Publique

Anna Paulownaplein 4 2518 BK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Publique

Ruik de zee

Dit is zo'n restaurant waar je niet zomaar langsloopt. Publique is een restaurant vlakbij de Scheveningse bosjes waar je de meeuwen kunt horen en de zee kunt ruiken. Net ver genoeg van het centrum om los te zijn van de drukte en dichtbij genoeg om hier na het diner naartoe te lopen. Bij Publique staan ze bekend om de fantasierijke creaties op je bord, het mooie en trendy interieur met glas in lood op de ramen en het lekkere menu met likeur toe. Geniet van culinair Den Haag bij restaurant Publique!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Publique

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

johan W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het was een super-avond met prima bediening, flexibele omgang met de menukaart.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Vanavond genoten van een heerlijk 3 gangen menu, met heerlijke bijpassende wijnen. Hoewel het een doordeweekse dag was, was het bijna helemaal vol.
Het is echt een super gezellige locatie. Interieur is trendy, gezellig en warm.
Prima attente bediening.
Echt een aanwinst voor Den Haag.
AANRADER!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
15 februari gegeten met 5 personen, 3 gangen menu was van goede kwaliteit en smaak. Jammer dat overijverige bediening de wijnglazen weghaalde terwijl er nog een halve fles in de koeler stond.
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Ons ingeschreven voor de proeverij van de nieuwe gerechten op de kaart. Ontvangst zeer correct en vriendelijk.
Behalve fraai is het restaurant ook gezellig mede door de prachtige, originele lampen. Aangenaam servies en glaswerk. De open keuken oogt goed.
Het restaurant raakte totaal bezet maar daar leden we niet onder, de bediening bleef prima. Ook de timing van de gerechten. Er werd zeer hard gewerkt maar men bleef korrekt. Het is kundig personeel.
We kregen 6 mooie kleine gerechtjes, een afspiegeling van de kaart: 3 voorgerechtjes en 3 hoofdgerechtjes, 3 om 3, vlees en vis. Het heeft ons zeer verrast, zo maakten we kennis met het nieuwe menu.. Goede smaken w.o. mooi en smaakvol schenkelvlees, griet, inktvis en eend. De bijgerechtjes in de vorm van groente e.d. waren heel smakelijk en mooi weergegeven. Wij gaan zéker binnenkort deze gerechten in het groot proberen. Wat de wijnen betreft: De 'huis'champagne is goed, de witte wijn idem, één minpuntje: de (zeer aardige) ober raadde mij een glas Cote du Rhône aan, deze beviel me niet, vrij zure afdronk. We eindigden met een prachtig stukje cake met bijzondere smaken.
We hadden een heel fijne en smakelijke avond. Prijs/kwaliteit in orde.
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Mooi gepresenteerde gerechten maar het zou royaler mogen .De kosten van het palet maken rechtvaardigen de kosten ,maar de hoeveelheid eten is schamel ,Prachtig voorgerecht maar achterafgezien was het een dieet maaltijd.De kwaliteit is top maar de kwantiteit is pover ,iets groter gerecht zijn niet de kosten .
Deze zaak is top in de dop .Wij betwijfelen of er 2,5 ons eten voor de lunch is geserveerd ,dat is onvoldoende .
Toch komen graag terug voor een herkansing .
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Opnieuw genoten van dit restaurant. Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Creatieve goed smakende gerechten. Sfeervol ingericht. UItstekende wijnen en prima bediening. De eigenaar maakt bij alle tafels een praatje. Enige aandachtspunt: de akoestiek. Dit restaurant is een aanwinst voor de stad Den Haag. We gaan hier zeker terugkomen.

Robert /26-12-1016
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Mooi ingericht restaurant met nette open keuken, vriendelijk personeel, relaxte sfeer en heerlijke champagne. De andere geserveerde wijnen waren ook lekker, maar sloten niet echt aan op de gerechten. De riesling bij de fazant botste bijvoorbeeld met de vettigheid van de rillette (deed het wel erg goed met de amandelen). Verder vond ik het eten net wat te eenvoudig naar mijn smaak (zeker voor de prijs). Verder is het niet zo handig om de saus uit te schenken over het mooi krokant gebakken stukje brood op de heek, dat daardoor dus niet meer krokant is.

