Pure Restaurant

Dorpsstraat 10 1796 BB De Koog Nederland Kaart

Over het restaurant Pure Restaurant

Culinair uitstapje op Texel

Het restaurant van het Fletcher Hotel is een moderne ruimte, waar stijlvol paars de bar siert. De internationaal georiënteerde keuken is doorspekt met Texelse invloeden, zo staan er heerlijke scheermessen en waddengarnalen op het menu. Culinair bekroond is dit zeker de moeite waard. De aandachtige bediening is overigens altijd in voor een praatje!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pure Restaurant

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Pure Restaurant

Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
In dit ruim opgezette, rustige en mooi ingerichte restaurant hebben we genoten van een heerlijk driegangendiner: geurige uiensoep, uitstekende vis en verschillende bijzondere kazen toe. Alle gerechten waren prachtig opgemaakt. De bediening is informeel, snel en vriendelijk, en reageert attent op je vragen en opmerkingen. Het was een aangenaam bezoek aan dit restaurant van het Fletcher-hotel De Cooghen, dat ook nog eens een heel goed hotel blijkt te zijn.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
lekker gegeten met heel verrassend een visgerecht; Heilbot met div. paddestoelen en pastinaak als hoofdgerecht. Leuke sfeer in het restaurant.
hermandekleijn .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Hetb restaurant heeft binnen meer sfeer dan dat je aan de buitenkant verwacht. Alles goed, alleen merkwaardig dat je voor het kaasplateau 6 euro moet bijbetalen. Dit zag en proefde je er niet vanaf.
harry M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
ontvangst was prima,helaas moesten de jassen op de stoel hangen.
de consumpties doorgeven aan tafel hoort volgens mij ook niet,de bediening kon niet achterlangs lopen.
verder prima zaak,maar helaas niet voor mij.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Hier gegeen met 2 personen op woensdagavond 20 september j.l.
Op het terras met terrasverwarming gegeen. Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Het voor, hoofd en nagerecht smaakte allemaal voortreffelijk. Wel een aparte menu kaart voor de ah actie gasten waarbij je voor sommige gerechten moest bijbetalen.
W.N.M. A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Kan stukken beter. Moesten lang wachten op ons eten en toen het eten op tafel stond was het eten van een persoon niet warm. Dus weer terug naar keuken en weer wachten op het eten. Niet voor herhaling vatbaar.
Anton T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zowel het eten als de service was slecht. Zowel de burger als de kipsate waren lauw van temperatuur. Bediening is afstandelijk en heeft ons 1 drankje in een uur en 15 minuten aangeboden. Dit ook aangegeven aan de medewerkster die ons bediende. Het was ook niet erg druk. Het kopje koffie hebben we vriendelijk voor bedankt. We hebben van andere gasten meer borden zien teruggaan naar de keuken. Hadden wij ook beter kunnen doen, na 40 minuten wachten heb je ook best honger. Uitstraling is wel goed. Rest erg matig
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen. De ambiance is sfeervol. De bediening attent en vakkundig. Het eten vonden we smaakvol en lekker!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Erg weinig eten voor 35 euro . 2 stokje saté een broodje hamburger en 1 mandje patat om te delen als hoofd gerechten is wat weinig
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Met AH actie een zeer goed restaurant. Door het prachtige weer konden wij op het terras zitten. Het eten was een 9 waard voor ons. De steaktartare was perfect. Ook de Texelse burger heerlijk. Een aanrader voor de volgende keer als wij weer naar Texel gaan.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst, we mochten zelf een tafeltje kiezen.
De bediening was allert en vriendelijk, goed tempo van het serveren drank en eten.
Een aanrader is de diamanthaas. We kregen een klein mandje frites, we hebben direct extra mandje erbij besteld.
Dit was geen probleem, werd vrij snel gebracht en niet extra in rekening gebracht.
2x 3 gangen diner via AH-aktie kost € 34,00. Natuurlijk komt daar de drank nog bij.
We hebben gezellig en smaakvol gedineerd bij Pure.
Arend H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gegeten met de AH aktie. De menukeuze was heel beperkt. Kwaliteit van de gerechten was goed. Bediening accuraat maar niet altijd even vriendelijk. Entourage , inrichting ziet er keurig uit. Menuprijs te hoog en te weinig keuzemogelijkheid.
H. G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Bediening was vergeten te zeggen dat er buiten de kaart om ook nog mogelijk was b.v sliptong te bestellen. Hoorde het een collega aan een andere tafel wel vertellen, maar toen hadden wij al besteld.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
De wachttijd was belachelijk lang. Gereserveerd om 18 uur en ook aanwezig op dat tijdstip. Restaurant toen nog bijna leeg. Na 3 kwartier kwam het bordje soep. Ook de volgende gerechten lieten erg lang op zich wachten. De prijs was achteraf een grote verassing en niet op de kaart vermeld. Hoger dan verwacht. Vooral te dure drankjes. Kwaliteit eten was erg goed. Muziek irritant.
Leendert K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Hebben lekker gegeten als afsluiting van ons verblijf op Texel, jammer dat de vakantieomgeving wat rumoerig was en een gesprek met mijn tafelgenot niet altijd gemakkelijk was.
Eleonora1944 J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ten eerste vond ik het geen leuke kaart. Beperkte keuze. Als je gaat dineren, verwacht je toch geen burger te krijgen. Bovendien was er bij de gerechten geen enkel garnituur. De patat was niet smakelijk. Mijn vriendin en ik hebben die nacht allebei last van onze maag gekregen. Bij de slibtongetjes werd slechts een klein bakje saus toegevoegd en dezelfde patat. De Thaise soep was overigens zeer smakelijk.
leoniek M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was erg goed, niet zo sfeer, een beetje zakelijk.Toen wij binnen kwamen erg rustig, later gelukkig een stuk drukker, een goede aanrader, zeker met de bonnetjes van albert hein
frankvanheesewijk .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
leuke bediening de dames zijn correct en snel met de bestelling voor de drank.
het is eten smakelijk.
fijne sfeer.
in het totaal geef ik een 8.
jpietjou .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Het was zoals mijn score aangeeft. Geluidsniveau was nogal levendig omdat een grote groep vrouwen aan de tafels naast ons zat te kwebbelen, maar dat moet kunnen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Beslist niet A la cart. Speciale kaart voor AH klanten. Voor veel onderdelen moet bovendien suppletie worden betaald. Als een 3-gangen menu € 34,50 zou kosten, ging je er nooit meer eten. Ik vraag me af wat de hotelgasten krijgen te eten.