Pumpkin

Wolstraat 2 2011 ZA Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pumpkin

PaulineHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Lekkerste hartige taart ooit! Een echte aanrader. Heb verschillende geprobeerd, en ze zijn allemaal even lekker. Een taart is voldoende als diner voor één persoon. Service prima en decor ook okay.
D. P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Ik eet vegetarisch en bestel al hele lange tijd met enige regelmaat hier.
Nu hebben we een baby en bestellen we minder vaak, maar deze week door tijdnood moest het wel.
Onze baby eet gewoon met ons mee maar zonder zout uiteraard. Dus vroeg ik of er een gerechtje voor een baby bij kon;
In stukjes
Bijvoorbeeld gestoomd
Bijvoorbeeld sperzieboon / pompoen
Zodat ze het zelf kan vasthouden
- ik was expres heel duidelijk.
We kregen totaal iets anders. Iets van een soepje met melk (wat ze niet mag, dus konden we het weggooien en had ze geen eten).
Ik heb hierop een mail gestuurd van ik was erg teleurgesteld en het heeft onze avond flink door de war gegooid

Krijg ik als antwoord;
Beste,
Het was dus voor een peuter. tip laat je kind dan gewoon mee eten.
Hoef ik geen extra moeite te doen die niet gewaadeerd wordt.
met vriendelijke groet,
Ellis

De laatste bestelling geweest. Heel jammer, maar ik sta perplex hoe hier met gasten wordt omgegaan.
Bram H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Afhaal en bezorg restaurant! Heerlijke en gezonde hartige taarten altijd vers gemaakt! Echt een super adres. Veel vagetarische mogelijkheden en wisseld menu afhankelijk van het seizoen.
Waareetiknu .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Superlekkere hartige taarten (wisselen regelmatig) en een heel aardige bediening.
Ik bestel regelmatig telefonisch, en weet dan niet welke taarten er op het menu staan. Maar ik heb Elles zelfs nog nooit op een zucht kunnen betrappen als ze - vast voor de zoveelste keer die dag - de mogelijkheden oplepelde. Ook heel betaalbaar, gelukkig. En had ik al gezegd dat de taarten heerlijk waren? ;-)