Proust

31-206239145

Meer informatie over restaurant Proust

MCAA .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Afgelopen weekend hier geborreld en de ossenworst besteld. Het was een enorm karige portie en daardoor een bijzonder matige prijs/kwantiteit verhouding. Zonde van het geld dus. Verder een heel gezellig café.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Gezellig eetcafe! Gisteravond hier gegeten met een vriend en zowel mijn beenham als zijn taco vielen erg in de smaak. De bediening deed zowel de tafels als de bar dus dat was minder efficient maar past goed bij het concept.
EVJ .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Prima eetcafe. Eten is smaakvol, decor gezellig. Maar voor een eetcafe allemaal niet heel erg bijzonder. Personeel was afwezig en raadde sommige gerechten van de kaart echt af.....

John Gales .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
gisteren gegeten in dit leuke eetcafe, byzondere smaken als gamba piri piri, en een boter zacht kippetje die werkelijk mals en sappig was, mijn vriendin ging voor de carpaccio en daarna de zeebrasem met antiboise, was werkelijk smaakvol! de bediening was prima, soms een beetje afwezig, maar uiteindelijk een fijne avond.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Eetcafe zoals het hoort. Goede basic kaart, attente bediening en rommelig terras. Hier gegeten bij mooi weer, dus dat scheelt een slok op een borrel. Maar ook binnen vast een prima plek. Geen hoogvlieger, maar dan ga je maar naar de buren (Bordewijk). Goed adresjes voor Noordermarkt vooraf aan avondje uit.
Annelucas .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Afgelopen woensdag hebben we heerlijk gegeten bij café Proust in Amsterdam. Ik vond de in roomboter gebakken sliptong overheerlijk en mijn man heeft zijn vingers afgelikt bij de op bijzondere wijze klaargemaakte gegrilde biefstuk. Compliment voor de kok. We komen hier zeker vaker!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2013
Hier gegeten met een groep collegae. Sfeervol eetcafé op een leuke locatie in Amsterdam. Simpel menu met lekker eten, ik had zelf een kalfsribeye met friet en zomergroenten. Toe een stukje cheesecake. Allemaal niet spectaculair maar gewoon lekker eten. Een leuke restaurant als je een x langs de Noordermarkt loopt en wat wil eten of drinken.
Jweekhart .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Sfeervol, relaxed eetcafe waar je prima terecht kunt voor een eenvoudige maaltijd. Kaart is divers met voor ieder wat wils. Wijnen smaakten goed en het personeel was erg vriendelijk. Omdat wij nog naar de film moesten, kon de keuken zelfs iets eerder open. Wij komen graag nog een keer terug!
Rick Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Na een aantal keer naar binnen te zijn gelopen en een 'nee, we zitten helaas vol' te horen hebben gekregen (niet gereserveerd) nu eindelijk een keer plek! Het zit hier vooral in het weekend vaak vol en de reden is simpel: goedkoop en goed eten en een heerlijke sfeer. De aankleding is warm, je kan er terecht voor een drankje en dus een hapje. Wij hadden beide de saté die overigens prima was. Satesaus wat waterig, maar de frieten en het vlees waren goed. Uitstekende plek voor een snelle hap én met lekkere wijnen (van Grapedistrict).
Denise G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Tja biefstuk, vier vrienden en wat bier. Alles wat ik soms nodig heb op de zaterdagavond en dat gaat ze hier prima af. Niet te duur en niet te pretentieus, maar wel gewoon prima kwaliteit voor een eetcafe. Bediening oogt soms wat flegmatiek, maar ik heb nergens op hoeven wachten, dus mij hoor je niet klagen!
Lisanne J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Ik verwacht altijd vrij weinig van een eetcafe maar dit was boven mijn verwachting. De wijn vond ik matig maar dat is een kwestie van smaak. De bediening was zeer vriendelijk en de prijs is goed
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Goede prijs kwaliteit. Niet duur dus je kan geen sterren maal verwachten. Goede smakelijke hap, die redelijk snel doorkomt. Zelfgemaakte frietjes. Goed eet cafe. Service kan wat beter, personeel is vaak met elkaar bezig of met vriendjes/vriendinnetjes aan de bar.