Publique

Anna Paulownaplein 4 2518 BK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Publique

Ruik de zee

Dit is zo'n restaurant waar je niet zomaar langsloopt. Publique is een restaurant vlakbij de Scheveningse bosjes waar je de meeuwen kunt horen en de zee kunt ruiken. Net ver genoeg van het centrum om los te zijn van de drukte en dichtbij genoeg om hier na het diner naartoe te lopen. Bij Publique staan ze bekend om de fantasierijke creaties op je bord, het mooie en trendy interieur met glas in lood op de ramen en het lekkere menu met likeur toe. Geniet van culinair Den Haag bij restaurant Publique!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Publique

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Publique

Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten, ben hier eerder geweest en was toen aangenaam verrast door zowel het eten als de prettige bediening. Helaas viel de bediening gisteren erg tegen. Deze dame had er klaarblijkelijk geen zin in. Wij voelden ons bezwaard iets te vragen, er kwam tekst nog uitleg bij de diverse gerechten. Na betaling werd er geen gedag meer gezegd. Kortom geen professionele houding die je wel verwacht van zo'n restaurant.
Duco R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Mooie inrichting en een prachtig inkijkje in de keuken. Lekkere en originele gerechten die precies niet té bijzonder zijn. Twee puntjes van kritiek: de bediening liet enkele malen te wensen over (erg lang wachten met opnemen bestelling, niet iedereen bijschenken, verkeerde gerechten voorzetten) en het niveau van 'overselling' is vrij stevig (om de gesneden ham als aperitief kan men nauwelijks heen).
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Altijd een genot om hier een hapje te eten! Dit keer kwamen we voor de proeverij van 6 gangen. De verschillende gerechten kwamen zoals we gewend zijn prachtig opgemaakt met verassende combinaties en op het juiste tempo geserveerd. Het enige puntje wat ik aan te merken heb, is dat ik de bank persoonlijk wat ongemakkelijk vind zitten. Als je gebruik wilt maken van de rugsteun zit je, door een m.i. vrij lange tweepersoonstafel, te ver van je tafelgenoot verwijderd om elkaar goed te kunnen verstaan. Daarentegen kan je wel leunen op de tafel en heb je nog genoeg ruimte voor de gerechten en glazen :-) Super avondje gehad!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vooraf een drankje aan de mooie bar. Leuk borrelkaartje met oa Oloroso sherry (zie je helaas niet vaak) en Gin-Tonics. Vriendelijk en vakkundig personeel, ze weten waar ze over praten en de eigenaar adviseert goede wijnen. Heerlijke gerechten, goed van smaak, leuke combinaties en erg mooi opgediend. Wij aten de pastrami van sucade en kip vadouvan vooraf en als hoofd de longhaas. Allemaal heerlijk. Inrichting is erg mooi, en zeker ook erg leuk met de open keuken. Kortom een prima avond.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Nadat we veel te lang moesten wachten op ons 1e drankje revancheerde de brigade met een heerlijk 6-gangen diner met bijpassend wijnarrangement.
Prima prijs-kwaliteit.
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
het is iedere keer weer een verrassing.
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Dit is een restaurant waar je graag over wilt vertellen aan je vrienden.Het is geweldige.
Emily M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wat een geweldig restaurant. Ik heb heerlijk gegeten, in een gezellige sfeer met een heel ardige bedienaar. De chef is echt brilliant! Al zijn gerechten waren een perfecte combinatie tussen smaken en texturen. Zeker onverwacht combinaties van smaken die een bijzonder en buiten gewoon heerlijk gerecht maken. Mijn aanrad is bestel een van de 4 of 6 gangen menus en laat de chef de gerechten kiezen, de jongens in de keuken weten precies wat ze aan doen zijn. HEERLIJK!
karel M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
mooi restaurant eten zijn goed opgemaakt goede service wat wij hebben besteld was heel goed bevallen locatie is goed wij komen terug
D T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Top ervaring gehad bij Publique. Mooie gerechten, heerlijke wijnen en goede bediening die weten waar ze het over hebben. Dat geeft de avond wat extra's.
Anne-Claire S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Met 4 personen gegeten bij dit restaurant. Ontvangst was vriendelijk. Lekkere start met oesters en blini's. De gerechten van het menu waren lekker maar niet super verrassend qua samenstelling of smaak. Wel mooi en verzorgd opgemaakt. Fijne avond gehad.
Guido J. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Op een zwoele zomeravond op het terras gegeten met 4 personen. Prima ervaring.

