Puur à la Carte

Podium 15 4337 WV Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant Puur à la Carte

Let op: Puur à la Carte is in de zomermaanden gesloten van maandag 11 juni 2018 tot maandag 3 september 2018 i.v.m. de start van de praktijkexamens en aansluitend de zomervakantie.
Puur à la Carte is een restaurant waar de creativiteit en de vernieuwende invloed van de school voor Hotelmanagement en Gastronomie in Middelburg te voelen is. Het is een vakopleiding met een restaurant waar je verwend wordt met de lekkerste gerechten. Helemaal in stijl, precies volgens de culinaire etiquette. Voor een redelijk bedrag krijg je hier ene drie-gangen menu geserveerd mét een amuse. En voel je wat voor een lunch? Je hebt keuze uit 2 dagverse soepen en 5 verschillende gerechten. Gemaakt met verse, Zeeuwse biologische producten en vlotjes geserveerd door de studenten!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Puur à la Carte

Het restaurant is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. De bustijden kunt u eenvoudig vinden via 9292.nl, buslijn 65 stopt voor de school en buslijn 50 is op 5 minuten loopafstand bij de bushalte Althoornweg.
  • Kom je met de auto?
    Restaurant Puur à la Carte bevindt zich op de eerste verdieping van het Scalda gebouw in ZEP Middelburg, Podium 15. Bij binnenkomst door de draaideur neemt u de rode trap of de lift naar de eerste verdieping.
  • : Ruime parkeergelegenheid voor zowel de auto als de fiets.

Lunch op maandag t/m vrijdag van 11.45 - 13.15 uur
Diner op maandag t/m vrijdag van 17.30 - 20.30 uur

Let op: U kunt voor het diner arriveren tussen 17.30 en 18.00 uur. I.v.m. het onderwijsprogramma zijn wij in de schoolvakantie gesloten.

Jouw recensie over het restaurant Puur à la Carte

M J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Jacobi V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Prima diner, in dit restaurant waar leerlingen onder de bezielende leiding van docenten de fijne kneepjes van het (horeca) vak leren.
Dimitri A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Lekker gegeten. De hoeveelheden waren goed in balans. De wijnkeuzen was heel interessant. Mooi verhaal bij de uiteindelijke wijnkeuze.
Dusan P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Lekker eten voor een redelijke prijs!
Leuk om de leerlingen aan het werk te zien .....
Verder geen op- of aanmerkingen ...
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten. De steeds wisselende kaart met heerlijke gerechten maakt het kiezen erg lastig en nodigt zeker uit om nogmaals te komen :-)
De plezierige sfeer en het vernieuwde interieur maken de avond helemaal af.
Een aanrader!
José P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk eten en gezellige sfeer!
De bediening had soms wat hulp nodig, maar zo leren ze het goed.
Het eten zag er mooi uit en het was echt heerlijk van smaak...
We komen zeker nog een keer terug!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Dat de bediening bestaat uit leerlingen weten we, het eten werd keurig opgediend, soms werd er even overlegd wat heel goed is. Heerlijk adres!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Dit restaurant is een opleidingsrestaurant van Scalda. Het personeel is dus nog in opleiding en dan zie je dat er wel eens een kleine onvolkomenheid plaats vind. Deze wordt dan direct gecorrigeerd door de begeleider die de zaak zeer goed in de gaten houdt . Een hoop restaurants zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen.
K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het keuzemenu was heerlijk, gevarieerd en fantasierijk. Wij hebben ons zeer prettig gevoeld en waren ook onder de indruk hoe leergierig en geconcentreerd de studenten van de Horecaopleiding de opdrachten uitvoerden. Niet op de laatste plaats door de betrokken begeleiding van de kundige docent.
Voor herhaling vatbaar!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Dat smaakt naar meer. En de nieuwe stoelen zaten fijn. Op naar de volgende themaweken. Zo worden we trouwe bezoekers van dit unieke restaurant.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Bij binnenkomst iets meer aandacht besteden aan klanten, zeker voor een nieuwe klant is dat prettiger. In het restaurant is de aandacht prima, goede bediening, vragen worden snel beantwoord. Minpuntje was wel dat er bij het eten van schelpdieren ( in soep en los op het bord) slecht tot onvoldoende bestek was. Ook moest je om een nat vingerdoekje vragen, terwijl er overduidelijk met de handen gegeten moest worden.
Het eten zelf was prima, smaakvol opgediend. Kortom een avond om snel weer eens te doen.
Het is genieten om ll zo bezig te zien met hun vak!
Jo K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk en alle lof voor de creatie van de kok.
Zeer smakelijke gerechten, die mooi gresenteerd werden met vrienelijke. vlotte bediening
L C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We hebben een heerlijk menu gehad. De mosselsoep is excellent.
De borden zijn mooi opgemaakt. Complimenten voor iedereen. Het was een prima avond.
Christian D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Geweldig eten en goede bediening! Alhoewel de leerlingen nog weinig ervaring hebben is er, mede door de goede begeleiding van de docenten, aan de kwaliteit van het eten en de service weinig aan te merken. Door de wisselende kaart is het elke keer een feest(je)!
paull W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Zeer lekkere gerechten en leuke menukaart, absoluut verse ingrediënten en dat proef je
We gaan zeker nog terug om meerdere lekkere dingen uit te proberen
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Na de zomervakantie kregen we een warm ontvangst, de bediening was heel goed en we hebben weer heerlijk gegeten. Wanneer het zo doorgaat, en uit ervaring weten we dat dit wel goed zit, gaan we weer een geweldig culinair seizoen tegemoet
Roberto A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Prima restaurant en dito bediening. Heerlijk gegeten. Prijzen zijn zeer democratisch. Absolute aanrader voor een zakenlunch of een lunch met vrienden / partner.
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Wij hebben een hele leuke avond gehad. Een prima ontvangst waarbij direct onze namen werden genoemd. Een vrolijke bediening. Op elk detail werd gelet. Prima eten. Het overtrof onze verwachtingen. Wij komen zeker terug.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
De prijsverhoging van de fruit de mer ten opzichte van de gepubliceerde menukaart was logisch, maar wel te fors.
De rekening viel daardoor wel erg hoog uit voor 2 personen (€ 80 incl. fooi).