Pub Coco's Outback

Thorbeckeplein 8-12 1017 CS Amsterdam Nederland Kaart
31-206272423

Over restaurant Pub Coco's Outback

Burgers en bier ‘down under’

Midden op het Rembrandtplein, te midden van vele bars en restaurants, vind je Coco’s Outback. Een echte pub, maar dan wel van Australische afkomst! Of je nou binnen in de gezellige bar bevindt, of buiten op het terras, door de bruisende locatie is er bij Coco’s altijd wat te zien en beleven. Met trots serveren ze je stevige ‘burgers & ribs’ en een flinke dosis Australische gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Pub Coco's Outback

6,6
6,6
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Was heel benieuwd naar de kangoeroeburger aangezien deze door vrienden werd aangeraden, echter hebben we deze dag na ongeveer een uur en een kwartier wachten een droge hap voorgeschoteld gekregen. Werd wel netjes van de rekening gehaald. Bediening was vriendelijk, maar helaas niet erg vlot (understatement). Zeer teleurstellend!
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Gisteravond met een klein gezelschap gaan eten op aanraden van één van de tafelgenoten. Er hangt een ongedwongen, buitenlandse sfeer (lees: personeel in afgeknipte spijkerbroeken). Er komen veel buitenlandse gasten en de bediening spreekt Engels. Zelf de not so huge Kangaroo burger genomen en die kan ik erg aanraden. De pub is erg gericht op toeristen, zo hebben ze veel aanbiedingen voor shotjes, cocktails enzovoort dus het is echt een pub.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Je kunt eigenlijk altijd wel lekker dansen bij Cocos, maar of je hier ook lekker kon eten wat ik erg benieuwd naar. Vanavond met een vriendin hier wezen eten en het was erg geslaagd. De sfeer vind ik sowieso altijd gezellig, je voelt je echt een beetje in het buitenland met de Engelstalige bediening en de outback sfeer. We hadden een lekkere Westmalle triple gedronken en samen de kangaroo pie en chicken pie gedeelt. Ik vond de chicken pie heel erg lekker, lekkere binnenkant, romig en goed van smaak. Alleen was van allebei de pies het bladerdeeg niet helemaal gaar. Ik vond het desondanks nog steeds erg lekker, maar waarschijnlijk hadden ze best wat langer gebakken mogen worden. De frieten waren ook lekker en er werd direct een lekkere Nederlands Mayootje bij geserveerd, toen ik daar om vroeg. Verder zou er een salade bij geserveerd worden en dit was dus blijkbaar in de vorm van zo'n coleslaw met heel veel dressing. Dat is dan weer jammer, vooral veel saus en weinig groen. Maar verder een geslaagd simpel etentje in een nog behoorlijk drukke tent voor op de maandag! Bovendien krijg je maandag 50% korting op de rekening (daarom was het vast zo druk?!) wat het heel aantrekkelijk maakt. Ik kom de volgende keer weer op maandag om nog eens de kangaroo burger te eten!
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Even een hapje in de middag gegeten afgelopen weekend met vrienden. Flinke portie nacho's, helaas geen guacomole maar na aangeven kreeg ik netjes wat extra van de andere dips. De rest had panini's, ook prima. Drinken kwam snel gelukkig. Om half 4 kon ik geen cocktail bestellen omdat het te druk was op het terras zouden ze dat niet aankunnen... vervolgens krijgt iemand paar tafeltjes verderop er wel een... heel vreemd!
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
What you see is what you get. Het is een pub dus pub food it is. Niet heel veel keus op de kaart. Maar een meat pie doet altijd wonderen. Voor onze zoon de kleine burger maar ook die was nog groot. Dochterlief was friet en die heeft met ons mee gegeten. Zowel de vlees als de kop pie heerlijk. Geen culinair hoogstandje maar simple food.
Noelia C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
We have eaten with friends there a few times. Good nachos and burgers and the fish and chips is delicious but biiiig! Cockatails are really good but pricey, just like everywhere in Amsterdam. But there is happy hour, so sometimes is worth going there for dinner while it's happy hour. Good food, big portions, so a good place to share dishes, as it gets too much. It gets too busy on a Saturday eve, so make sure you go early, as Coco's becomes a pub/disco and then it is impossible to eat there.