Puri Mas

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Puri Mas

Henk J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Met 8 personen hier een verjaardag gevierd. We namen allemaal de Rijsttafel Royaal voor 33 euro p.p. Ik vind dat geen kinderachtige prijs, maar wat we daarvoor op tafel kregen vond ik tegenvallen. De gerechten waren qua smaak voldoende, maar niet opvallend. Er was geen enkel gerecht bij wat ik hier zou kunnen aanbevelen. De porties waren niet al te groot, maar uiteindelijk zijn al die kleine gerechten bij elkaar natuurlijk wel genoeg. Met name het nagerecht (sinaasappelslierten met een bolletje vanille-ijs) was teleurstellend. Maar eerlijk is eerlijk, de bediening geeft je het gevoel dat je in de watten wordt gelegd. Behalve dat men diverse keren kwam vragen of we al uitgegeten waren, alsof ze van je af wilden. Al met al was het voor de prijs die je betaalt geen geweldige ervaring.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
wie zegt dat diegene hier lekker heeft gegeten weet niet wat lekker is,dit restaurant is een schande voor de indo keuken,goedkope vieze troep krijg je hier,een visje van een euro op je bord,in de magnetron ook nog denk ik want het eten was in 5 minuten klaar,hoe kan dat
Pillepalle .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We hebben een prima vegetarische rijsttafel gegeten. Prettige plek met vriendelijke mensen. Prijs is ook redelijk. Een aanrader dus.
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Rijsttafel gegeten met 3 personen; alle drie tevreden. Vriendelijke bediening, niet opdringerig. Porties waren goed; rijsttafel voldoende gevarieerd. Qua inrichting wat verouderd.
Annemiek N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
We hebben heel lekker gegeten bij Puri Mas. Prima rijsttafel. Porties waren precies goed. De wijn was lekker en het Indonesische bier toepasselijk. Prijs - kwaliteitsverhouding optimaal. De inrichting zou best gemoderniseerd mogen worden. Aardige bediening.
Bdorp .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Laat ik positief beginnen, de bediening was uiterst vriendelijk. Verder was alles een tegenvaller. De entourage was kaal, ongezellig, sfeerloos. Het eten was matig. We waren met een groep van 7. We hadden 3 soorten rijsttafel gekozen om zoveel mogelijk verschillende gerechten te hebben. Het was gewoonweg weinig. Weinig variatie, weinig gerechten, weinig in de schaaltjes. Prijs-kwaliteitverhouding ronduit slecht. Nooit meer. Toeristentrap.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Heerlijk genoten van de gerechten en de overheerlijke tjendol, alles met een authentieke smaak. Er is duidelijk niet bezuinigd op de kwaliteit van het voedsel en de specerijen. De porties zijn goed. Bij binnenkomst valt de warme en nette inrichting gelijk op. De bediening is erg goed en vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. Waar voor je geld!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Heerlijk gegeten! Goede rijsttafel gehad... Fantastische bediening. Één van de beste Indonesische restaurants in Amsterdam.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Prima Indonesisch restaurant in de straten vol met "tourist traps" om het Leidseplein. Bediening vlot en behulpzaam. Eten prima, veel en voor een goede prijs.