Pub Henry VIII

Dinsdag 16:00 - 21:00
Woensdag t/m Zondag

LongTallErnie .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Met z'n tweetjes in Valkenburg. In de wirwar van restaurantjes terecht gekomen bij Pub Henry VIII. Geen spijt van gehad. Zeer vriendelijke bediening. De ober wist weinig van wijnen, maar er is toch maar 1 rode wijn. Een Primitivo uit Puglia. Op zich prima wijntje. De steak Paris medium was goed van smaak en mals. Herman den Blijker zou er anders over denken, maar wij hebben er van genoten. Lekkere saus met champignons, zoete aardappeltjes, paprika, courgettes en paprika. Lekker.
Na afloop lekker bakkie koffie en de avond op een verwarmd sfeervol terras afgesloten met een ijskoude limoncello.
Als je ee tich bent...
Michel79 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Wat een enthousiaste bediening! Daarnaast was het eten heerlijk, 1 nadeel... het is teveel. Het bierenassortiment geeft veel keuze. Echte pubomgeving, dus nog lekker na zitten.
Kritische2015 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Net lekker op het terras gezeten. Helaas was het eten niet om naar huis te schrijven. Veel uien in de gerechten. We hadden geen uien soep bestel. Vlees rauw. Terwijl we medium hadden besteld. Veder wel het ter kennis geven dat we niet tevreden waren over het vlees. Maar hier werd geen aandacht aan besteed. Jammer hier komen we nooit meer terug.
Kippetje04 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Super gastvrij ontvangen, wát een leuke bediening hier! Het eten was prima (wij hadden als voorgerecht de vleestapas en als hoofdgerecht Steak de Paris), maar niet buitengewoon. Na afloop een lekker bakje koffie met een bonbonnetje, kleedje erbij en lekker mensen kijken. 's Avonds nog even naar binnen voor een lekker biertje en mooie muziek. Al met al toch een aanrader!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Vandaag super gastvrij ontvangen. We kwamen vanmiddag na een heftige regenbui kletsnat binnen met onze kleine kinderen en spontaan werd aangeboden om de kleren in de droger te doen. Wat een top service!! En ook nog eens heerlijk gelunched.
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Zeer goed gegeten bij Pub Henry VIII. Gezellige pub met een mooi bierassortiment. Goede en eenvoudige kaart, precies wat je mag verwachten van een pub. Het vlees was goed bereid, alleen jammer dat er, ondanks mijn nadrukkelijke wens om geen paprika in mijn gerecht te verwerken, toch twee indrukwekkende plakken paprika onder mijn vlees waren geschoven... vlug verwijderd en doorgegeten. Lekkere friet, flinke porties en goede prijs/kwaliteit verhouding.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Na een stukje fietsen aangekomen in Valkenburg. Tijd voor de lunch! Uitgekomen bij Pub Henry VIII. De mogelijkheden qua gerechten waren divers, maar helaas allemaal wel weer redelijk standaard, en niet onderscheidend. (Maar ja, dat was de verwachting ook niet.) De salade was zeker voldoende........ Qua portie dan. Het was namelijk een behoorlijke hap. Echter enkele slablaadjes leken op het oog wat aangetast; wat bij ons de indruk van een "verse" salade wegnam; het bord kwam niet geheel leeg. De saté was minder massaal, in vergelijking met de salade; Het smaakte zoals je kunt verwachten, en het vlees was goed, echter het bak brood was in elkaar gedrukt door het doorsnijden, wat ik altijd erg jammer vind; het staat slordig en smaakt gewoon minder.
De frietjes waren wat te vet.
Ondanks de redelijke ogende prijzen voel je je dan toch wat bekocht; niet geheel waar voor het geld.
Verder wel een prettig relaxte en vriendelijke bediening en een goede sfeer. Het was gezellig druk op het terras en iedereen leek met veel genoegen een drankje te drinken en/of te lunchen.
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
de pub is echt een heel gezellig eetcafé. Vriendelijke bediening en ook snel het heeft een knusse inrichting en is binnen ook donker. Lekker biertje en prima wijn. Het eten is goed en prijskwaliteit ook top. Gezellig terras zeker de moeite waard om eens gezellig wat te drinken en te eten.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Na een dagje door Valkenburg slenteren deze mooie pub binnen gestapt. Gelijk vriendelijk ontvangen door de bediening. Simpele menukaart maar wel het gene wat je verwacht. Gekozen voor de schnitzel (zelf gepaneerd) en de fish and chips. Goede kwaliteit en ruime porties.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Heel gezellig eetcafe waar je voelt dat je welkom bent. Vriendelijke bediening en knusse inrichting. Lekker biertje en prima wijn. Het eten is goed. Ik had sateh en deze was lekker pittig en meer dan genoeg. Precies wat je graag wilt hebben in dit soort gelegenheid.
Andrea R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Leuke pub in het centrum van Valkenburg. De plafonds zijn bedekt met oude deuren, erg uniek! De kastelein was bijzonder attent en hartelijk, wat het eten daar tot een feestje maakte. Hij raadde ons aan een tapasvoorgerecht te delen omdat het zo veel was, en daar waren we erg blij mee, we hadden nu nog steeds moeite om het toetje (een heel aardig kaasplankje) op te krijgen. Hoofdgerechten zijn eenvoudig maar lekker.