Pure Food and Drinks

Koemarkt 51-53 1441 DB Purmerend Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pure Food and Drinks

Anno1980 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Prima gegeten met 4 personen op het terras. Lekkere gerechten, had ik eerlijk gezegd niet verwacht voor een 3-gangen menu a €19,95! De cheesecake was erg lekker. Deze was ook huisgemaakt, maar op de menukaart lijkt het alsof er maar 1 huisgemaakt is, (dan trek ik de conclusie dat de andere cheesecake niet huisgemaakt is)......even de volgende menukaart aanpassen dus! Het was wel erg rustig voor een zaterdag-avond. 4 personen in de bediening en 2 of 3 koks voor ongeveer 20 gasten.
We komen zeer nog een keer terug!
Renate G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Afgelopen zondag hier gegeten met z'n 5en en het was echt super! We wisten niet wat we precies konden verwachten aangezien 3 gangen maar €19,95 kosten, maar elke gang was top. Het personeel is vriendelijk, het eten is heerlijk en vers en de sfeer in het restaurant is goed. Wij hebben zo'n beetje alle gerechten van de kaart wel gegeten, omdat we alle 5 elke gang iets anders namen. Maar echt: stuk voor stuk erg lekker!
Rebecca_21 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Hier laatst gegeten met vriendinnen. Vooraf de gevulde portobello en als hoofdgerecht de salade van spinazie met geitenkaasloempias. Het was echt heerlijk, grote porties maar wel nog plek voor een toetje. Wat mooi uitkomt, want het driegangenmenu is maar 19,95.

Enige wat een beetje tegenviel was het toetje, ik vroeg wat voor fruit er bij het sorbet met fruit zat, vanwege allergieën, maar dat wist de bediening niet. Lijkt mij dat ze dat in de keuken wel weten, maar dat ging niet helemaal soepel. Verder was de bediening heel aardig en heeft Pure een leuke inrichting en sfeer.

Hier komen we zeker terug!
Vertelman .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Gezellig een hapje eten in t centrum van Purmerend omdat t concept van eten en drinken ons wel aanstond en je na het 'food' niet meer hoeft te verkassen. Na beoordeling van de kaart, welke kaart er overigens niet slecht uitziet, besloten wij een keuze te maken uit enkel voorgerechten. We vroegen de koude voorgerechten als eerste te serveren. Onze keuze was gevallen op carpaccio en een wrap met gerookte kip. Nou, het is mooi mee t maken dat carpaccio ook geserveerd kan worden op een langwerpig dessertbordje! De (halve) wrap was gevuld met kip maar er zat weinig smaak aan. In afwachting van de warme voorgerechten vroegen we zelf om nog een glas wijn. Bediening kwam niet uit zichzelf, maar met de vriendelijkheid was niets mis. Best knap dat je met z'n vieren staat te serveren en dat er minimaal vijf tafels bijgeschonken hadden kunnen worden: gemiste kans! Ok, tweede ronde: gevulde champignon met geitenkaas; het beste gerecht van de avond. En de knoflook gamba's. Toen t bordje met de gamba's werd voorgeschoteld, keken we elkaar aan. Maar liefst 6 gambaatjes op een rijtje. Wow! Begrijp me niet verkeerd je hebt gamba's en gamba's. Deze vielen onder de categorie niet te hoeven pellen baby's!! Op zich niets mis mee maar geen zes die je moet zoeken tussen de rucola. We konden t dan ook niet laten er iets van te zeggen. Aangezien je omgerekend EUR 1 per baby betaalt en EUR 1 voor de sla. Ons werd een cheesecake van het huis aangeboden. Wat een compenserend gebaar is. Daar komt ie, houd je vast, zoals eerder te lezen gaat hier alles in matige hoeveelheden, zo ook de cheesecake! Eerder bij onze buren werd deze zeer appetijtelijke cheesecake als groot stuk geserveerd. Nu ook bij ons maar gedeeld door twee!! Was dit een grapje?? Ach, met de wijn was niets mis maar voor het 'food' hoef je hier niet te zijn.....
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Een dikke pluim van mijn moeder en mij! Wij hebben hier vanmiddag een hi tea mogen nuttigen. Moeder zit in een rolstoel maar dit was hier allemaal geen probleem! The hi tea was heerlijk, 3 gangen.. veel maar er zat voldoende tijd tussen. Als verassing kregen we er nog een banaan annanas smooty bij. Heerlijk! Wij zullen hier snel weer terug komen!!!!!