Over het restaurant Pur Sang

Bijzondere verfijnde gerechten vind je hier! Net even anders, net even meer zorg en liefde op je bord. Creatieve gerechten, mooi opgemaakt met verrassende combinaties. Een feest om hier uit eten te gaan. Voornamelijk seizoensgerechten met verse ingrediënten. Mooie wijnkaart waarop je zeker een bijpassende wijn zult vinden. Het restaurant is sfeervol ingericht en heeft een knusse atmosfeer. Ruimte voor 34 gasten – plus een paar plaatsen aan de bar - dus intiem en gezellig. Al zin om te reserveren?

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Pur Sang

Marja R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten en super gezellig
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en lekker gezeten(hoort er ook bij) prima en correcte bediening.
Alleen de wacht tijd vonden we te lang.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk eten in een (gelukkig) rustige ambiance. Prettige bediening.
Komen zeker nog eens terug
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
De menukaart ziet er prima uit. En de eigenaar/chefkok kan behoorlijk koken maar
we moeten nou niet overdrijven met tienen en negens. Hij kookt voor zijn gasten
niet te ingewikkeld en wat de boer vandaag de dag kent. Om de zaak vol te krijgen is
dit een vereiste in deze "pannenkoeken" streek. Ik at een krokante kalfszwezerik
en die was daadwerkelijk lekker krokant. De saus met wat eekhoorntjesbrood paste daar prima bij.
Daarna gebraden hert met wat stoofvlees, puree, rode kool en weer de smaakmaker dat eekhoorntjesbrood.
Prima gebraden. Jammer dat de saus aan de zoute kant. De rode kool was matig. De snoekbaars was
wat door. Puntjes op de I s.v.p.De rode huiswijn was zeker voor de prijs goed. Apart brood met boter en koel tapwater.Een sympathieke tent gerund door sympathieke mensen. Akoestiek kan beter. Ze zien mij daar wel weer. Persoonlijk zie ik liever de gerechten op een neutraal wit bord en niet in gezochte vormen en/of kleuren.
De creatie komt mooier uit en het is gemakkelijker met eten.
jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Was zelfs aan een vegetarier gedacht.
Er mag voor mij wel wat meer groenten bij.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening, gezellige ambiance! Top restaurant in het gezellige dorpje Groet, dichtbij het "nieuwe strand" van Camperduin!
Jurgen H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken voor een redelijke prijs
D Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Onberispelijke lunch.

Voor een lunch op zondag zochten we een restaurant in de kop van Noord-Holland en kwamen zo bij Pur Sang uit.
De kwaliteit van het 3-gangen lunch-menu (€ 31) was onberispelijk: zonder meer op sterren-niveau !
Vooraf een salade van kabeljauw - erg fris en smaakvol, ook door de citrusvruchten en zeewier. En een plaatje door de diverse kleuren...
Hoofdgerecht ribeye van kalfsvlees - prachtig gerecht. Flink stuk zeer malse ribeye, met een fantastische béarnaise-saus (prima op smaak met dragon).
Enig minpuntje: de hoeveelheid knolselderij-puree en aardappel niet in verhouding tot het vlees - te weinig want (ook) erg lekker.
Nagerecht: mooie combinatie van parfait van framboos met fudge van witte chocolade. Verrassend lekker (en) zoet met zure noot.

Interieur en bediening zeer prettig, no-nonsense, geen (overdreven) pretenties. Fris en schoon ook.
Prijs/kwaliteit zeer goed. Chef heeft duidelijk liefde voor het vak. Voor wie lekker wil eten voor een schappelijke prijs een aanrader.
Jacqueline N.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We zijn buiten begonnen in het zonnetje. We werden door een aardige rustige serveerster bediend. Ze wist goed wat ze ons bracht. De borden van het voor en na gerecht zagen er prachtig uit. En het was ook smakelijk. Binnen hangt er een rustige sfeer de acoustiek is prima.
Regine D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De boter werd al opgeruimd terwijl we nog aan de broodjes zaten. Eten was prima, nagerecht viel tegen.
René V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Echt een aanrader!
Ann G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Altijd heerlijke gerechten, verrassende wijnen, een fijne sfeer en attente bediening in dit verfijnde restaurant. Ook als het zoals gewoonlijk helemaal vol zit, is de service rustig en attent.
Peter de B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super gegeten. Mooie balans van smaken. Geweldig wijn arrangement. Fijne bediening zonder poeha. Verstand van zaken. Zeker een aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De samenstelling van de gerechten is verrassend en zeer smakelijk. Ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.
Wij bevelen dit restaurant dan ook van harte aan.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Pur Sang onderscheidt zich met een mooie presentatie van het eten en een prima kwaliteit van het gerecht.
Een aanrader voor iedereen.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wat een top restaurant, heerlijk buiten gezeten op de loungebank. Fantastisch eten en leuke bediening, aanrader! Groetjes Astrid
Martha P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gegeten,pure smaken en fantastisch ingespeeld op wensen en allergieën! fijne sfeer !
We komen zeker terug!
Arlecchino33 V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vanavond hier voor het eerst gegeten. Wat een prachtige terras en wat een heerlijk eten. De borden leken net schilderijen, zo mooi opgemaakt en de smaken zijn perfect in balans. Hier gaan we zeker terug komen. Absolute aanrader!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Bijzonder eten goed bereid. Beetje onverwachte locatie voor een dergelijk restaurant. Met wijn arrangement erbij leuke ervaring.
Reinier T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima gegeten, fantastische rode mul en super wijnen, plezierige bediening, calorisch beetje aan de rijke kant. Uitstekende prijs kwaliteitdverhouding! Zeer AA te bevelen.