Purna

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Ine B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Héérlijk gegeten. Volledig vegetarisch, goede bediening, prettige sfeer, mooie volle, kruidige smaken. Een absolute aanrader.
BertSibum .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Super ontvangst, prettige ambiance, uitstekende keuken met heerlijke gerechten en een top bediening. Absolute aanrader!!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Hier met mn vriendin gegeten. Een vleesgerecht en een groente besteld. Ook hier de vlees weer taai. Te lang gekookt, maar taai en flauw. Je mist de autentieke indiase smaak in het eten. Bediening was vriendelijk. Normale euatige sfeer.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk Indiaas eten en fijne sfeer in dit fijne familierestaurant.
Dicky-Bullinga .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Het eten was heerlijk, net scherp genoeg om nog volop de smaak van de kruiden te kunnen proeven. De bediening was erg vriendelijk en we hebben heel gezellig op het miniterrasje op straat gezeten. Een prima ervaring.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Met zijn drieën verschillende menu's gekozen. Prima gegeten, alles vers bereid. Voorgerecht met garnalen was iets minder, maar werd ruimschoots goedgemaakt met hoofdgerecht.
Goede en heel vriendelijke bediening.
Tommy88 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Had hoge verwachtingen door de vele goede recensies. Het eten was OK, maar zeker niet het beste Indiaase eten wat ik op heb. Heb in Den Haag en Rotterdam een stuk beter gegeten. Bediening is OK, maar niet heel warm of gastvrij. Het gerecht wat mijn vriendin en ik namen had mild moeten zijn, maar was toch redelijk pittig, en best hoog geprijsd overigens.
chelseaz .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Lekker pittig gegeten in dit restaurant.we hadden hete kip curry ,de naan ,en daal.
Alles was lekker ,precies gekruid,

De service is perfekt.
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Hier zonder reservering op een zondagavond gegeten. De bediening noemde op voorhand dat het wat langer ging duren doordat hij alleen was. Hierdoor was dat ook niet erg. Gewoon goed indiaas eten, niets meer maar ook zeker niet minder. Zit op de 7 1/2 eerder dan 8.
DeniseR93 D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
De sfeer was heel gezellig. Het is een klein restaurantje met erg aardig personeel. Ik zou er in ieder geval nog een keer heen gaan!
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Voor het eerst gegeten bij Purna, maar zeker niet voor het laatst! Wat een fantastische bediening en service krijg je hier. Ze doen echt heel erg hun best om het je helemaal naar de zin te maken. Toen duidelijk werd dat er knoflook in het gerecht zat wat ik besteld had (verdraag ik niet), werd er alles aan gedaan om het gerecht zonder knoflook te bereiden. Dat maak je maar zelden mee. Heel vriendelijk en behulpzaam dus en dan krijg je ook nog heerlijk eten voorgeschoteld met een heel verfijnde smaak. Ik heb genoten van de papperdam, de nan en de Palak Paneer en mijn vriend van de bloemkool curry schotel. Aanrader, dit verstopte diamantje in de 9 straatjes!
Joshua C.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Purna. Naast de bekende Indiaase gerechten, Tikka Malasa , Chicken Saag en veel vegetarische gerechten hebben ze hier ook heerlijk lokale Indiase gerechten bereid op gietijzeren plaat. Verder ontspannen sfeer en leuke bediening.
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Ik heb bij Purna heerlijk gegeten. Het is een knus restaurantje, niet superdeluxe ingericht, maarecht een family business. En het eten is om je vingers bij af te likken. Als we in Amsterdam zijn, komen we vaak even langs.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Ik ben een beetje verliefd op Purna. Voor mij is het echt de Indian Experience.

Het restaurant wordt gerund door een familie en dat kun je proeven en merken. Ze zijn echt gastvrij en goed op elkaar ingespeeld en het eten smaakt zoals we dat in India ook hebben geproefd. Echt genieten.
Monique_Jan R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heel prettige service en advies. Lekker pittige kip madras. En vooraf een mix van een aantal lekkere voorgerechten. Geserveerd met een lekker Indiaas biertje.
Mahesh T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Klein leuk restaurant, lekkkere gerechten,z.a.Chicken Tikka, heel goed gekruid,de Vindaloo mocht wel ietsje pittiger, maar toch heel lekker.
Bediening heel vriendelijk en attent.De lassi niet te vergeten, ook lekker.
Decor is heel netjes en goed.Zeker een aanrader.
René B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Heerlijk eten in een klein restaurant. Heel aardig en behulpzaam personeel, je hebt het gevoel aan de keukentafel mee te eten.

De inrichting vh restaurant is niet geweldig, naar mijn smaak te modern voor dit soort restaurant.

Het eten was te lekker, daarom mochten de porties wat groter, maar de prijzen zijn laag te noemen, dus alles bij elkaar een hele dikke acht!
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Klein, sober doch sfeervol restaurant met vriendelijk personeel en heerlijk Indiaas eten. Vooral de warme naanbroden als bijgerecht zijn echt verrukkelijk! Leuk: het Indiase concept wordt van begin tot eind neergezet, inclusief thee op Indiase wijze na afloop.
jollanda .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Het eten is prima, lekker gegeten, heerlijk gekruid. bediening is zeer vriendelijk en het restaurant zelf ziet er goed verzorgd en knus uit.
voor herhaling vatbaar.
Adnan A.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Erg lekker gegeten alle keren dat ik er ben geweest.

Erg lekkere gerechten, duidelijk familie recepten.
Moeder staat in de keuken en dochter is de gastvrouw.

De uitgebreide rijsttafel voor 4 + personen is echt de aanrader.