Publique

Anna Paulownaplein 4 2518 BK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Publique

Ruik de zee

Dit is zo'n restaurant waar je niet zomaar langsloopt. Publique is een restaurant vlakbij de Scheveningse bosjes waar je de meeuwen kunt horen en de zee kunt ruiken. Net ver genoeg van het centrum om los te zijn van de drukte en dichtbij genoeg om hier na het diner naartoe te lopen. Bij Publique staan ze bekend om de fantasierijke creaties op je bord, het mooie en trendy interieur met glas in lood op de ramen en het lekkere menu met likeur toe. Geniet van culinair Den Haag bij restaurant Publique!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Publique

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Dit is een ontdekking! Dinsdag 30 april met z'n zessen een fantastische avond gehad. Viergangenmenu met twee echt verrassende amuses. Creatief eten maar niet overdreven, echt alles tot in de perfectie klaargemaakt en schitterend gepresenteerd. Bediening heel prettig en relaxt, allemaal jonge mensen die hun vak verstaan. En een opvallend smaakvol ingerichte zaak, waar ik graag vaker zal komen.

Als ik één opbouwend kritiekpuntje mag noemen: het wijnarrangement is een beetje karakterloos. Zelfs de Mâcon-Villages, een van mijn favoriete wijnen, viel tegen en ging reddeloos verloren bij al die mooie smaken van het eten. Volgende keer maar zelf een mooie fles uitkiezen. Met de relatief nette prijzen van de menu's kan dat er best af...
Josine H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eerste keer Publique en zeker niet de laatste. Als aperitief wijn, oesters & jamon aan de bar. Daarna aan tafel voor het Restaurantweek 3 gangen menu met extra gang (kaas) + een heerlijke amuse vooraf. Alle borden worden mooi opgemaakt. Medewerkers zijn kundig en hartelijk en hebben oog voor detail. Goede sfeer in trendy interieur. Prijs kwaliteit verhouding goed.
NHW1234 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Samen met mijn vader hier gegeten, het 6-gangen menu met passend wijnarrangement. Het was werkelijk heerlijk. Voor mij iets te veel, maar dat krijg je met 6 gangen.
De bediening is buitengewoon, hier weten ze echt wat service en gastvrijheid betekent. Je wordt echt in de watten gelegd.
Publique behoort echt tot een van de beste restaurants in Den Haag.
anne-li S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Ik ben afgelopen week bij Publique wezen eten. Fijne sfeer, goede bediening, voelde fijntjes aan wat we wilde. We namen het 3 gangen menu, met heerlijke bijpassende wijnen. Een aanrader!
ton P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vorige week hier gegeten. Het eten is wel oké, maar je krijgt wel erg weinig vlees/vis voor je geld.
Bijvoorbeeld voorgerecht "kabeljauw" : 3 stukjes van 1x2cm, daarbij nog 3 kroketballetjes kabeljauw van ca. 3 cm., kost € 15. Hoofdgerecht "lam" kost €25 en bestaat uit 3 proeverijtjes van lam van nog geen 75 gram. Daarbij was het oorverdovend lawaaiig en wordt je jas wel aangenomen, maar als je weg gaat moet je zelf zoeken waar die is??
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Aardige zaak om een keer te eten. Alles middelmatig behalve het lawaai, maar dat kwam voornamelijk door een luidruchtige groep.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wij eten zeer regelmatig bij Publique en vanaf het moment van binnen komen worden wij blij.
Mooi sfeervol restaurant en een vriendelijke ontvangst
Een aperitive al dan niet met oesters aan de bar en daarna het steeds wisselende 3 gangen menu of het tasting menu.
Wat de laatste keer nieuw was is dat we werden verrast met een heerlijke amuse aan tafel als kadootje uit de keuken.
Hoe de borden zijn opgemaakt zijn schilderijtjes en de smaak is voortreffelijk.
Een goede passende wijn erbij en alles klopt. Zelfs de huiswijn is van uistekende kwaliteit.
Kortom een aanrader op het gezelligste plein van Den Haag.
P V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Kwaliteit van de gerechten is prima , maar in verhouding tot de prijs te duur !
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Hier samen tijdens de restaurantweek gegeten. Alle gerechten waren gewoon goed, maar wat ons betreft net niet speciaal genoeg. Dit komt misschien ook doordat we niet zo'n fan zijn van buikspek, wat het hoofdgerecht was.

