PUIK Bistrotheek

Zondag 12.00 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant PUIK Bistrotheek

Eric O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Hier gaan eten omdat ik had gelezen dat het eend menu erg goed moet zijn.
Het was in 1 woord perfect...ik heb nog nooit zulke goed eend gegeten.
We hadden een voorgerecht genomen maar werden gewaarschuwd dat de eend erg veel zou zijn.
Ze hadden gelijk...het is idd erg veel. maar we kregen een doggy bag mee zodat we thuis de volgende dag verder kunnen genieten van de eend.
De bediening is erg goed en ze altijd klaar voor een gezellig praatje.
Hier komen we zeker nog een keer terug.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Top avond! Top zaak! Wij hebben een heerlijke avond gehad. Heerlijk gastvrij en topgerechten! Bavette is een grote aanrader!
Luc E.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Buiten op het terras gegeten ( dus geen idee over het geluidsniveau binnen), en genoten van de lekkere wijnen in combi met het heerlijke eten (de malse en perfect gebakken bavette in mijn geval). Daarnaast moet je de Flammkuchen echt proberen als gedeeld voorafje.
Professionele bediening die de juiste balans raakt tussen prettig aanwezig zijn met goed advies enerzijds, en gepaste afstand met anderzijds. Kortom voldoende reden om terug te komen.
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Vandaag het lezersmenu gegeten, in een woord fantastisch met goede wijnen erbij.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk eten, oprecht vriendelijk personeel, gezellig. Mijn favoriete restaurant in Den Bosch op het moment.
Noud V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Genoten van de verschillende gerechten die perfect in balans waren.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Op zich was het al een hele leuke gelegenheid om met al m'n collega's een avondje lekker te gaan eten. Vanaf het begin tot het eind was het zeer gastvrij. Het eten was heerlijk en met zeer veel zorg klaargemaakt. Van gerecht tot gerecht buitengewone aandacht. Ik zeg een echte aanrader voor een hele leuke en lekkere avond.
Wij gaan er beslist nog een keer heen. Het complete team van "Viermakelaars Rosmalen".
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Momenteel het best bewaarde geheim van 's-Hertogenbosch! Verrukkelijk eten, knusse sfeer, altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik voel me daar altijd welkom. Inmiddels heb ik hier nu zo'n vijf keer gegeten, steeds een andere keuze van het menu en alles is oprecht heerlijk en mooi geserveerd. Bovendien kun je elkaar verstaan aan tafel en kun je ook zien wat je eet. Puik heeft voor mij de perfectie combinatie van lekker smullen en gezelligheid.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
We hebben hier al vaker gegeten en altijd top. Nu hadden we de Peking Eend een keer genomen en dat is echt fantastisch.Een aanrader!
priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Leuke, nieuwe aanwinst voor Den Bosch. Prijs kwaliteit erg goed. Vooraf hadden we een plank met een selectie van voorgerechtjes, als hoofdgerecht de dorade el sal en de rabarber crumble en het lavacakje als nagerecht. Alles was erg lekker. Het enige kleine tipje: blijf oefenen met fileren, want er zaten nog best veel graten in de vis en er kwam geen ‘’mooie” fillet op tafel. Mocht de pret niet drukken, want de smaak was top. Aankleding is leuk, de bediening was enorm vriendelijk en de avond was dus geslaagd! Bedankt!
Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Eten was matig, wel flink aan de prijs
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
was een drukke avond en helaas niet meer alle gerechten op de kaart bb om 19.30, maar war we gekozen hadden was heerlijk!
Pim .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk, verrassingsmenu is aanrader met pekingeend als hoofdgerecht het hoogtepunt
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, goed geholpen en tegen prima prijzen. Aanrader, met name de plate signature's!
Emeline N.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en leuke sfeer.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs! Vriendelijke bediening en uitstekende wijnen! Aanrader!
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super bediening en overheerlijk eten! Aanradertje!!
Emily D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Aardige, grappige, behulpzame bediening. Duidelijke uitleg. We komen zeker terug en bevelen het bij anderen aan.
ProeverMM .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
De pekingeend zit nog vers in ons geheugen. We hebben genoten! Heerlijke bereiding van de eendenborst, de pootjes, de eend in hoisin saus en de noodles. Ook aan de groeten in zuur was aandacht besteed. Super! De slakken vooraf waren wat gewoontjes. De bediening is ok, ook al duurt het soms wel wat lang. Wij komen terug om te genieten van de gerechten en het uitzicht op de Sint Jan.
edithmiedema .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super gastvrij!
Wijnen waren goed, helaas was de Bordeaux te jong!