PUIK Bistrotheek

Zondag 12.00 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant PUIK Bistrotheek

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Op zich was het al een hele leuke gelegenheid om met al m'n collega's een avondje lekker te gaan eten. Vanaf het begin tot het eind was het zeer gastvrij. Het eten was heerlijk en met zeer veel zorg klaargemaakt. Van gerecht tot gerecht buitengewone aandacht. Ik zeg een echte aanrader voor een hele leuke en lekkere avond.
Wij gaan er beslist nog een keer heen. Het complete team van "Viermakelaars Rosmalen".
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Momenteel het best bewaarde geheim van 's-Hertogenbosch! Verrukkelijk eten, knusse sfeer, altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik voel me daar altijd welkom. Inmiddels heb ik hier nu zo'n vijf keer gegeten, steeds een andere keuze van het menu en alles is oprecht heerlijk en mooi geserveerd. Bovendien kun je elkaar verstaan aan tafel en kun je ook zien wat je eet. Puik heeft voor mij de perfectie combinatie van lekker smullen en gezelligheid.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
We hebben hier al vaker gegeten en altijd top. Nu hadden we de Peking Eend een keer genomen en dat is echt fantastisch.Een aanrader!
priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Leuke, nieuwe aanwinst voor Den Bosch. Prijs kwaliteit erg goed. Vooraf hadden we een plank met een selectie van voorgerechtjes, als hoofdgerecht de dorade el sal en de rabarber crumble en het lavacakje als nagerecht. Alles was erg lekker. Het enige kleine tipje: blijf oefenen met fileren, want er zaten nog best veel graten in de vis en er kwam geen ‘’mooie” fillet op tafel. Mocht de pret niet drukken, want de smaak was top. Aankleding is leuk, de bediening was enorm vriendelijk en de avond was dus geslaagd! Bedankt!
Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Eten was matig, wel flink aan de prijs
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
was een drukke avond en helaas niet meer alle gerechten op de kaart bb om 19.30, maar war we gekozen hadden was heerlijk!
Pim .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk, verrassingsmenu is aanrader met pekingeend als hoofdgerecht het hoogtepunt
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, goed geholpen en tegen prima prijzen. Aanrader, met name de plate signature's!
Emeline N.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en leuke sfeer.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs! Vriendelijke bediening en uitstekende wijnen! Aanrader!
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super bediening en overheerlijk eten! Aanradertje!!
Emily D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Aardige, grappige, behulpzame bediening. Duidelijke uitleg. We komen zeker terug en bevelen het bij anderen aan.
ProeverMM .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
De pekingeend zit nog vers in ons geheugen. We hebben genoten! Heerlijke bereiding van de eendenborst, de pootjes, de eend in hoisin saus en de noodles. Ook aan de groeten in zuur was aandacht besteed. Super! De slakken vooraf waren wat gewoontjes. De bediening is ok, ook al duurt het soms wel wat lang. Wij komen terug om te genieten van de gerechten en het uitzicht op de Sint Jan.
edithmiedema .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super gastvrij!
Wijnen waren goed, helaas was de Bordeaux te jong!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Leuke ontvangst, lekker en gezellig gegeten.
A V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Verse producten, maar vóór de naamsverandering was de keuken beter. De beperkte menukaart maakt de keuze moeilijk.
Harrie H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Feest hier te eten . Vers brood uit eigen keuken . Lekker riz de veau. Gereipte cote a l os met een fijne wijn van Chave . Als of je in een bistro in Bordeaux bent . Service dik in orde . Aanrader !
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het nieuwe kleine zusje van ffSwanjee, één van onze favorieten in Den Bosch. We waren dus zeer benieuwd!
Totaalplaatje viel al met al tegen.
Het eten is prima, een kleine maar leuke kaart. De gerechten ogen goed en zijn smakelijk.
Maar we moesten wel errug lang wachten. Na 2 uur hadden 4 van de 5 mensen aan onze tafel alleen nog maar een kleine amuse gehad. En dat terwijl er maar 3 tafeltjes bezet waren...
Biedt dan even een mandje brood aan als je aan ziet komen dat het zo lang duurt, of zeg het even, maar pas nadat we wat ongeduldig begonnen te vragen hoe lang het nog ging duren kwam er wat informatie door.
Keuken en bedienend personeel duidelijk nog niet op elkaar ingespeeld, bediening ook onervaren.
Koffie en thee kregen we van het huis met een excuus, netjes uiteraard.
Maar Puik heeft ons niet weten te raken, zullen hier niet zo snel terugkomen.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten! Iedere keer als we hier eten proberen we iets nieuws uit. En ook deze gerechten waren overheerlijk! Echt een aanrader!
HAnneke H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
De pekingeend was heerlijk bereid. Pluim voor de kok!
Terras en service daar beetje rommelig en tafeltjes te dicht op elkaar
Binnen sfeervol en gezellig ingericht.
Bediening was niet scherp en zorgvuldig terwijl het echt niet vol zat.
Geef aandacht aan de gasten! Dat bepaalt uiteindelijk het succes voor de lange termijn!