zeker niet de laatste wat mij betreft. Een heerlijke uiensoep als voor gerecht viel bij ons allemaal in de smaak. De varkenshaas bij mijn tafelgenoten idem dito. Toen mijn fisherman's pie niet de juiste temperatuur bleek te hebben, niet warm genoeg, werd daar direct werk van gemaakt en kon ik daar alsnog van genieten. We besloten de maaltijd met een verrassend dessert, pannenkoekjes en broodpudding: mmm! De sfeer was prettig en de gastvrouwen deden hun best het ons naar de zin te maken. Wij zullen het menu in de gaten houden, want deze ervaring is voor herhaling vatbaar.
Marnix I.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Kwalitatief goed eten, bediening zijn leerlingen in opleiding. Als je hier rekening mee houd heb je een heerlijk etentje.
Leon R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Voorgerecht heerlijk en voldoende - hoofdgerecht had meer accent kunnen krijgen qua presentatie - de vis was te zeer " verstopt" smaak was prima - nagerecht was lekker ( pudding) - pannenkoek iets te groot als nagerecht - overigens een leuke kennismaking met jullie formule en team. Zeker uitdaging voor meer
M J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Mijn vader en ik hebben echt een fijne avond gehad. Het eten was heerlijk, mooi geserveerd en met, hoe prettig, heldere uitleg over wat op ons bord lag. Tafel was prachtig gedekt. Onze gastvrouw was fantastisch. Attent, hulpvaardig, vriendelijk, deskundig en nergens opdringerig. Aan het einde van de avond kwamen de leerlingen uit de keuken, de koks vroegen om feedback. Was leuk ze gezien te hebben, wat een enthousiasme! Ook de begeleidend docent, met duidelijk veel plezier in haar werk. We komen zeker weer terug!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Verhouding portie niet geheel in evenwicht
Toetje erg groot, hoofdgerecht relatief klein
Smaak uitstekend
Jacobi V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Prima diner, in dit restaurant waar leerlingen onder de bezielende leiding van docenten de fijne kneepjes van het (horeca) vak leren.
Dimitri A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Lekker gegeten. De hoeveelheden waren goed in balans. De wijnkeuzen was heel interessant. Mooi verhaal bij de uiteindelijke wijnkeuze.
Dusan P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Lekker eten voor een redelijke prijs!
Leuk om de leerlingen aan het werk te zien .....
Verder geen op- of aanmerkingen ...
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten. De steeds wisselende kaart met heerlijke gerechten maakt het kiezen erg lastig en nodigt zeker uit om nogmaals te komen :-)
De plezierige sfeer en het vernieuwde interieur maken de avond helemaal af.
Een aanrader!
José P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk eten en gezellige sfeer!
De bediening had soms wat hulp nodig, maar zo leren ze het goed.
Het eten zag er mooi uit en het was echt heerlijk van smaak...
We komen zeker nog een keer terug!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Dat de bediening bestaat uit leerlingen weten we, het eten werd keurig opgediend, soms werd er even overlegd wat heel goed is. Heerlijk adres!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Dit restaurant is een opleidingsrestaurant van Scalda. Het personeel is dus nog in opleiding en dan zie je dat er wel eens een kleine onvolkomenheid plaats vind. Deze wordt dan direct gecorrigeerd door de begeleider die de zaak zeer goed in de gaten houdt . Een hoop restaurants zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen.
K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het keuzemenu was heerlijk, gevarieerd en fantasierijk. Wij hebben ons zeer prettig gevoeld en waren ook onder de indruk hoe leergierig en geconcentreerd de studenten van de Horecaopleiding de opdrachten uitvoerden. Niet op de laatste plaats door de betrokken begeleiding van de kundige docent.
Voor herhaling vatbaar!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Dat smaakt naar meer. En de nieuwe stoelen zaten fijn. Op naar de volgende themaweken. Zo worden we trouwe bezoekers van dit unieke restaurant.