Proto

Rijnkade 5 2406 CA Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over restaurant Proto

Een waar begrip

Bij Proto vieren ze keer op keer een heerlijk mediterraan feestje. Of je nou komt lunchen of dineren, de zon breekt spontaan door. Het vriendelijke personeel zorgt dat het je aan niets ontbreekt en schenkt met liefde nog een drankje voor je in. Heerlijk eten in een bijzondere ambiance.

Meer informatie over restaurant Proto

• : Parkeerplaats

- Lunch vanaf 12:00

Thoma K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een slechte service vanuit de keuken. We zaten om 19.15 uur aan tafel, en om 21.20 uur hadden we nog geen hoofdgerecht. 4 van de 7 personen in ons gezelschap zijn toen opgestapt omdat ze anders te laat op een afspraak kwamen. Uiteindelijk kwam het hoofdgerecht om 21.30 uur voor de overgebleven 3. Schandalig echt. Vriendelijke bediening, maar we moesten wel overal zelf om vragen. Hier gaan we nooit meer heen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gereserveerde tafel was niet tijdig beschikbaar; wachten werd goedgemaakt met drankje van het huis. Prima gedaan!! Het was op een zaterdagavond en het was erg druk.
De hoofdgerechten voor 4 personen kwamen niet tegelijk; 1 gerecht duurde echt veel te lang. Zowel om de bijgerechten en de drankjes moesten we vragen omdat het te lang duurde. De bediening was gewoon niet alert genoeg en dat geeft toch ergernis. Wel is het personeel erg vriendelijk. Het eten was beslist goed en we komen hier al langer. Maar als je voor het eerst komt en dit meemaakt, kom je denk ik niet snel meer terug. En dat is jammer!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Uitgebreide voorgerechten hapjes op een rustieke plank. Vleesschotel zeer goed gevuld en goed bereid. Dessert leuk opgediend, yogurth in een jampotje. Voelden ons zeer op ons gemak en hebben genoten.
Greetje K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening en vriendelijk personeel.
Maxine93 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gister hier gegeten en zeker niet de laatste keer! Wij hadden met twee personen AH Menu en 1 persoon at van de kaart. De kwaliteit van het AH menu was er zeker niet minder om! Genoeg keuze en de parade van diverse koude tapas was top. Ook de hoofdgerechten waren heerlijk (zalm en varkenshaas). Mijn tafelgenoot die van de kaart at had ribeye besteld en ze had in tijden niet zo een lekkere ribeye gegeten! Service was vriendelijk, vlot en attent. Interieur is ook erg mooi geworden na de opknapbeurt. We komen zeker terug!
Alteco .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg lang moeten wachten voordat we een kaart of iets te drinken. Daarna nogmaals moeten vragen waar het bleef. Hetzelfde met het bestelde brood. toen we het brood eenmaal hadden kwam direct het voorgerecht. Ook het hoofdgerecht kwam er weer snel achteraan. Het werd allemaal een beetje afgeraffeld.
Cindyrella .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We waren met 8 dames en het eten was voor iedereen lekker. De bediening ook prima. Alleen de (tussen) doorgang naar het restaurant zag er niet uit! Maar goed, de eetzaal zelf was gezellig.
Arlette V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We konden kiezen uit een speciaal geselecteerd AH menu, waarbij alleen het voorgerecht tapas waren (jammer, wij hoopten in een tapasrestaurant ook hiervan te kunnen genieten voor meer dan 1 gang). De prijs is duidelijk iets opgeschroeft voor deze aktie, nu €34,50 waar je normaal €27,50 betaald voor ongeveer hetzelfde.
Voorgerecht en nagerecht waren lekker, hoofdgerecht vond ik niet heel bijzonder. Aardappeltjes en sla hebben we ook laten staan.
Service is prima en je kan hier lekker eten, maar ik zou niet meer met de AH aktie gaan.
Jj V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
De locatie is goed, maar het eten niet. De vegetarische lasagna was erg melig van smaak, de varkenshaas en bijsmaak. De klacht was al eerder gehoord volgens de bediende, maar blijkbaar werd het eten gewoon nog op dezelfde manier doorgeserveerd.

Voor en nagerecht waren wel prima.

