Pure Restaurant

Dorpsstraat 10 1796 BB De Koog Nederland Kaart

Over het restaurant Pure Restaurant

Culinair uitstapje op Texel

Het restaurant van het Fletcher Hotel is een moderne ruimte, waar stijlvol paars de bar siert. De internationaal georiënteerde keuken is doorspekt met Texelse invloeden, zo staan er heerlijke scheermessen en waddengarnalen op het menu. Culinair bekroond is dit zeker de moeite waard. De aandachtige bediening is overigens altijd in voor een praatje!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pure Restaurant

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eten was zeer goed, bediening zeer goed,, helaas werden we in een "achteraf kamertje" gezet en niet in het mooie restaurant.
Colette V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goed restaurant centrum de koog, enthousiaste bediening. Eten was heel goed, houden ook veel rekening met kinderen. Leuk menu
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima gegeten en er is een ruime keuze voor de AH restaurant actie, ook met supplement ruimere keuze. Gerechten worden mooi geserveerd. Aanrader.
Ardjan V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijk ontvangen, je krijgt een zeer ruime aangepaste kaart genoeg keuze voor iedereen. Er staan ook gerechten met Texelse producten op de kaart, zeker een aanrader.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ik had het driegangenmenu met wijnarrangement. de kabeljauwtartaar was uitstekend, met frisse smaken. De kokkels met pasta waren met paprika en prei bereid, wat ik zonde van de kokkels vindt. Het kaasplankje was uitstekend. De dame die de gerechten kwam brengen vertelde er uitgebreid bij, maar ik vond haar wat geforceerd. De jonge man die ons bediende deed dat heel vriendelijk en met aandacht,
Dat de korting op de bon was verwerkt, was mij niet duidelijk, aangezien er twee menu's opstonden à € 17,25. Dat was hun manier om te melden dat het ene menu € 34,50 kostte en het andere gratis was.
Jantex .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een verrassend stijlvolle locatie in De Koog. Mooi van inrichting, opvallend onopvallend aanwezige bediening met echte service. Een kaart met veel keuze en heerlijk gegeten. In mijn geval de roodbaars: subliem! Maar ook de varkenrib en black angus mochten er zijn.
Gert '.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Personeel was vriendelijk, heel bevlogen over het eten, maar niet erg persoonlijk.
Black Angus steak was super taai, met een grote spier/zeen er in.
Rundercappacio was waterig en taai.
Ik had er gelijk wat van moeten Zeggen, helaas niet gedaan.
Frietjes van Roseval waren bijna zwart.
De cocussoep en sukadelapjes met zuurkool waren wel erg lekker.
Toetje niet genomen, niet van de menuprijs afgetrokken, koffie en thee betaald.
Had wel ipv het toetje gekund, in ieder geval een thee.
Restaurant was erg sfeervol, jammer van het eten.
Als het eten goed was geweest hadden we zeker nog een keer teruggegaan.
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heel vriendelijk en correct personeel en lekkere gerechten. De gin tonic special was ook goed. De stoelen waren iets te laag voor de tafels, maar verder is het restaurant zeker een aanrader.
Jansje B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wat een verschil met het restaurant van de vorige avond. Toch ook een Fletcher hotel.
Heerlijk gegeten. Lekkere smaken, goed verzorgd, aandacht besteed aan het opmaken van de borden.
Als het dichter bij huis was gingen we hier vast vaker naar toe
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten; krachtige wildbouillon,malse (herten) biefstukjes en ijs/vruchtensorbets
Alles mooi opgemaakt.netjes geserveerd en toegelicht, in een prettige sfeer
Heerhugowaard .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een hele fijne restaurant met een uitstekende keuken! Voorgechten: wilbouillon en ceviche. Als hoofdgerechten 2x de bavette. Als toetjes kaasplankje en sorbet. Voor herhaling vatbaar!
caroline W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
het ontvangst viel tegen.
had geen leuke reactie
eten is goed
ook het wachten is goed
omgeving ook goed
weinig keus uit het menu .
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Superlekker gegeten: pomodorisoep, risottokroketjes en cheesecake. Tot in de puntjes verzorgd, leuk verhaal over het eten, vriendelijke bediening. Aanrader!!
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Jammer vond ik dat wij als gezin, op terras stoelen aan terras tafels geplaatst werden. Ik begrijp het waarom hiervan niet, er was voldoende plaats en het is verder een leuke zaak.
IngeN66 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gegeten met AH restaurant actie.
Gezellige inrichting, mooie, lekkere gerechten, voldoende keuze, leuk gepresenteerd.
Bediening vriendelijk, maar beetje 'vlak', voelde niet helemaal oprecht, soort van ingestudeerd.
escorpio .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Met de AH restaurantactie gegeten. Redelijke keus op de kaart, maar voor vegetariers slechts 1 keuze.
Geen vega soep, maar het voorgerecht werd soepel opgelost. Een heerlijke coucous salade. Als hoofdgerecht vega kroketjes van risotto en groenten. Dessert dame blanche en een choco mousse taartje vers gemaakt.. Geen zuinige porties, maar met een voldaan gevoel van tafel. Kwaliteit van het eten en bediening uitstekend. Maar omdat er maar 1 vega menuutje was geen 2e keer hier gegeten. Jammer.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel die goede uitleg gaf wat je allemaal te eten nam. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten.
Chrisi .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De kok had met goede ingrediënten een goed en smakelijk menu gemaakt.
De bediening was helaas, in het gunstigste geval, weinig inspirerend . De vier mensen die bedienden waren niet in staat inhoud te geven (noch individueel noch als groep) aan hun rol als gastheer / gastvrouw. Een glimlach, een vriendelijk woord of (de schijn van) betrokkenheid / belangstelling voor ons als gast, ontbrak volledig. In sommige gevallen werd al weggelopen / weggekeken terwijl er nog tegen ze werd gesproken. De kok van dit restaurant verdient beter personeel in de bediening. Wat ons betreft was dit bezoek een eenmalige aangelegenheid.
Renier G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De bediening was uiterst vriendelijk en erg professioneel. Het menuutje was uitstekend goed afgepast, zeker genoeg en een ruime voldoende. Het restaurant was op zich lrima ingericht en fraai, 1 minpunt de tuinstoelen stonden leuk maar zaten voor geen meter.
Tienhoog V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk!!! Verfijnde sausjes. Echt lekker. Lieve bediening.

Alleen klein minpuntje dat de patatjes beetje te vet waren.