Over het restaurant Pur Sang

Bijzondere verfijnde gerechten vind je hier! Net even anders, net even meer zorg en liefde op je bord. Creatieve gerechten, mooi opgemaakt met verrassende combinaties. Een feest om hier uit eten te gaan. Voornamelijk seizoensgerechten met verse ingrediënten. Mooie wijnkaart waarop je zeker een bijpassende wijn zult vinden. Het restaurant is sfeervol ingericht en heeft een knusse atmosfeer. Ruimte voor 34 gasten – plus een paar plaatsen aan de bar - dus intiem en gezellig. Al zin om te reserveren?

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Pur Sang

Karin P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Hartelijk dank voor een fijne avond met lekker eten. Fijn dat we zolang mochten natafelen.
ijzerblusser .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
De gerechten waren verassend , zeer creatief , eigenlijk van Michelin sterren niveau. Alle smaken van de gerechten waren perfect in balans. We hebben in feite niets aan te merken. Een echte aanrader voor de fijnproever.t
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Super gezeten en gegeten. Wat betreft het licht , mocht het van ons wel donkerder zijn. Maar verder geweldig.
Gerechten waren super en mooi.
R. W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima ontvangst en lekker gegeten, wat kan je meer wensen.
Katelijn P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Pur Sang in Groet is een pareltje! Intiem eten in een gezellige sfeer met supermooie gerechten en een geweldige en hartelijke ontvangst.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Xxxxx
R. W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten in een gemoedelijke atmosfeer.
Em B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Zeer fijne culinaire gerechten. Mooi opgemaakte borden. Raakte in gesprek met de kok die later een heel schrijven over A2 melk kwam brengen. Zeer attent! Dit is zeker voor herhaling vatbaar, ook al moeten we er wat kilometers voor rijden!
Laurentien S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het was in alle opzichten een heerlijke avond. De gerechten zijn een ware smaakbeleving en de prachtig opgemaakte borden zijn een lust voor het oog. Ik raad dit restaurant een ieder aan, het is met recht een aanvulling voor deze regio.
Mcpflick .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Gereserveerd bij ons dorps restaurant en er samen naar uit kijken. Het was weer een culinair feest! De ontvangst is warm. Compleet vol op zaterdagavond, reserveren dus een must. Aperitief en de kaart. Het is moeilijk kiezen want alle gerechten zien er zeer smakelijk uit. De gerechten worden keurig voorzien van uitleg, en specifiek gevraagd om een passende wijn bij iedere gang. Gastvrouw Melanie weet op betoverde wijze de smaak van een wijn exact te benoemen en de keuze is inderdaad een Bonne marriage! Het is werkelijk een culinair feest om uit eten te gaan bij Pur Sang. Wat een heerlijkheid. Ze verdienen wat ons betreft een ster! Maarten is een top Chef.
Marcel en Margareth
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Gisterenavond 06-01-2018 heerlijk gegeten bij Pur Sang in het plaatsje Groet. Na een wandeling van een half uur vanaf ons hotel (Camperduin) werden we hartelijk ontvangen. De menukaart is niet uitgebreid maar heeft voor een ieder voldoende keuze. Vooral de 'vergeten' groenten doen het goed. De gerechten worden niet met friet of salades geserveerd, maar dat kan wel als je daar prijs op stelt. Het vlees was zeer mals en heerlijk. Bij het hoofdgerecht had wel iets meer van de 'vergeten' groenten bij gemogen. Al met al hebben we genoten van de maaltijd, de prettige bediening en de rustige ambiance. Als we weer eens in de buurt zijn, dan komen we zeker terug.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben voor de tweede keer bij Pur Sang gegeten. De medewerkers van het restaurant verstaan hun vak! De bediening is vriendelijk, correct en heeft verstand van de producten die ze verkopen. Zeer prettig! We komen hier in het nieuwe jaar zeker weer om te genieten van weer een heerlijk diner!
Hannita V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
leuke gastvrouw, heerlijk gegeten, mooie gerechten, we voelde ons gast!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
hoogwaardig eten met een warme bediening.. eerlijke gerechten met een prima mix van smaken.. we hebben genoten en komen zeker nog een keer terug.
Regine D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Fantastische proeverij van wild gerechten. Bediening is ook top, geweldige avond gehad.
Silvia G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Eten is daar altijd goed en de wijnen die er bij worden geserveerd zijn ook erg lekker. Wij zijn altijd super tevreden. Gevarieerde gerechten en voor ieder wat wils.
Marja R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten en super gezellig
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en lekker gezeten(hoort er ook bij) prima en correcte bediening.
Alleen de wacht tijd vonden we te lang.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk eten in een (gelukkig) rustige ambiance. Prettige bediening.
Komen zeker nog eens terug
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
De menukaart ziet er prima uit. En de eigenaar/chefkok kan behoorlijk koken maar
we moeten nou niet overdrijven met tienen en negens. Hij kookt voor zijn gasten
niet te ingewikkeld en wat de boer vandaag de dag kent. Om de zaak vol te krijgen is
dit een vereiste in deze "pannenkoeken" streek. Ik at een krokante kalfszwezerik
en die was daadwerkelijk lekker krokant. De saus met wat eekhoorntjesbrood paste daar prima bij.
Daarna gebraden hert met wat stoofvlees, puree, rode kool en weer de smaakmaker dat eekhoorntjesbrood.
Prima gebraden. Jammer dat de saus aan de zoute kant. De rode kool was matig. De snoekbaars was
wat door. Puntjes op de I s.v.p.De rode huiswijn was zeker voor de prijs goed. Apart brood met boter en koel tapwater.Een sympathieke tent gerund door sympathieke mensen. Akoestiek kan beter. Ze zien mij daar wel weer. Persoonlijk zie ik liever de gerechten op een neutraal wit bord en niet in gezochte vormen en/of kleuren.
De creatie komt mooier uit en het is gemakkelijker met eten.