Pura Vida

36/40 Grote Overstraat 7411 JC Deventer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 42.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Jannikeeka Gefrituurd caribisch groentebroodje met een frisse salade.
      Ensalada Pollo Caliente Hete kip met een salade gemaakt van bleekselderij en een pitige mango chutney.
      Sopa de auyama Heerlijke romige pompoensoep met garnituur van diverse groentes en huisgemaakte knoflookcroutons.
  • Hoofdgerechten
    • Mofongo Puree van bakbanaan met gamba's in romige saus.
      Pollo con papa frita Dominicaanse kip met homemade frietjes.
      Ribeye De malse ribeye kenmerkt zich door zijn fantastische smaak en perfecte vetverhouding
      Vegetarische empanada Caribisch deegje gevuld met diverse groentes
  • Nagerecht
    • Boruga Specialiteit van het huis. veelgeprezen!hemelse Dominicaanse hangop met vanille en warme nectarine
      Flan CARAmel van sinaasappel met ijs gemaakt van aardbeien
      Helado de coco y naranje Huisgemaakt ijs van kokos en sinaasappel.

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Pura Vida

In Pura Vida laat eigenaar Edwin Jimenez al zijn gasten de sleur van de dag vergeten. Hij maakt je graag blij met zijn passie, het bereiden van de lekkerste Caribische gerechten. De warme sfeer in Pura Vida geeft je nieuwe energie, precies wat je nodig hebt. De kaart straalt van de feestelijke gerechten, die je meenemen naar de Dominicaanse Republiek. Een plek waar je graag nog eens terugkomt voor wat extra zon in je leven.

Meer informatie over restaurant Pura Vida

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Pura Vida

Trudy J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Vreemd dat de prijzen in de kaart anders zijn dan het menu vd AH, dit was niet vermeld, dat menu is sowieso 42.50 euro. Ook al zijn je gerechten dus goedkoper. De gerechten apart die wij hadden zijn samen 33.50 .. je betaald dus wel meer. Vonden wij een beetje vreemd. De smaak is prima, jammer dat er niet meer van die lekkere frietjes bij zaten.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
super gegeten smaken waren verrukkelijk complimenten voor de kok
Wietse S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prima atmosfeer.
Vriendelijk personeel.
Lekker eten.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk ontspannen gegeten, vooral het dessert
Cobi R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heel verrassend en lekker gegeten. Bediening fantastisch
K V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben zaterdagavond ons 25-jarig huwelijksfeest met ruim 30 genodigden gevierd in het gastvrije en smaakvol ingerichte restaurant Pura Vida in Deventer en we hebben enorm genoten!
Het eten was heerlijk, de sfeer super en de bediening vriendelijk en behulpzaam. De kok Edwin heeft zichzelf overtroffen! We kregen van onze familie en vrienden, zonder uitzondering, zeer positieve reacties over de gerechten. Ook de cocktails en het speciale Dominicaanse bier vielen erg in de smaak. De kok Edwin had ons (rekening houdend met onze wensen) vooraf een viertal voor-, hoofd- en nagerechten gemaild. Wij hadden vervolgens de menukeuze van al onze genodigden verzameld en doorgegeven aan Edwin. Dat maakte het een stuk relaxter voor iedereen op de avond zelf. Speciale wensen waren geen probleem. Wel hadden we een lijst gemaakt van wat iedereen gekozen had en dat was heel handig. Ook de veganisten en vegetariërs waren heel tevreden en kenden zelfs bepaalde ingrediënten nog niet die in hun hoofdgerecht waren gebruikt. Tussen de gangen was tijd voor een goed gesprek.
Kortom, we hebben een heel fijn en gezellig feest gehad met heerlijk eten. O, die lekkere desserts! Eigenlijk wilden we meerdere eten als we nog ruimte hadden gehad. We zullen zeker terugkomen!! De kok kwam ons zelfs een hand geven en een praatje maken aan het eind van de avond. Waar maak je dat nou nog mee? Echt een aanrader!!
Marlon H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Afgelopen zaterdag met een hele grote groep gegeten bij Pura Vida. En het was in één woord FANTASTISCH!!! Het eten was gewoon VERRUKKELIJK. Alles! Van de bijzondere en zeer smaakvolle hapjes die vooraf gingen, tot en met het heerlijke toetje ter afsluiting. Zeker voor herhaling vatbaar!
De tafel van Ben M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijke, smaakvolle gerechten. Het feit dat je de kok aan het werk kunt zien in de open keuken draagt bij aan een heerlijke maaltijd. Zeer vriendelijke bediening.
Coby M.
Het klopte allemaal,sfeer,gastvrijheid en het menu overtrof mijn verwachtingen.
Jany V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten, mooi gegraneerd, knus restaurant, speciaal
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Nog nooit hadden wij Carribeans gegeten. Wat een verrassing. We werden heel hartelijk en warm ontvangen door de kok. We begonnen met een huisgemaakte sangria met vers fruit. Voor- en hoodgerecht waren verrukkelijk en het nagerecht hangop met warme perzik heerlijk. Kortom een heerlijk avondje smullen
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lekker gegeten. Goede smaakvolle gerechten.
Leuke ongedwongen sfeer.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We genoten van een heerlijke maaltijd, waaronder een verrukkelijke soep. Prima koffie na.
Bediening prettig en vriendelijk. Aanrader!
Helma H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Fijne zaak, lekker eten!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk
Jet M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
vriendelijke bediening, lekker eten en een grappige kok, leuk die open keuken. Een echte aanrader!
Marinus S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten????
Lucretia J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk eten, maar de bediening had geen overzicht en vergat de kaart te geven, besteld drinken te brengen, het duurde veel te lang tussen de gangen. Jammer. Je moet wel geduld hebben.
De tafel van Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Eten en service waren prima. Het aquarium was onsmakelijk vies helaas.
Peter Meint H.
Het eten was prima, Betaalbaar ivm Albert Heijn actie. Normale prijzen vind ik te hoog voor wat ze serveren, prima maar niet speciaal.
Cecile W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima eten en allervriendelijkste gastvrouw, alleen wachten op de 1 ste en 3de gang duurde te lang.
Rien M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
wij hebben erg genoten deze avond bij Pura Vida. De ontvangst was vriendelijk en de wachttijden vielen erg mee tussen de gangen in. Het eten was van hele goede kwaliteit. Wij wonen zelf in Breda en zouden zeker nog eens terug gaan.
Top,
Rien en Ineke