Publique

Anna Paulownaplein 4 2518 BK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Publique

Ruik de zee

Dit is zo'n restaurant waar je niet zomaar langsloopt. Publique is een restaurant vlakbij de Scheveningse bosjes waar je de meeuwen kunt horen en de zee kunt ruiken. Net ver genoeg van het centrum om los te zijn van de drukte en dichtbij genoeg om hier na het diner naartoe te lopen. Bij Publique staan ze bekend om de fantasierijke creaties op je bord, het mooie en trendy interieur met glas in lood op de ramen en het lekkere menu met likeur toe. Geniet van culinair Den Haag bij restaurant Publique!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Publique

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Publique

erik T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Menu van 4 gangen was lekker, vooral voorgerecht en vlees hoofdgerecht hadden originele smaakcombinatie. Goede prijs - kwaliteit verhouding wijnkaart.
Top en relaxed bediening.
Publique blijft een aanrader voor een heerlijk en gezellig culinair avondje.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wat een ervaring! geweldig! Leuke en gastvrije ontvangst en eerst even genoten van prachtig restaurant! Modern en heel sfeervol en alles in de puntjes verzorgd! Na de placering gestart met een mooi glas wijn en een bijzondere amuse met als thema mais. een mooi begin en we vielen met onze neus in de boter want het was de eerste dag van de nieuwe kaart! we kozen voor het viergangen diner en dar hebben we geen spijt van gekregen! even een paar hoogtepunten, de Cobia in combinatie met krokante tapioca, komkommer, chorizo en dille hangop was goddelijk! ik raad zeker de Argentijnse zee garnaal met onder andere Thaise fruitsalade, koriander en kokos-limoen crème. De US steak vormt een mooie afsluiting van de eerste drie gangen. De afsluitende millionaires cake 2018 was top! Je ziet en voelt de liefde voor vak en gast! de zeer vriendelijke en professionele bediening zorgde voor mooie wijnen die perfect paste bij de gerechten! dank voor de mooie avond en we komen terug! Een aanwinst voor Den Haag!
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heeerlijk gegetenen, zalige wijntjes en super gastvrije service. Wij zijn verwend met ware kunstwerkjes op ons bord met geweldige smaken. Een aanwinst voor Den Haag!
Noortje J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Weer een fantastische avond gehad bij Publique. Niet alleen het eten is heerlijk en tot op de puntjes verzorgd, ook de service een sfeer zijn top!
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een hele mooie zaak met goed en vriendelijk personeel! De wijn was relatief wat aan de prijs, wat de eetgelegenheid ietwat aan de dure kant maakt. Prijs-kwaliteit verhouding van het eten was uitstekend. Ik zou er een volgende keer zeker weer heengaan!
MARTIJN V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Kwaliteit van het eten is -meer dan- uitstekend. Wij waren met onze 2 dochters van 8 en 9 jr oud. Voor de kinderen werden speciale gerechten gemaakt waarbij ze bij de bereiding betrokken werden door het keuken-personeel.
Michelin-waardig qua eten, maar toch een zeer ongedwongen sfeer en uitstekende en vriendelijke bediening.
Gerbrand K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Prachtige inrichting en een goede keuken, de wijnen stellen niet teleur dus een zeer goede keuze voor een avond goed uit eten.
Kwint H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Smakelijke visgerechten, platte Zeeuwse oesters vooraf ook heerlijk. Nagerecht enigszins teleurstellend vergeleken met de rest (tante tartin) vandaar geen zeer goed voor het eten. Wijn prijzig voor het gebodene en niet erg bijzonder (30 euro voor 4 glazen - de wijnen ken ik en komen van de gouden ton die je daar voor tientje kan kopen)
Het eten, de sfeer en bediening geven wel aanleiding keer terug te komen.
lambert K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
goede bediening, goede wijnkennis en goede wijnsuggesties bij de verschillende gangen, al met al een bijzonder leuke avond. aanrader..
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten van de creatieve gerechten. Het wijnarrangement paste er erg goed bij. Een echte aanrader!
rudolf T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zeer gastvrij!
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Allen’s was tot in de laatste details geweldig, een kleine opmerking was , dat het Nogales rumoerig was, waardoor praten moeilijk was
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten, ben hier eerder geweest en was toen aangenaam verrast door zowel het eten als de prettige bediening. Helaas viel de bediening gisteren erg tegen. Deze dame had er klaarblijkelijk geen zin in. Wij voelden ons bezwaard iets te vragen, er kwam tekst nog uitleg bij de diverse gerechten. Na betaling werd er geen gedag meer gezegd. Kortom geen professionele houding die je wel verwacht van zo'n restaurant.
Duco R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. We kregen een 5-gangen verassings menu: sashimi van cobia, zwezerik, short-rib, kaas en chocolade tuintje. Alles was erg mooi opgemaakt en smaakte erg goed. De wijnen die we dronken waren ook heerlijk. Zeker aan te raden dit restaurant!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Mooie inrichting en een prachtig inkijkje in de keuken. Lekkere en originele gerechten die precies niet té bijzonder zijn. Twee puntjes van kritiek: de bediening liet enkele malen te wensen over (erg lang wachten met opnemen bestelling, niet iedereen bijschenken, verkeerde gerechten voorzetten) en het niveau van 'overselling' is vrij stevig (om de gesneden ham als aperitief kan men nauwelijks heen).
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Altijd een genot om hier een hapje te eten! Dit keer kwamen we voor de proeverij van 6 gangen. De verschillende gerechten kwamen zoals we gewend zijn prachtig opgemaakt met verassende combinaties en op het juiste tempo geserveerd. Het enige puntje wat ik aan te merken heb, is dat ik de bank persoonlijk wat ongemakkelijk vind zitten. Als je gebruik wilt maken van de rugsteun zit je, door een m.i. vrij lange tweepersoonstafel, te ver van je tafelgenoot verwijderd om elkaar goed te kunnen verstaan. Daarentegen kan je wel leunen op de tafel en heb je nog genoeg ruimte voor de gerechten en glazen :-) Super avondje gehad!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vooraf een drankje aan de mooie bar. Leuk borrelkaartje met oa Oloroso sherry (zie je helaas niet vaak) en Gin-Tonics. Vriendelijk en vakkundig personeel, ze weten waar ze over praten en de eigenaar adviseert goede wijnen. Heerlijke gerechten, goed van smaak, leuke combinaties en erg mooi opgediend. Wij aten de pastrami van sucade en kip vadouvan vooraf en als hoofd de longhaas. Allemaal heerlijk. Inrichting is erg mooi, en zeker ook erg leuk met de open keuken. Kortom een prima avond.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Nadat we veel te lang moesten wachten op ons 1e drankje revancheerde de brigade met een heerlijk 6-gangen diner met bijpassend wijnarrangement.
Prima prijs-kwaliteit.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
het is iedere keer weer een verrassing.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Dit is een restaurant waar je graag over wilt vertellen aan je vrienden.Het is geweldige.