Proust

Noordermarkt 4 1015 MV Amsterdam Nederland Kaart
31-206239145

Over het restaurant Proust

Aan de oergezellige Noordermarkt in Amsterdam is café Proust te vinden. Geniet in dit café van de topsfeer van de Noord-Jordaan. Iedereen is welkom in dit café waarvan de inrichting te omschrijven is als modern en ontspannen maar zonder hippe pretenties. Buurtbewoners, studenten en toeristen mengen zich hier moeiteloos samen.

Naast de uitgebreide drank- en borrelkaart kan je hier ook heerlijk eten. Of je nu op zoek bent naar een burger of komt voor een uitgebreid, maar zeker betaalbaar, driegangendiner: bij Proust kan je altijd terecht. Dommel weg in de middagzon op het terras of kom op vrijdagavond gezellig borrelen. Dit is Amsterdam op z'n best! Geniet van het moment, geniet bij Proust.

Meer informatie over restaurant Proust