De keuken zag er overigens (naast toiletten op de bovenverdieping) niet erg verzorgd/schoon uit.

Het eten liet erg lang op zich wachten. Niet alleen voor de hoofdmaaltijd maar ook de kinderfrietjes die bij voorgerecht opgediend zou worden. Al met al 45min zitten wachten. Overigens is het niet de eerste keer dat ik daar gegeten heb, eerder had ik al dezelfde ervaring (paar jaar geleden).

Ik ben niet al te kritisch, maar dit dinertje bij Proto krijgt helaas maar een magere 5 van mij.
Info910 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben lekker gegeten en er was ruim voldoende dus zeker voor herhaling vatbaar.
Het personeel was erg aardig gastvrij.
Coraheemskerk73 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was erg lekker. De bediening was bij één tafelgenoot een drankje vergeten en de kan met ijswater waar we om hadden gevraagd was erg lauw. Het interieur van het reataurant is niet bijzonder.
Al met al wel een aanrader!
Colinda O.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gezellig met vriendin wezen eten met de AH actie. Voor deze actie had het restaurant een 3 gangen keuze menu samengesteld. Was prima! Eten was heerlijk, personeel vriendelijk en restaurant op leuke lokatie. Ondanks dat het zeer druk was hebben wij hier geen hinder van ondervonden. Hebben een gezellige avond gehad. Leuk om nog een keer naar terug te gaan !
Nparbhudayal .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De locatie en bediening zijn top! De quinoa van het hoofdgerecht was een beetje droog, maar overall genoten van een heerlijke 3 gangen diner!
RemcoSi .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gewoon een 10, niks op aan te merken dus ook geen punten aftrek. Eten was zowel lekker voor het oog als de maag, de bediening was zo snel als nodig en super vriendelijk. Het restaurant is gewoon gezellig, het ziet er leuk uit en is zo ingericht dat je eigenlijk helemaal niet door hebt dat er nog veel meer gasten in het restaurant zitten.
Met de AH actie hebben we super gegeten voor een heel goede prijs.
Een aanrader dus.
Corinahassing .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ik vond het heerlijk,al het eten was heerlijk,het toetje helemaal,de yoghurt in zn leuk potje.Service ook goed,vriendelijk niet opdringerig ,niet te langzaam.
Decor hi keek tegen een stapel tegels aan, lekkere sfeer,wel tikje smalle plek,maar dan ben ik erg kritisch.Zal het zeker adviseren.
Pvbostelen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We zijn al eens eerder bij Proto geweest, eten is daar erg goed. Bediening zou beter kunnen, lees sneller de drankjes opnemen en komen brengen. We gingen dit keer met onze AH-restaurantketens en toen we dat melden kregen we een beperktere kaart, dat was wel jammer.
Siskadendrijver .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten was goed , niet zo veel keus maar kwaliteit prima.
Wel heel lang op moeten wachten , was ook erg druk.
Duidelijk te weinig personeel ...
Jpas .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij. Zaten buiten. Terras helemaal vol. Prachtige zomeravond. Uitzicht op de Rijn met bootjes... Ondanks drukte vlotte service, snelle bediening. Vriendelijk personeel en lekker eten. Voorgerecht was een plateau met diverse kleine hapjes. Uitstekende carpaccio, heerlijke pasta met Tonijn. Hoofdgerecht was zalm of varkenshaas. Beiden goed bereid en heerlijk. Enig minpuntje vond ik de decoratie van het hoofdgerecht. Maar daar houd ik de drukte voor verantwoordelijk. Nagerecht met yoghurtmousse was ontzettend goed. Kaasplankje Oud Amsterdam was ook lekker, met bijzondere chuttney van vijgen. Wij hadden een heerlijke avond. Complimenten voor het team van Proto!
Mw2016 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Speciaal menu was erg lekker en goed op elkaar afgestemd.
Bediening was vrolijk en voorkomend. Aanrader. Komen nog een keer.
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Voorgerecht zeer goed. Spaans zo als het hoort.
Hoofdgerecht goed, maar niet Spaans.
Binnen zitten in een gang aan een klein tafeltje is minder. De AH gang.
Wijn 4,25 veel te duur.