Puri Mas

Erg duur
Erg kort
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
wie zegt dat diegene hier lekker heeft gegeten weet niet wat lekker is,dit restaurant is een schande voor de indo keuken,goedkope vieze troep krijg je hier,een visje van een euro op je bord,in de magnetron ook nog denk ik want het eten was in 5 minuten klaar,hoe kan dat
Pillepalle .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We hebben een prima vegetarische rijsttafel gegeten. Prettige plek met vriendelijke mensen. Prijs is ook redelijk. Een aanrader dus.
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Rijsttafel gegeten met 3 personen; alle drie tevreden. Vriendelijke bediening, niet opdringerig. Porties waren goed; rijsttafel voldoende gevarieerd. Qua inrichting wat verouderd.
Dededede .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
We waren met z'n vier samen gegeten bij Puri Mas. Het was lekker. Mijn man vond het eten niet zo pittig dus hij kon gewoon door eten. Wij (3 Indonesische mensen) vonden het witte rijst en nasi goreng lekker. Andere menu waren ook lekker. Ik ben zelf niet zo aan lambvlees, maar bij hun vond ik goed. Super!

Annemiek N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
We hebben heel lekker gegeten bij Puri Mas. Prima rijsttafel. Porties waren precies goed. De wijn was lekker en het Indonesische bier toepasselijk. Prijs - kwaliteitsverhouding optimaal. De inrichting zou best gemoderniseerd mogen worden. Aardige bediening.
Bdorp .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Laat ik positief beginnen, de bediening was uiterst vriendelijk. Verder was alles een tegenvaller. De entourage was kaal, ongezellig, sfeerloos. Het eten was matig. We waren met een groep van 7. We hadden 3 soorten rijsttafel gekozen om zoveel mogelijk verschillende gerechten te hebben. Het was gewoonweg weinig. Weinig variatie, weinig gerechten, weinig in de schaaltjes. Prijs-kwaliteitverhouding ronduit slecht. Nooit meer. Toeristentrap.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Heerlijk genoten van de gerechten en de overheerlijke tjendol, alles met een authentieke smaak. Er is duidelijk niet bezuinigd op de kwaliteit van het voedsel en de specerijen. De porties zijn goed. Bij binnenkomst valt de warme en nette inrichting gelijk op. De bediening is erg goed en vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. Waar voor je geld!
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Een prima Indonesisch restaurant in hartje Amsterdam. We hadden een uitstekende rijsttafel met babi ketjap, rendang, telor bumbu bali, heerlijke gado gado, meer dan geweldige sate ayam en alles wat er verder bij hoort. Alleen de kari ayam kon misschien wat voller van smaak, maar we hebben genoten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Heerlijk gegeten! Goede rijsttafel gehad... Fantastische bediening. Één van de beste Indonesische restaurants in Amsterdam.
Stiefie7 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
Rijsttafel speciaal genomen. Erg lekker gegeten. Authentieke smaken. Favoriet waren de sate en rendang. Minder goed was de sambal goreng telor en de sambal goreng boontjes (niet pikant).
Cappuccino was matig, spekkoek wel erg lekker. Restaurant bevindt zich in drukke straat op de 1e etage. Aankleding is wat "gewoontjes".
Stanley B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Dit is en blijft een van mijn favoriete restaurants in Amsterdam. Er is in de loop der jaren niet veel veranderd aan het menu, hoeft ook niet wat mij betreft als de kwaliteit van het eten maar goed is. En dat is het! Ik ga hier altijd voor de Rijsttafel Royaal. Dit menu biedt 3 verschillende sate's, lekker vers gegrild, en voldoende variëteit.
Over de bediening kan ik alleen maar vol lof spreken. Altijd weer een genot om hier te dineren!
Paulies .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Op basis van eerdere recensies had ik hoge verwachtingen, maar het veg. eten was matig: sayur lode, kleine portie zodat ik er nog vega sat? bij moest bestellen en best veel geld kwijt was. Kleine porties. Bediening probeert tekorten te compenseren door overmatige belangstelling. Niet voor herhaling vatbaar.
Sebastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
LS! Samen met een Indonesiër gegeten. Ik ben vegetariër. Mijn tafelgenoot vond het echt geweldig en hij kan het weten,ook het decor gaf hij een compliment, rustig en chique. Voor een tientje of acht waren we klaar. ( Potje thee genomen en één glas wijn.) Zelf ontdekte ik nogal wat minpuntjes, de wijn was te koud, de rijsttafel niet goed op temperatuur, het was ook niet veel. We hebben korter gezeten dan de bedoeling was, omdat de bediening zo prompt was. Over het totaal genomen heb ik een goede smaak overgehouden aan dit uitje.
Buongusto .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Lekker gegeten, goede Indische smaken. De saté kambing was echter wel wat taai en de koffie toebroek te slap en niet echt lekker. Bediening is vriendelijk. Inrichting is echt aan vernieuwing toe.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Prima Indonesisch restaurant in de straten vol met "tourist traps" om het Leidseplein. Bediening vlot en behulpzaam. Eten prima, veel en voor een goede prijs.