Puerto Pata Negra

7,2

Jouw recensie over het restaurant Puerto Pata Negra

Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten, tis soms wat chaotisch maar dat vinden wij juist wel leuk. De tapa’s smaken altijd goed en worden snel opgediend. De Sangria is nog steeds wel wat prijzig maar is dan ook echt wel heel lekker.
Dries V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Top tapas, goeie sfeer!
Helaas geen live muziek gehad
Bobeldijk G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
De eerste van vandaag, heerlijk rustig kunnen genieten voor de drukte van de tapas , wat cava en andere drankjes. Uiteindelijke een fijne namiddag gehad. Tot snel
Julian K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Rick Biesenbeek vond het erg lekker
René S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prettig en efficiënt personeel en we werden snel geholpen, zodat een aansluitende theatervoorstelling ruim gehaald kon worden. De bestellingen waren er rap. Het eten was prima van kwaliteit, hoewel de champignons met knoflook eerder knoflook met champignons was. Flink teveel knoflook dus in dat ene gerechtje. Maar de rest van de tapas waren zeer goed. Nadeel is het geluidsvolume: muziek staat vrij hard en het is al vrij gehorig. Verder zijn er drie (!) ingangen waardoor er behoorlijk veel kou naar binnen komt (ook een soort binnenverbinding die later op slot werd gedraaid). Al met al een aanrader die ik bij beter (minder koud) weer opnieuw ga bezoeken.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Gezellig tapas restaurant met goede sfeer. Vriendelijk personeel. Leuke avond gehad.
Melissa E.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Eten was heerlijk en snel op tafel. Wel erg druk en daardoor moeten wachten op kaart en iets besteld maar niet gekregen hoewel het wel op de bon stond. Maar personeel ging overal vriendelijk mee om. Aanrader en ga zeker nog eens terug.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Top tent!
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst. Vriendelijke bediening. Eten was erg goed. Wel wat luidruchtig!! Akoestiek kan dus beter.
Sonja A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig restaurant met lekker eten
Nancy E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was heel lekker!
Renée D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vieze tafel, harde muziek en slechte verlichting. We aten hier altijd graag en goed maar dat is helaas veranderd.
Luisa .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Leuke locatie. Vriendelijke bediening.
Lekkere wijn.
Hadden verschillende tapas en als dessert taart.
Allemaal lekker wel wat aan de prijzige kant.
lex V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Ontspannen plek. Lekker spaanse sfeer
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het mag schoner zijn. Het terras had kunnen worden aangeveegd. De toiletten trouwens ook! Het aanblik was erg rommelig en overal servetjes op de grond...
wouter L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een sympathieke rommeligheid overheerst. Ik bedoel dit eenduidig positief. Gevolg is dat iedereen zich op slag ontspannen voelt.
Kwaliteit van het eten is verrassend goed.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Ik kom al een aantal jaren bij Puerto Pata Negra. Een echt Spaans tapas restaurant. Beetje chaotisch en druk, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Ik zou normaal gesproken nooit reageren op een negatieve recensie van iemand anders, maar wat Jan L. op 18 juni heeft geschreven is werkelijk ongelofelijk. Ik zat die avond toevallig een tafeltje naast hem. Hij vond de saus bij een gerecht kennelijk te pittig en klaagde daarover luidruchtig bij een serveerster. Zij stond hem heel vriendelijk te woord en probeerde de situatie netjes op te lossen. Maar Jan L. bleef maar luidruchtig commentaar geven. Zijn vrouw naast hem schaamde zich behoorlijk. Andere gasten vonden het ook een vreemde situatie. Toen deze zeer opgewonden man ging afrekenen maakte hij weer een scene. Zijn vrouw liep snel het restaurant uit. De jonge serveerster bleef uitermate kalm en vriendelijk tegen hem maar hij liep weg en stak zijn middelvinger naar haar op. Nooit zo'n ongelofelijk onbeschoft persoon in een restaurant tegen gekomen, die het daarna in zijn hoofd haalt om twee verschrikkelijke recensies op Iens te plaatsen. Wat een Jan L.
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prachtige zomer avond, het was erg druk, maar de bediening kon het niet aan.
Het was 1 grote chaos, ondanks dat bleven ze wel vriendelijk, dat moet ik ze nageven..
Heerlijk gegeten.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer slecht kan niet benadrukken hoe slecht het personeel klantvriendelijkheid uit het horeca boek heeft geschrapt.
Was hier vaste gast, maar als dit zo door gaat blijven er weinig gasten over.
Ga hier vooral iet heen als je voor je goede geld een leuke avond te hebben.
Bij een klacht kan je beter tegen een muur gaan praten,oplossingen homaar.
Nog bedankt voor een verpeste vaderdag.
Voor excuses kunt u mij berijken onder dit nummer020-4196535
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Waardeloze bediening heeft niets met een restaurant te maken ,moeten eerst gaan leren wat klant vriendelijk zijn is.
Niet voor niets zulke slechte recensies ,ga hier nooit naartoe toe slechter kannetje.