Pura Vida

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Pura Vida

In Pura Vida laat eigenaar Edwin Jimenez al zijn gasten de sleur van de dag vergeten. Hij maakt je graag blij met zijn passie, het bereiden van de lekkerste Caribische gerechten. De warme sfeer in Pura Vida geeft je nieuwe energie, precies wat je nodig hebt. De kaart straalt van de feestelijke gerechten, die je meenemen naar de Dominicaanse Republiek. Een plek waar je graag nog eens terugkomt voor wat extra zon in je leven.

Meer informatie over restaurant Pura Vida

• Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Warm en hartelijk
jochem R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk eten zeer vriendelijk en gezellig personeel. Echte aanrader
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Goed eten en aardige kok. Bediening ok.
EricW1970 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Waanzinnig lekker gegeten bij Pura Vida! Uitgebreide lunch genomen met o.a. paella, risotto en verschillende voorgerechten. Wat een smaaksensaties! Echt een aanrader voor diegenen die de Caraïbische keuken kunnen waarderen of graag eens willen ontdekken. Bijzonder goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie bijpassende wijnen.
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wij hadden beide een 4 gangenverassingdiner de 1 vis en de ander vlees en het was super lekker!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een leuk Caraïbisch restaurant. Het was op zondagavond erg rustig, dus genoeg tafeltjes om uit te kiezen. Smaakvol gegeten!
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vriendelijk personeel, kwalitatief erg goed en lekker eten!
D B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Prachtig restaurant..maar een zeer wazige dame die ons ontving. Gaf in ieder geval niet een warm welkom wat je bij een caribisch restaurant zou verwachten. Na het 1e drankje ook maar weer vertrokken, zonder ook maar iets geproefd te hebben...jammer..
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het duurde ontzettend lang voor drankjes en eten geserveerd werden. Mijn partner had banaan met gamba's dit was smakeloos. Ikzelf had kip met rijst. Wel goed van smaak maar de rijst was erg hard. Geen aanrader!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker gegeten! Zowel vlees als vis goed bereid. M.n. de voorgerechten waren verrassend lekker :-) Het waren voor ons nieuwe combinaties van smaken, erg leuk!
BPB .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Overheerlijk gegeten met een bon van Social Deal. (helaas niet meer te krijgen, anders had ik deze nogmaals gekocht)
Vooraf een heerlijke amuse, een soort kroketje, zó lekker! Als voorgerecht een verrassende eigen versie van een vegetarische roti. Vriendin een tartaartje van groenten en ansjovis.
Als hoofdgerecht hadden we beiden getrancheerde rib-eye met een overheerlijke jus en verse groenten. Superzacht, zelden zo'n lekker mals vlees gehad! Was een flinke portie, ik kon het niet op, maar oh....wat was dit lekker!
We kregen nog een amuse van zelfgemaakt ijs, volgens mij van passievruchten of mango. Ik kon het schaaltje wel aflikken...
Als dessert had ik zelfgemaakt citroenijs met een mojito-sausje en mijn vriendin cheesecake met papaya-ijs.
De Dominicaanse chefkok en zijn hulp waren enthousiast, vol liefde voor hun werk. Borden waren ook erg mooi opgemaakt.
Ook lekkere cocktails! Enige minpuntje is dat je aan de buitenkant niet kan zien dat het een Carabisch getint restaurant is. Je verwacht de zoveelste bistro is o.i.d. Binnenkant mooi en luxe ingericht, maar ik miste iets sfeer. Desondanks, niks anders dan lof! Ga hier eten!!!
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Puur genieten
Tussen de gerechten door klein amusse van het huis. Maakt het heel speciaal.
Konden geen keuze maken bij het dessert, kregen daarom kleine amusse van het dessert.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het voorgerecht vegetarisch was smakelijk en heel licht. Onze beide hoofdgerechten vlees en vis waren royaal en van uitmuntende kwaliteit terwijl de garnituur bijzonder smaakvol was. Vooraf en tussen de gerechtjes werden we door de chef verrast met smakelijke hapjes, wat een bijzonder gastvrije beleving gaf.
Wil hier zeker nog een keer naar terug.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goede menu kaart. Gekozen voor gamba met krokant laagje en gefrituurde kip als voorgerecht. Goed bereid met heerlijke saus.
Hoofdgerecht een risotto met corvina vis en een runder sucade als biefstuk bereid. Beide heerlijke gerechten. Verrassend voor vis en vlees liefhebbers.
Wijn vond ik aan de prijs. Wijn werd geschonken in goedkoop glaswerk.
Je merk dat er met liefde gekookt wordt.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ontzettend lekker gegeten, fijne sfeer, leuk personeel! Nabij de keuken gezeten, het is duidelijk dat men hier erop uit is om jou als klant een mooie avond te bezorgen.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Als de bediening op hetzelfde niveau als het eten komt; een fijn restaurant!
olaf Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten en een absoluut een aanrader tussen de vele andere "standaard" restaurants in de stad. Eigenaar met hart voor de zaak die er samen met zijn personeel alles aan doet om je een fijne en plezierige avond te bezorgen. En dat is gelukt! Alleen mag de wijn de volgende keer iets beter op temperatuur zijn.......
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Super lekker gegeten. Waren aangenaam verrast door de vriendelijke bediening, de kok die ons kwam verrassen met heerlijke hapjes maar vooral de kwaliteit van de gerechten. Echt een topper!
Kevin E.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Goede service, snel geholpen. Kok kwam een praatje maken en was geïnteresseerd in onze mening. De Mofongo en Boruga echt een aanrader.
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Pura Vida. Caribische keuken op zijn best. Echt soulfood. De kok Edwin en zijn medewerkers zorgen ervoor dat je een echt avondje uit bent. Geen gehaast met mooie muziek zachtjes op de achtergrond. Ik had Risotto con Corvina als voorgerecht (dit is eigenlijk een hoofdgerecht) heel verrassend. De vis was heerlijk gekruid en zacht. Daarna de Paleta, runder sucade gegrild en dun gesneden geserveerd. Als toetje de onvolprezen Boruga (hangop met mango) romig met een verrassende crisp. Wijn was prima. Kortom fantastisch gegeten. De kok kwam zelf af en toe langs met uitleg en een klein hapje tussendoor. Echt een aanrader.