Puerto Pata Negra

6,7

Jouw recensie over het restaurant Puerto Pata Negra

Luisa .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Leuke locatie. Vriendelijke bediening.
Lekkere wijn.
Hadden verschillende tapas en als dessert taart.
Allemaal lekker wel wat aan de prijzige kant.
lex V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Ontspannen plek. Lekker spaanse sfeer
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het mag schoner zijn. Het terras had kunnen worden aangeveegd. De toiletten trouwens ook! Het aanblik was erg rommelig en overal servetjes op de grond...
wouter L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een sympathieke rommeligheid overheerst. Ik bedoel dit eenduidig positief. Gevolg is dat iedereen zich op slag ontspannen voelt.
Kwaliteit van het eten is verrassend goed.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Ik kom al een aantal jaren bij Puerto Pata Negra. Een echt Spaans tapas restaurant. Beetje chaotisch en druk, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Ik zou normaal gesproken nooit reageren op een negatieve recensie van iemand anders, maar wat Jan L. op 18 juni heeft geschreven is werkelijk ongelofelijk. Ik zat die avond toevallig een tafeltje naast hem. Hij vond de saus bij een gerecht kennelijk te pittig en klaagde daarover luidruchtig bij een serveerster. Zij stond hem heel vriendelijk te woord en probeerde de situatie netjes op te lossen. Maar Jan L. bleef maar luidruchtig commentaar geven. Zijn vrouw naast hem schaamde zich behoorlijk. Andere gasten vonden het ook een vreemde situatie. Toen deze zeer opgewonden man ging afrekenen maakte hij weer een scene. Zijn vrouw liep snel het restaurant uit. De jonge serveerster bleef uitermate kalm en vriendelijk tegen hem maar hij liep weg en stak zijn middelvinger naar haar op. Nooit zo'n ongelofelijk onbeschoft persoon in een restaurant tegen gekomen, die het daarna in zijn hoofd haalt om twee verschrikkelijke recensies op Iens te plaatsen. Wat een Jan L.
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prachtige zomer avond, het was erg druk, maar de bediening kon het niet aan.
Het was 1 grote chaos, ondanks dat bleven ze wel vriendelijk, dat moet ik ze nageven..
Heerlijk gegeten.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer slecht kan niet benadrukken hoe slecht het personeel klantvriendelijkheid uit het horeca boek heeft geschrapt.
Was hier vaste gast, maar als dit zo door gaat blijven er weinig gasten over.
Ga hier vooral iet heen als je voor je goede geld een leuke avond te hebben.
Bij een klacht kan je beter tegen een muur gaan praten,oplossingen homaar.
Nog bedankt voor een verpeste vaderdag.
Voor excuses kunt u mij berijken onder dit nummer020-4196535
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Waardeloze bediening heeft niets met een restaurant te maken ,moeten eerst gaan leren wat klant vriendelijk zijn is.
Niet voor niets zulke slechte recensies ,ga hier nooit naartoe toe slechter kannetje.
Adriana V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hadden mosselen besteld,die waren niet lekker.ze waren niet goed gekookt veel te rauw .Al de hapjes waren erg lekker .
Vivianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Aardig personeel, maar soms helemaal niet door dat grote groepen mensen niet bediend worden die lang wachten... Terwijl mensen die net aankomen heel veel service krijgen. Daar kan toch wat op verzonnen worden?;)
M V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Met twee vriendinnen bij Pata Negra gegeten na een dagje Amsterdam. We hadden goede verhalen gehoord dus we verwachtten heerlijke tapas. Het eten was uiteindelijk wel okee, maar niet erg bijzonder. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar iets kleinere porties (voor kleinere bedragen), zodat je meer verschillende tapas kunt proeven. Uiteindelijk maar 5 tapas gegeten met z'n drieën, omdat we daarna vol zaten. En er stond nog zoveel meer op de kaart dat ons lekker leek... De service was erg slecht. Vriendelijk personeel hoor, maar niemand die zich om ons 'bekommerde' en totaal geen samenwerking of verdeling van taken tussen het personeel. We moesten de aandacht van het personeel trekken als we wat wilden bestellen (niet één keer, maar élke keer weer) en zelfs toen er al meer dan een half uur lege glazen op tafel stonden kwam niemand langs om te vragen of we misschien nog iets wilden drinken. Eén van de tapas die we hadden bestelt was er na 40 min nog niet en die hebben we toen geannuleerd omdat ze er nog niet eens aan waren begonnen. Conclusie: het eten was wel okee, maar ik zou hier niet naar terug gaan.
rvanherwaarden R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zaterdagavond 25 februari heb ik er met een goede vriendin gegeten.
Het eten was heerlijk, leuk personeel en vlotte bediening.
En de locatie is heel erg gezellig, het restaurant is erg sfeervol.
Bowe .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zojuist wat koude tapas hapjes (4 plakjes kaas, ham en wat oud stokbrood) als take out voor een astronomisch bedrag van 28€!!!!!

We hebben hier vaker gegeten, maar dit kan echt niet!
Wij komen niet meer,
Adriana V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Leuk restaurant ,altijd gezellig en heerlijk eten. Een aanrader MOOS DRANKENHANDEL AMSTERDAM.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
heerlijk gegeten. gezellige sfeer. de bediening spreekt idd geen nl. en nauwelijks engels maar we kwamen er wel uit. in het begin zaten we aan de straatkant maar daar was het steenkoud. eenmaal gewisseld was het gezellig. prijzen aan de hoge kant voor tapas.
Timothy V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Je kunt niet reserveren voor twee personen in het weekend!
hgj .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Echt Spaans gegeten met een aantal tapas op tafel in gezellig verlicht restaurant. Diversiteit aan smaken en ruime porties. De Spaanse medewerkers en de Spaanse muziek completeerden de sfeer. Rode huiswijn goed van kwaliteit en beschaafd van prijs. Enorme keuze aan heerlijke tapas waarvan we er 10 hebben genoten gevolgd door een crema catalana en helado als postres.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijke tapas , vooral de dadels met spek vind ik geweldig !
let wel op , de meeste medewerkers spreken slecht nederlands , dus een beetje ingewikkeld bestellen , zo hadden wij een dagschotel krab op tafel waarvan we niet wisten dat we deze besteld hadden..., wel lekker overigens en als je niet op het budget hoeft te letten ook niet erg>
Tsjop .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Ging af op andere recensies betreffende de pepers vd patron, maar die vielen tegen. De blauwe kaas op de witlof had iets smeuïger of warmer gekund, maar daarentegen waren de garnaaltjes, albondigas en kroketjes erg lekker.
Verder als alle pata negra's gezellig, rumoerig en luid zoals in Spanje