Vooraf een heerlijke jamon en een paar Gillardeau's bij het aperitief. Genieten

Haring vooraf en hoofdgerechten varierend van blauw hoen, long haas en griet en een persoon met de zwezerik dat hier als tussengerecht geld als hoofdgerecht. Daarbij dronken een zeer prettige Viognier van het huis.

Een klein minpuntje. Iemand op dit forum klaagt dat de gerechten soms miniscuul zijn en dat vond ik van de haring....3 kleine stukjes...nog geen kwart van een haring....staat een beetje in tegenstelling tot de naar verhouding grote Gillardeau's.

Overigens zie je zelden zulk professioneel en vriendelijk personeel als hier.

Al met al mede dankzij het fraaie weer een zeer plezierige avond. Een herhaling waard.
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg lekker gegeten. Mooi opgemaakte gerechtjes met heerlijke smaken. Fijn dat je hier ook warme gerechten kunt bestellen tijdens de lunch.
De bediening is heel attent en met mooi weer kun je hier heerlijk buitenzitten. Een absolute aanrader
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Dit is een ontdekking! Dinsdag 30 april met z'n zessen een fantastische avond gehad. Viergangenmenu met twee echt verrassende amuses. Creatief eten maar niet overdreven, echt alles tot in de perfectie klaargemaakt en schitterend gepresenteerd. Bediening heel prettig en relaxt, allemaal jonge mensen die hun vak verstaan. En een opvallend smaakvol ingerichte zaak, waar ik graag vaker zal komen.

Als ik één opbouwend kritiekpuntje mag noemen: het wijnarrangement is een beetje karakterloos. Zelfs de Mâcon-Villages, een van mijn favoriete wijnen, viel tegen en ging reddeloos verloren bij al die mooie smaken van het eten. Volgende keer maar zelf een mooie fles uitkiezen. Met de relatief nette prijzen van de menu's kan dat er best af...
Josine H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eerste keer Publique en zeker niet de laatste. Als aperitief wijn, oesters & jamon aan de bar. Daarna aan tafel voor het Restaurantweek 3 gangen menu met extra gang (kaas) + een heerlijke amuse vooraf. Alle borden worden mooi opgemaakt. Medewerkers zijn kundig en hartelijk en hebben oog voor detail. Goede sfeer in trendy interieur. Prijs kwaliteit verhouding goed.
NHW1234 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Samen met mijn vader hier gegeten, het 6-gangen menu met passend wijnarrangement. Het was werkelijk heerlijk. Voor mij iets te veel, maar dat krijg je met 6 gangen.
De bediening is buitengewoon, hier weten ze echt wat service en gastvrijheid betekent. Je wordt echt in de watten gelegd.
Publique behoort echt tot een van de beste restaurants in Den Haag.
anne-li S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Ik ben afgelopen week bij Publique wezen eten. Fijne sfeer, goede bediening, voelde fijntjes aan wat we wilde. We namen het 3 gangen menu, met heerlijke bijpassende wijnen. Een aanrader!
ton P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vorige week hier gegeten. Het eten is wel oké, maar je krijgt wel erg weinig vlees/vis voor je geld.
Bijvoorbeeld voorgerecht "kabeljauw" : 3 stukjes van 1x2cm, daarbij nog 3 kroketballetjes kabeljauw van ca. 3 cm., kost € 15. Hoofdgerecht "lam" kost €25 en bestaat uit 3 proeverijtjes van lam van nog geen 75 gram. Daarbij was het oorverdovend lawaaiig en wordt je jas wel aangenomen, maar als je weg gaat moet je zelf zoeken waar die is??
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Aardige zaak om een keer te eten. Alles middelmatig behalve het lawaai, maar dat kwam voornamelijk door een luidruchtige groep.