Puspita

31-206368215

Meer informatie over restaurant Puspita

WilJ .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Voor de 90e verjaardag van mijn vader met z'n vijven hier gegeten. Omdat mijn vader 3 jaar in indonesie gewoont heeft, kan je hem geen groter plezier doen dan traditionele gerechten aan te bieden.
Dit is zeker gelukt ! Wij namen een rijsttafel voor ons alle 5 om zo breed mogelijk alle favorite gerechten te krijgen.
Al snel werd de soep geserveerd en daarna een bordje met wat voorgerechten. Alvast smullen terwijl de rest bereid werd. ! Goed idee, zo is het wachten op het eten lekker kort .
De rijsttafel was geweldig en teveel om op te noemen. We hadden over en dat werd in bakjes gedaan om mee te nemen.
De bediening was vlot correct en toen mijn vader zijn dank uitte in het maleis werd daar leuk op ingegaan. Toen de eigenaar hoorde dat het mijn vader zijn verjaardag was, werd er gratis spekkoek bij de koffie geserveerd.
Kortom het was een geslaagde , gezellige avond met heerlijk eten !
Josephine S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
De bediening was erg vriendelijk, maar wat was het koud! Brrr!
Voorgerecht erg smaakvol, echter hoofdgerechten vielen erg tegen. Wij hadden beiden een kipgerecht. Kip was droog en taai. Echt heel erg jammer!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Het restaurant ziet er van binnen een beetje ouderwets uit, er hangt ook een klein beetje muffe geur. Maar ondanks dat zit je er toch gezellig, er komt publiek van jong tot oud en gezinnen.
Het restaurant is een family bedrijf, en de service is echt super! - en ze weten dat ze kwaliteit leveren, wij twijfelden eerst wat we wouden - als we het niet lekker vonden mochten we gaan zonder te betalen ! - Het eten was heerlijk, heel smaakvol en goed gekruid, klein verbeterpuntje zijn wel de porties die zijn toch redelijk klein en ook de groenten... Er zitten nauwlijks groente bij, paar lepels sperziebonen.
Dus je krijgt wel top kwaliteit, maar voor die prijs had je wel wat meer mogen krijgen.
Zeker een aanrader, maar met verbeter puntjes
Pimie1 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Het restaurant zag er erg knus en authentiek uit. Je kont het bijna oud-bollig noemen. Het restaurant was helemaal in Indonesische style ingericht. De rijsttafels is een aanrader, zeer uitgebreid, met allerlei lekkere Indonesische hapjes. Het personeel was erg vriendelijk, en waren trots om hun stukje cultuur te delen met de Nederlander. Ik heb er echt van genoten!
JoseeV .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Ik heb met een grote groep mensen bij Puspita gegeten. Het eten was zeer lekker en heel erg gevarieerd. Voor elk wat wils. Bijbestellen was geen probleem, dat zat allemaal bij de prijs in begrepen. De bediening was erg vriendelijk en goed. Ook de prijs/kwaliteit was helemaal okay. Zeker een aanrader.
Cornelia52 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
al een paar keer hier gegeten en nog steeds erg lekker. Laatst met een grote groep waarbij we een rijsttafel hadden met heel veel variatie. Goed uitleg van de eigenaar gekregen over de gerechten. Bijbestellen was geen probleem. Alles was zeer smaakvol. Zeer vriendelijke bediening. Het restaurant is niet groot, meer een huiskamer idee, maar de sfeer is erg gemoedelijk. Parkeren geen probleem, gratis voor de deur. Kom zeker weer terug.
Mardeb .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
een authentiek stukje indonesie, heerlijk eten, goed smaak, ( misschien soms te pittig voor sommigen) en het proeft echt als het in Indonesie proefde. Onze zoon had nog over en het werd netjes voor ons in meeneem verpakking gedaan en hij kreeg een stuk spekkoek mee.
Bladeren .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
een klein knus en authentiek restaurant, goede prijs / kwaliteit verhouding, rijsttafels zijn smaakvol, zeker de sate gambing, ook tjendol is verkrijgbaar wat niet gezegd kan worden van elk indonesisch restaurant, bediening is hartelijk en gastvrij, parkeren is gratis en geen probleem aan het purmerplein te amsterdam noord, men kan daar eten als afhalen, kan daar alleen met contant geld of credit card betaald worden, zeker een aanrader
Sassiesappie .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
De lekkerste traditionele rijsttafel van Amsterdam.
Wij gaan hier regelmatig eten. Het decor is wat oudbollig maar het eten maakt het een voortreffelijk restaurant. Vriendelijk personeel.
Robamsterdamnoord .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Onlangs gegeten in dit authentiek Indonesisch restaurant. Zet je routeplanner ervoor aan om dit heerlijke restaurant te vinden. Het gaat hier om een bijna huiskamertype restaurant met de authentieke Indische keuken. Je wordt warm en behulpzaam ontvangen en reserveren is wel een must. De stoelen en tafels zijn wat verouderd en duidelijk is dat je hier niet langer dan 2 uur aan wilt zitten. De menu kaart is gevarieerd, maar de rijsttafel is hun specialiteit.
