Pure Restaurant

Dorpsstraat 10 1796 BB De Koog Nederland Kaart

Over het restaurant Pure Restaurant

Culinair uitstapje op Texel

Het restaurant van het Fletcher Hotel is een moderne ruimte, waar stijlvol paars de bar siert. De internationaal georiënteerde keuken is doorspekt met Texelse invloeden, zo staan er heerlijke scheermessen en waddengarnalen op het menu. Culinair bekroond is dit zeker de moeite waard. De aandachtige bediening is overigens altijd in voor een praatje!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pure Restaurant

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur
leoniek M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was erg goed, niet zo sfeer, een beetje zakelijk.Toen wij binnen kwamen erg rustig, later gelukkig een stuk drukker, een goede aanrader, zeker met de bonnetjes van albert hein
frankvanheesewijk .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
leuke bediening de dames zijn correct en snel met de bestelling voor de drank.
het is eten smakelijk.
fijne sfeer.
in het totaal geef ik een 8.
jpietjou .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Het was zoals mijn score aangeeft. Geluidsniveau was nogal levendig omdat een grote groep vrouwen aan de tafels naast ons zat te kwebbelen, maar dat moet kunnen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Beslist niet A la cart. Speciale kaart voor AH klanten. Voor veel onderdelen moet bovendien suppletie worden betaald. Als een 3-gangen menu € 34,50 zou kosten, ging je er nooit meer eten. Ik vraag me af wat de hotelgasten krijgen te eten.
aad V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Met AH actie heerlijk 3 gangen menu genoten , voldoende keuze op menukaart. De diamanthaas is een aanrader!
De huiswijn is ook prima, bediening vriendelijk en attent.
eefjeaalberts .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was goed met uitzondering van de droge en smakeloze (diepvries?) kabeljauw. We hadden korting ivm de AH actie, dus de rekening was netjes, maar ik had hier niet de volle pond voor willen betalen. Ik vond het niet zo fijn dat de bediening een beetje bij de bar rondhangt, het was wel niet zo druk maar toch. Muziek stond in eerste instantie een beetje hard, maar dat was later niet meer. Ik heb wel lekker gegeten maar wel wat aanmerkingen.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie. De soep was prima. De kipsate lekker mals en ook het nagerecht was smakelijk. Het eten werd leuk opgediend. Het was voor herhaling vatbaar.
carlazirkzee .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wij maakten gebruik van de AH restaurantactie, werden gastvrij ontvangen en voldoende keuzes.daar wij geen voorgerecht kozen, kregen we de koffie als 3 e gerecht.
Eten was van grote klasse, echt een aanrader!
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wachttijd tussen de gerechten erg lang Soep en vlees waren erg lekker. Met AH actie een leuke prijs.Personeel correct maar kan wat persoonlijker.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eten was zeer goed, bediening zeer goed,, helaas werden we in een "achteraf kamertje" gezet en niet in het mooie restaurant.
Colette V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goed restaurant centrum de koog, enthousiaste bediening. Eten was heel goed, houden ook veel rekening met kinderen. Leuk menu
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima gegeten en er is een ruime keuze voor de AH restaurant actie, ook met supplement ruimere keuze. Gerechten worden mooi geserveerd. Aanrader.
Ardjan V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijk ontvangen, je krijgt een zeer ruime aangepaste kaart genoeg keuze voor iedereen. Er staan ook gerechten met Texelse producten op de kaart, zeker een aanrader.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ik had het driegangenmenu met wijnarrangement. de kabeljauwtartaar was uitstekend, met frisse smaken. De kokkels met pasta waren met paprika en prei bereid, wat ik zonde van de kokkels vindt. Het kaasplankje was uitstekend. De dame die de gerechten kwam brengen vertelde er uitgebreid bij, maar ik vond haar wat geforceerd. De jonge man die ons bediende deed dat heel vriendelijk en met aandacht,
Dat de korting op de bon was verwerkt, was mij niet duidelijk, aangezien er twee menu's opstonden à € 17,25. Dat was hun manier om te melden dat het ene menu € 34,50 kostte en het andere gratis was.
Jantex .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een verrassend stijlvolle locatie in De Koog. Mooi van inrichting, opvallend onopvallend aanwezige bediening met echte service. Een kaart met veel keuze en heerlijk gegeten. In mijn geval de roodbaars: subliem! Maar ook de varkenrib en black angus mochten er zijn.
Gert '.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Personeel was vriendelijk, heel bevlogen over het eten, maar niet erg persoonlijk.
Black Angus steak was super taai, met een grote spier/zeen er in.
Rundercappacio was waterig en taai.
Ik had er gelijk wat van moeten Zeggen, helaas niet gedaan.
Frietjes van Roseval waren bijna zwart.
De cocussoep en sukadelapjes met zuurkool waren wel erg lekker.
Toetje niet genomen, niet van de menuprijs afgetrokken, koffie en thee betaald.
Had wel ipv het toetje gekund, in ieder geval een thee.
Restaurant was erg sfeervol, jammer van het eten.
Als het eten goed was geweest hadden we zeker nog een keer teruggegaan.
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heel vriendelijk en correct personeel en lekkere gerechten. De gin tonic special was ook goed. De stoelen waren iets te laag voor de tafels, maar verder is het restaurant zeker een aanrader.
Jansje B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wat een verschil met het restaurant van de vorige avond. Toch ook een Fletcher hotel.
Heerlijk gegeten. Lekkere smaken, goed verzorgd, aandacht besteed aan het opmaken van de borden.
Als het dichter bij huis was gingen we hier vast vaker naar toe
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten; krachtige wildbouillon,malse (herten) biefstukjes en ijs/vruchtensorbets
Alles mooi opgemaakt.netjes geserveerd en toegelicht, in een prettige sfeer
Heerhugowaard .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een hele fijne restaurant met een uitstekende keuken! Voorgechten: wilbouillon en ceviche. Als hoofdgerechten 2x de bavette. Als toetjes kaasplankje en sorbet. Voor herhaling vatbaar!