Pub Aran

Meer informatie over restaurant Pub Aran

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom
Sandy W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Gemoedelijke sfeer, heerlijk eten met ruim voldoende porties. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook voor ontbijt aan te raden!
Ook ideaal als je naar het Leidscheplein gaat. Alles dichtbij.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Lang wachten op onze bestelling, patat lauw, saus smaakte naar plastic, zalm slecht gekruid, bediening had nog nooit van Rivella gehoord en spreekt geen woord Nederlands!!!
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Gelukkig spreken we redelijk Engels, anders kun je in deze zaak met aardige, geduldige bediening geen eten bestellen. We lunchten er met Braziliaanse vrienden op een koude winterdag. De porties zijn enorm, maar de kwaliteit van het eten is benedenmaats. De frites waren oud, droog en duidelijk opnieuw opgepiept. En van die plastic zakje mayo op tafel, die je nauwelijks open krijgt. Eigenlijk maakt het geheel een wat armoedige indruk.
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Voor een concert dat ik hier even een hapje gegeten. Ik kwam echter van de koude kermis thuis. Als maaltijd bestelde een kipsaté met patat. Echter de kipsaté was behoorlijk aangebrand en zwart. Ik gaf dit bij de bedienster aan. Ze zei dat dit zo hoorde. Ik gaf aan dat ik niet gewend ben in Nederland en verband vlees nog ongezond is ook. Ze nam de kipsaté toen toch maar mee naar de keuken terug. Als goedmaker kreeg ik een drankje van het huis (erg netjes). Naar mijn idee waren er ook wel overtuigd dat de kipsaté niet goed was. De tweede kipsaté was ook niet helemaal goed (ook nog zwarte/aangebrande stukjes). Ik heb deze eraf gesneden en de rest opgegeten (had tenslotte een afspraak voor een concert).
Voor een snelle hap ga ik niet meer eten. Ik vond het een aanfluiting. Misschien nog wel een keer iets drinken wat de kroeg vond ik er wel leuk uitzien.