Pura Vida

36/40 Grote Overstraat 7411 JC Deventer Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Pura Vida

In Pura Vida laat eigenaar Edwin Jimenez al zijn gasten de sleur van de dag vergeten. Hij maakt je graag blij met zijn passie, het bereiden van de lekkerste Caribische gerechten. De warme sfeer in Pura Vida geeft je nieuwe energie, precies wat je nodig hebt. De kaart straalt van de feestelijke gerechten, die je meenemen naar de Dominicaanse Republiek. Een plek waar je graag nog eens terugkomt voor wat extra zon in je leven.

Meer informatie over restaurant Pura Vida

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m zaterdag 12:00 - 22:00

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het duurde ontzettend lang voor drankjes en eten geserveerd werden. Mijn partner had banaan met gamba's dit was smakeloos. Ikzelf had kip met rijst. Wel goed van smaak maar de rijst was erg hard. Geen aanrader!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker gegeten! Zowel vlees als vis goed bereid. M.n. de voorgerechten waren verrassend lekker :-) Het waren voor ons nieuwe combinaties van smaken, erg leuk!
BPB .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Overheerlijk gegeten met een bon van Social Deal. (helaas niet meer te krijgen, anders had ik deze nogmaals gekocht)
Vooraf een heerlijke amuse, een soort kroketje, zó lekker! Als voorgerecht een verrassende eigen versie van een vegetarische roti. Vriendin een tartaartje van groenten en ansjovis.
Als hoofdgerecht hadden we beiden getrancheerde rib-eye met een overheerlijke jus en verse groenten. Superzacht, zelden zo'n lekker mals vlees gehad! Was een flinke portie, ik kon het niet op, maar oh....wat was dit lekker!
We kregen nog een amuse van zelfgemaakt ijs, volgens mij van passievruchten of mango. Ik kon het schaaltje wel aflikken...
Als dessert had ik zelfgemaakt citroenijs met een mojito-sausje en mijn vriendin cheesecake met papaya-ijs.
De Dominicaanse chefkok en zijn hulp waren enthousiast, vol liefde voor hun werk. Borden waren ook erg mooi opgemaakt.
Ook lekkere cocktails! Enige minpuntje is dat je aan de buitenkant niet kan zien dat het een Carabisch getint restaurant is. Je verwacht de zoveelste bistro is o.i.d. Binnenkant mooi en luxe ingericht, maar ik miste iets sfeer. Desondanks, niks anders dan lof! Ga hier eten!!!
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Puur genieten
Tussen de gerechten door klein amusse van het huis. Maakt het heel speciaal.
Konden geen keuze maken bij het dessert, kregen daarom kleine amusse van het dessert.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het voorgerecht vegetarisch was smakelijk en heel licht. Onze beide hoofdgerechten vlees en vis waren royaal en van uitmuntende kwaliteit terwijl de garnituur bijzonder smaakvol was. Vooraf en tussen de gerechtjes werden we door de chef verrast met smakelijke hapjes, wat een bijzonder gastvrije beleving gaf.
Wil hier zeker nog een keer naar terug.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goede menu kaart. Gekozen voor gamba met krokant laagje en gefrituurde kip als voorgerecht. Goed bereid met heerlijke saus.
Hoofdgerecht een risotto met corvina vis en een runder sucade als biefstuk bereid. Beide heerlijke gerechten. Verrassend voor vis en vlees liefhebbers.
Wijn vond ik aan de prijs. Wijn werd geschonken in goedkoop glaswerk.
Je merk dat er met liefde gekookt wordt.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ontzettend lekker gegeten, fijne sfeer, leuk personeel! Nabij de keuken gezeten, het is duidelijk dat men hier erop uit is om jou als klant een mooie avond te bezorgen.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Als de bediening op hetzelfde niveau als het eten komt; een fijn restaurant!
olaf Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten en een absoluut een aanrader tussen de vele andere "standaard" restaurants in de stad. Eigenaar met hart voor de zaak die er samen met zijn personeel alles aan doet om je een fijne en plezierige avond te bezorgen. En dat is gelukt! Alleen mag de wijn de volgende keer iets beter op temperatuur zijn.......
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Super lekker gegeten. Waren aangenaam verrast door de vriendelijke bediening, de kok die ons kwam verrassen met heerlijke hapjes maar vooral de kwaliteit van de gerechten. Echt een topper!
Kevin E.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Goede service, snel geholpen. Kok kwam een praatje maken en was geïnteresseerd in onze mening. De Mofongo en Boruga echt een aanrader.
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Pura Vida. Caribische keuken op zijn best. Echt soulfood. De kok Edwin en zijn medewerkers zorgen ervoor dat je een echt avondje uit bent. Geen gehaast met mooie muziek zachtjes op de achtergrond. Ik had Risotto con Corvina als voorgerecht (dit is eigenlijk een hoofdgerecht) heel verrassend. De vis was heerlijk gekruid en zacht. Daarna de Paleta, runder sucade gegrild en dun gesneden geserveerd. Als toetje de onvolprezen Boruga (hangop met mango) romig met een verrassende crisp. Wijn was prima. Kortom fantastisch gegeten. De kok kwam zelf af en toe langs met uitleg en een klein hapje tussendoor. Echt een aanrader.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, bijzonder smaakvol gekookt. Ontzettend aardige service, hier en daar tikje onhandig maar te allen tijde gastvrij en sympathiek
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Wij kennen ongeveer alle restaurants van Deventer, maar deze steekt er, samen met een paar andere restaurants, met kop en schouder boven uit. Wat een topgerechten !
Alles supervers, veel groente, heerlijke vis en lekker mals vlees. Voor vegetariërs 1 van de beste plekken in de stad. Het toetje, de hangop met mango, is het beste toetje dat wij ooit gegeten hebben. En dat allemaal voor een gunstige prijs, echt top.
Antina H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik heb erg genoten en we zijn erg verwend. Het eten was heerlijk en ook de wijnen waren heerlijk. De gastheer was ontzettend aardig en attent. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker terug.
Elles B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk eten, een goed gevuld bord welke in elk opzicht kwalitatief perfect was. Ook de garnituur was tot in perfectie bereidt.
Het toetje met de hangop is echt een aanrader!!!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een verfrissende ontdekking! Heerlijk eten, echt een aanrader.
Cisca D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Zeer klantvriendelijk , meedenkend personeel.Bijzonder en lekker eten. Dachten goed mee over specifiek dieet en speelden daar zeer goed op in. Verrassende lekkernijtjes. Zeker voor herhaling vatbaar.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Aangemoedigd door de goede recensies op Iens trokken wij naar Deventer. We werden hartelijk ontvangen. De cocktails zijn echt heerlijk, het eten kan een stuk beter. De roti leek meer op Hollandse sla waarin met moeite een boontje te vinden was. De krokante kip was lekker spicy. De banaan met garnalen had veel weg van babyvoeding, er zat geen kraak aan. De sukade was een verweesd stuk vlees op een bed van ijsbergsla. Het dessert een opgewarmd appeltje met kaneelijs. Dit moet een stuk swingender kunnen!
Lennard M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer aardige vrolijke kok, onzekere bediening maar wel vriendelijk. Eten was lekker en genoeg. Wij gaan over een tijdje vast wel nog is terug.