Vriendelijke bediening, maar qua prijs-kwaliteit en de grote hoeveelheid goede alternatieve restaurants zouden we dit niet per aanraden. Inrichting is daarentegen wel heel leuk en sfeervol.
johan W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het was een super-avond met prima bediening, flexibele omgang met de menukaart.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Vanavond genoten van een heerlijk 3 gangen menu, met heerlijke bijpassende wijnen. Hoewel het een doordeweekse dag was, was het bijna helemaal vol.
Het is echt een super gezellige locatie. Interieur is trendy, gezellig en warm.
Prima attente bediening.
Echt een aanwinst voor Den Haag.
AANRADER!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
15 februari gegeten met 5 personen, 3 gangen menu was van goede kwaliteit en smaak. Jammer dat overijverige bediening de wijnglazen weghaalde terwijl er nog een halve fles in de koeler stond.
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Ons ingeschreven voor de proeverij van de nieuwe gerechten op de kaart. Ontvangst zeer correct en vriendelijk.
Behalve fraai is het restaurant ook gezellig mede door de prachtige, originele lampen. Aangenaam servies en glaswerk. De open keuken oogt goed.
Het restaurant raakte totaal bezet maar daar leden we niet onder, de bediening bleef prima. Ook de timing van de gerechten. Er werd zeer hard gewerkt maar men bleef korrekt. Het is kundig personeel.
We kregen 6 mooie kleine gerechtjes, een afspiegeling van de kaart: 3 voorgerechtjes en 3 hoofdgerechtjes, 3 om 3, vlees en vis. Het heeft ons zeer verrast, zo maakten we kennis met het nieuwe menu.. Goede smaken w.o. mooi en smaakvol schenkelvlees, griet, inktvis en eend. De bijgerechtjes in de vorm van groente e.d. waren heel smakelijk en mooi weergegeven. Wij gaan zéker binnenkort deze gerechten in het groot proberen. Wat de wijnen betreft: De 'huis'champagne is goed, de witte wijn idem, één minpuntje: de (zeer aardige) ober raadde mij een glas Cote du Rhône aan, deze beviel me niet, vrij zure afdronk. We eindigden met een prachtig stukje cake met bijzondere smaken.
We hadden een heel fijne en smakelijke avond. Prijs/kwaliteit in orde.
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Mooi gepresenteerde gerechten maar het zou royaler mogen .De kosten van het palet maken rechtvaardigen de kosten ,maar de hoeveelheid eten is schamel ,Prachtig voorgerecht maar achterafgezien was het een dieet maaltijd.De kwaliteit is top maar de kwantiteit is pover ,iets groter gerecht zijn niet de kosten .
Deze zaak is top in de dop .Wij betwijfelen of er 2,5 ons eten voor de lunch is geserveerd ,dat is onvoldoende .
Toch komen graag terug voor een herkansing .
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Opnieuw genoten van dit restaurant. Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Creatieve goed smakende gerechten. Sfeervol ingericht. UItstekende wijnen en prima bediening. De eigenaar maakt bij alle tafels een praatje. Enige aandachtspunt: de akoestiek. Dit restaurant is een aanwinst voor de stad Den Haag. We gaan hier zeker terugkomen.

Robert /26-12-1016
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Mooi ingericht restaurant met nette open keuken, vriendelijk personeel, relaxte sfeer en heerlijke champagne. De andere geserveerde wijnen waren ook lekker, maar sloten niet echt aan op de gerechten. De riesling bij de fazant botste bijvoorbeeld met de vettigheid van de rillette (deed het wel erg goed met de amandelen). Verder vond ik het eten net wat te eenvoudig naar mijn smaak (zeker voor de prijs). Verder is het niet zo handig om de saus uit te schenken over het mooi krokant gebakken stukje brood op de heek, dat daardoor dus niet meer krokant is.

Al met al: prima restaurant om relaxed te dineren. Dat komt vooral door de goede sfeer en het toppersoneel.
Pvdende V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gewoon een fijn restaurant om heerlijk te eten. Vergeet vooral niet te vragen naar het handgeschreven wijnboekje naast wijnmenue. Hier vind je de topwijnen.
André T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteren bij Publique gegeten. De vijf gerechten waren niet groot maar wel lekker. Voorgerecht viskoek, tussengerecht uiensoep & groene risotto met cookie, hoofdgerecht runderlende en nagerecht gember met ijs. Vriendelijke bediening en gezellig sfeer.
Aimée K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance! Bediening was iets afgeleid door drukte.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Smakelijke gerechten, prima wijn, goede bediening in een aangename zakelijke omgeving. Wij komen hier terug.