Pure Lunchroom

Zaterdag en Zondag 11:00 - 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Clazien177 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Een panini tonijn besteld en deze was érg droog. Bij het serveren liet de serveerster het glaasje salade vallen en de inhoud viel op onze jassen. Ze gaf aan dat we eventuele stomerihkisten kunnen declareren. Wij komen niet uit de buurt dus dat wordt lastig. Géén excuses en ik kreeg ook geen nieuw glaasje aangeboden. Later bij het afrekenen heb ik hier nog melding van gemaakt maar geen enkele reactie. In de open keuken beneden kun je ook zien dat het er erg onhygiënisch aan toe gaat. Géén aanrader!!!
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Lunch in Uden, volgens vriendin daar bekend, moeten we bij Pure zijn.

Omdat het lastig kiezen was koos ik voor "Broodje kan niet kiezen", 3 broodjes met respectievelijk carpaccio, gerookte zalm en gerookte kip. Heerlijk brood, op verzoek bruin, royaal belegd met als extra een glaasje met groenten en meer, erg lekker.

Vriendin koos "Het broodje van de eeuw", brood belegd met lauwwarme geitenkaas, serranoham en walnoten met een honingdressing en was ook zeer content.

Prima lunchadres daar in Uden, om te onthouden.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Vandaag geluncht bij Pure, hier inmiddels redelijk vaak geweest. Ditmaal (wederom) gekozen voor de hamburger, mijn vrouw voor de triple. De triple is Pure's versie van de club sandwich, geserveerd op bruin landbrood. Beide gerechten waren erg lekker, de hamburger blijft een favoriet, geserveerd op een Italiaanse bol met sla, kaas, tomaat en heerlijke saus.
De service is goed , snel en netjes, de aankleding als een moderne lunchroom. Ben je in Uden zou ik hier zeker gaan lunchen.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
De lunchroom binnengegaan vanwege de uitnodigende uitstraling. Toen we naar de taarten aan het kijken waren werd onmiddellijk gevraagd "zal ik even uitleggen wat het is?". Cappuccino besteld met taart. De cappuccino werd geserveerd in een glas met een stevige laag melkschuim. Ik prefereer een hete kop koffie/cappuccino, dus daarom voor mij aan de lauwe kant.
De verrassing zat in de taart. Deze werd opgediend op een ovaal schaaltje, waarop naast de taart een glaasje sap (mango/citroen), een aardbei, schijfje meloen en een druif, samen met een dot verse stevige slagroom.
Prijs/kwaliteit verhouding prima.
Hanita .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Deze week heerlijk geluncht hier tijdens een dagje shoppen met een vriendin. Heerlijke, vers bereidde, smoothies en bijzonder lekkere broodjes.
Tijdens het afrekenen zagen we een vitrine vol met zelfgemaakte taarten. Hadden we dit maar eerder gezien... Nu moeten we nog een keer terug. Haha