Pura Vida

36/40 Grote Overstraat 7411 JC Deventer Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Pura Vida

In Pura Vida laat eigenaar Edwin Jimenez al zijn gasten de sleur van de dag vergeten. Hij maakt je graag blij met zijn passie, het bereiden van de lekkerste Caribische gerechten. De warme sfeer in Pura Vida geeft je nieuwe energie, precies wat je nodig hebt. De kaart straalt van de feestelijke gerechten, die je meenemen naar de Dominicaanse Republiek. Een plek waar je graag nog eens terugkomt voor wat extra zon in je leven.

Meer informatie over restaurant Pura Vida

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Pura Vida

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het was prima voor elkaar!
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het was een leuke en gezellige ervaring en heerlijk gegeten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Hebben lekker gegeten. Mooie ingericht restaurant en een zeer vriendelijk kok. Er ging wat fout, maar hij herstelde het heel snel. Complimenten hiervoor.
leonie Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben gekozen voor een heerlijk 5 gangen verrassingsdiner. Allen verrukkelijk en verassend! Helaas wonen wij niet om de hoek, maar alsnog komen wij zeker een keer terug.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Derde keer gegeten bij Pura Vida. Blijft lekker en de sfeer / bediening is goed. Menukaart verrast na drie keer niet meer en is aan vervanging toe. Stop met het gebruik van kant en klare zoet / zure saus (amuse en voorgerecht). De smaak is niet onderscheidend en komt overal doorheen.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Bijzonder swingende bediening en fantastisch Caribisch eten. Het voelt als vakantie om hier te gaan eten!
John om T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten smaakte prima. Vooraf een amuse, goed op smaak. Hartelijke ontvangst, vriendelijke bediening, maar.. serveersters gaan vaak met lege handen naar keuken terug met als gevolg lang wachten op afruimen en eventuele bestelling van drank of dessert.
Daarnaast duurde het veeeel te lang voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. (een gezin met jonge kinderen heeft een uur zitten wachten).
Al met al, goed eten, maar je moet de tijd hebben.
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten. Ontspannen sfeer en prettige bediening.
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ik heb vanavond heerlijk gegeten bij restaurant Pura Vida - alles smaakte heerlijk, van de amuse aan het begin via het hoofdgerecht, een rundersucade als biefstuk bereid met heerlijke saus en warme groenten, tot het nagerecht, de hangop. De bediening was heel hartelijk.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Warm en hartelijk
jochem R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk eten zeer vriendelijk en gezellig personeel. Echte aanrader
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Goed eten en aardige kok. Bediening ok.
EricW1970 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Waanzinnig lekker gegeten bij Pura Vida! Uitgebreide lunch genomen met o.a. paella, risotto en verschillende voorgerechten. Wat een smaaksensaties! Echt een aanrader voor diegenen die de Caraïbische keuken kunnen waarderen of graag eens willen ontdekken. Bijzonder goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie bijpassende wijnen.
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wij hadden beide een 4 gangenverassingdiner de 1 vis en de ander vlees en het was super lekker!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een leuk Caraïbisch restaurant. Het was op zondagavond erg rustig, dus genoeg tafeltjes om uit te kiezen. Smaakvol gegeten!
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vriendelijk personeel, kwalitatief erg goed en lekker eten!
D B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Prachtig restaurant..maar een zeer wazige dame die ons ontving. Gaf in ieder geval niet een warm welkom wat je bij een caribisch restaurant zou verwachten. Na het 1e drankje ook maar weer vertrokken, zonder ook maar iets geproefd te hebben...jammer..
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het duurde ontzettend lang voor drankjes en eten geserveerd werden. Mijn partner had banaan met gamba's dit was smakeloos. Ikzelf had kip met rijst. Wel goed van smaak maar de rijst was erg hard. Geen aanrader!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker gegeten! Zowel vlees als vis goed bereid. M.n. de voorgerechten waren verrassend lekker :-) Het waren voor ons nieuwe combinaties van smaken, erg leuk!
BPB .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Overheerlijk gegeten met een bon van Social Deal. (helaas niet meer te krijgen, anders had ik deze nogmaals gekocht)
Vooraf een heerlijke amuse, een soort kroketje, zó lekker! Als voorgerecht een verrassende eigen versie van een vegetarische roti. Vriendin een tartaartje van groenten en ansjovis.
Als hoofdgerecht hadden we beiden getrancheerde rib-eye met een overheerlijke jus en verse groenten. Superzacht, zelden zo'n lekker mals vlees gehad! Was een flinke portie, ik kon het niet op, maar oh....wat was dit lekker!
We kregen nog een amuse van zelfgemaakt ijs, volgens mij van passievruchten of mango. Ik kon het schaaltje wel aflikken...
Als dessert had ik zelfgemaakt citroenijs met een mojito-sausje en mijn vriendin cheesecake met papaya-ijs.
De Dominicaanse chefkok en zijn hulp waren enthousiast, vol liefde voor hun werk. Borden waren ook erg mooi opgemaakt.
Ook lekkere cocktails! Enige minpuntje is dat je aan de buitenkant niet kan zien dat het een Carabisch getint restaurant is. Je verwacht de zoveelste bistro is o.i.d. Binnenkant mooi en luxe ingericht, maar ik miste iets sfeer. Desondanks, niks anders dan lof! Ga hier eten!!!