Over het restaurant Pur Sang

Bijzondere verfijnde gerechten vind je hier! Net even anders, net even meer zorg en liefde op je bord. Creatieve gerechten, mooi opgemaakt met verrassende combinaties. Een feest om hier uit eten te gaan. Voornamelijk seizoensgerechten met verse ingrediënten. Mooie wijnkaart waarop je zeker een bijpassende wijn zult vinden. Het restaurant is sfeervol ingericht en heeft een knusse atmosfeer. Ruimte voor 34 gasten – plus een paar plaatsen aan de bar - dus intiem en gezellig. Al zin om te reserveren?

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Pur Sang

Joke G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten, alleen het hoofdgerecht, gevulde cannelloni viel tegen. De vulling vrij droog en de pasta mocht iets gaarder. Dt gemeld en werd goed opgepakt.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, Fijne bediening en een uitstekend advies over de wijn bij de gerechten. Eten met de kwaliteit van een ster voor een prijs dat je denkt kan dat eigenlijk wel. Tot gauw.
Teartse V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prijs-kwaliteitverhouding van met name het hoofdgerecht vond ik zeer matig. De hoeveelheden waren zeer karig, een bakje sla kon er niet af. Ook ontbrak iets lekkers bij de koffie, als een paar chocola’tjes of iets dergelijks.
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Demi leverde een zeer gastvrije bediening. Gekozen voor 3 gangen diner, kabeljauw vooraf, rode mul als hoofdgerecht, en witte chocolade met frambozen en gepocheerde perzik. Een fantastische mix van smaken, prachtig geserveerd. Wat een heerlijk en gezellig restaurant, en prima prijs/kwaliteit verhouding. Als je in Groet of omstreken bent, is dit eigenlijk een must to do!
Ann G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Altijd een feestje hier, mooie verfijnde gerechten met uitgebalanceerde smaken, prima wijn per glas, perfecte service.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Verrassende combinaties met een heel goed wijnarrangement. Het concept met iedere maand een nieuwe kaart maakt dat ze heel geschikt voor frequent bezoek.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne omgeving!
Scores wijzen op zich genoeg.
PS
Parkeergelegenheid wel wat minder, mogelijk fietsen rekken ergens anders?
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Hartelijk dank voor een fijne avond met lekker eten. Fijn dat we zolang mochten natafelen.
ijzerblusser .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
De gerechten waren verassend , zeer creatief , eigenlijk van Michelin sterren niveau. Alle smaken van de gerechten waren perfect in balans. We hebben in feite niets aan te merken. Een echte aanrader voor de fijnproever.t
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Super gezeten en gegeten. Wat betreft het licht , mocht het van ons wel donkerder zijn. Maar verder geweldig.
Gerechten waren super en mooi.
R. W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima ontvangst en lekker gegeten, wat kan je meer wensen.
Katelijn P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Pur Sang in Groet is een pareltje! Intiem eten in een gezellige sfeer met supermooie gerechten en een geweldige en hartelijke ontvangst.
R. W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten in een gemoedelijke atmosfeer.
Em B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Zeer fijne culinaire gerechten. Mooi opgemaakte borden. Raakte in gesprek met de kok die later een heel schrijven over A2 melk kwam brengen. Zeer attent! Dit is zeker voor herhaling vatbaar, ook al moeten we er wat kilometers voor rijden!
Laurentien S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het was in alle opzichten een heerlijke avond. De gerechten zijn een ware smaakbeleving en de prachtig opgemaakte borden zijn een lust voor het oog. Ik raad dit restaurant een ieder aan, het is met recht een aanvulling voor deze regio.
Mcpflick .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Gereserveerd bij ons dorps restaurant en er samen naar uit kijken. Het was weer een culinair feest! De ontvangst is warm. Compleet vol op zaterdagavond, reserveren dus een must. Aperitief en de kaart. Het is moeilijk kiezen want alle gerechten zien er zeer smakelijk uit. De gerechten worden keurig voorzien van uitleg, en specifiek gevraagd om een passende wijn bij iedere gang. Gastvrouw Melanie weet op betoverde wijze de smaak van een wijn exact te benoemen en de keuze is inderdaad een Bonne marriage! Het is werkelijk een culinair feest om uit eten te gaan bij Pur Sang. Wat een heerlijkheid. Ze verdienen wat ons betreft een ster! Maarten is een top Chef.
Marcel en Margareth
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Gisterenavond 06-01-2018 heerlijk gegeten bij Pur Sang in het plaatsje Groet. Na een wandeling van een half uur vanaf ons hotel (Camperduin) werden we hartelijk ontvangen. De menukaart is niet uitgebreid maar heeft voor een ieder voldoende keuze. Vooral de 'vergeten' groenten doen het goed. De gerechten worden niet met friet of salades geserveerd, maar dat kan wel als je daar prijs op stelt. Het vlees was zeer mals en heerlijk. Bij het hoofdgerecht had wel iets meer van de 'vergeten' groenten bij gemogen. Al met al hebben we genoten van de maaltijd, de prettige bediening en de rustige ambiance. Als we weer eens in de buurt zijn, dan komen we zeker terug.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben voor de tweede keer bij Pur Sang gegeten. De medewerkers van het restaurant verstaan hun vak! De bediening is vriendelijk, correct en heeft verstand van de producten die ze verkopen. Zeer prettig! We komen hier in het nieuwe jaar zeker weer om te genieten van weer een heerlijk diner!
Hannita V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
leuke gastvrouw, heerlijk gegeten, mooie gerechten, we voelde ons gast!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
hoogwaardig eten met een warme bediening.. eerlijke gerechten met een prima mix van smaken.. we hebben genoten en komen zeker nog een keer terug.