Publiek Food & Drinks

Markt 20 5611 EC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Publiek Food & Drinks

Als je de Eindhovense markt eens vanaf een andere kant wilt bekijken, dan moet je naar het gezellige eetcafé 'Publiek'. Deze parel met prachtig uitzicht op de markt van Eindhoven bouwt al jaar en dag aan een stevige reputatie.

Het is zo'n plek waar je net zo graag dineert als dat je er borrelt. De kaart combineert enkele klassiekers - zoals het langzaam gegaarde Brabants beenhammetje met honing en mosterdsaus - met een verfrissende en verrassende seizoensgebonden kaart. Bovendien kun je bij Publiek niet enkel voor de lunch en het diner, maar ook voor het ontbijt terecht.

Heb je iets te vieren? Ook dat is geen probleem. Publiek geeft je niet alleen een uniek kader, maar ook een speciaal, aangepast menu. Bijzonder is verder ook het 'Quizdiner', zonder meer een originele vondst. Op stap in Eindhoven? Ga dan naar Publiek voor een unieke ervaring.

Meer informatie over restaurant Publiek Food & Drinks

Na aankomst op station Eindhoven de bordjes 'centrum' volgen en binnen 5 min zit je al op ons terras of aan de bar!

Jouw recensie over het restaurant Publiek Food & Drinks

Britte B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig, lekker eten.
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Geweldig!! Heerlijk gegeten goede service en leuke sfeer!! Hoef niet lang te wachten op eten en drinken. Zeker een aanrader!!
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs! Wat mij betreft de beste zaak op de Markt in Eindhoven qua kwaliteit eten en service.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ik heb nog nooit zo slecht gegeten en lang moeten wachten op een zeer eenvoudig besteld broodje!!
Bijna een uur moeten wachten super slecht en geen aanrader!!
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Al meerdere malen hier gegeten, deze keer met een groot gezelschap. Gelukkig was dat geen probleem. Het eten is hier altijd goed, enige minpuntje is dat de vegetariers in vergelijking met de vleeseters wel erg weinig keus hebben. De bediening was echt super, een hartstikke spontaan en vrolijk meisje, dat zich niet afstandelijk hield maar echt interesse in onze groep toonde. Omdat we met zo'n grote groep waren zaten we erg dicht op elkaar, maar meestal kan je er goed zitten op een gezellig terras. Binnen is het niet zo groot maar ook daar is het gezellig.
Antonius D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Vorige week hier met mijn vrouw gegeten, een keer de andere kant van de Markt proberen, wat ons uitstekend is bevallen. Net buiten de drukte werden we vriendelijk ontvangen door het personeel. Het decor dat aan als een oud bruin café. Zelfs de bedrijfsleider met een grote baard voldoet aan dit type café. Ik had besloten de Brabantse burger te eten met een speciaal biertje. Prima kwaliteit-prijs verhouding. Mijn vrouw nam de salade met geitenkaas. Voor een hapje eten is dit tentje een aanrader.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Voordat ik een lezing ging houden wilde ik een hapje eten in Eindhoven. Ik kwam hier terecht. Het interieur ademt de sfeer van een bruine kroeg, wel gezellig. er is een eenvoudige kaart met leuke gerechten. Ik bestelde een lunchsalade met geitenkaas en walnoten. Daarbij een portie grote garnalen, geblust met room en sherry. Een goede combi, samen een licht gerecht, een mooie portie. De bediening was vlot. Prima plek!
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
We kwamen hier eigenlijk alleen binnen voor een biertje, maar werden verleid door de Tapasschotel. Die was voortreffelijk, lekkere serranoham, inktvisringen en gamba's precies juiste bite. Vriendelijke bediening aan de bar, en leuke sfeer. Volgende keer gaan we voor het hele menu!
Revieweronbekend .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Fantastische avond gehad bij Publiek, het decor is geweldig, sfeer erg gezellig, eten (de steak vd week; eend) lekker, vers en van goede kwaliteit en de service top. Ze hebben de hele avond, van het borrelmoment tot het toetje goed voor ons gezorgd. Hier komen we snel nog eens terug!
Rocco D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Lekker buiten een setje heerlijke spare ribbekens voor een schappelijke prijs op een van de mooiste plekken van Eindhoven
mrhk2000 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Spareribs en gebakken sliptong gegegten.

De sliptong leek niet vers en de opmaak was ook erg slecht. Zo lag de friet onder de vis en bovenop de vis lagen gebakken vruchtjes.
awh .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Wij kwamen terug met zes personen en hadden een gezellige avond. Vooraf een aspergessoep en verder pasta met gamba's, ravioli, vispannetje, steak van de week en de publiekswissel, allemaal even smaakvol. Service is uitstekend want toen onverwacht een grote bestelling van het terras volgde werden wij ervan verwittigd dat ons eten mogelijk iets langer zou kunnen duren, wat overigens reuze meeviel. Met een aantal voorstellingen in het Muziekgebouw in het verschiet komen wij hier vaker eten!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Samen de Tapas schotel besteld. Erg lekker en perfect om te delen. Daarna de burger a la publiek besteld, goed stuk veel dat lekker was bereid en goed op smaak was. Bediening was goed. Decor zag er goed uit, precies wat je mag verwachten van een bruin cafe. Goede combinatie voor een schappelijke prijs. Aanrader dus.
IlseF .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Goed eten voor een hele schappelijke prijs. Aspergesoep was erg lekker. Bediening vriendelijk en correct. hier zullen we zeker vaker terecht komen als we in Eindhoven zijn.
Evels .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Lekkere huisgemaakte burger met frietjes gegeten. De aanbieding was donderdag 'Burgerdag', 10 euro incl. een Belgisch speciaalbier. De salade (droge sla) viel tegen. Bediening erg netjes, niet opdringerig, wel correct. Ze haalden niet meteen alles van tafel, dat vonden we prettig. Heel gezellig interieur, a la bruin cafe. Dus alleen een dressinkje voor de salade o.i.d. en het is perfect!
Beterp .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
We zijn hier een aantal keer voorbij gelopen. Het ligt een beetje verstopt op de markt in Eindhoven.
Lekker uit de drukte maar toch gezellig. Prima gegeten, goede prijs en erg leuk personeel.
Een uitgebreide Belgische georiënteerde bierkaart maakte de avond compleet.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Zojuist heerlijk gegeten op het terras. De specialiteit van de dag was heerlijk en ook de malse varkenshaas was inderdaad zoals beschreven. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen, kregen zeer snel de gewenste gerechten en drankjes en de bediening was hartelijk en professioneel. Een aanrader voor een heerlijke maaltijd op de markt, zeker door de gunstige prijs/kwaliteit-verhouding. We hebben heerlijk gegeten!