Proto

Rijnkade 5 2406 CA Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Proto

Een waar begrip

Bij Proto vieren ze keer op keer een heerlijk mediterraan feestje. Of je nou komt lunchen of dineren, de zon breekt spontaan door. Het vriendelijke personeel zorgt dat het je aan niets ontbreekt en schenkt met liefde nog een drankje voor je in. Heerlijk eten in een bijzondere ambiance.

Meer informatie over restaurant Proto

• : Parkeerplaats

- Lunch vanaf 12:00

r.couveld .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was bij binnenkomst al een welkom.gevoel en heel vriendelijk personeel.
Het eten was allemaal heerlijk en keurig verzorgd.
De prijs was wel wat aan de hoge kant vond ik maar ik weet nuet wat de normale prijzen hiet zijn,want wij waren met de AH actie en ik denk dat daar de prijs naar aangepast is omdat de 2de gratis was..
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de familie. We werden vlot en vriendelijk geholpen. Leuke inrichting met verschillende hoogtes. Zeker voor herhaling vatbaar!
Sjaak M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten en we zaten bij het raam dat vind ik heel gezellig. Een volgende keer zeker weer.
Echt een aanrader.
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de AH bonnen gegeten hier. Prima menu niets op aan te merken. Meer dan genoeg. Varkenshaas prima gebakken en ruim voldoende.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een fijn en gezellig restaurant. Aardige bediening. Een aanrader.
Wij gingen dineren met een bon van AH. Je komt binnen en hoeft dat niet meer te melden, het is bekend en het daarvoor afgestemde menu werd ons voorgelegd.
Femke1984 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten van het AH-restaurantactiemenu. Lekkere smaken en prima hoeveelheden. Sfeer in restaurant ook goed. Tafeltjes voorin staan wel redelijk dicht op elkaar. Bediening kan er net tussendoor.
Nienke2016 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij waren gisteravond uiteten geweest (twee vriendinnen) met de AH actie.
Het eten was verrukkelijk en een passende wijn gekozen. Complimenten voor de bediening. Zeer gastvrij, spontaan, vriendelijk en oprecht interesse voor de wensen van de klant.
Het eten was zeer goed en enigszins veel (voor ons). Een van ons twee was vegetarisch en daar kon het voorgerecht op aangepast worden.
Uiteindelijk hebben wij met (tip) 25 euro per persoon uitgegeven. Wij voelde ons daar enigszins bezwaard onder aangezien het eten zeer kwalitatief was, met zorg bereid en het personeel echt hard werkt (met plezier).
Wij komen zeker terug naar Proto!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Beoordeling matig is een 6+ Het was niet geheel slecht! De afwerking was een ding. Eten goed, zeker voor een AH actie. Plus punt de doggie bag!
devandertang .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gaan eten via de AH restarnantactie. Voorgerecht met variatie,hoofgerecht keus uit vlees,vis of vegetarisch.Bij desert jammer dat er niet uit ijs gekozen kon worden.Attente bediening en ruime porties.
stefanvaneerde .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Mooie locatie aan de Rijn, tafel aan het raam, erg goed eten en vriendelijke bediening. Vond persoonlijk de muziek niet echt mijn smaak maarja, smaken verschillen :)
Thoma K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een slechte service vanuit de keuken. We zaten om 19.15 uur aan tafel, en om 21.20 uur hadden we nog geen hoofdgerecht. 4 van de 7 personen in ons gezelschap zijn toen opgestapt omdat ze anders te laat op een afspraak kwamen. Uiteindelijk kwam het hoofdgerecht om 21.30 uur voor de overgebleven 3. Schandalig echt. Vriendelijke bediening, maar we moesten wel overal zelf om vragen. Hier gaan we nooit meer heen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gereserveerde tafel was niet tijdig beschikbaar; wachten werd goedgemaakt met drankje van het huis. Prima gedaan!! Het was op een zaterdagavond en het was erg druk.
De hoofdgerechten voor 4 personen kwamen niet tegelijk; 1 gerecht duurde echt veel te lang. Zowel om de bijgerechten en de drankjes moesten we vragen omdat het te lang duurde. De bediening was gewoon niet alert genoeg en dat geeft toch ergernis. Wel is het personeel erg vriendelijk. Het eten was beslist goed en we komen hier al langer. Maar als je voor het eerst komt en dit meemaakt, kom je denk ik niet snel meer terug. En dat is jammer!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Uitgebreide voorgerechten hapjes op een rustieke plank. Vleesschotel zeer goed gevuld en goed bereid. Dessert leuk opgediend, yogurth in een jampotje. Voelden ons zeer op ons gemak en hebben genoten.
Greetje K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening en vriendelijk personeel.
Maxine93 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gister hier gegeten en zeker niet de laatste keer! Wij hadden met twee personen AH Menu en 1 persoon at van de kaart. De kwaliteit van het AH menu was er zeker niet minder om! Genoeg keuze en de parade van diverse koude tapas was top. Ook de hoofdgerechten waren heerlijk (zalm en varkenshaas). Mijn tafelgenoot die van de kaart at had ribeye besteld en ze had in tijden niet zo een lekkere ribeye gegeten! Service was vriendelijk, vlot en attent. Interieur is ook erg mooi geworden na de opknapbeurt. We komen zeker terug!
Alteco .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg lang moeten wachten voordat we een kaart of iets te drinken. Daarna nogmaals moeten vragen waar het bleef. Hetzelfde met het bestelde brood. toen we het brood eenmaal hadden kwam direct het voorgerecht. Ook het hoofdgerecht kwam er weer snel achteraan. Het werd allemaal een beetje afgeraffeld.
cindyrella .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We waren met 8 dames en het eten was voor iedereen lekker. De bediening ook prima. Alleen de (tussen) doorgang naar het restaurant zag er niet uit! Maar goed, de eetzaal zelf was gezellig.
Arlette V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We konden kiezen uit een speciaal geselecteerd AH menu, waarbij alleen het voorgerecht tapas waren (jammer, wij hoopten in een tapasrestaurant ook hiervan te kunnen genieten voor meer dan 1 gang). De prijs is duidelijk iets opgeschroeft voor deze aktie, nu €34,50 waar je normaal €27,50 betaald voor ongeveer hetzelfde.
Voorgerecht en nagerecht waren lekker, hoofdgerecht vond ik niet heel bijzonder. Aardappeltjes en sla hebben we ook laten staan.
Service is prima en je kan hier lekker eten, maar ik zou niet meer met de AH aktie gaan.
Jj V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
De locatie is goed, maar het eten niet. De vegetarische lasagna was erg melig van smaak, de varkenshaas en bijsmaak. De klacht was al eerder gehoord volgens de bediende, maar blijkbaar werd het eten gewoon nog op dezelfde manier doorgeserveerd.

Voor en nagerecht waren wel prima.

De keuken zag er overigens (naast toiletten op de bovenverdieping) niet erg verzorgd/schoon uit.

Het eten liet erg lang op zich wachten. Niet alleen voor de hoofdmaaltijd maar ook de kinderfrietjes die bij voorgerecht opgediend zou worden. Al met al 45min zitten wachten. Overigens is het niet de eerste keer dat ik daar gegeten heb, eerder had ik al dezelfde ervaring (paar jaar geleden).

Ik ben niet al te kritisch, maar dit dinertje bij Proto krijgt helaas maar een magere 5 van mij.