Al met al: prima restaurant om relaxed te dineren. Dat komt vooral door de goede sfeer en het toppersoneel.
Pvdende V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gewoon een fijn restaurant om heerlijk te eten. Vergeet vooral niet te vragen naar het handgeschreven wijnboekje naast wijnmenue. Hier vind je de topwijnen.
André T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteren bij Publique gegeten. De vijf gerechten waren niet groot maar wel lekker. Voorgerecht viskoek, tussengerecht uiensoep & groene risotto met cookie, hoofdgerecht runderlende en nagerecht gember met ijs. Vriendelijke bediening en gezellig sfeer.
Aimée K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance! Bediening was iets afgeleid door drukte.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Smakelijke gerechten, prima wijn, goede bediening in een aangename zakelijke omgeving. Wij komen hier terug.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Eten was ok maar stond niet in verhouding met prijs wat ook vooral gold voor de wijn. Werden regelmatig gestoord-met uiteraard aardige bedoelingen-maar was zeer storend zeker omdat de meneer graag zijn eigen verhaal over wijn wilde vertellen. Daarnaast een aanbeveling -een tussengerecht kaas- maar zonder melding van hoe en wat en kosten. Rekening was buitensporig hoog en op moment we er van zeiden, was werkelijk enige mededeling " maar dat kan toch geen verrassing voor u zijn?". Kortom ok eten maar prijs buitensporig
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Boven verwachting goed. Zaak zag er leuk uit van buiten en de website en menukaart zagen er ook goed uit. Maar desondanks werden onze verwachtingen overtroffen. Erg mooi ingerichte zaak, met open keuken, veel koper, mooie kast tegen de wand met flessen en karaffen. Eerst een apperitiefje op terras genomen, uitgebreide gin- tonic kaart! Leuk menu, en vooral ook dat er naast de vaste gerechten, dagelijks wisselende gerechten en menu's zijn. De (jonge) eigenaar weet goed waar hij het over heeft, qua wijn, qua eten en zelfs mbt het glaswerk. Goede professionele bediening en keukenbrigade. Door de open keuken konden we zien hoe er gewerkt werd en hoe de gerechten opgemaakt werden. De gerechten waren heerlijk. Vooraf de kalfstartaar met kwarteleitjes en piccalilly. Erg smakelijk en mooi opgemaakt. Als hoofdgerecht de sukade met mooi opgemaakt bord met auberginepuree en een heerlijke smokey bearnaisesaus. Als dessert peche melba, lekkere perzik, en vooral de frambozenpastille was een aangename verrassing. Bij de koffie een zelfgemaakte madeleine. Al met al heerlijk gegeten in een leuke zaak met vriendelijke bediening, hier komen we zeker vaker terug.
Daniel W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gister samen met een vriend gegeten bij publique, we wisten van tevoren waar we aan gingen beginnen, via mond op mond reclame gehoord dat dit toch wel een aanrader is zeker door het terras wat zich op een erg leuk plein bevind. De service was erg attent, het leuke was dat we de wijnen ingeschonken kregen maar nog niet waarom het goed bijpassende wijn was. Dat was het hele verrassingselement, verder viel mij op dat er toch vooral oudere heren en dames werkte, dit zorgt voor een erg professionele service (op de goede manier!) Al met al een top avond gehad!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het ziet er erg feestelijk uit. De akoestiek is een ramp. bediening erg vriendelijk. De 6 gangen van de chef is smakelijk maar niet bijzonder. De bijpassende wijnen goed maar niet spectaculair. Prijs-kwaliteit verhouding is hier echt uit balans, te duur voor wat je eet. Heb overigens een prima avond gehad.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Een erg leuk restaurant met heerlijk eten. Buiten op het terras zit je heerlijk. De bediening is enthousiast en welingelicht.

Maar er zijn wel een paar minpuntjes: Ondanks dat de bediening eerlijk zegt wat ze doen, proberen ze je wel constant extra dingen aan te smeren. Verder is de prijs-kwaliteitverhouding zoek: Het eten is goed, maar je betaalt hier evenveel als in een sterrenzaak.

Hoe dan ook: Aanrader als je een keer wat te vieren hebt en je getrakteerd wordt!
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Mooi ingerichte zaak. Vriendelijke en professionele bediening. Wij kozen het 3 gangen verrassingsmenu voor €38,- pp met een wijnarrangement voor €22,50 pp. Na een heel klein voorgerechtje (ik dacht eerst dat het een amuse was, maar daar doet Publique niet aan) was het hoofdgerecht een, overigens goed smakend kipfiletje. Vind ik een beetje armoedig kipfilet in een menu voor €38,-.
De wijn bij het voorgerecht bleek een huiswijn die voor €4,75 op de kaart staat. Dat betekent €17,75 voor een glas rood en een glas madeira. De rode wijn was erg lekker, maar de prijs is te dol.
Kwint H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Wat een leuke middag. Enigszins verdwaald op het Ana Palownaplein beland bij Publique. We waren met de twee jongste kinderen en terras en restaurant leek uitnodigend. Helaas... 1e keer dat we er kwamen het smaakt naar veel meer. geen gasten binnen alleen ons. Open keuken, had twee gangen lunchmenu (calamaris gevuld met gamba, allerlei tomaten werkelijk super gerecht - hoofd hoen met allerlei lentegroenten) rest zalm mi-cuit en voortreffelijke deserts die door de kok samen met de kinderen zijn bereid. Ze hebben het er nog over- zo leuk. We komen zeker een keer terug in de avond!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gisteren ter ere van een vrijgezellendag verrukkelijk gegeten bij Publique. De tafel zag er mooi gedekt uit, net als de rest van het restaurt, zeer sfeervol.
Het personeel is kundig, vriendelijk en behulpzaam.

Een erg fijne avond gehad, een aanrader voor mensen die van lekker eten houden je een mooie omgeving. Ik kom zeker terug!
Felix G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Fijn luxueus restaurant met genoeg ruimte aan en tussen de tafels. Prettige bar voor een aperitief, ze doen heerlijke gin cocktails. Het eten was heerlijk, een kaart met genoeg variëteit maar gelukkig beperkt. Een enorme hamburger voor de grote eter maar ook een heerlijk visgerecht voor de fijnproever. Goede wijn, nog betere whiskey en super service. Een heerlijke avond uit.