Glas champagne

9,2
Voordelig
Anoeska D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij komen hier met regelmaat, wat een verwennerij! Echt een aanrader, alles is in balans... Heerlijke gerechten, goede gastvrouwen, mooie wijnen en fijne/rustige entourage. Wij komen snel weer terug!
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zondag 30 oktober met 10 personen een aangepast menue gegeten. Super goed van smaak en presentaties. De eigenaars,kok en gastvrouw zijn geboren voor dit werk. De indeling en sfeer is om terug te komen. Wat een warmte en gastvrijheid.
Anja Q.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk buiten op het terras gegeten. We zijn ontzettend in de watten gelegd door de eigenaresse :) Super bedankt voor de prettige avond, lekkere gerechten en de verzorging!

Groeten,
Marrit en Anja
Maks D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
vanavond voor de 1e keer in Pur Sang mogen eten, mogen ja want het is werkelijk een voorrecht om hier te mogen genieten van de ptofessionele en heel gezellige bediening en te genieten vd fantastische gerechten en heerlijke wijnen.... een aanrader voor een avond heerlijk uit eten en verwend worden met prachtige smaken
Alana V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Super lekker geluncht . Het was lekker rustig en de bediening Was super aardig en erh snel. heerlijke hamburger gegeten zin om meer te proberen. wij komen zeker nog een keer terug!
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Onlangs hebben wij hier een heerlijke lunch genuttigd. Wij hadden gekozen voor de 2 gangen lunch. Beide gangen waren perfect bereid. De eerste gang was een visgerecht en werd gevolgd door een vleesgerecht. De bediening is vriendelijk en professioneel. Het restaurant is bovendien mooi ingericht en al met al zeker een aanrader!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Pur Sang, een echt avondje uit! Wat een genot. Compleet genieten! Vriendelijk personeel, goede keuken. Een totaal plaatje wat een echte aanrader is.
MDTilstra .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Begin december hebben wij gegeten bij Pur Sang. Een restaurant waarbij de deur uitnodigend open staat, warm en gezellig ingericht. Zowel de verrassingsmenu's als de à la carte kaart zagen er veelbelovend uit! We kozen voor een aantal gerechten van de kaart met seizoensgebonden ingrediënten; onder andere risotto met eekhoorntjesbrood, terrine van gevogelte en krokante kalfszwezerik. Het was allemaal heerlijk en perfect bereid. Ook de bediening is heel prettig, je voelt je hier direct thuis. Een mooie wijnkaart maakt het plaatje compleet, hierbij een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bedankt, hier komen wij heel graag terug!
Anoeska D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Hier ben je echt een avond uit, genieten op en top!
Mooie gerechten, echt uitgebalanceerd. Goed advies in de bijpassende wijnen. Voor een culinaire avond maar ook voor een drankje/hapje zomers op het terras (toen lunchsalade, was ook perfect)
Warm welkom, goede gastvrouw.
Alleen de stoelen nodigen niet uit om lang na te tafelen, vandaar een verbeter mogelijkheid bij decor. Maar zeker meer dan de moeite waard!
Macsteef .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Pur Sang is gewoon pur sang!
Dat merk je aan alles, in de pure zin van de uitdrukking...
Ga er heen en ontdek het zelf.
Je merkt het al: we hebben GENOTEN!
Bedankt!!!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Voordat we naar het bos in Schoorl gingen eerst even lunchen. In Schoorl zelf zit niet veel bijzonders dus reden we na goede verhalen paar kilometer door naar Groet om te lunchen bij Pur Sang.

Het was nog lekker weer dus buiten plaats genomen en werden we vriendelijk geholpen en kregen we meteen de kaart. Gekozen voor een 2 gangen verrassingsmenu ( € 25,-) Dit bleek de juiste keuze.

Als voorgerecht heerlijke risotto met eekhoorntjesbrood, kastanje en zelfgemaakte bitterbal van paddenstoelen. De Risotto was goed bereid en mooi van smaak en erg lekker in combinatie met de paddestoelen.

Als hoofdgerecht op de huid gebakken eendenborst met ravioli van eendenlever, gebakken witlof, koolrabi en creme van pastinaak. Dit was wederom een feestje! de gaarheid van de producten waren top en alles vol van smaak. hierbij een heerlijk bijpassende glaasje rood uit spanje en je bent gelukkig.

