Pure Restaurant

Dorpsstraat 10 1796 BB De Koog Nederland Kaart

Over restaurant Pure Restaurant

Culinair uitstapje op Texel

Het restaurant van het Fletcher Hotel is een moderne ruimte, waar stijlvol paars de bar siert. De internationaal georiënteerde keuken is doorspekt met Texelse invloeden, zo staan er heerlijke scheermessen en waddengarnalen op het menu. Culinair bekroond is dit zeker de moeite waard. De aandachtige bediening is overigens altijd in voor een praatje!

Meer informatie over restaurant Pure Restaurant

Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Chrisi .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De kok had met goede ingrediënten een goed en smakelijk menu gemaakt.
De bediening was helaas, in het gunstigste geval, weinig inspirerend . De vier mensen die bedienden waren niet in staat inhoud te geven (noch individueel noch als groep) aan hun rol als gastheer / gastvrouw. Een glimlach, een vriendelijk woord of (de schijn van) betrokkenheid / belangstelling voor ons als gast, ontbrak volledig. In sommige gevallen werd al weggelopen / weggekeken terwijl er nog tegen ze werd gesproken. De kok van dit restaurant verdient beter personeel in de bediening. Wat ons betreft was dit bezoek een eenmalige aangelegenheid.
Renier G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De bediening was uiterst vriendelijk en erg professioneel. Het menuutje was uitstekend goed afgepast, zeker genoeg en een ruime voldoende. Het restaurant was op zich lrima ingericht en fraai, 1 minpunt de tuinstoelen stonden leuk maar zaten voor geen meter.
Tienhoog V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk!!! Verfijnde sausjes. Echt lekker. Lieve bediening.

Alleen klein minpuntje dat de patatjes beetje te vet waren.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij aten hier met de AH actie. Keurig was dat al doorgekomen en zonder te vragen kregen we direct de juiste kaart. De kwaliteit van het eten was perfect. Ik had vooraf de cevice van Zeebaars. Deze was werkelijk om te zuigen! Top! Verder vooraf springrolls met spinazie en geitenkaas, ook goed, maar minder spectaculair. Als je iets anders dan soep vooraf neemt, betaal je € 5,- pp extra op het menu. Als hoofd malse sukade met zuurkool, aardappelpuree, groene asperges en wortele en een heerlijk lamsstoofpotje met dezelfde garnituur. Bij het eten een lekker flesje cabernet ssauvignon van het huis à € 23,- Als nagerecht namen we allebei een heerlijke sorbet met vers rood fruit en 3 soorten ijs. Om te smullen, maar wel veel. We rekenden 75,- af, wat we het meer dan waard vonden.
Tinekebekkering .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met AH-kaart: 3-gangenmenu voor 34,50, bij de voorgerechten alleen de soep, voor de andere voorgerechten moet per persoon (!) €5, - bijbetaald worden. Het was heerlijj, dat wel. Toch wel een beetje krenterig, dat bij deze prijzen ( en een gerecht zonder aardappels, rijst o.i.d) nog €2,10 voor een schaaltje frites betaald moet worden.
Beetje Nederlands om over deze manier van prijzen te zeuren van mij, misschien, maar het viel echt op.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
wij waren erg tevreden. Het eten was heerlijk en de bediening zakelijk maar correct. Geen moeite met een eventuele bijbetaling voor sommige gerechten. Hierdoor was er veel keus. Wij geven hier duidelijk de voorkeur aan dan aan de keuze uit bv 2 gerechten. Komen zeker nog eens terug, met of zonder actie.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met de AH restaurant actie daar gegeten, maar nog steeds een ruime keus uit gerechten. Heerlijk gegeten, goede bediening en gezellig.
Leid D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We werden vriendelijk, gastvrij ontvangen. Het personeel was vriendelijk en we kregen goed uitleg over onze keuzes. Het eten was verrukkelijk! Kortom een echte aanrader en als we weer naar Texel gans, zullen er zeker weer gaan eten!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Was hier al eens eerder geweest voor een high tea. Dat was toen heel goed. Nu was ik er met mijn dochter. We hadden een kaart van de AH restaurantactie. Het eten was heel erg lekker. Kom er zeker nog een terug. De bediening was heel vriendelijk en wist veel af van alles wat er geserveerd was. Heel netjes.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij logeerden ook in het Fletcherhotel in De Koog,...In de documentatiemap op de kamer staat : "U geniet al van een luxe 3-gangendiner vanaf € 29,50 p.p.".
Dat blijkt dan niet zo te zijn als je via de ah-restaurantactie reserveert: dan kost het menu € 34,50..!
We hebben uiteindelijk de geen gebruik gemaakt van de ah-kaart.
Zo hoort het niet te gaan Fletcher !
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Bediening wist overal antwoord op;vragen over menu en drank. Bediening was gezellig. Echt heerlijk gegeten. Eend was voortreffelijk, groentes erg smalijk en toetje verrassend. Super avond gehad!
Familieberendsen .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Prima gegeten met de AH-restaurantactie. Heerlijk opgediend met verschillende smaken in een gerecht. Vlotte en heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Jari M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Erg goed service, heerlijk eten echte aan rader om een keer te proberen als je in de koog bent.
De Black angus steak was lekker met de rodwij saus er bij.
Bert_vissers .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten was prima en de bediening ook dik in orde, inrichting van het restaurant een beetje steriel.
Er is ook speciaal kindermenu,al is dat buiten Fish & Chips wel het gebruikelijke spul.
Kirstenhoogland .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met zin in lekker luxe uit eten en veel plezier gereserveerd bij Fletcher. Eten was prima, niet superieur, maar wel smaakvol. Dat viel allemaal in het niet bij de slechte service. Voor drie gangen hebben we in totaal 2,5 uur gezeten. Twee van de vier voorgerechten waren 'vergeten'. Vervolgens zaten we al anderhalf uur en hadden we nog geen hoofdgerecht gezien. Erg jammer, want met maximaal 10 van de 35 tafels bezet, was het absoluut niet druk. Tafels waren erg vies en niet schoon te krijgen en borden niet voorverwarmd. Had er meer van verwacht. Teleurstelling..
Maarten.robben .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Verrassende kwaliteit, goed verzorgd en correcte bediening, aanrader!
Alles gerechten zijn smaakvol en creatief aangeboden, waardoor je je echt verwend voelt. Goede gastheer met juiste bejegening: klantvriendelijk.
Floriansaft .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer goede bediening! 3 gangen lunch via Albert Heijn actie, pommodori soep was heerlijk daarna boeren omolet en als afsluiter een dame blanche, drankjes : 2 thee + 2 koffie en spa blauw , alles via de Albert Heijn actie voor 37,95
Debbiexx73 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Restaurant was sfeervol, bediening was vriendelijke en behulpzaam. Er werd heel zorgvuldig omgegaan met het dieet van onze dochter. We hebben heerlijk gegeten.
Inge_vanderdoes .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten; vers, goede smaken en prachtig opgemaakte borden. Het personeel was heel gastvrij en vriendelijk. Top!