Over het restaurant Pur Sang

Bijzondere verfijnde gerechten vind je hier! Net even anders, net even meer zorg en liefde op je bord. Creatieve gerechten, mooi opgemaakt met verrassende combinaties. Een feest om hier uit eten te gaan. Voornamelijk seizoensgerechten met verse ingrediënten. Mooie wijnkaart waarop je zeker een bijpassende wijn zult vinden. Het restaurant is sfeervol ingericht en heeft een knusse atmosfeer. Ruimte voor 34 gasten – plus een paar plaatsen aan de bar - dus intiem en gezellig. Al zin om te reserveren?

Glas champagne

9,5
9,2
Peter de B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super gegeten. Mooie balans van smaken. Geweldig wijn arrangement. Fijne bediening zonder poeha. Verstand van zaken. Zeker een aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De samenstelling van de gerechten is verrassend en zeer smakelijk. Ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.
Wij bevelen dit restaurant dan ook van harte aan.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Pur Sang onderscheidt zich met een mooie presentatie van het eten en een prima kwaliteit van het gerecht.
Een aanrader voor iedereen.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wat een top restaurant, heerlijk buiten gezeten op de loungebank. Fantastisch eten en leuke bediening, aanrader! Groetjes Astrid
Martha P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gegeten,pure smaken en fantastisch ingespeeld op wensen en allergieën! fijne sfeer !
We komen zeker terug!
Arlecchino33 V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vanavond hier voor het eerst gegeten. Wat een prachtige terras en wat een heerlijk eten. De borden leken net schilderijen, zo mooi opgemaakt en de smaken zijn perfect in balans. Hier gaan we zeker terug komen. Absolute aanrader!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Bijzonder eten goed bereid. Beetje onverwachte locatie voor een dergelijk restaurant. Met wijn arrangement erbij leuke ervaring.
Reinier T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima gegeten, fantastische rode mul en super wijnen, plezierige bediening, calorisch beetje aan de rijke kant. Uitstekende prijs kwaliteitdverhouding! Zeer AA te bevelen.
Erica P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heel aardige, attente en voorkomende bediening. Het eten was top. Mooi opgemaakt. Leuke vond ik dat het telkens verschillende borden waren.
Het restaurant was goed bezet en toch heel rustig qua sfeer.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was wederom voortreffelijk.
Heerlijke gebakken foie gras gegeten op een brioche
Daarna goede lam met asperges, mooie jus.
Echt een topavond gehad met heerlijke wijnen erbij
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Aangezien ik alleen was had men wat tijdschriften voor mij klaar gelegd om het wachten iets te veraangenamen.
Voorgerecht met eendenlever was buitengewoon goed bereid. Ik vond de presentatie ietwat te kleurrijk; ben niet zo van de versiering. Kan iets te maken hebben met mijn voorkeur voor de Italiaanse keuken.
Vegetarisch gerecht torteloni van bospaddenstoelen was zeer smakelijk, volwaardig en prima van cuisson.
Voor mij één van de beste restaurants in de regio.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Fijne plek. Wij aten de salades voor lunch, erg lekker de geitenkaas salade, rijkelijk gevuld en heerlijke port dressing. De gereikte zalm salade was met zelf gerookte zalm maar verder vrij basic. Chardonnay was goed. Top bediening. We komen zeker terug.
Jan Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Prettige persoonlijke benadering, empatisch. Weet wie er weer zitten. Gastvrouw weet de regie te houden over het geheel. Kortom erg prettig. Tip van de week: Dat espresso-apparaat zou eigenlijk in de keuken moeten staan (zijn toch minder prettige geluiden). Maar al met al is het fantastisch lunchen en dineren daar. Heel goed dus.
Klaske E.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Menu redelijk geprijsd. Wij maakten een combinatie met de kaart en dan wordt het direct een stuk duurder. Wijn is prijzig. De gegrilde runder tournedos was verrukkelijk en echt een aanrader. Frietjes komen niet vanzelf maar zijn zeker de moeite waard en daar wordt niets extra's voor gerekend. Ook voor de kannen water hoef je niet extra te betalen.
Ipv de groentechips kunnen ze beter direct dat heerlijke broodje met boter op tafel zetten. Conclusie; zeker de moeite waard en het zou nog mooier zijn als de wijn wat betaalbaarder werd.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten en prettige bediening.
Geluidsniveau vond ik te hoog.
Maar een toprestaurant!
Dick en Mira H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een heerlijk diner met topkwaliteit eten. Alle smaken zijn goed op elkaar afgestemd. Als klant voel je een persoonlijke benadering die warm is.
Anoeska D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij komen hier met regelmaat, wat een verwennerij! Echt een aanrader, alles is in balans... Heerlijke gerechten, goede gastvrouwen, mooie wijnen en fijne/rustige entourage. Wij komen snel weer terug!
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zondag 30 oktober met 10 personen een aangepast menue gegeten. Super goed van smaak en presentaties. De eigenaars,kok en gastvrouw zijn geboren voor dit werk. De indeling en sfeer is om terug te komen. Wat een warmte en gastvrijheid.
Anja Q.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk buiten op het terras gegeten. We zijn ontzettend in de watten gelegd door de eigenaresse :) Super bedankt voor de prettige avond, lekkere gerechten en de verzorging!

Groeten,
Marrit en Anja
Maks D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
vanavond voor de 1e keer in Pur Sang mogen eten, mogen ja want het is werkelijk een voorrecht om hier te mogen genieten van de ptofessionele en heel gezellige bediening en te genieten vd fantastische gerechten en heerlijke wijnen.... een aanrader voor een avond heerlijk uit eten en verwend worden met prachtige smaken