We hebben heerlijke gegeten bij Pur Sang en komen zeker een keer terug tijdens het diner!!
Marja65 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
We hebben op maandagavond heerlijk gegeten bij Pur Sang. Alles was heerlijk op smaak, prachtig gepresenteerd en de sfeer was ook zeer prettig. De gerechten zijn spannend door een mooie combinatie van pure smaken. Mijn man had als voorgerecht zacht gegaard buikspek met een lichte erwtensoep, ik had een mousse van knolselderij met asperges, truffel, eigeel en knapperige sesamwafeltjes. Echt een gerecht om je vingers bij af te likken. Ook het hoofdgerecht, tamme eend met linzen en bietjes, was verrukkelijk. We kregen er een prachtig glas wijn bij. Het toetje was een feestje, vooral het rozepeperijs was super. Zoiets heb ik nog nooit gegeten. Echt een aanrader. We komen hier vast nog eens terug.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Mijn hoofdgerecht was een overheerlijke ravioli gevuld met gestoofde kalfssucade omgeven door krokante zwezerik, tuinbonen, koolraap, paddestoelen en gele biet.
Voorgerecht een creme van knolselderij met asperge, truffel, eidooier en crostini.
Ook heel bijzonder en zo lekker, jammer dat het te snel op was. Mijn partner werd verwend met de gegrilde yellowfin tonijn waarbij o.a. komkommer, soja en sesam. Als hoofdgerecht had ze de geroosterde rode mul in langoustinejus met daarbij chutney van venkel en tomaat, zeekraal en paksoi. Een en ander werd begeleid door een heerlijk frisse salade en perfecte huisgemaakte frieten. Prijs- kwaliteit verhouding uitstekend en uitmuntende bediening door mevrouw zelf. Bovendien is Pur Sang in Groet een heel aangenaam restaurant om een paar uurtjes door te brengen. Zeer gezellige ambiance ondanks de rustige avond dat wij er waren.
Aster59 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Pur Sang is puur genieten.
Wij hadden het restaurantweek menu.
Alle gerechten zijn ware kunstwerkjes. De combinatie van diverse smaken is heerlijk. Bediening uiterst vriendelijk en servicegericht. Wij komen zeker terug!
Kimberly B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Wat hebben wij vanavond een leuke avond gehad, een restaurant die nog weet hoe het hoort. 1x een 4-gangen menu en twee gerechten a la carte. Wij starten met een rouleaux van eendenlever met serranoham, boerenjongens en een bitterbal het andere gerecht een tartaar van huisgerookte zalm, creme fraîche en een gel van eigeel, wat was dat lekker. Tussengerecht een combinatie van zachtgegaard buikspek, gamba en een bouillon van doperwten, normaal houden wij niet van een vis/vlees combinatie, maar dit was super lekker. Daarna het hoofdgerecht eend en tonijn ook weer van voortreffelijke kwaliteit. Afsluiting van kaas, mooi op temperatuur, met huisgemaakt brood en vijgen compote. Deze unieke smaakcombinaties in samenhang met een sfeervolle ambiance en een gepassioneerd echtpaar die de zaak runnen, maakte het een uniek geheel. Een goed voorbeeld van een zaak waar de klant nog koning is, prijs/kwaliteit helemaal in orde, hier komen wij zeker terug en zullen dit zeker ook andere aanraden.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Heerlijk gegeten ,lekkere plaatselijke producten,gezellige gastvrije ambiance,dienstbare gastvrouw .
Kortom een Aanrader in Groet
Leendert1966 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Pareltje wat nog ontdekt moet worden. Sterren-niveau in Groet!
Mooie combinaties, prachtige bijpassende wijnen en top bediening!
De kok is een ster, alles met liefde gemaakt en geserveerd!
Zelden zo'n goed 6 gangen menu gegeten. Vol culinaire verrassingen!
Mcpflick .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Fantastisch restaurant! We zijn erg verwend, zowel nationaal als internationaal. Vele grote namen verbleken bij dit restaurant. Geweldige smaak combinaties, natuurlijk kakel vers, met authentieke smaken, en bovendien een uitstekende prijs kwaliteits verhouding. Een MUST als u in Groet echt lekker wilt eten!
Onze complimenten, zowel aan de keuken als de bediening. ZEER goed!
Jurriaan55 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
We waren er op vrijdag 17 oktober en wat een fijn restaurant! Buiten met een heerlijke merlot, water erbij, olijfjes en nootjes! Daarna binnen aan tafel, voorgerecht tonijn met inktvis, sojasaus....heerlijk! Hoofdgerecht zeebaars, zeer smaakvol, met liefde gemaakt! Kok zeer creatief, een aanrader!!
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Wij hebben op onze bruiloft in besloten kring gedineerd in restaurant Pur Sang. De gastvrijheid en het eten waren onvergetelijk.

De keuze voor Pur Sang maakten wij op basis van goede referenties, de grootte van het restaurant (precies goed voor 30-35 personen), maar bovenal een ontzettend goed gevoel bij de eerste kennismaking. Sindsdien hebben zij onze verwachtingen steeds overtroffen.

Om te beginnen bij het eten: in uitgebreid overleg heeft Pur Sang een heerlijk 5-gangen diner samengesteld, waarbij zowel de vlees/vis als de vegetarische versie uitstekend in de smaak vielen: Coquille met hazelnoot en bloemkoolcreme (heerlijk!), Yellowfin tonijn met avocado, een Carpaccio van rode biet met truffel, en een uitstekend bereide runderlende met groenten. Pur Sang wist door eenvoudig te variëren aan al onze wensen te voldoen (vegetarisch, allergieën) en had bovendien overal passende wijnen bij uitgezocht. Originele gerechten en goede wijnen, waar al onze gasten echt van genoten hebben.

De gastvrijheid en de bediening waren uitzonderlijk goed. Vanaf dag 1 werd meegedacht over de aankleding en de tafelschikking, waarbij Pur Sang zelf met een goed plan voor de indeling kwam en voor een feestelijke aankleding zorgde. De bediening op de avond was zeer professioneel maar daarbij ook ontspannen en informeel. De timing van het opdienen uitstekend afgestemd op speeches e.d., en nadat halverwege al onze gasten van plek wisselden, wist de bediening nog steeds precies wie welk menu had, wie de allergie, en wie alcoholvrij. Ook voor de kleintjes - en de oudjes - werd uitstekend gezorgd.

Pur Sang heeft voor ons een geweldige avond mogelijk gemaakt door de hoge kwaliteit van eten en een ongekende vriendelijkheid en gastvrijheid.