Pure Restaurant

Dorpsstraat 10 1796 BB De Koog Nederland Kaart

Over het restaurant Pure Restaurant

Culinair uitstapje op Texel

Het restaurant van het Fletcher Hotel is een moderne ruimte, waar stijlvol paars de bar siert. De internationaal georiënteerde keuken is doorspekt met Texelse invloeden, zo staan er heerlijke scheermessen en waddengarnalen op het menu. Culinair bekroond is dit zeker de moeite waard. De aandachtige bediening is overigens altijd in voor een praatje!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pure Restaurant

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

Carla B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst, we mochten zelf een tafeltje kiezen.
De bediening was allert en vriendelijk, goed tempo van het serveren drank en eten.
Een aanrader is de diamanthaas. We kregen een klein mandje frites, we hebben direct extra mandje erbij besteld.
Dit was geen probleem, werd vrij snel gebracht en niet extra in rekening gebracht.
2x 3 gangen diner via AH-aktie kost € 34,00. Natuurlijk komt daar de drank nog bij.
We hebben gezellig en smaakvol gedineerd bij Pure.
Arend H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gegeten met de AH aktie. De menukeuze was heel beperkt. Kwaliteit van de gerechten was goed. Bediening accuraat maar niet altijd even vriendelijk. Entourage , inrichting ziet er keurig uit. Menuprijs te hoog en te weinig keuzemogelijkheid.
H. G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Bediening was vergeten te zeggen dat er buiten de kaart om ook nog mogelijk was b.v sliptong te bestellen. Hoorde het een collega aan een andere tafel wel vertellen, maar toen hadden wij al besteld.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
De wachttijd was belachelijk lang. Gereserveerd om 18 uur en ook aanwezig op dat tijdstip. Restaurant toen nog bijna leeg. Na 3 kwartier kwam het bordje soep. Ook de volgende gerechten lieten erg lang op zich wachten. De prijs was achteraf een grote verassing en niet op de kaart vermeld. Hoger dan verwacht. Vooral te dure drankjes. Kwaliteit eten was erg goed. Muziek irritant.
Leendert K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Hebben lekker gegeten als afsluiting van ons verblijf op Texel, jammer dat de vakantieomgeving wat rumoerig was en een gesprek met mijn tafelgenot niet altijd gemakkelijk was.
Eleonora1944 J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ten eerste vond ik het geen leuke kaart. Beperkte keuze. Als je gaat dineren, verwacht je toch geen burger te krijgen. Bovendien was er bij de gerechten geen enkel garnituur. De patat was niet smakelijk. Mijn vriendin en ik hebben die nacht allebei last van onze maag gekregen. Bij de slibtongetjes werd slechts een klein bakje saus toegevoegd en dezelfde patat. De Thaise soep was overigens zeer smakelijk.
leoniek M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was erg goed, niet zo sfeer, een beetje zakelijk.Toen wij binnen kwamen erg rustig, later gelukkig een stuk drukker, een goede aanrader, zeker met de bonnetjes van albert hein
frankvanheesewijk .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
leuke bediening de dames zijn correct en snel met de bestelling voor de drank.
het is eten smakelijk.
fijne sfeer.
in het totaal geef ik een 8.
jpietjou .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Het was zoals mijn score aangeeft. Geluidsniveau was nogal levendig omdat een grote groep vrouwen aan de tafels naast ons zat te kwebbelen, maar dat moet kunnen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Beslist niet A la cart. Speciale kaart voor AH klanten. Voor veel onderdelen moet bovendien suppletie worden betaald. Als een 3-gangen menu € 34,50 zou kosten, ging je er nooit meer eten. Ik vraag me af wat de hotelgasten krijgen te eten.
aad V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Met AH actie heerlijk 3 gangen menu genoten , voldoende keuze op menukaart. De diamanthaas is een aanrader!
De huiswijn is ook prima, bediening vriendelijk en attent.
eefjeaalberts .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was goed met uitzondering van de droge en smakeloze (diepvries?) kabeljauw. We hadden korting ivm de AH actie, dus de rekening was netjes, maar ik had hier niet de volle pond voor willen betalen. Ik vond het niet zo fijn dat de bediening een beetje bij de bar rondhangt, het was wel niet zo druk maar toch. Muziek stond in eerste instantie een beetje hard, maar dat was later niet meer. Ik heb wel lekker gegeten maar wel wat aanmerkingen.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie. De soep was prima. De kipsate lekker mals en ook het nagerecht was smakelijk. Het eten werd leuk opgediend. Het was voor herhaling vatbaar.
carlazirkzee .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wij maakten gebruik van de AH restaurantactie, werden gastvrij ontvangen en voldoende keuzes.daar wij geen voorgerecht kozen, kregen we de koffie als 3 e gerecht.
Eten was van grote klasse, echt een aanrader!
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wachttijd tussen de gerechten erg lang Soep en vlees waren erg lekker. Met AH actie een leuke prijs.Personeel correct maar kan wat persoonlijker.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eten was zeer goed, bediening zeer goed,, helaas werden we in een "achteraf kamertje" gezet en niet in het mooie restaurant.
Colette V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goed restaurant centrum de koog, enthousiaste bediening. Eten was heel goed, houden ook veel rekening met kinderen. Leuk menu
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima gegeten en er is een ruime keuze voor de AH restaurant actie, ook met supplement ruimere keuze. Gerechten worden mooi geserveerd. Aanrader.
Ardjan V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijk ontvangen, je krijgt een zeer ruime aangepaste kaart genoeg keuze voor iedereen. Er staan ook gerechten met Texelse producten op de kaart, zeker een aanrader.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ik had het driegangenmenu met wijnarrangement. de kabeljauwtartaar was uitstekend, met frisse smaken. De kokkels met pasta waren met paprika en prei bereid, wat ik zonde van de kokkels vindt. Het kaasplankje was uitstekend. De dame die de gerechten kwam brengen vertelde er uitgebreid bij, maar ik vond haar wat geforceerd. De jonge man die ons bediende deed dat heel vriendelijk en met aandacht,
Dat de korting op de bon was verwerkt, was mij niet duidelijk, aangezien er twee menu's opstonden à € 17,25. Dat was hun manier om te melden dat het ene menu € 34,50 kostte en het andere gratis was.