Pure Lunchroom

Zaterdag en Zondag 11:00 - 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Wij hadden gereserveerd voor een high tea, wat wij als geweldig hebben ervaren. Wij kregen een etagère vol met veel verschillende broodjes en taartjes. De huisgemaakte waren perfect op smaak en werden ook vol trots aan ons gepresenteerd. Het was wel veel voor 2 personen, maar laten staan was geen mogelijkheid met deze heerlijke gerechten. Pure is echt een moderne zaak met een hele ontspannen sfeer. Wij hebben Pure met een zeer gastvrij gevoel verlaten.
Clazien177 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Een panini tonijn besteld en deze was érg droog. Bij het serveren liet de serveerster het glaasje salade vallen en de inhoud viel op onze jassen. Ze gaf aan dat we eventuele stomerihkisten kunnen declareren. Wij komen niet uit de buurt dus dat wordt lastig. Géén excuses en ik kreeg ook geen nieuw glaasje aangeboden. Later bij het afrekenen heb ik hier nog melding van gemaakt maar geen enkele reactie. In de open keuken beneden kun je ook zien dat het er erg onhygiënisch aan toe gaat. Géén aanrader!!!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Vandaag geluncht bij Pure, hier inmiddels redelijk vaak geweest. Ditmaal (wederom) gekozen voor de hamburger, mijn vrouw voor de triple. De triple is Pure's versie van de club sandwich, geserveerd op bruin landbrood. Beide gerechten waren erg lekker, de hamburger blijft een favoriet, geserveerd op een Italiaanse bol met sla, kaas, tomaat en heerlijke saus.
De service is goed , snel en netjes, de aankleding als een moderne lunchroom. Ben je in Uden zou ik hier zeker gaan lunchen.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
De lunchroom binnengegaan vanwege de uitnodigende uitstraling. Toen we naar de taarten aan het kijken waren werd onmiddellijk gevraagd "zal ik even uitleggen wat het is?". Cappuccino besteld met taart. De cappuccino werd geserveerd in een glas met een stevige laag melkschuim. Ik prefereer een hete kop koffie/cappuccino, dus daarom voor mij aan de lauwe kant.
De verrassing zat in de taart. Deze werd opgediend op een ovaal schaaltje, waarop naast de taart een glaasje sap (mango/citroen), een aardbei, schijfje meloen en een druif, samen met een dot verse stevige slagroom.
Prijs/kwaliteit verhouding prima.
Hanita .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Deze week heerlijk geluncht hier tijdens een dagje shoppen met een vriendin. Heerlijke, vers bereidde, smoothies en bijzonder lekkere broodjes.
Tijdens het afrekenen zagen we een vitrine vol met zelfgemaakte taarten. Hadden we dit maar eerder gezien... Nu moeten we nog een keer terug. Haha