Zalige gerechten, vegetarisch, vlees en vis en als je meer wil kan je dit bestellen, maar was totaal niet nodig. Na 2 uur idd het restaurant verlaten met veel smaak nog in mijn mond en goed gevulde buik. Rekening was tussen 60 a 70 euro
Benbaruch .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Ik ben al een keer of vijf hier wezen eten. Het eten vind ik redelijk, maar niet heel bijzonder en ook niet erg uitgesproken van smaak. Eigenlijk een beetje van het 13-in-een-dozijn type. Een absoluut minpunt vind ik dat werkelijk elk gerecht veel en veel te zout is. De bediening is uitstekend. Het Thaise meisje doet heel erg haar best en werkt erg hard. De Indonesische mijnheer houdt toezicht, doet zelf ook het een en ander en neemt het gastheerschap voor zijn rekening. Prettig is dat ze niet moeilijk doen als je om kraanwater vraagt. Maar de jubeltoon die in de meeste Iens-recensies over dit restaurantje doorklinkt is ten onrechte.
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Ik at hier voor de eerste keer, samen met een bekende. We namen de rijstafel. De kruiden smaakten voor mijn gevoel wel Indonesisch, maar ik vond het eten te zout en het vlees te droog. De koffie Tubruk was volgens mij niet volgens het juiste ritueel gemaakt en was veel te slap.
De bediening was bijzonder vriendelijk. De mooie serveerster sprak geen Indonesisch want ze was een Thaise en ik heb in zijn geheel wat twijfels over het Indonesisch gehalte van deze eetgelegenheid.
Dit restaurant ziet eruit als een huiskamer. Op deze gewone dag door de week zat het helemaal vol dus de mensen uit de buurt komen er graag. Niet duur.
Randy L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Prima eethuis, gunstige prijzen, aanwinst voor stadsdeel Noord! Voor 10,50 heb je een lekkere Nasi Rames en men serveert zelfs cendol... Kristische kanttekeningen: je kunt hier niet pinnen! (wel met creditcard, met als minimumbedrag 50 euro) En hoe Indonesisch de sfeer ook is, een opvallend maar zeker geen storend punt is dat de bedrijfsleider/shiftleader geen Indonesier is.
Puur beoordeeld op het eten, en dat doe je nu eenmaal als Indo: het haalt het niet bij de afhaalwarung van Indo Jaya of Tokoh Indah.
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
rijsttafel die we een aantal keren per seizoen bestellenen heerlijk thuis opeten is altijd van zeer goede kwaliteit. gevarieerd voldoende en samelijk
Kip T.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Het vlees was gort droog, het speciale kindermenu te heet en we mochten niet bij het raam zitten, terwijl de tent leeg was... en een vriendelijk "Gelukkig nieuwjaar" kon er ook niet vanaf, nooit meer!
Jelley Y.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Heb hier nu en paar keer gegeten en is mij prima bevallen. Mijn vriend, die zelf uit Indonesië komt en ook goed kan koken, zegt dat dit het enige restaurant is waar hij zelf lekker kan eten. De eigenaar is heel vriendelijk en komt ook bij je tafeltje staan om uitleg te geven etc, zijn vrouw is een goede kokkin en het meisje van de bediening zeer vriendelijk en gekleed in sarong, je waant je in Indonesië.
Margot T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Wij hebben er twee weken geleden, nou ik eet heel graag Indonesisch, familie komt er vandaan dus dan weet je wel veel Leker eten. Het was net een huiskamer zo gezellig intiem. Een schat van een gastheer. En het eten super. we gaan snel weer maar dan met het hele gezin. a.s. zondag met 8 personen.
Muite A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Ik woon vlakbij en ga er net zo graag eten als afhalen. Wat een geluk, zo dichtbij! Ik hou zo onwijs van het heerlijke pushpita eten. Andere restaurant vallen behoorlijk tegen sinds ik bij hen ben geweest, alweer zo'n 10 jaar gelden. Kwam toen net uit Indonesië en had die keuken goed lerenkennen. Pushpita is voor mij t enige restaurant waar ik Indonesisch wil eten, heeeeeerlijk!
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Gisteren hier weer eens met zijn tweeën gegeten. Dat was al een tijd geleden, maar gelukkig was er niets veranderd, ook niet het interieur. Ondanks dat er een groot gezelschap een verjaardag zat te vieren was de bediening, geleid door de vriendelijke eigenaar, attent en vlot. Weer gegaan voor de rijstafel Royal. Lekker! Die vleesjes, de gesmoorde groente, de eitjes in saus, pittig! Niks geen uniforme smaak, twee bordjes opscheppen en twee keer een verschillende smakelijke puzzel leggen, buikje vol. Met lekker Bintang bier. Tot slot een hand van de eigenaar. Wij komen (sneller) terug.
Zwaantje50 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Al jaren onze vaste plek! Ook om af te halen. Ontzettend aardige mensen. Je hebt het gevoel alsof je in hun huiskamer zit. Het eten is heerlijk, wat je ook neemt. Absoluut onovertroffen is de sate Kambing! De vrouw des huizes staat in de keuken...dat is meestal een goed teken :-) Zoek je een plek waar je heerlijk en ongecompliceerd kan eten dan zit je bij Puspita uitstekend!