Pure Restaurant

Dorpsstraat 10 1796 BB De Koog Nederland Kaart

Over het restaurant Pure Restaurant

Culinair uitstapje op Texel

Het restaurant van het Fletcher Hotel is een moderne ruimte, waar stijlvol paars de bar siert. De internationaal georiënteerde keuken is doorspekt met Texelse invloeden, zo staan er heerlijke scheermessen en waddengarnalen op het menu. Culinair bekroond is dit zeker de moeite waard. De aandachtige bediening is overigens altijd in voor een praatje!

Meer informatie over restaurant Pure Restaurant

Jantex .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een verrassend stijlvolle locatie in De Koog. Mooi van inrichting, opvallend onopvallend aanwezige bediening met echte service. Een kaart met veel keuze en heerlijk gegeten. In mijn geval de roodbaars: subliem! Maar ook de varkenrib en black angus mochten er zijn.
Gert '.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Personeel was vriendelijk, heel bevlogen over het eten, maar niet erg persoonlijk.
Black Angus steak was super taai, met een grote spier/zeen er in.
Rundercappacio was waterig en taai.
Ik had er gelijk wat van moeten Zeggen, helaas niet gedaan.
Frietjes van Roseval waren bijna zwart.
De cocussoep en sukadelapjes met zuurkool waren wel erg lekker.
Toetje niet genomen, niet van de menuprijs afgetrokken, koffie en thee betaald.
Had wel ipv het toetje gekund, in ieder geval een thee.
Restaurant was erg sfeervol, jammer van het eten.
Als het eten goed was geweest hadden we zeker nog een keer teruggegaan.
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heel vriendelijk en correct personeel en lekkere gerechten. De gin tonic special was ook goed. De stoelen waren iets te laag voor de tafels, maar verder is het restaurant zeker een aanrader.
Jansje B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wat een verschil met het restaurant van de vorige avond. Toch ook een Fletcher hotel.
Heerlijk gegeten. Lekkere smaken, goed verzorgd, aandacht besteed aan het opmaken van de borden.
Als het dichter bij huis was gingen we hier vast vaker naar toe
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten; krachtige wildbouillon,malse (herten) biefstukjes en ijs/vruchtensorbets
Alles mooi opgemaakt.netjes geserveerd en toegelicht, in een prettige sfeer
Heerhugowaard .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een hele fijne restaurant met een uitstekende keuken! Voorgechten: wilbouillon en ceviche. Als hoofdgerechten 2x de bavette. Als toetjes kaasplankje en sorbet. Voor herhaling vatbaar!
caroline W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
het ontvangst viel tegen.
had geen leuke reactie
eten is goed
ook het wachten is goed
omgeving ook goed
weinig keus uit het menu .
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Superlekker gegeten: pomodorisoep, risottokroketjes en cheesecake. Tot in de puntjes verzorgd, leuk verhaal over het eten, vriendelijke bediening. Aanrader!!
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Jammer vond ik dat wij als gezin, op terras stoelen aan terras tafels geplaatst werden. Ik begrijp het waarom hiervan niet, er was voldoende plaats en het is verder een leuke zaak.
IngeN66 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gegeten met AH restaurant actie.
Gezellige inrichting, mooie, lekkere gerechten, voldoende keuze, leuk gepresenteerd.
Bediening vriendelijk, maar beetje 'vlak', voelde niet helemaal oprecht, soort van ingestudeerd.
escorpio .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Met de AH restaurantactie gegeten. Redelijke keus op de kaart, maar voor vegetariers slechts 1 keuze.
Geen vega soep, maar het voorgerecht werd soepel opgelost. Een heerlijke coucous salade. Als hoofdgerecht vega kroketjes van risotto en groenten. Dessert dame blanche en een choco mousse taartje vers gemaakt.. Geen zuinige porties, maar met een voldaan gevoel van tafel. Kwaliteit van het eten en bediening uitstekend. Maar omdat er maar 1 vega menuutje was geen 2e keer hier gegeten. Jammer.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel die goede uitleg gaf wat je allemaal te eten nam. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten.
Chrisi .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De kok had met goede ingrediënten een goed en smakelijk menu gemaakt.
De bediening was helaas, in het gunstigste geval, weinig inspirerend . De vier mensen die bedienden waren niet in staat inhoud te geven (noch individueel noch als groep) aan hun rol als gastheer / gastvrouw. Een glimlach, een vriendelijk woord of (de schijn van) betrokkenheid / belangstelling voor ons als gast, ontbrak volledig. In sommige gevallen werd al weggelopen / weggekeken terwijl er nog tegen ze werd gesproken. De kok van dit restaurant verdient beter personeel in de bediening. Wat ons betreft was dit bezoek een eenmalige aangelegenheid.
Renier G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De bediening was uiterst vriendelijk en erg professioneel. Het menuutje was uitstekend goed afgepast, zeker genoeg en een ruime voldoende. Het restaurant was op zich lrima ingericht en fraai, 1 minpunt de tuinstoelen stonden leuk maar zaten voor geen meter.
Tienhoog V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk!!! Verfijnde sausjes. Echt lekker. Lieve bediening.

Alleen klein minpuntje dat de patatjes beetje te vet waren.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij aten hier met de AH actie. Keurig was dat al doorgekomen en zonder te vragen kregen we direct de juiste kaart. De kwaliteit van het eten was perfect. Ik had vooraf de cevice van Zeebaars. Deze was werkelijk om te zuigen! Top! Verder vooraf springrolls met spinazie en geitenkaas, ook goed, maar minder spectaculair. Als je iets anders dan soep vooraf neemt, betaal je € 5,- pp extra op het menu. Als hoofd malse sukade met zuurkool, aardappelpuree, groene asperges en wortele en een heerlijk lamsstoofpotje met dezelfde garnituur. Bij het eten een lekker flesje cabernet ssauvignon van het huis à € 23,- Als nagerecht namen we allebei een heerlijke sorbet met vers rood fruit en 3 soorten ijs. Om te smullen, maar wel veel. We rekenden 75,- af, wat we het meer dan waard vonden.
tinekebekkering .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met AH-kaart: 3-gangenmenu voor 34,50, bij de voorgerechten alleen de soep, voor de andere voorgerechten moet per persoon (!) €5, - bijbetaald worden. Het was heerlijj, dat wel. Toch wel een beetje krenterig, dat bij deze prijzen ( en een gerecht zonder aardappels, rijst o.i.d) nog €2,10 voor een schaaltje frites betaald moet worden.
Beetje Nederlands om over deze manier van prijzen te zeuren van mij, misschien, maar het viel echt op.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
wij waren erg tevreden. Het eten was heerlijk en de bediening zakelijk maar correct. Geen moeite met een eventuele bijbetaling voor sommige gerechten. Hierdoor was er veel keus. Wij geven hier duidelijk de voorkeur aan dan aan de keuze uit bv 2 gerechten. Komen zeker nog eens terug, met of zonder actie.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met de AH restaurant actie daar gegeten, maar nog steeds een ruime keus uit gerechten. Heerlijk gegeten, goede bediening en gezellig.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Superfijne avond hier gehad. AH Restaurantactie gebruikt en daardoor erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Zonder deze korting had het ook nog passend geweest. Heerlijke gerechten en wijnen en erg vriendelijke bediening die veel aandacht had en mee dacht. De inrichting is ietwat kitch, maar daardoor ook wel weer eigen en leuk.